DomůFórumKasinaOshi Casino - všeobecná diskuze

Oshi Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od kaischildhauer
|
23 407 zobrazení 129 odpovědí |
|
1...5 6 7
hayy22wong
před 7 měsíci

8 dní a výběr stále probíhá....

NEVKLÁDEJTE PENÍZE DO OSHI CASINA!!!

Pokud vyhrajete, budete mít potíže s výběrem...

file

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Oshi

Nyní máte "navíc" k mému již dříve plně ověřenému účtu!

(S účtem ověřeným všemi obvyklými dokumenty již byly provedeny stovky vkladů a 2 výběry!)


Můj výběr ze Skrill byl včera zrušen!?

Najednou byl uveden důvod, že už nepotřebují moji selfie s pasem z původní registrace


Ne, teď to musí být nové selfie "kde musí být vidět i můj loket!?"

Hraji online již 20 let a naučil jsem se dost lekcí! 🙂

Takže za mě to není v pořádku

a čisté obtěžování, pokud vyhrajete něco zpět?

Také takový hněv a to, že budu vypadat hloupě, není dobré pro mé zdraví!

Před dvěma lety prodělal mrtvici

a hraju jen proto, abych se rozptýlil a bavil se!


Ale ok, fotil jsem včera a poslal.

(Jednou s mým řidičským průkazem a jednou s mým pasem)


Není vůbec jednoduché, že je tam všechno Celá paže s loketním obličejem ID a samozřejmě nutná čitelná ° 🙂

Ale myslím, že to je podstata obtěžování?


Taky hraju vždy bez bonusu!

a jak jsem řekl, už jsem u Oshi vložil stokrát!

Proč tedy byla výplata Skrill


stále není zpracováno?


Chápu, že máte "pouze" karibskou licenci


Ale měli byste dokonce

certifikát důvěry AskGamblers

vlastní..?


Neměli bychom se ke stálým zákazníkům chovat jinak?


Kdy prosím bude moje platba "zpracována"?


dík
















Automaticky přeloženo:
Barny1100
před 7 měsíci

Dobrý den, četla jsem o vašem problému s odvykáním. Myslím, že i když jste se s takovou situací z hlediska ověření účtu a tedy selfie s podobným požadavkem ještě nesetkali, já ano. Mám pocit, že se to děje čím dál častěji a kasina občas po hráčích chtějí docela divné věci.

Řekl bych však, že dokud vaše selfie neprojde a nebude přijato, nebude možné ji stáhnout a možná to byl důvod zamítnutí. Ale zeptali jste se kasina na nějaké podrobnosti a řekli vám něco víc? Je selfie stále ve stavu ověření nebo již přijato?

To je asi to nejdůležitější a pak doufám, že se budete moci stáhnout.

Dejte mi prosím vědět, jak to dopadlo, nebo jestli máte stále problémy.

Budu čekat. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Omlouváme se, ale po 3 e-mailech 1h s novými selfie

a 2 příspěvky na stránkách kasina jako zde ..

Nemám odvahu a čas se ptát dál......

Zjevně to urychlilo věci! 🙂

zdá se, že se nám nyní podařilo „znovu" umožnit výplatu léty ověřeného účtu mnoha doklady. 🙂


Tak už je to po 1 dni potíží vyřešeno


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Barny1100
před 7 měsíci

No jsem ráda, že se to konečně vyřešilo a už na to nemusíš ztrácet nervy. Tento přístup by měl být uplatňován více, aby se kasina snažila pomoci co nejdříve.

Díky, že jsi mi napsal a dal vědět.

každopádně zůstaneš tady a budeš hrát v tomto kasinu? 😉

Automaticky přeloženo:
Barny1100
před 7 měsíci

Ahoj Barny,


Jsem rád, že jsi konečně dostal své peníze. I já jsem byl požádán, abych si udělal selfie ukazující můj loket. Prostě jsem musel vyhovět, co jiného jsi mohl dělat?

Mám podezření, že Oshi Casino má velký problém s platbami, buď kvůli technickému (doufejme, že je to tak, protože se to dá vyřešit), nebo si to troufám říct, finančnímu problému, tedy problémům s vyplácením výběrů, protože prostě nemají nemít peníze.

V každém případě NEVKLÁDEJTE PENÍZE DO OSHI CASINO , dokud nevyřeší svůj problém.

Stále důrazně doporučuji Casino Guru, aby odstranil Oshi Casino z pozice č. 1 doporučeného kasina.

Můj výběr kryptoměn BNB po 10 dnech stále čeká...

Dnes jsem navázal znovu, stále stejná odpověď, „čekejte prosím".

Nakonec jsem shrnul situaci a potvrdil, zda je to správné (viz příloha).

file


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 7 měsíci

No, mohlo by to vypadat slibně, protože ten druhý hráč dostal své peníze.

Rád bych však navázal na skutečnost, že pokud má kasino technické problémy nebo platební porvider pracuje na odstranění problému, není to důvod ke smazání kasina nebo k nižšímu indexu bezpečnosti. Je důležité si pamatovat, že takové věci se stávají často a pokud by každé kasino mělo být penalizováno, pak by to pravděpodobně nebylo dobré. Někdy to nemůžete ovládat, ale pokud tvrdě pracují a vy nakonec dostanete své peníze, to je to, co se počítá. A tedy, jak se s tím kasino vypořádá. Také s vámi komunikují a nenechají vás bez odpovědi, což je také dobré znamení, takže zkuste být trpěliví a uvidíme, zda se vám podaří peníze vybrat.

Pokud ne, budeme tu, abychom se vám pokusili pomoci. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení jakýchkoli problémů, které mohou nastat, takže jste téměř u toho.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj Jaro,


Uplynulo více než 14 dní a žádná odpověď na můj výběr.


Neustále pravidelně kontaktuji Oshi Casino, ale stále končím se stejným výsledkem... "čekejte prosím..."


Právě jsem podal stížnost na Casino Guru.

Těšíme se na odpověď od Casino Guru a vyřešení tohoto problému co nejdříve.

😢

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 7 měsíci

Oh, to je mi líto. Nejlépe by bylo vědět, co za tím je, a byl bych rád, kdybyste se odvolali.

Udělal jsi správně, že jsi podal stížnost, tak uvidíme, co se stane. Neváhejte odpovědět Nickovi, který se zeptal na několik otázek.

Stačí kliknout zde . ⬅️

Držím palce a dej vědět, kdyby se něco změnilo. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aktualizace:

Žádost o výběr po 17 dnech stále čeká na zpracování...

Stále se odvolávají na problém poskytovatele plateb kvůli zpoždění a jen mi říkají, abych trpělivě čekal, aniž by uváděl odhadovaný čas vyřešení... 🙁

Stále stejné doporučení ode mě: NEHRAJTE v Oshi Casino , pokud si chcete vybrat své výhry.

file

Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 7 měsíci

Vypadá to, že kasino nechce uvést v omyl, pokud má poskytovatel plateb problém. Pokud nevědí, kdy by se to mohlo vyřešit, raději vám konkrétní termín neuvádějí.

Na druhou stranu bych řekl, že je to docela hodně a 17 dní čekání bez jakékoliv aktualizace by mě taky neděsilo.

Každopádně mě zajímalo, jestli jste se ptal na jinou alternativu, kde nejsou žádné problémy.

Zkoušel jsi to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj Jaro,

Když říkáte jít s nějakou jinou alternativou, máte na mysli Oshiho další možnosti platby/výběru? nebo mluvíte o tom, že bych měl jít do alternativního online kasina?

Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 7 měsíci

Ano, v prvním případě jsi to pochopil správně. Měl jsem na mysli nějakou jinou možnost odstoupení. Asi by to nebyl nejlepší nápad, protože byste museli čekat bůh ví jak dlouho, ale pokud mají problém s poskytovatelem plateb pro určitý způsob, možná by se to dalo vyřešit. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Tuto otázku jsem položil poté, co váš příspěvek, zákaznický servis, jednoduše řekl, že musím čekat ve frontě, než finanční tým zpracuje platbu. Problémy poskytovatele plateb neuvedl.

Nic, co mohu říci, nezmění ani neovlivní zpracování platby. Stále říkají: "Počkejte prosím na finanční tým. Vaše platba je ve frontě".

Nedokážu dostatečně zdůraznit "NEVKLÁDEJTE PENÍZE DO OSHI CASINA!!!" pokud si chcete vybrat nějakou výhru.

Nyní je to 19 dní a můj kryptoměn BNB stále čeká na výběr... (což by mělo být opravdu okamžité)


POZNÁMKA: Pokud jsou platby skutečně ve frontě (první na prvním), logicky BUDETE čekat déle než 19 dní, než uvidíte svůj výběr.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 7 měsíci

Dobře, nechte výběr tak, jak je, abyste jej nezrušili a zadali výběr jiným způsobem a museli znovu čekat, možná i déle. 🤷‍♂️

Viděl jsem, že Dominika kontaktovala kasino a snad se jim podaří tuto situaci co nejdříve vyřešit.

Pokud se něco pohne dopředu, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Díky Jaro

Opravdu se těšíme na vyřešení tohoto problému.

Pokud se to nevyřeší, vřele doporučuji Casino Guru snížit hodnocení z #1 na vámi doporučeném kasinu .

Bylo to kvůli vašemu doporučení číslo 1, které jsem si vybral jako své první online kasino, které jsem vyzkoušel.

Opravdu nechci, aby někdo jiný zažil to, čím jsem si prošel já. Celá část kasina, vyhrát nebo prohrát, je být příjemná zábava (a ne trávit čas chatovou podporou a hledáním a stěžováním si na tomto fóru).

Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 7 měsíci

Pokud mohu přidat svůj pohled na věc, opravdu to vypadá jako zpoždění. V takových situacích se s tím opravdu nedá nic dělat. Známá velká kasina jsou v tomto smyslu slabší, jak se zdá.

Souhlas, že to není vůbec žádná legrace.

Ale nebojte se, pokud kterékoli kasino nezaplatí své závazky vůči hráčům, důsledky jsou uznány. To je další skvělá vlastnost procesu reklamace. Slyšeli jste někdy o černých bodech? 🙂

Každopádně doufám, že brzy využijí své úsilí co nejlépe a vy budete z toho nepořádku za chvíli venku 🤞🤞.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Radko,

Díky za optimismus. 🙂

Souhlasím s tím, že kasino Oshi je online kasino hodnoceno jako číslo 1 od Casino Guru, určitě to musí být profesionální kasino a vyřeší takovou situaci rychle a profesionálně. Museli udělat něco správného, aby získali tento status.

Proto je zklamáním, že mě ignorovali a ignorovali žádost Casino Guru o odpověď. Uplynulo 7 dní a kasino Oshi ještě nepřispělo do diskuse o řešení mého případu stížnosti. Casino Guru prodloužilo dalších 7 dní na jejich odpověď. Doufejme, že přijdou na večírek a vyřeší můj problém.


Automaticky přeloženo:
hayy22wong
před 6 měsíci

Ano, máte pravdu. Pevně věřím, stejně jako vy, že na reklamaci a celou situaci zareagují a nenechají to jen tak a vy se nakonec svých peněz dočkáte. Domnívám se, že věrní hráči a ti, kteří mají rádi kasino, by měli být respektováni, protože si je musíte udržet. Doufám, že kasino to tak vidí a poskytne aktualizaci s dobrými zprávami. Na to si zatím budeme muset počkat. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Stejně tak jsem byl stále přesvědčen, že kasino Oshi vyřeší můj problém na základě vašeho komentáře. Zdá se však, že kasino Oshi zcela ignorovalo žádost Casino Guru o příspěvek k vyřešení mé stížnosti (do 14 dnů odezvy).

Nyní mám AU$2200 uvíznutých v kasinu Oshi, nyní je řešení v nedohlednu.

Od této epizody opravdu doufám, že kasino Oshi ponese následky akce nebo přesněji nečinnosti, aby pomohla svým zákazníkům. Vřele doporučuji Casino Guru přejít na nižší verzi z doporučení číslo 1 online kasina.

Jak si dokážete představit, je to tak frustrující.

PS. Znovu jsem kontaktoval kasino Oshi a stále mi říkají: "laskavě prosím počkejte"

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky