před rokem
Po dokončení mého výběru zůstává můj účet stále deaktivován
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Po dokončení mého výběru zůstává můj účet stále deaktivován
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Přesně jak jsem si myslel... stížnost, kterou podávám na AskGamblers, byla schválena se všemi důkazy z mé strany, ale žádná odpověď od Oshi, protože nemají žádný důkaz, protože AskGamblers nikomu nedávají milost a skóre mají klesli... dokonce mají certifikát důvěry. Takhle mají být potrestáni za krádeže peněz lidí!
Just as I thought ... the complain that I file at AskGamblers was approved with all proof from my side, but no answer from Oshi because they have no proof what so ever,because AskGamblers do not give pardons to anyone, and they score has dropped big time... even do they hold certificate of trust. That is how they suppose to be punished of stealing peoples money!
Jaké bylo jeho hodnocení předtím?
Kasino jsme také „odměnili" na základě sporné částky:
To děláme vždycky. Nyní má 8,2 - AG 7,9 Pro mě to není velký rozdíl. Ale jsem rád, že jsi spokojený.
What was its rating before?
We also "rewarded" the casino based on the disputed amount:
We always do. It now has 8,2 - AG 7,9 Not a big difference to me. But I'm happy you feel satisfied.
Dostali jste nějaké vysvětlení? 🤔
Je smutné, že kasina mohou zavřít účty bez udání důvodu, zatímco neexistuje žádný aktivní zůstatek nebo výběr.
Obvykle tomu říkáme správní rozhodnutí.
Have you received any explanation? 🤔
Sadly, casinos can close accounts without giving a reason while there's no active balance or withdrawal.
Usually, call that an administrative decision.
Kontaktoval jsem je prostřednictvím chatu a znovu mi aktivovali acc
I contacted them thru the chat and they reactivated my acc
Skvělý! - Jsem rád, že jsem tu byl pesimista! 😉
Takže zůstaneš s Oshi?
Awesome! - I'm glad I was the pessimist here! 😉
So, are you staying with Oshi?
Dobrý den Radko,
Chtěl bych potvrdit, že jsem obdržel výhru od
Kasino Oshi.
Hello Radka,
I would like to confirm that I have received my winning from
Oshi Casino.
Gratulujeme! 🙂
Myslím, že v posledních dnech měli problémy, protože obvykle platí opravdu rychle!
Doufejme, že to byla jen výjimka 🙂
Pokračující úspěch!
Congratulations! 🙂
I think they've been struggling the past few days as they usually pay really fast!
Let's hope it was just an exception 🙂
Continued success!
Gratulation! 🙂
Ich denke sie hatten in den letzten Tagen Schwierigkeiten da sie normalerweise wirklich schnell bezahlen!
Hoffen wir das es nur eine Ausnahme war 🙂
Weiterhin viel Erfolg!
Ahoj Boss78!
Rád to slyším - díky za sdílení 👌 Jen kdyby reklamace skončila jako vyřešená. 🤔
Hello Boss78!
Nice to hear - thanks for sharing 👌 If only the complaint would end as resolved. 🤔
Dobrý den Radko,
Znovu jsem otevřel stížnost zde v Casino Guru a potvrdil... takže ji můžete z mé strany označit jako vyřešenou
Dík!
Hello Radka,
I did reopen the complain here at Casino Guru and confirmed... so you can mark it as resolved from my side
Thanks!
Lidi, jaké jsou vaše současné zkušenosti s kasinem Oshi? Všiml jsem si na ně poměrně dost negativních uživatelských recenzí. Většinou se zmiňují o nereagující zákaznické podpoře, zavřených účtech, zabavených výhrách... Kasino má na našem webu velmi dobrou pověst včetně odznaku veletrhu, takže mám trochu obavy nebo spíše zvědavost.
Guys, how's your current experience with Oshi casino? I noticed quite a few negative user reviews on them. They mostly mention unresponsive customer support, closed accounts, winnings confiscated...The casino has a very good reputation on our website including the fair badge so I'm little bit worried or rather curious.
Taky jsem si všiml!
Hraji zde od roku 2020-2021 a abych byl upřímný, nikdy jsem neměl žádné problémy.
Poslední výplatu jsem měl 6.7.23 a byla na mém účtu po 4 hodinách.
Nemůžu říct nic negativního. 🙂
Ale možná i ostatní uživatelé
I noticed too!
I've been playing here since 2020-2021 though and to be honest I've never had any problems.
I had the last payout on 06/07/23 and it was on my account after 4 hours.
I can't say anything negative. 🙂
But maybe other users
Ist mir auch aufgefallen!
Ich spiele hier allerdings seit 2020-2021 und hatte ehrlich gesagt nie Probleme.
Letzte Auszahlung hatte ich am 7.06.23 und die war nach 4 Stunden auf meinem Konto.
Ich kann nichts negatives berichten. 🙂
Aber villeicht andere Nutzer
Už jsem na Oshi nehrál...od té doby, co jsem s nimi měl problém, ale podle mého názoru si myslím, že se v poslední době změnili.
I did not play at Oshi any longer...since the issue I had with them, but in my opinion I think they have changed lately.
Změněno k lepšímu nebo horšímu. Co bys řekl?
Changed for better or worse. What would you say?
Čekám na platbu 700 $ a na místě, kde vyhraju, dostanu odpověď, čekejte, čekejte, stránky říkají, že platby do krypty jsou okamžité, a na podporu říkají, že musíte počkat čára
I’m waiting for a payment of $ 700, and in the place where I win I get an answer, wait, wait, the sites say that payments to the crypt are instant, and in support, they say that you have to wait in line
Жду выплату 700$, а в место , выигрыша получаю ответ , ждите ждите, на сайтах написано что выплаты на крипту моментальные, а в сапорте, говорят , что надо ждать очереди
Nehrajte..jen čekejte...všechno chtějí, abyste hráli! Řeknou vám stovky důvodů, buďte trpěliví
Don't play..just wait...all they want you to play!They will tell u hundreds of reasons ,just be patient
Ano, jsem připraven čekat, žádné otázky, napsal jsem jim, jak dlouho to může trvat? Nedávají odpověď, nevíme, sorry, sorry, už se mi ucpal mozek☹️🤣
Yes, I'm ready to wait, no questions asked, I wrote to them, how long can this last? They don’t give an answer, we don’t know, sorry, sorry, my brain has already been clogged☹️🤣
Да , я готов подождать, без вопросов, я им написал , сколько по времени это может продолжаться? Они не дают ответа, мы не знаем , сори сори, уже мне мозг засорили☹️🤣
Hráli jste si s nimi? Jak dlouho tě vzali ven? Ptal jsem se jich, řekli, že to určitě není týden
Have you played with them? How much time did they take you out? I asked them, they said that it was definitely not a week
Ты у них играл? Они тебе по времени сколько выводили?я у них спросил , сказали , что точно не неделю
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.