Buď trpělivý.
Oshi casino má sekci, kde si můžete nastavit limity.
Pokud nastavíte limit ztráty ve výši 1 EUR, nemůžete jej stejně sázet.
👌🏻
Just be patient.
Oshi casino has a section where you can set limits.
If you set a loss limit of €1 then you can't gamble it away anyway.
👌🏻
Einfach Geduld haben.
Oshi casino hat einen Bereich wo du Limits erstellen kannst.
Stelle dir ein Verlust limit von 1€ auf dann kannst du es soweiso nicht verspielen.
👌🏻
Nebudu je hrát, nelíbí se mi, že nedávají časový rámec, ale napište frázi, nevíme!!
I'm not going to play them, I don't like the fact that they don't give a time frame, but write a phrase, we don't know!!
Я не собираюсь их проигрывать, мне не нравится то , что они , не дают временных рамок, а пишут фразу, мы не знаем!!
Můj milý příteli, měl by sis na to raději zvyknout, jinak ti narostou ještě víc šedivých vlasů & úplně zbytečně.
Takový je svět kasin.
Vaše všeobecné obchodní podmínky jsou navrženy tak, abyste si to mohli dovolit a my registrací přijímáme všechny tyto podmínky.
Takový je svět kasin, pro hráče je nepříjemné čekat, ale je normální, že kasino někdy hraje o čas, protože to zvyšuje jejich zisk.
Někteří nyní řeknou: „To bych nikdy neudělal", ale pokud byste měli online kasino, udělali byste totéž. 🙂
Uvolněte se, nemůžete udělat víc, protože to absolutně nemůžete ovlivnit a ovládat.
Oshi je staré kasino, které je na trhu již dlouho a já tam hraji velmi dlouho a vždy bylo zaplaceno, i když to někdy chvíli trvá.
Buďte trpěliví, určitě to brzy vydají.
To je jen vnitřní boj vás proti sobě. 🙂
Je to také druh hazardu pro kasino, zda přežijete nebo se stanete slabým a kasino vydělává více zisků prostřednictvím jemné slabosti.
Zůstaňte silní jsou horší věci než čekání na peníze z kasin 🙂
My dear friend, you had better get used to it, otherwise you'll grow even more gray hair & completely unnecessarily.
Such is the casino world.
Your general terms and conditions are designed in such a way that you can afford to do this and we accept all of these terms and conditions by registering.
That's the way the casino world is, it's uncomfortable for players to wait, but it's normal for a casino to sometimes play for time as it increases their profit.
Some will now say "I would never do this" but if you had an online casino you would do the same. 🙂
Just relax you can't do more because you absolutely can't influence & control it.
Oshi is an old casino that has been on the market for a long time & I've been playing there for a very long time and have always been paid, even if it sometimes takes a while.
Be patient they will surely release it soon.
That's just the inner fight you against yourself. 🙂
Is also a kind of gamble for the casino whether you survive or become weak and the casino makes more profits through subtle weakness.
Stay strong there are worse things than waiting for money from casinos 🙂
Mein lieber Freund daran solltest du dich besser gewöhnen sonst wachsen dir noch mehr graue Haare & das völlig unnötig.
So ist die casino Welt.
Ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen sind so konstruiert das sie sich dies erlauben können und wir alle diese AGB'S akzeptieren in dem wir uns registrieren.
So ist nunmal die casino Welt es ist für Spieler unangenehm zu warten aber für ein casino völlig normal das manchmal auf Zeit gespielt wird da sie so ihren peofit erhöhen.
Einige werden jetzt sagen "Ich würde dies niemals tun" aber wenn du ein online casino hättest würdest du es genauso machen. 🙂
Entspann dich einfach mehr kannst du nicht tun da du es absolut nicht beeinflussen & kontrollieren kannst.
Oshi ist ein altes casino das schon lange auf dem Markt ist & ich auch schon sehr lange dort spiele und immer bezahlt wurde auch wenn es manchmal dauert.
Hab Geduld sie werden es sicher bald freigeben.
Das ist halt der innerliche Kampf du gegen dich selber. 🙂
Ist auch eine Art Glücksspiel für das Casino ob du durchaltest oder schwach wirst und das Casino durch feine Schwäche mehr Gewinne macht.
Bleib stark es gibt schlimmeres als auf Geld von casino zu warten 🙂
Ahoj, můžeš prosím poslat nějaký screenshot limitu?
Co se týče samotného hodnocení kasina, zde si můžete přečíst, jak je kasino hodnoceno a jaké aspekty jsou v tomto procesu důležité: https://casino.guru/our-casino-reviews
Hrajete však v tomto kasinu a tuto informaci jste získali náhodou? Případně jste se chystali hrát a našli jste to ve Smluvních podmínkách?
Hi can you post some screenshot of the limit please ?
As for the casino rating itself, here you can read how the casino is rated and what aspects are important in this process: https://casino.guru/our-casino-reviews
However, are you playing in this casino and did you get this information by accident ? Alternatively, were you about to play and found it in the Terms and Conditions ?
Ano, děkuji, už to vidím.
Upozorňuji, že takto se k takovým věcem chováme a máme to napsané v našem férovém kodexu hazardu .
"Pokud kasino uplatňuje limit výher, který není vyžadován zákonem, přistupujeme k němu jinak. Pokud je limit dobrovolné (tj. zákonem nepožadovaný) výher kasina velmi vysoký (například 500 000 EUR), stále neschvalujeme z toho, ale jsme schopni to ve většině případů tolerovat (v závislosti na specifikách limitu), pokud se netýká výher progresivních jackpotů.
Pokud kasino dobrovolně použije nižší limit výher, snížíme jeho index bezpečnosti a varujeme hráče před omezujícím limitem výher kasina."
Takže děkuji za informaci a předám dál. Předpokládám, že pokud jste tuto informaci našli, pravděpodobně tam nebudete hrát. Nebo se mýlím?
Yes, thank you, I see it now.
I would like to point out that this is how we treat such things and we have it written in our fair gambling codex.
"If a casino applies a win limit that is not required by law, we approach it differently. If the casino's voluntary (i.e., not required by law) win limit is very high (€500,000 for example), we still don't approve of it, but we are able to tolerate it in most cases (depending on the specifics of the limit), as long as it doesn't apply to progressive jackpot wins.
If a casino voluntarily applies a lower win limit, we decrease its Safety Index and warn players against the casino's restrictive win limit."
So thank you for the information and I'll pass it forward. I suppose you probably won't be playing there if you found this information. Or am I wrong?
Toto je poprvé, co hraji v online kasinu. Vybral jsem si tedy číslo 1 uvedené na Casino Guru - Oshi Casino
Nevím, jestli je to všechno online kasino, ale žádat o výplatu je extrémně trýznivé čekání.
Za prvé říkají, že nepotřebují dokumenty pro vklady a výběry
Ano, záloha nebyla vyžadována žádné dokumenty. Při stažení však požadovali spoustu dokumentů. Přesto jsem vyhověl všemu, co chtěli. Dokonce do té míry, že jsem držel řidičák a ukazoval loket.
Prostřednictvím chatu na zákaznickém servisu uvedli, že výběr kryptoměn by měl obvykle trvat 4 hodiny. Takže jsem čekal (s četnými chaty na podporu), ale stále probíhá (ještě nezpracováno jejich finančním týmem). Už to má 1,5 dne a stále není zpracováno.
Poznámka: Prostřednictvím chatu zákaznické podpory jsem potvrdil, že všechny mé dokumenty jsou v pořádku, takže by to neměl být problém.
Jejich chatovací robot odpověděl na časový rámec pro stažení jako „až 24 hodin" – člověk by si myslel, že je to MAXIMÁLNÍ časový rámec.
Pokaždé, když požádám o maximální časový rámec pro výběr, stále odpovídají: „Prosíme vás, abyste počkali, než náš finanční tým zkontroluje vaši žádost. Rád bych vám řekl časové rámce, ale nechci dezinformovat vy"
Také nevím, jestli to s tím má něco společného, vkládám celkem asi 1 000 AUD $ a nyní chci vybrat 2 000 AUD $.
Otázky/problém:
Jakákoli zpětná vazba bude skvělá.
O výsledku budu informovat později.
This is my first time to play on an online casino. So I chose the #1 listed on Casino Guru - Oshi Casino
I don't know if it's all online casino, but requesting a payout it extremely agonising wait.
Firstly, they say don't need documents for deposits & withdraw
Yes, deposit was no documents required. However, when withdraw, they requested lots of documents. Nonetheless, I complied to everything they wanted. Even to the extent of holding my drivers license showing my elbow.
Through customer service chat, they said crypto withdraw should typically take 4 hours. So I waited (with numerous chat to support), but still in progress (not yet processed by their finance team). It has 1.5 days now and still not processed.
Note, I have confirmed with customer support chat that all my documents is in order, so this should not be an issue.
Their chat bot replied on withdraw timeframe as "up to 24 hours" - one would think it's MAXIMUM time frame.
Every time I ask for a maximum time frame for the withdraw, they keep on responding "We kindly ask you to wait till our financial team will check your request. I would like to tell you the time frames but I don't want to misinform you"
Also, don't know if this has anything to do with it, I deposit in total about AUD$1000 and now wanting to withdraw AUD$2000.
Questions/issue:
Any feedback will be great.
I will inform my outcome later.
Ahoj, asi začnu tím, že ověření je obvykle vyžadováno, když o to kasino požádá. Pokud to nepotřebují při prvním výběru, je to v pořádku, ale možná budete muset ověřit jednou, jako musíte ověřit nyní, a pak by to už neměl být problém. Nebudete moci provést výběr, dokud nebude celý proces úspěšně dokončen.
Takže si myslím, že taková věc je v kasinech běžná a není to nic nenormálního.
Kdy vám kasino samo zaplatí peníze, nemohou s jistotou říci. Záleží na tom, kdy úspěšně ověříte. Pak by neměl být problém.
Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru i ověření, takže pokud by problém přetrvával, můžete mi dát vědět a uvidíme, co můžeme dělat.
Hi, I guess I'll start by saying that verification is usually required when the casino asks for it. If they don't need it the first time you make a withdrawal, that's fine, but you may have to verify once, as you have to verify now, and then it shouldn't be a problem anymore. You won't be able to make a withdrawal until the whole process has been completed successfully.
So I think that this kind of thing is common in casinos and it is not abnormal.
When the casino itself will pay you the money they can't say for sure. It depends on when you successfully verify. Then there should be no issue.
We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and verification, so if there is still a trouble, you can let me know and we'll see what we can do.
Toto je poprvé, co hraji v online kasinu. Vybral jsem si tedy číslo 1 uvedené na Casino Guru - Oshi Casino
Nevím, jestli je to všechno online kasino, ale žádost o výběr je extrémně trýznivé čekání.
Za prvé, na jejich FAQ se říká, že nepotřebujete dokumenty pro vklady a výběry, pokud to není podezřelé. To je nepravdivé, protože jejich chatová podpora říká, že každé stažení vyžaduje ověření kvůli jejich licenčnímu požadavku.
Je zřejmé, že záloha nevyžaduje žádnou dokumentaci. Při stažení však požadovali spoustu dokumentů. Přesto jsem vyhověl všemu, co chtěli. Dokonce do té míry, že jsem držel řidičák a ukazoval loket.
Prostřednictvím chatu na zákaznickém servisu uvedli, že výběr kryptoměn by měl obvykle trvat 4 hodiny. Takže jsem čekal (s četnými chaty na podporu), ale stále probíhá (ještě nezpracováno jejich finančním týmem).
Už to má 2,5 dne a stále není zpracováno!!!
Poznámka: Prostřednictvím chatu zákaznické podpory jsem potvrdil, že všechny mé dokumenty jsou v pořádku, takže by to neměl být problém.
Jejich automatická odpověď chatovacího robota uvedla, že časový rámec stažení je „až 24 hodin" – člověk by si myslel, že je to MAXIMÁLNÍ časový rámec.
Pokaždé, když požádám o maximální časový rámec pro výběr, stále odpovídají: „Prosíme vás, abyste počkali, než náš finanční tým zkontroluje vaši žádost. Rád bych vám řekl časové rámce, ale nechci dezinformovat vy" (připadá mi to jako odpověď zkopírovat a vložit).
Také nevím, jestli to s tím má něco společného, vkládám celkem asi 1 000 AUD $ a nyní chci vybrat 2 000 AUD $.
Navíc jsem nevyužil žádný jejich bonus za registraci, protože to omezilo mé sázky na pouhých 5 USD, což je pro mé sázky na ruletu příliš málo.
VELMI ODLUZUJÍCÍ PRO PRVNÍ ZÁŽITEK ONLINE KASINA!!!
Jaké je typické čekání na první výběr?
Pokud svůj výběr neobdržím po 14 dnech, určitě podám stížnost Casino Guru.
This is my first time to play on an online casino. So I chose the #1 listed on Casino Guru - Oshi Casino
I don't know if it's all online casino, but requesting a withdraw it extremely agonising wait.
Firstly, on their FAQ, it says don't need documents for deposits & withdraw unless it is suspicious. This is false, as their chat support says all withdraw requires verification due to their licensing requirement.
Obviously deposit required no documentation. However, when withdraw, they requested lots of documents. Nonetheless, I complied to everything they wanted. Even to the extent of holding my drivers license showing my elbow.
Through customer service chat, they said crypto withdraw should typically take 4 hours. So I waited (with numerous chat to support), but still in progress (not yet processed by their finance team).
It has 2.5 days now and still not processed!!!
Note, I have confirmed with customer support chat that all my documents is in order, so this should not be an issue.
Their chat bot auto reply said withdraw timeframe as "up to 24 hours" - one would think it's MAXIMUM time frame.
Every time I ask for a maximum time frame for the withdraw, they keep on responding "We kindly ask you to wait till our financial team will check your request. I would like to tell you the time frames but I don't want to misinform you" (it feels like a copy & paste response).
Also, don't know if this has anything to do with it, I deposit in total about AUD$1000 and now wanting to withdraw AUD$2000.
Furthermore, I did not use any of their signup bonus, as that restricted my bets to only $5, too little for my bets on roulette.
VERY DISCOURAGING FOR A FIRST TIME ONLINE CASINO EXPERIENCE!!!
What is the typical wait for a first time withdraw?
If I don't receive my withdraw after 14 days, I will certainly raise a complain with Casino Guru.
S potěšením oznamuji, že výběr byl schválen. Jo!
Nejsem si jistý, jestli je to kvůli tomu, že píšu na toto fórum (nebo ne).
Přesto se domnívám, že na schválení platby není nutné čekat CELÉ 3 DNY.
Nyní je otázka, jestli budu hrát znovu a pak se odhlásím, bude schválení trvat stejně dlouho?
Mohl bych jim dát další šanci tím, že budu hrát v malém a uvidím, jak dlouho bude trvat můj další výběr.
I am happy to report the withdraw has been approved. Yah!
Not too sure if its because of me posting to this forum (or not).
Nonetheless, I do feel it is not necessary to wait WHOLE 3 DAYS to approve payment.
Now the question, is, if I play again and then withdraw, will it still take the same amount of time to approve?
I might give them another chance by playing small and see how long my next withdraw will take.
Ahoj!
Moc děkuji za sdílení vašich zkušeností. Když jsem viděl tvůj první příspěvek, trochu jsem se bál. 😀
Podle mého názoru existuje velká šance, že pokud zůstanete u stejné platební možnosti, nedojde k dalším prodlevám s ověřením, zejména pokud byl váš účet plně ověřen. Ale jako obvykle záleží na...
Tak či onak přeji jen hladké výběry.
Myslíte si, že vaše zkušenost stojí za odeslání uživatelské recenze? Jen se samozřejmě ptám. Žádný tlak na předložení.
Hey!
Thank you very much for sharing your experience. When I saw your first post, I was worried a bit. 😀
In my opinion, there is a good chance that there won't be any additional verification delays if you stick with the same payment option, especially if your account has been fully verified. But as usual, it depends,...
One way or another, I wish you only smooth withdrawals.
Do you think your experience is worth submitting a user review? I'm just asking, of course. No pressure to submit one.
Díky Radka a Jaro,
Vaše odpověď a je skvělá, jen proto, že existuje někde, kde mohu vyjádřit a podělit se o svou frustraci, pomohla (bez ohledu na výsledek).
Jsem velmi potěšen, že zde existuje komunita, která se navzájem podporuje při navigaci v tomto divokém a novém terénu online kasin.
Po mém dalším stažení na ně udělám recenzi
PS Hrál jsem trochu víc, ale nakonec jsem prohrál 1000 A$, takže jsem neměl příležitost otestovat svůj druhý výběr 😛.
Thanks Radka & Jaro,
Your reply and is great, just for the fact there is somewhere I can express and share my frustration helped (regardless of the result).
I'm very pleased that there is a community here to support each other to navigate this wild & new terrain of online casinos.
After my next withdraw, I will make a review on them
PS I did play a bit more, but end up losing A$1000, so haven't had a chance to test my second withdraw 😛.
Hehe, myslím, že od toho je komunita, podporovat, radit a informovat, když hráči dělají něco, co by neměli. Je to zdroj informací a zkušeností, které mohou být užitečné.
Také můžete kdykoli napsat uživatelskou recenzi, takže si udělejte chvilku, až budete připraveni.
Ohledně toho, že jsi prohrál, je mi to docela líto, doufám, že příště to bude naopak.
Hodně štěstí. ☘️
Hehe, I think that's what the community is for, to support, advise and inform when players do something they shouldn't. It's a source of information and experience that can be helpful.
Also, you can write a user review anytime, so take your moment when you are ready.
Regarding the fact that you lost, I'm quite sorry, I hope that next time it will be the opposite.
Good luck. ☘️
V návaznosti na zpoždění výběru s kasinem Oshi.
Bohužel stále oddalují výběry.
Několikrát jsem odstoupil, někdy to přijde do 1 dne někdy další den a někdy to bude odmítnuto a vráceno na můj účet.
Tento poslední výběr trvá více než 72 hodin a stále čeká na vyřízení.
Výběr v krypto měně BNB. Mělo by to být tedy relativně okamžité.
Ptal jsem se na toto poslední stažení, říkají mi, že je technický problém s jejich procesem výběru.
Pokaždé, když se zeptám, kdy mohu očekávat, že to bude vyřešeno, vždy dostanu odpověď jako:
a
Výběry kasina Oshi byly vždy sužovány zpožděními a nyní mi říkají, že došlo k technickému problému.
Tady by se mohly stát dvě věci.
V každém případě to pro kasino Oshi není dobré.
Vřele doporučuji Casino Guru, aby snížilo hodnocení Oshi Casino a zbavilo se jejich pozice jako č. 1 v "top online kasinu".
Following up on withdraw delays with Oshi Casino.
Unfortunately they are still delaying withdraws.
I have withdrew a few time, sometime it will come within 1 day sometime next day and even sometime it gets rejected and returned to my account.
This latest withdraw it has been over 72 hours and it is still pending.
The withdraw in crypto currency BNB. So it should be relatively instant.
I enquired about this last withdraw, they're telling me there is a technical issue with their withdraw process.
Every time I ask for when I can expect it to be resolved, I always get a dead-end reply like:
and
Oshi casino's withdraws has always been plagued with delays and now telling me there is technical issue.
Two things could possibly be happening here.
Either way, its not good for Oshi Casino.
I highly suggest Casino Guru to downgrade Oshi Casino and strip off their position as #1 on "top online casino".
Ahoj, vidím, že jsi zpět s aktualizací, jak jsi slíbil při dalším výběru. Nebyl bych hned skeptický, protože se to neděje tak dlouho a je to jen pár dní, i když vím, že výběry kryptoměn by měly být v podstatě okamžité.
Pokud má však kasino skutečně technické problémy a pracují na jejich odstranění, může to chvíli trvat. Jako plus bych bral to, že s vámi stále komunikují a vysvětlují vám, co se děje, protože věřte, že v mnoha kasinech to tak není a někde se možná nedočkáte odpovědi. Považuji také za docela spravedlivé, že vám kasino nabídlo limitní nástroje, abyste neztratili peníze, dokud nebude problém vyřešen. Bral bych to jako velkou výhodu.
Dokážu také pochopit, proč vám pravděpodobně neposkytnou žádný časový rámec, abyste to vyřešili, nebo dokonce odhad, pokud to opravdu nemohou říct. Kdyby ti dali byť jen odhad a nesplnili by ho, předpokládám, že bys nebyl šťastný. Takže to je důvod, proč to vždy hrají do konce a nedávají to.
Takže víte, pokud máte přetrvávající problémy, pokusíme se vám pomoci, ale protože už jste peníze párkrát dostali, moc bych se netrápil a zkusil počkat. Pokud se nic nestane a 14 dní, které kasinům dáme, uplyne, určitě se vám pokusíme pomoci.
Hi, I see you're back with an update as you promised when you made your next withdrawal. I wouldn't be skeptical right away since it hasn't been going on all that long and it's only been a few days, although I know that crypto withdrawals are supposed to be basically instant.
However, if the casino really has technical problems and they are working on fixing them, it might take some time. I would take it as a plus that they are still communicating with you and explaining to you what is going on because believe me, it is not like that in many casinos and somewhere you might not get any answer. I also consider it quite fair that the casino offered you a limit tools so that you don't lose money until the issue is resolved. I would be taking that as a big advantage.
I can also understand why they probably won't give you any timeframe to sort it out or even an estimate if they really can't tell. If they gave you even an estimate and they didn't meet it, I assume you wouldn't be happy. So that's why they always play it to the out and don't give it.
So, you know, if you have persistent problems, we'll try to help, but since you've already gotten money a couple of times, I wouldn't worry too much and try to wait. If nothing happens and the 14 days we give casinos pass, we will certainly try to assist you.
Ještě 5 dní....
Stále uvádějí technické problémy ve svém platebním systému a řekli mi, abych jednoduše počkal....
5 days still pending....
They still state technical issues in their payment system and told me to simply to wait....
Díky Jaro,
Bude to zkoušet dál a vznese spor, pokud nebude vyřešen do 14. dne.
Důrazně doporučuji, aby nikdo nevkládal peníze do Oshi kasina, protože pokud vyhrajete cokoli, bez ohledu na to, jak velké nebo malé, „aktuálně" NEMŮŽETE své výhry vybrat.
Thanks Jaro,
Will keep trying and will raise a dispute if it doesn't get resolved by the 14th day.
I highly suggest no one put money into Oshi casino, because if you win anything no matter how big or small, you "currently" CAN'T withdraw your winnings.
Bylo by dobré vědět, jestli má kasino opravdu problémy s poskytovatelem plateb, ale protože jste předtím neměli problémy s výběrem peněz, asi bych jim věřil. Někdy se mohou objevit problémy, které nejsou vinou kasina, ale rozhodně bych se snažil, aby to bylo co nejdříve vyřešeno.
Takže to vypadá, že nezbývá než počkat, jestli to opraví. Pokud ne, máte možnost nás během rozhovoru kontaktovat a podat stížnost.
It would be good to know if the casino really has problems with the payment provider, but since you had no trouble withdrawing money before, I would probably trust them. Sometimes issues can come up that aren't the casino's fault, but I would definitely try to get it resolved as soon as possible.
So it looks like the only thing left to do is wait and see if they fix it. If not, then as we speak, you have the option of reaching out to us and open a complaint.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.