FórumKasinaOdds96 Casino - všeobecná diskuze

Odds96 Casino - všeobecná diskuze

před rokem od fernandapalomaki
|
3171 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Odds96 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Zbytečné kasino, vyhrál jsem bonus a udělal ten zatracený vklad a bonus mi nedali, mizerné kasino, nedoporučuji

nevyhazujte peníze

Automaticky přeloženo:
fernandapalomaki
před rokem

Je mi líto, že to slyším!

Můžete mi poskytnout vaše ID?


S největší pravděpodobností šlo o nějaké nedorozumění, protože bonus je připsán až po vsazení.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj vklad byl úspěšný, ale neobdržel můj herní účet, prosím pomozte mi 🙏 odds96

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Ahoj, viděl jsem, že jsi na to podal stížnost . Náš tým se vám tedy pokusí pomoci. Podle screenshotů, které jsem viděl, byly vklady označeny jako „přerušené", dostali jste tedy vše z účtu? Zkusili jste napsat do kasina, v čem je problém a jestli o tom něco vědí?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moje banka říká, že tento převod byl úspěšný na účtu obchodníka, ale nevrací mi tuto částku na účet obchodníka úspěšně

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Ahoj.

Chci, abyste věděli, že opravdu nemusíte odpovídat na stížnosti každý den. V této fázi to není nutné.

K Jarově otázce však: Vaše banka potvrdila, že všechny transakce byly plně zpracovány, z nějakého důvodu účet kasina zobrazuje jiné informace.

Ptali jste se proto podpory kasina nebo o tom chatovali? Tím bych alespoň začal.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, pane, jsem zvažován s kurzem 96, ale nedostal jsem svůj vklad, prosím pomozte mi 🙏

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Je mi líto situace, kterou musíte projít, ale zatím nezbývá nic moc jiného než čekat.

Veronika to vysvětlila i ve vaší stížnosti: „V případech ztracených vkladů obvykle necháváme až jeden měsíc na to, aby poskytovatel platby prošetřil transakci nebo aby byly finanční prostředky připsány na účet kasina nebo vráceny hráči. bankovní účet proto doporučuji počkat do 19. srpna. Pokud do té doby zálohu neobdržíte, přistoupíme k řešení Vaší reklamace."

Doufám, že se vše brzy napraví. Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Milý Jaiveere,

Děkujeme za upozornění na tento případ.

Jak již víte, požádali jsme vás o předložení vkladní knížky jako dokladu o zaplacení, protože jsme ji nebyli schopni v našem systému identifikovat. Třikrát jsme zkontrolovali u našeho poskytovatele plateb a nic jsme nenašli, proto jsme požádali o vkladní knížku, abychom mohli provést poslední kontrolu v bance.

Vkladní knížku prosím poskytněte na support@odds96.com a rádi budeme pokračovat ve vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pane Ji Odeslal jsem svůj bankovní výpis alespoň 10krát, snímek obrazovky jsem dal alespoň 10krát a poté jsem bankovní výpis poslal znovu, pokaždé, když požádají o výpis s novou aktualizací, dal jsem je všechny a nakonec, když se rozhodli, že teď na mě budou tlačit žádostí o nějakou novou věc nebo o to, dal jsem znovu spis a výpis z účtu, moje povinnost je 250-300 km od mého domova, jednou jedu domů za rok jsem šel před pár dny domů, po návratu domů mě požádali, abych šel na domovskou pobočku, šel jsem domů do banky, lidé z banky říkají, že tento vklad byl úspěšně připsán na účet obchodníka, banka říká, že nemůžeme udělat nic pro to, abychom to dostali zpět, protože tento vklad provedl zákazník sám na účet obchodníka, nebo se zákazník ptá, proč jsem službu nedostal, říká, že banka nemůže nic udělat v toto, banka může říct, že tento vklad byl úspěšný, pak jsem šel do své povinnosti a poté, co mě tolik trápil, teď nemůžu jít na domácí pobočku, když mi bylo řečeno, abych šel do banky, pane, říkám že jsem ve velkém psychickém stresu, prosím vraťte mi peníze, budu vám vděčný, tito lidé mě hodně znepokojili, stal jsem se tak problémovými, že jednou spáchám sebevraždu, dejte mi prosím své peníze , neobtěžujte mě, zakládám ruce, dejte mi své peníze před 96 lidmi, pane, jinak spáchám sebevraždu tím, že jednou napíšu vaše jméno, později v Indii se o to automaticky postará moje rodina a obyvatelstvo, vy lidi, tohle jsem já, nevím, kolik lidí jako já budete trápit lidi, vy lidi musíte zachránit ty lidi také před společnostmi, jako jste vy, které neplatí lidem peníze, kasino guru, prosím pomozte mi zachráníš mě, získej mi moje peníze, guru, budu ti v kasinu velmi vděčný, prosím, pomoz mi

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Viděl jsem, že to samé jsi napsal ve stížnosti. Zatímco to máte otevřené, pokusíme se vám pomoci, ale vidím, že kasino se také snaží udělat to, co je nutné, aby vám nějakým způsobem pomohlo. Když říkáte, že jste poslali to, co jste potřebovali poslat, v čem je problém? Poslal jsi to na email, který ti doporučili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Prosím pomozte mi 🙏

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Ahoj,

Pokud vidím, nejen naše centrum pro řešení problémů, ale také zástupce kasina se vám v současné době snaží pomoci. Nejste ponecháni sami; neboj se.

Jen jedna otázka, prosím: Poskytli jste vkladní knížku kasinu, jak bylo požadováno? Poslal jsi to na email, který ti doporučili?

Vsadím se, že tohle je teď docela důležité. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Prosím pomozte mi 🙏 dejte mi můj vklad 🙏 🙏 🙏

Automaticky přeloženo:
jaiveer127201
před 3 měsíci

Věřím, že je vhodné, abyste začali číst naše odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dal jsem jim všechno, řekl jsem jim, aby mi řekli, co potřebují, cokoli řekli, poskytl jsem to znovu a znovu, pak jsem šel do služby a po roce jdu domů a odteď mě budou chtít, abych jděte znovu do banky, takže pane, moje domovská pobočka je velmi daleko, teď už tam nepůjdu, pane, prosím, velmi mě to trápí, prosím, pomozte mi, šel jsem do banky mnohokrát na jejich naléhání, když jsem byl v domů, teď také řekli, že to dostanu písemně od banky, takže když jsem šel do banky, lidé z banky řekli, proč bychom to měli dávat písemně, řekli jsme vám, platba byla úspěšně uložena v účet obchodníka, navíc lidé z banky také řekli, že jste provedli platbu sami, nedostanete žádnou náhradu, banka řekla, zeptejte se místa, kam jste převedli peníze, proč jsem službu nedostal, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poslal jsem jim také email

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bohužel nebylo poskytnuto nic užitečného, takže nemůžeme pokračovat ve vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, pane, děkuji, nechcete mi dát mé peníze, všechno jsem vám poskytl, kromě toho mi banka také odmítá pomoci a vy také odmítáte, dostal jste mě do mnoha problémů, vy lidé mi nyní nechtějí pomoci a lidé z banky mi také odmítli pomoci, opakovaně jste mě žádali o mnoho věcí, všechno jsem vám poskytl

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky