DomůFórumKasinaNIYVI Casino - všeobecná diskuze

NIYVI Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

11 919 zobrazení 90 odpovědí |
před rokem
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Toto kasino neustále podvádí zákazníky, vyhněte se jim za každou cenu.

Nemají v hazardních hrách místo. Není to hazard, když legitimně vyhrajete a je vám to ukradeno. Je to loupež.

Automaticky přeloženo:
NIYVI Casino
před 5 měsíci

Vyhněte se jim za každou cenu, jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
sadair838560 příspěvek smazal/a
dardanrou
před 4 měsíci

Dobrý den, prosím o bližší informace o tom, jaký problém máte?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
sadair838560
před 4 měsíci

Dobrý den, prosím o bližší informace o tom, jaký problém máte?

Automaticky přeloženo:
ferreyrav92125 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci

Z tohoto kasina jsem zmatený. Snažím se vybrat kryptoměny a nejsem si jistý, jestli je s tím problém, nebo jestli odmítají, protože nic neslyším. Podal jsem už několik žádostí o výběr, ale stále zůstávají NEVYŘÍZENÉ. Zkoušel jsem i online chat, ale je k ničemu a působí to jako bot. Přesto mi nezavřou účet a já můžu dál hrát. Pokud je toto kasino legitimní, pak potřebuji způsob, jak se s někým spojit, jinak by se zdálo, že žádosti o výběr nepřijímají.

Automaticky přeloženo:
JDog
před 4 měsíci

Ahoj, jak dlouho ti trvá výběr peněz? Když už mluvíme o chatu, vím, že je to pro mnoho hráčů důležitá součást. Tak co ti na celou situaci říkají, když zmiňuješ, že jsou k ničemu?

Co se týče uzavření účtu, požádal jste o to? Vím, že ve většině kasin to není možné, dokud nemáte na svém hráčském účtu kladný zůstatek, takže to by mohl být důvod, proč se tak neděje.

Každopádně si počkám na odpověď a uvidím, jestli bude možné pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Zatím mi nebyly schváleny žádné výběry. Takže ne, nežádal jsem je o uzavření mého účtu a taky je nechci. Říkal jsem, že kdyby byl s mým účtem problém, zablokovali by ho, a neudělali to. Takže chat mi jen vrací obecné odpovědi na otázky. Když se podrobně věnuji výběrům, odpoví mi jen: „Schvalujeme pouze ve všední dny" nebo „Nebojte se, bude to schváleno v pondělí", takže jsem předpokládal, že je to bot (což mi nevadí, když se k těm informacím dostanu). Ale oni tam jen tak čekají a žádné e-maily ani nic k vysvětlení. Zbytek webu je moc fajn, skvělé hry a možnosti. Jen si nejsem jistý, jak na tom jsem s výběry.

Automaticky přeloženo:
JDog
před 4 měsíci

Chápu.

Tak jak dlouho čekáte na své peníze? Kasina o víkendech často nezpracovávají výběry, takže bych počítal pouze všední dny. Ale pokud stále nemáte nic relevantního, proč jste peníze ještě neviděli, byl bych také nervózní.

Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby hráčům poslali peníze, a pokud tak neučiní, můžete u nás podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj případ proti niyvi byl právě uzavřen jako nevyřešený a jejich hodnocení bylo sníženo o 2 200 bodů. Lhali a nebyli schopni předložit důkazy o svých lžích a poté, co se to táhlo více než 2 měsíce, se rozhodli, že si svou důvěryhodnost a čest mohou koupit za 5 248 dolarů, které mi ukradli. Co mě bolelo nejvíc, bylo to, že jsem ty peníze vyhrála v den, kdy mi zemřela máma, bez životního pojištění a s prací mezi tím. Myslela jsem si, že vyhrát ty peníze je přímo z nebes. Všem jsem říkala, jak hluboké to bylo a jak si můžu dovolit udělat správně s pohřbem své mámy. Pro mě tohle vždycky bude víc než jen o penězích. Odpočívej v pokoji, mami, moc tě miluji ❤️

Automaticky přeloženo:
sadair838560
před 4 měsíci

Je mi líto obou situací, té s tvou mámou a té s kasinem.

Taková ztráta je jistě bolestivá a přeji vám, abyste se co nejrychleji uzdravili, i když to pravděpodobně bude trvat dlouho.

Co se týče kasina, je škoda, že to nevyřešili a hlavně že našemu týmu neposkytli dostatek informací. To nám může hodně napovědět, možná i do budoucna.

Nicméně i takové situace se stávají a pevně věřím, že se toho všeho zbavíte a bude to jen lepší.

Držím ti palce, jak v kasinech, tak i v životě.☘️

Automaticky přeloženo:
sadair838560
před 4 měsíci

Ahoj,

Vedeš kampaň prasat a tahle nevydrží! ❤️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tohle pro mě není žádné vítězství, ale aspoň si všichni ostatní uvědomili, co mi udělali..... hanba ti, Niyvi

file

Automaticky přeloženo:
sadair838560
před 4 měsíci

Dobrý den, je škoda, že proti nám celou dobu šíříte nepravdivé informace, jistě budou všechny otázky zodpovězeny.

Automaticky přeloženo:
NIYVI Casino
před 4 měsíci

Doufám, že jsou všechny otázky zodpovězeny. Už máte na to přes 2 měsíce. Tady je otázka... proč se vám to za ty 2 měsíce a za několik dalších příležitostí, které jste už měl, nepodařilo? Myslíte si, že kdybyste mi dokázal dokázat, že se mýlím, tak byste to dokázal už teď. Jak je možné, že stále máte práci? Na tu otázku bych rád znala odpověď. Doposud jste mě okradla v den, kdy zemřela moje matka, zkompromitovala svou pověst a poslední 2 měsíce jste lhala. Máte co nabídnout, tak už do toho jděte. Zatím jste nedala smysl a až bude naše fórum pro stížnosti zveřejněno, celý svět hazardních her uvidí všechny „otázky, na které jste odpověděla". Spolu s mnoha super relevantními otázkami, na které jste ještě neodpověděla. Jediné, co mě napadá, je, že jste si myslela, že to po všech vašich lžích, plýtvání časem a plynovém osvětlení vzdám. Ale ne, pane. Udělal jste mi to velmi osobní, když jste mi vzala peníze, které jsem vyhrála a zoufale potřebovala, v den, kdy zemřela moje matka a nejlepší kamarádka bez pojištění. Brát si to osobně by bylo podcenění mých skutečných pocitů za to, co jste mi udělal. Modlím se, aby se s vámi nikdy nestalo totéž, co jste udělali mně v ten nejhorší den mého života. Nikdy nepoznáte skutečné utrpení, které mi vaše krádež v životě způsobila, a i když si to zasloužíte, modlím se, abyste nikdy nepoznal mou bolest. Nicméně s tím nepřestanu, dokud mě nenapravíte. Smažu všechny příspěvky, fóra a negativní recenze, jakmile přestanou být relevantní a pravdivé. Stále máte šanci udělat to, co je správné. Vím, že máte city, a tohle nemusí být tíha na vašem svědomí. Je to jediný způsob, jak tuto situaci všichni vyhrajeme. Dobrý den, pane.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Trochu jsem váhal, zda se mám do této dost neslušné debaty zapojit, ale zástupce kasina by možná rád viděl, že tento problém nebyl vyřešen, a podle našich zjištění nebyl případ tak silný, jak by si mohl myslet.

https://casino.guru/niyvi-casino-player-s-account-has-been-closed-after 👈👈


"Shrnutí případu"

Hráč z Marylandu vyhrál po obdržení bonusu přes 5 000 dolarů, ale po kontaktování podpory a provedení vkladu ve výši bonusu se setkal s obtížemi při pokusu o výběr. Jeho účet byl uzavřen. Tým pro vyřizování stížností stížnost uzavřel jako „nevyřešenou" z důvodu nedostatečné spolupráce kasina a absence dostatečných důkazů a platné licence, což omezilo další kroky.

Docela nás zajímá spravedlnost. Jen to říkám.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den, je škoda, že máte takový přístup, licence s tím nemá nic společného, (samozřejmě licenci máme a je otevřená všem) Opakovaně jsme upozorňovali na to, že uživatel porušil pravidla společnosti, zejména nesplnil sázku, opakovaně jsme zasílali důkazy jak e-mailem, tak i na fóru, ale z nějakého důvodu to vašemu zástupci nestačilo, screenshoty + herní log.


Jsme připraveni tuto otázku kdykoli prodiskutovat a dokázat naši pravdu!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ještě jednou opakuji, tato informace je lež!


Přestože jsme s Vámi, pane manažere, mnohokrát komunikovali k různým otázkám, rád bych upozornil, že je pro nás velmi nepříjemné s Vámi spolupracovat, zejména jsme od Vás měli několik slibů o různých druzích spolupráce, ale samozřejmě žádný ze slibů nebyl splněn.


Žádáte nás o něco, co bohužel neplníte, například jednou z záležitostí byla změna našeho loga, kterou jsme vám v prosinci loňského roku sdělili, abyste ho změnili, ale novoroční logo jste doposud nezměnili, vidíte, že k žádné změně zatím nedošlo, bavíme se o podobných záležitostech a postojích.


Problém s logem je jeden z těch minimálních, pokud chcete veřejně prodiskutovat podrobnosti, jsme připraveni!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ještě bych rád dodal, že od nás chcete dostat odpověď v krátké době a to platí bez ohledu na váš postoj, vždy jsme na jakýkoli problém reagovali co nejrychleji, ale už rok čekáme, že nám změníte alespoň logo Nového roku v elementárních otázkách, ale zatím bezvýsledně.


Váš manažer pro stížnosti rozhodl v náš neprospěch, protože náš manažer, který byl zodpovědný za tuto stížnost, byl na dovolené a reagoval s dvoudenním zpožděním. Vy jste o tom také obdrželi e-mail, ale manažer to nevzal v úvahu. Bohužel se jedná o dvojí metr z vaší strany!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.