No, děkuji.
Věřím, že když hráči čelí problémům v kasinu, je velmi vhodné zjistit, co se stalo. Pokud se takoví hráči snaží poučovat všechny kolem sebe, aniž by k problému s kasinem, kterému čelili, řekli něco konkrétního, a začnou s obviňováním a drzým tónem, měli by se také začít zamýšlet.
Stěžovat si bez udání důvodu je opravdu zbytečné a slouží jako ventilace. Není to pro komunitu užitečné. Mluvil jsem ale o vašich obviněních vůči Casino Guru. O to jde.
Jednoduše řečeno, pokud jste tu jen proto, abyste si zahráli svou hru, tak tu vlastně být nemusíte. Myslím, že jsem vám už nabídl uzavření účtu. Možná ostatní fóra ocení vaše domněnky.
Nejde o osobní pocity, jde o vaše chování.
Well, thank you.
I believe when players face casino issues, it is very appropriate to seek what has happened. If such players aim to lecture everyone around them without actually saying something concrete regarding the casino issue he has faced and start with accusations and a cheeky tone, he should start thinking, too.
Complaining without saying what is wrong is truly pointless and serves as a vent. Not helpful for the community. I was, however, talking about your accusations towards Casino Guru. That's the point.
Simply put, if you are here just to play your game, you actually don't have to be here. I believe I already offered you the account closure. Perhaps other forums will appreciate your assumptions.
This is not about personal feelings; this is about your behavior.
Automaticky přeloženo: