DomůFórumKasinaOnlySpins Casino - všeobecná diskuze

OnlySpins Casino - všeobecná diskuze

827 zobrazení 19 odpovědí |
před 4 týdny
|
Přidat příspěvek
před 4 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s OnlySpins Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Radka
před 4 týdny

Ahoj Radko,


Můj případ s OnlySpins se zasekává už několik dní, i když jsem předložil všechny potřebné dokumenty. Kasino nereaguje.

Mohl byste se na to prosím podívat a dát mi nějaké tipy?


Díky,

Arian


Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 4 týdny

Ahoj Ariano!

Nemyslím si, že váš případ je zaseknutý. Podívejte se na časovač; kasino má týden na to, aby ze své strany vysvětlilo situaci. Jakmile někdo bude spolupracovat, případ bude pokračovat.

Čekání je teď podle mě nejlepší postup. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 týdny

Díky za odpověď, Radko

Ano, zdá se, že je vidět pokrok. Doufejme, že kasino konečně bude spolupracovat, protože už opravdu dlouho čekám na výplatu. Díky za tipy!

Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 3 týdny

Není zač.

Přál bych si, abych mohl říct něco konkrétnějšího, co by vám pomohlo zmírnit stres. Mohu se prosím zeptat, v čem je problém s možností platby, kterou jste zmínil ve stížnosti?

Na základě popisu to vypadá jako možný důvod, proč platba čeká na vyřízení. Alespoň mně se zdá, že máte takový dojem. Mohl byste se prosím podělit o více informací?

Jen se ptám.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Problém je v tom, že OnlySpins mi od 30. října blokuje výběry, přestože jsem předložil všechny požadované ověřovací dokumenty (výpisy z bankovního účtu, cestovní pas, osvědčení o registraci, fiktivní osvědčení o pobytu, ověření MasterCard, propadlé povolení k pobytu).


Navzdory tomu kasino nyní znovu požaduje propadlé povolení k pobytu, i když v současné době mám jako platný doklad pouze povolení k dočasnému pobytu. Moje dokumenty již byly nahrány e-mailem a na CasinoGuru, takže ověření by mělo být skutečně dokončeno.


Výběr 500 € a 400 € na účet je stále blokován a kasino jen zřídka reaguje na e-maily.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 3 týdny

Oh, děkuji. Takže možná, alespoň z pohledu kasina, stále existuje nedořešená situace týkající se adresy, která zpožďuje platbu. Vzhledem k tomu, že kasino by nyní mělo aktualizovat stížnost ohledně této záležitosti, s trochou štěstí bychom se měli v nejbližších dnech dozvědět jejich konkrétní postoj. Doufám, že se jedná jen o nějaké dočasné nedorozumění.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, z pohledu kasina se skutečně zdá, že ohledně mé adresy panuje určitý zmatek. Nicméně jsem již několikrát předložil všechny dokumenty, které jasně potvrzují mou aktuální adresu (výpisy z bankovního účtu, osvědčení o registraci atd.).


Také doufám, že se jedná pouze o nedorozumění. Jakmile kasino aktualizuje stížnost, jak slíbilo, mělo by snad být jasnější, co přesně stále chybí a proč je výplata od 30. října zpožděna.


Děkuji, že tohle i nadále sledujete.


Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 3 týdny

Je zřejmé, že jste udělal, co jste mohl, a teď je na někom jiném, aby vám pomohl s kasinem vyřešit tuto situaci. Představuji si, že je vaše situace stále stresující, ale pokud můžete, zkuste se uklidnit alespoň do doby, než budeme mít od kasina aktuální informace.

Podle mého názoru si zasloužíš odpočinek. 🙏

Přeji vám příjemný víkend, v pondělí se vrátím a podívám se, jak to pokračuje.

Vydrž.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Moc děkuji, Radko. Opravdu si vážím tvé podpory. V pondělí budu čekat na tvou odpověď a doufám, že se do té doby něco změní. Také přeji krásný víkend.


Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 3 týdny

Doufal jsem, že už se dočkám reakce kasin, ale možná se používají kanály mimo vlákno stížností. To se obvykle stává, když se nikdo z kasina nikdy nezaregistroval na našich webových stránkách.

Jinými slovy, stále čekám, jak kasino k situaci přispěje. Ještě zbývá nějaký čas, takže se asi brzy dočkáme.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Radko,


Rychlá aktualizace z mé strany:


Nicméně jsem v pátek nahrál své povolení k pobytu do ověřovací sekce – přesně tak, jak mi dříve doporučila podpora kasina e-mailem.

I když platnost karty vypršela, stále zobrazuje mou aktuální adresu. Doufám proto, že kasino má konečně všechny potřebné informace.


Momentálně čekám, zda bude karta přijata a ověřena.

Samozřejmě se ozvu, jakmile budou nějaké novinky.


Díky za informaci.


Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 3 týdny

Hej, to byl vážně fantastický nápad!

Vyřízení stížnosti trvá jen pár hodin, ale doufejme, že kasino bude brzy schopno toto ověření uzavřít. Netrpělivě čekám na dokončení tohoto procesu!



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Radko,


Jen rychlá aktualizace pro vás:

Dnes jsem od kasina obdržel e-mail s informací, že mé nahrané dokumenty momentálně kontroluje příslušný tým. Nyní čekám na dokončení procesu.


Moc děkuji za aktivní sledování mého případu.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 3 týdny

Ahoj, LeeRocku.

Takže bych předpokládal, že karta nebyla automaticky zamítnuta a někdo by se podíval na podrobnosti. Páni, kéž by tohle byl konec. Dokážu si představit, že by to pro tebe byla taková úleva.

Držím palce a moc děkuji za novinky!


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, přesně to si myslím taky. Vypadá to, že můj případ se konečně aktivně prověřuje. Opravdu doufám, že se teď všechno vyřeší.

Moc děkuji za vaši podporu a milá slova! 🙏


Automaticky přeloženo:
LeeRock
před 2 týdny

Navrhuji, abych další pokračování nechal na tobě, protože, abych byl upřímný, váhám se zeptat, jak to šlo!

Prosím, dejte mi vědět, jakmile se konečně stane něco pozitivního. Je to záhadná situace a myslím, že budeme muset počkat, až na to někdo v kasinu přijde...

Automaticky přeloženo:
LeeRock
včera

Jaká byla vaše výplata a jak dlouho to trvalo? Máte peníze teď? Obávám se, že jsem narazil na stejný problém... Momentálně mi vyplácejí 500 eur a už několik hodin to kontrolují.

Automaticky přeloženo:
jakob123
před 17 hodinami

No, stížnost druhého uživatele, jak vidím, stále probíhá.

Řekněte nám prosím, co myslíte pojmem „několik hodin"? Jakou platební metodu jste zvolili?

Automaticky přeloženo:
jakob123
před 14 hodinami

Jak už Romi zmínil, můj případ se stále vyřizuje. Jinak bych už Radku informoval. Zatím bych si nedělal starosti, případ se teprve vyřizuje.


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.