DomůFórumKasinaOnlywin Casino - všeobecná diskuze

Onlywin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

10 248 zobrazení 90 odpovědí |
před rokem
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Melo33
před 4 měsíci

Musíte mi věřit, že jsem si to taky myslel. I když mi kasinový guru pomohl v situaci, kdy mi zablokovali účet.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

OnlyWin mě úmyslně otálí a podvádí ohledně mého cashback bonusu. Můj zůstatek byl nulový, neprovedl jsem žádné výběry a výše cashbacku je jasná, ale místo aby mi ho vyplatili, neustále tvrdí, že jsem měl „další výhry", aby ospravedlnili, že mi nepřipsali peníze. Všechny tyto údajné „výhry" byly následně ztraceny, což oni velmi dobře vědí.


Řekli mi, že bonusy se kontrolují ručně, aby se předešlo zpožděním. Teď říkají, že to zvládne jen technický tým, a snaží se mě obelstít bezvýznamným laciným brakem, bonusem „Goodwill", který nemá s mým skutečným cashbackem nic společného.


Tohle není zmatek, to je vypočítané obcházení. Opakovaně si protiřečili, měnili svůj příběh, aby vyhovoval danému okamžiku, a udělali všechno možné, kromě toho, aby mi zaplatili, co mi dluží.


Pokud se takhle chovají k domnělé VIP osobě, je jasné, že stejné hry budou hrát s kýmkoli.

Mám kompletní screenshot, jak si protiřečí, posouvají branky a hrají si s terminologií, aby zahladili stopy.


Automaticky přeloženo:
omarabadawi
před 4 měsíci

Opravdu doufám, že se vám tohle všechno podaří s nimi vyřešit. Vzhledem k tomu, že cashbacky a bonusy jsou vlastně dárky, jak bychom jim mohli říkat, od kasina, s takovou situací nemůžeme nic dělat.

Tak nám prosím dejte vědět, jak to všechno jde. Určitě bychom to rádi věděli.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Melo33 je teď skrytý
Důvod: Urážlivý jazyk
Melo33
před 4 měsíci

Ahoj! Chápu, že neúspěšná stížnost může být extrémně frustrující, zvláště když máte pocit, že rozhodnutí bylo nespravedlivé. Osobní útoky, vulgární jazyk a neopodstatněná obvinění proti našemu týmu nebo jiným uživatelům však zde nejsou akceptovatelná.

Náš tým pro stížnosti případ pečlivě prozkoumal a uzavřel jej jako neoprávněný na základě důkazů poskytnutých kasinem, které naznačovaly vícenásobné porušení pravidel účtu. Pokud s tím nesouhlasíte, máte stále právo podat svou stížnost licenčnímu orgánu kasina, jak vám bylo navrženo.

Chápu, že je to těžké snést, ale i tak si přeji, aby diskuse zůstaly uctivé, i když dojde k neshodám. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Když se pětkrát zeptám, kde je licenční úřad, jak se jmenuje, jaké má kontaktní informace, zkrátka cokoli! A nedostanu žádnou odpověď, co mám říct? Když mi někdo odpoví přesně jako Onlywin, jako by taky byl z Onlywin! A řekne mi, že ano, nemůžu mu říct proč, ale že byl zablokován z dobrého důvodu, a nepředloží mi žádné důkazy ani neuvede žádné důvody, tak je to prostě nesmysl, co se tu děje! Chápete. A vy nechápete nic, moje existence, můj život, by tím byl zničen! Madam, prostě sklapněte a nehrajte si na moralizátorku.

Automaticky přeloženo:
omarabadawi
před 4 měsíci

Ahoj omarabadawi!


Děkujeme za sdílení vaší zpětné vazby. Je nám opravdu líto, že jste takovou zkušenost slyšeli, a chápeme, jak frustrující to pro vás musí být.

Chceme se ujistit, že vaše obavy budou řádně prošetřeny a vyřešeny. Abychom mohli tuto záležitost důkladně prošetřit a poskytnout vám podporu, kterou si zasloužíte, mohli byste nám prosím zaslat svou registrovanou e-mailovou adresu v soukromé zprávě nebo zde?

Naším cílem je vždy řešit problémy transparentně a spravedlivě a my si opravdu vážíme vaší trpělivosti, zatímco se touto situací dále zabýváme. Jsme tu, abychom vám pomohli, a uděláme vše pro to, abychom situaci objasnili a vyřešili.


S pozdravem,

Tým OnlyWin

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Ahoj sdexcide,


Moc děkuji za vaši upřímnou zpětnou vazbu!

Jsme opravdu rádi, že váš výběr byl rychlý a že vaše hra měla štěstí!

Pokud jde o bonusové podmínky, opravdu si vážíme vašeho názoru. Již pracujeme na přidání dalších automatů, které se započítávají 100 % do požadavků na sázení. Zpětná vazba, jako je ta vaše, nám pomáhá růst a vylepšovat naši platformu.


S pozdravem,

Tým OnlyWin


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jenom jednou vyhraješ a za to zaplatíš. Bůh, svět, vesmír i karma budou vědět, že jsem nepodvedl ani o 1 %. 🙂 To mě uklidňuje. Zachoval ses ke mně nespravedlivě. Přísahám své mámě. A já svou mámu miluji. Mýlíš se.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Když se pětkrát zeptám, kde je licenční úřad, jak se jmenuje, jaké má kontaktní informace, zkrátka cokoli! A nedostanu žádnou odpověď, co mám říct? Když mi někdo odpoví přesně jako Onlywin, jako by taky byl z Onlywin! A řekne mi, že ano, nemůžu mu říct proč, ale že byl zablokován z dobrého důvodu, a nepředloží mi žádné důkazy ani neuvede žádné důvody, tak je to prostě nesmysl, co se tu děje! Chápete. A vy nechápete nic, moje existence, můj život, by tím byl zničen! Madam, prostě sklapněte a nehrajte si na moralizátorku.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Pokud vaše komunikace s kasinem probíhala podobně jako vy oslovujete mě a mé kolegy, chápu, proč konverzace možná nebyla konstruktivní. Lidé obvykle nejsou motivováni k interakci, když jsou osloveni nepřátelsky. Jen to říkám. 🙂

Ještě jednou se omlouvám, že vaše stížnost nebyla vyřešena ve váš prospěch, ale nebudu ji znovu otevírat ani dále řešit. Veškeré další příspěvky obsahující osobní útoky nebo vulgární jazyk budou skryty nebo smazány. Je zcela na vás, jakým způsobem budete komunikovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

OnlyWin Casino bývalo v Kanadě dobrou volbou a nabízelo nejlepší verze automatů od velkých poskytovatelů, jako jsou Pragmatic Play, Hacksaw, TrueLab a Push Gaming. Dnes už to tak není.

Provedli tiché snížení úrovně kasina a zvolili nejnižší certifikované nastavení RTP pro prakticky každý hlavní automat. To se nedozvíte, dokud se neponoříte do nastavení hry a sami nezkontrolujete číslo RTP.

Když je někdo upozorní, tvrdí, že nízké RTP je „zasláno poskytovatelem". To je nesmysl. Poskytovatel nabízí více nastavení a OnlyWin si aktivně vybral verzi, která maximalizuje jejich zisk na váš úkor. Dali si obrovské zvýšení platu, aniž by varovali jediného hráče.

Pokud to s hledáním nejlepší hodnoty za své peníze myslíte vážně, okamžitě přestaňte hrát zde. Najděte si kasino, které si vás dostatečně váží, aby vám nabídlo standardní verze her, které máte rádi, s vyšším RTP. Prodávají vám produkt s nižší hodnotou ve stejném balení.

Automaticky přeloženo:
omarabadawi
před měsícem

Můžu se zeptat, jestli je tato informace nějak ověřená? Jak jste se k ní prosím dostal/a?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Romi,

Díky za optání.

Byl jsem velmi věrným zákazníkem se statusem Gold 10 a v kasinu OnlyWin jsem utratil tisíce. Jsem extrémně pečlivý a vždycky si před hraním jakékoli hry zkontroluji RTP, je to pro mě samozřejmost. Pravda v této věci je jasná: řve jen zraněný pes.

Důvod, proč jsem si všiml tichého downgradu, je právě ten, že tyto informace pravidelně kontroluji. Kdokoli si může zkontrolovat RTP svých nových her a snadno ho porovnat se standardním nastavením nabízeným na jiných renomovaných webových stránkách.

V reakci na mou stížnost a poukázání na nižší RTP se OnlyWin Casino rozhodlo dnes uzavřít můj účet. Proč by jinak uzavírali můj účet, vzhledem k mé vysoké úrovni loajality a výdajům? Tento krok je nejjasnějším možným přiznáním, že moje stížnost na jejich produkt s nižší hodnotou je pravdivá.


Automaticky přeloženo:
omarabadawi
před 4 týdny

Ahoj,

Chápu, proč je to pro vás nepříjemné, a vůbec se nesnažím vaši zkušenost zlehčovat. Přesto může být užitečné si situaci představit z pohledu kasina.

Kdybyste byli kasinem, pokračovali byste v nabízení VIP služeb dlouhodobému hráči, který vás přímo či nepřímo obviňuje z manipulace s hrami? Z tohoto úhlu pohledu se uzavření účtu může jevit jako logické řešení, nikoli jako osobní útok, ale jen jako způsob, jak řešit situaci, kterou kasino nemůže plně ovládat. Představte si, že kasina hry provozují, ale nevytvářejí je ani nespravují, takže na místě nemohou nic dokázat.

To, co vy vnímáte jako důkaz, může být z jejich pohledu jen signálem, že vztah již není fungující. Neberte si to prosím osobně, ale bez pádných důkazů kasino opravdu moc toho s přesvědčením hráče udělat nemůže a uzavření účtu se často stává nejneutrálnějším řešením.

No, možná se k nám připojí zástupce kasina a můžeme porovnat všechny perspektivy.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Z tohohle kasina jsem zděšený. Jednoho dne jsem prohrál 1 700 dolarů a oni mi dali hrozný bonus 150 dolarů s požadavkem na protočení x40 😲😲😲 A nejhorší na tom je, že maximální výhra je 200 dolarů. To je vtip!!! Napsal jsem operátorovi a on slíbil, že mi někdo z jejich týmu napíše. Druhý den jsem znovu prohrál 1 300 dolarů a požádal o bonus. Nabídli mi dalších 220 dolarů s požadavkem na protočení x40 a maximální výhrou 200 dolarů. Myslím, že tohle kasino je nejhorší, s jakým jsem se kdy setkal! A hlavně 4% cashback. Co dobrého jste v tomto kasinu našli, řekněte mi? Hraji o velké peníze a takovou hrůzu jsem ještě neviděl.

Automaticky přeloženo:
Giorgipipia
před 3 týdny

Ahoj, chápu, že prohry v kasinu nejsou zrovna to, co si hráči užívají, ale kasino není povinno vám dávat bonusy za prohru určité částky. Samozřejmě, pokud máte nárok na cashback a nedostanete ho, i když jste splnili všechny podmínky pro jeho získání, to je jiný příběh. Ale pokud jste prohráli peníze a žádáte kasino o bonus, měli byste vědět, že vám ho dát nemusí. Takže pokud vám nabídnou ten, který popisujete, nemusíte ho brát.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, tady nejde o to, kdo je povinen a kdo ne, ale o to, v čem je toto kasino lepší než ostatní online kasina. Znám všechny detaily herních pravidel téměř všech online kasin a vím, že kasino má navrch a konečné slovo. To všechno vím naprosto dobře.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Toto je diskusní fórum pro hráče, kde se mohou podělit o své zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Když hráči poukážou na to, že bonusy nebo cashback jsou ve srovnání s jinými kasiny nízké, je to pro komunitu cenná informace.

Ano, kasina nejsou povinna nic dávat. Hráči ale také nejsou povinni vkládat peníze do kasin, která nabízejí nízkou hodnotu. Když někdo prohraje 3 000 dolarů a získá bonus 220 dolarů se 40násobným sázením a maximálním stropem výhry 200 dolarů, je zcela fér zdůraznit, že mnoho jiných kasin se s hráči s vysokou hodnotou vypořádává mnohem lépe. Totéž platí pro obavy ohledně nastavení RTP.

Přesně takový druh informací pro porovnávání cen pomáhá hráčům činit informovaná rozhodnutí. Pokud jsou cashback, odměny za věrnost a bonusové struktury OnlyWin výrazně horší než u konkurence, měla by o tom komunita mít možnost otevřeně diskutovat, aniž by jí bylo řečeno: „No, oni vám nic dávat nemusí."

Nežádáme almužny, hodnotíme hodnotu a sdílíme zkušenosti. K tomu je fórum.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Proto jsem se podělil o svůj názor na fóru. Nepodával jsem stížnost. Chápu jen, že toto kasino má mnohem horší podmínky než jiná normální kasina.

Automaticky přeloženo:
omarabadawi
před 3 týdny

Vyjádřil jste mé myšlenky velmi kompetentně a správně, děkuji za to.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.