DomůFórumKasinaOnlywin Casino - všeobecná diskuze

Onlywin Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od petitgamer
|
514 zobrazení 11 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Onlywin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Důležité je dodat, že hry mají extra poplatky od 1 % do 4 % v závislosti na poskytovateli hry.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Znamená to, že se vám vždy nějaká ta procenta odečítají z výhry nebo jak to funguje? 🤔

Mají něco takového v podmínkách nebo někde, kde to hráč vidí?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Znamená to, že se vám vždy nějaká ta procenta odečítají z výhry nebo jak to funguje? 🤔

Mají něco takového v podmínkách nebo někde, kde to hráč vidí?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na základě jejich podmínek je za každé zatočení řekněme 0,50 centu příplatek, který může být od 1 do 5 %. (MAgicRed kasino udělejte totéž)

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Chápu, takže to je docela bezprecedentní, řekl bych. Asi bych v takovém kasinu nehrál, kdyby to tak mělo být. A co vy, jste s tím v pohodě nebo jste se rozhodli jinak, když jste to zjistili? Který poskytovatel her má tento poplatek nejvyšší?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, takže to je docela bezprecedentní, řekl bych. Asi bych v takovém kasinu nehrál, kdyby to tak mělo být. A co vy, jste s tím v pohodě nebo jste se rozhodli jinak, když jste to zjistili? Který poskytovatel her má tento poplatek nejvyšší?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že jsem byl s hrami příliš zaneprázdněn, ale poté, co jsem se rozhodl trvale zavřít svůj účet, abych se tomuto kasinu natrvalo vyhnul.


Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Nedivím se, kdybych měl poplatek při každém roztočení, asi bych taky nebyl spokojen. Ale alespoň je to skvělá informace pro hráče. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ahoj petitgamere a Jaro ,

Náš tým neustále pracuje na implementaci vylepšení hráčského zážitku, takže jsme se podívali na váš komentář a měli problém najít klauzuli T&C, kterou jste zmínil.

petitgamer mohl byste specifikovat, kde jste na něj narazil, aby jej bylo možné prozkoumat podrobněji a provést další vylepšení?

s pozdravem

Tým OnlyWin.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, má někdo problém s výběrem? Uvízl jsem v situaci, která vypadá trochu znepokojivě. Provedl jsem výběr 1900eur a později výběr 900eur. Bylo mi řečeno, že můj účet prochází kontrolou, což chápu, že se to někdy v kasinech stává, ale co bylo zvláštní, bylo to, že byl kontrolován déle než týden. Poté mi poslali email, že vše bylo schváleno a zpracovali můj výběr 900eur a větší 1900eur odmítli. Bylo mi řečeno, že to bylo kvůli technickým potížím. Ale jak to, že jeden odběr nemá žádné technické potíže a druhý ano? Poté mi lžou, že nejprve bude výběr zpracován do 24 hodin, později mi bylo řečeno, že za dalších 48 hodin, ale výsledek je stejný - výběr stále nedorazil. Vidím, že kasino má velmi dobré hodnocení, ale jejich nedávné chování ukazuje, že buď mají nějaké problémy s penězi, nebo je tam něco jiného. Ale nevěřím, že je to "technická obtíž", protože by jeden výběr nezpracovali a druhý odmítli, to prostě nedává smysl. Tak by mě zajímalo, jestli má někdo podobný problém. Nebo možná někdo jiný nedávno obdržel výběr, což by také ukázalo, že s platbami nejsou žádné technické potíže.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ahoj petitgamere a Jaro ,

Náš tým neustále pracuje na implementaci vylepšení hráčského zážitku, takže jsme se podívali na váš komentář a měli problém najít klauzuli T&C, kterou jste zmínil.

petitgamer mohl byste specifikovat, kde jste na něj narazil, aby jej bylo možné prozkoumat podrobněji a provést další vylepšení?

s pozdravem

Tým OnlyWin.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Všiml jsem si, že dodatečné procentuální poplatky za zatočení pro určité poskytovatele, jak je uvedeno ve vašich smluvních podmínkách , byly zřejmě odstraněny. Bohužel, protože můj účet byl trvale uzavřen, nemohu potvrdit, zda byly tyto změny implementovány v rámci celé platformy.

Pozitivní je, že tato úprava odráží vaše odhodlání zlepšit hráčskou zkušenost a zajistit férovost, což je chvályhodné.

Přeji vám, ať se vám ve vašem úsilí daří i nadále. Možná příští rok oslovím váš tým, aby přehodnotil kasino a jeho nabídku.

Pozdravy.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, má někdo problém s výběrem? Uvízl jsem v situaci, která vypadá trochu znepokojivě. Provedl jsem výběr 1900eur a později výběr 900eur. Bylo mi řečeno, že můj účet prochází kontrolou, což chápu, že se to někdy v kasinech stává, ale co bylo zvláštní, bylo to, že byl kontrolován déle než týden. Poté mi poslali email, že vše bylo schváleno a zpracovali můj výběr 900eur a větší 1900eur odmítli. Bylo mi řečeno, že to bylo kvůli technickým potížím. Ale jak to, že jeden odběr nemá žádné technické potíže a druhý ano? Poté mi lžou, že nejprve bude výběr zpracován do 24 hodin, později mi bylo řečeno, že za dalších 48 hodin, ale výsledek je stejný - výběr stále nedorazil. Vidím, že kasino má velmi dobré hodnocení, ale jejich nedávné chování ukazuje, že buď mají nějaké problémy s penězi, nebo je tam něco jiného. Ale nevěřím, že je to "technická obtíž", protože by jeden výběr nezpracovali a druhý odmítli, to prostě nedává smysl. Tak by mě zajímalo, jestli má někdo podobný problém. Nebo možná někdo jiný nedávno obdržel výběr, což by také ukázalo, že s platbami nejsou žádné technické potíže.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

To je opravdu divné, jak to popisujete, ale doufám, že se vše brzy vyřeší a budete se moci dostat ke svým penězům.

Snad je to opravdu nějaký technický problém a oni ho vyřeší.

Určitě nás informujte o tom, jak to bude probíhat, a pokud budete potřebovat naši pomoc, budeme připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
včera

Mám hroznou zkušenost s kasinem onlywin. Nejprve jsem měl velké štěstí a po vkladu 30eur a bonusu 45eur jsem vsadil požadovanou částku a skončil s 1070eur. Všechny problémy však začaly až poté. Provedl jsem automatické ověření online, ale z nějakého důvodu byly dokumenty nejprve zamítnuty. Ale na druhý pokus bylo vše ok a účet byl ověřen. Ale když jsem požádal o výběr, byl stále zamítnut a dostal jsem e-mail s požadavkem na dokumenty, které jsem nikdy nedostal od žádného jiného kasina.

Zde jsou jejich požadavky:

1) fotopas z jiného úhlu v perfektní kvalitě;

2) selfie s pasem v ruce;

3) doklad o adrese, jako je výpis z bankovního účtu nebo účty za energie;

4) Fotku, na které držíte pas a papír s dnešním datem a názvem kasina. Na pozadí musí obrazovka vašeho zařízení zobrazovat váš účet kasina s jasně viditelným jménem a zůstatkem. Všechny prvky na fotografii musí být čitelné a bez úprav.

5) Snímek obrazovky Peněženky:

Musíte poskytnout snímek obrazovky nebo fotografii peněženky odesílatele, ze které byl vklad proveden. Snímek obrazovky musí jasně ukazovat následující:

- Zůstatek v peněžence;

- Historie transakcí, včetně konkrétní depozitní transakce (a978f129-eae8-4b7b-b3a8-a62368495d8c);

- Adresa peněženky odesílatele.


Nechápu, proč potřebují číslo 2) a pak číslo 4). Ať tak či onak, vše v čísle 4 je zahrnuto a proč žádat o další samostatnou selfie s pasem v ruce, když totéž pošlu v čísle 4. Taky nechápu, proč mají online ověření, kde nahrajete dokumenty a zkontrolují váš obličej . I když to dokončíte, budete stále požádáni o spoustu dokumentů.

Ale největší problém zde ani není. I když jsem si jist, že tyto požadavky jsou příliš velké a nevím, co dělají se všemi těmito dokumenty, a cítím se velmi nepohodlně, v každém případě mají všechny tyto moje dokumenty. Vím, že je to jediný způsob, jak mohu získat své výhry. Tak jsem jim poslal vše, co potřebovali. Nejen, že jsem jim to poslal, udělal jsem selfie se vším, co požadovali, z různých úhlů, takže všeho je víc než dost.

Dostal jsem e-mail, že můj účet bude ověřen maximálně do 24 hodin. Bohužel poté, co jsem požádal o ověření o 24 hodin později, mi řekli, že bude další ověření, které nemohou říci, jak dlouho bude trvat. A teď je to týden, co jsem odeslal všechny dokumenty. Můj účet je aktivní, mohu hrát, ale nemohu provést výběr. Ale nechci si s nimi vůbec hrát, protože jsem si jistý, že to chtějí, chtějí, abych během čekání přišel o své prostředky. To se nestane a budu čekat.

Chci se jen podělit o svou zkušenost s ostatními hráči nebo budoucími hráči, že nemá cenu tam hrát, pokud vám nevyhovuje dávat kasinu tolik svých dokumentů, že si nejste jisti, co s tím udělá. Věřím, že hodnocení tohoto kasina neodhaluje úplný obrázek. Kasino s takovým hodnocením by se podle mě takto chovat nemělo

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky