Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaNineCasino - všeobecná diskuze

NineCasino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od vetsosan6
|
39 287 zobrazení 209 odpovědí |
|
1...9 10 11

Mám žádost o stažení ze dne 30. 12. 24, která byla schválena

od 31.12.24 mi to píše "platba je ověřena platebním systémem"

Chci vědět, co se děje a proč to tak bolí (9 kasino)

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Didi2025

Ahoj,

Nemám odpověď; Obávám se. 🙁

Doporučuji, abyste se zeptali podpory kasina nebo chatu, pokud jste tak již neučinili.

Dokud nejsme zaměstnanci kasina, můžeme se řídit pouze radami, které nám dáte hráči. Snad bude někdo další znalejší.

V každém případě nám dejte vědět, jak to dopadlo. Může to být jen novoroční zpoždění,... Když už jsme u toho, byl už váš účet ověřen?

Automaticky přeloženo:

Ahoj lidi, opravdu tu potřebuji pomoc...Vyhrál jsem a pokouším se vybrat v ninecasinu, ale pokaždé, když se pokusím vybrat, se to zruší. Můj účet je plně ověřen a můj mail také, na začátku mi řekli, že můj pošta není stejná jako v mé peněžence, ale není to pravda, můj e-mail je stejný jako můj účet Neteller a posílám o tom snímek obrazovky. Pokaždé, když mluvím s jejich agenty, neustále mi říkají, abych měl trpělivost a problém bude vyřešen, ale i hrát v mnoha kasinech a poprvé v kasinu trvá 5 pracovních dní, než ověří moji platbu. Chci tady pomoc, budu zde svou situaci nadále aktualizovat. Myslím, že nechtějí platit, a věřte mi, že mluvíme za pouhých 500 EU....

Automaticky přeloženo:
soele

Ahoj.

Zrovna nedávno se skupina řeckých hráčů potýkala se zpožděním, protože řecké banky nepřijímaly výplaty z kasin. Netuším, zda to spolu souvisí.

Pokud má kasino problém s e-mailem a vy jste již poslali snímek obrazovky, měl by být, myslím, vyřešen. Zbytek však zní, že tomu tak není. stále může být problém s řeckým omezením hazardu, které čas od času paralyzuje zpracování plateb. Takže podle mého názoru je velmi brzy stresovat se tím nejhorším scénářem. Pro kasino nemá smysl ničit si reputaci kvůli 500 €.

Vím, že už vám toho bylo řečeno hodně, ale musíte být opravdu trpěliví.

Budeme tady a budeme sledovat váš pokrok.🤞🤞


Automaticky přeloženo:

Potřeboval jsem se spojit přímo s Uno Digital Media BV, která vlastní betonred, ninecasino a další. Může někdo potvrdit, že toto je nebo byla jejich přímá e-mailová adresa?

Automaticky přeloženo:
cgouveia

No, nenapsal jsi zde žádné informace o emailové adrese. Tak co myslíš? Pokud se bavíme o majiteli a tedy Uno Digital Media B. tak je to správně.

V čem je však chcete kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, ano. R


Potřebuji to, protože v roce 2023 jsem poslal e-mail, abych se odhlásil z tohoto e-mailu, ale nevím, kde jsem to vzal, a teď nemůžu najít žádné informace.

Automaticky přeloženo:
cgouveia

A koukal jsi na jejich web, jestli ten email nenajdeš? Nebo třeba napsat do kasina, jestli to nemají někde uložené nebo tak něco.

Automaticky přeloženo:

Nemohu najít žádné webové stránky ani kontaktní údaje pro digitální média Uno. Už jsem se ptal na ninecasino, ale neposkytují žádné kontaktní údaje na společnost.

Automaticky přeloženo:
cgouveia

Takže na jednu stranu chápu a na druhou je to škoda. Zkoušel jsem hledat na internetu, ale nic jsem o tom nenašel. Předpokládám, že jste se také podívali na e-maily, ale nic jste nenašli. Pak to bude asi těžký oříšek. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano Jaro, to je složitá situace, peníze mi nevrátí, protože tvrdí, že ten e-mail neznají, a jak to bylo v roce 2023, už si nepamatuji, kde jsem ho našel.

Automaticky přeloženo:
cgouveia

Pokud nemáte čím zálohovat e-mail, pravděpodobně se dále nedostanete. Ráda bych ti pomohla ale nevím jak.😥

Automaticky přeloženo:

Mám e-mail se žádostí o sebevyloučení, dokonce jsem poslal jeho kopii do kasina. Peníze mi nevrátí, tvrdí, že email, na který jsem to poslal, jim nepatří.

Automaticky přeloženo:
cgouveia

Ahoj! Mohu znát e-mailovou adresu, na kterou jste odeslali žádost? Docela rád hledám informace; možná i někteří jiní pomůžou.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, Radko, byl bych rád


Automaticky přeloženo:

Před 4 dny jsem provedl vklad přibližně 381 eur v kasinu Nine a vsadil jsem na živé sportovní události a podařilo se mi vyhrát více než 1 000 eur, některé jsem prohrál a zůstal jsem s 950 eur a provedl výběr a po 1 dni byl zrušen a byl požádán o odeslání dokumenty pro ověření za účelem úspěšného výběru mých prostředků. Odeslal jsem požadované dokumenty k ověření své identity a adresy a můj účet byl úspěšně ověřen. Včera jsem se tedy pokusil vybrat 50 eur a po 24 hodinách jsem viděl, že můj výběr nebyl potvrzen, rozhodl jsem se výběr zrušit a provedl jsem 950 eur a po 1 hodině jsem obdržel e-mail, že můj účet bylo rozhodnuto o uzavření, protože podle jejich hráči T&C z mé země Keňa nesmějí vkládat a hrát hry o skutečné peníze. Pro vaši informaci jsem si před registrací přečetl T&C a moje země Keňa není na seznamu omezených zemí, takže je upravili, aby mi nevyplatili výhry. Jsem právě teď ohromen a zmaten, protože je to vůbec legální? Nyní po mě chtějí, abych poslal svou adresu kryptopeněženky poštou, aby mi mohli vrátit peníze, což si ani nejsem jistý, jestli to udělají, protože jsem od nich nedostal žádnou zpětnou vazbu. Toto kasino Nine je nejhorší, kterému kdy čelilo, nikomu bych nedoporučoval, aby se zde pokusil vložit své prostředky



Automaticky přeloženo:

Kam uložit?

Automaticky přeloženo:
Maracris71

Jsou to podvodníci a nezaplatí vám, když vyhrajete, a přetáhnou proces ověřování a přijdou s pravidly, která nejsou v jejich podmínkách, aby neplatili. Pro klid duše se v tomto kasinu neregistrujte. Nikdy jsem nic takového nezažil a četl jsem nespočet recenzí lidí, kteří říkali, že některé kasino nezaplatí, pokud máte tendenci vyhrát určitou částku peněz, a to je to, co dnes zažívám.

Automaticky přeloženo:
YayaSan

Udělali to samé se mnou, můj konečný zůstatek byl 2 400 ukgbp, z čehož je stále dlužných 1 537 ukgbp. Od začátku, nebo když jsem se připojil k pozorování, jsem dal všechny své přihlašovací údaje v plném rozsahu moje údaje o britském pobytu. Pokud, jak tvrdí, britští zákazníci nejsou povoleni, za prvé to nebylo jasně uvedeno. ano, věděli, že jsem Brit od 1. dne. Moje banka dokonce řekla, že je zřejmé, že věděli, že jste rezidentem Spojeného království, protože platby přijaté na jejich účet jasně ukazují platba provedena z které banky její poloha země kraj okres město oblast města Ulice PSČ vše v plné výši plus moje mobilní číslo. Lhali a neustále se vymlouvali, aby nemuseli platit. Kontaktoval jsem úřady curaçao komise pro hazardní hry, pod jejichž pravomoci ninecasino spadá, ale dodnes nedostali žádnou odpověď. Od tolika úřadů, kolik jsem jen mohl, jsem dodnes nic neposlal. tolik lhal a snažil se přesvědčit guru kasino, že mají pravdu Jsem rád, že se ozval někdo jiný. Jsou to zloději denního světla. podvodníci. lupiči daccoits bandits.velmi smutný hrozný jak oni přinášejí bídu na cestu příliš mnoho to bude následovat je zpátky . Jediná věc je, guru kasino znovu otevřít naše případy a udělat něco pro nás. Poskytl jsem guru kasinu plné snímky obrazovky mých konverzací mezi mnou a zaměstnanci společnosti ninecasino. Oni ninecasino řekli, že po důkladném a úplném ověření pošlou můj celý zůstatek v kasinu na můj bankovní účet, ale ne, hráli se mnou a nezaplatili. Vymýšleli si různé výmluvy.

Automaticky přeloženo:
MAX10ARGENTINA

Je to tak špatné a bolí mě to, že jsme nuceni tím vším projít, omlouvám se. Většina z těchto bookmakerů využívá procedury KYC a táhne je příliš dlouho, a přesto ve skutečném smyslu nemají chuť vám vyplatit vaše výhry, i když jste dodržovali jejich předpisy. Devíti kasino by nemělo být dovoleno provozovat, protože všechno o nich křičí podvod. Pokud víte, že hráči z určitého regionu ve vašich T&C nemají povoleno hrát na vaší stránce, proč jim dokonce umožnit přístup na stránku, natož tam dokonce vkládat. Říkáte, že vám slíbili, že vám vydají celý zůstatek, a dosud jste nedostali ani cent? A co když je kontaktujete poštou, dostanete nějakou zpětnou vazbu?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky