před 6 měsíci
Jdu na odkaz a dokončím vše, ale nedovolí mi to napsat svou stížnost
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
0
Jdu na odkaz a dokončím vše, ale nedovolí mi to napsat svou stížnost
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
Dobře, mohl bys prosím přidat snímek obrazovky toho, co konkrétně ti řekl? Můžete zkusit otevřít stížnost z jiného prohlížeče nebo jiného zařízení a smazat cookies? To by mohlo pomoci. 🙂
Okay could you add a screenshot of what it specifically said to you please ? Can you try to open complaint from another browser, or another device and delete cookies ? That might help. 🙂
Moje zkušenost s tímto kasinem a dalšími podobnými:
Nevyžadují prvotní ověření, takže si s nimi můžete hrát. Mají široký katalog automatů a rulet s mnoha jackpoty, což bych považoval za pozitivní. Ale bohužel vždy více vynikne to negativní. Jak toto kasino, tak všechna ta, která vám poskytnou bonus a roztočení zdarma ve hře Krab (ta s jeřáby, které zavěšují vycpaná zvířata) fungují stejně, pokud jde o zákaznický servis a různé problémy s výběrem.
Nechají vaši žádost o výběr v pohotovostním režimu několik týdnů a čekají, až ji zrušíte. Pokud to uděláte, proces se přeruší a budete muset začít znovu. Omezují výběry na 500 eur, i když prý žádný limit není. Pak je jejich chat zákaznických služeb příliš robotický. Ujišťují vás o pozornosti ve vašem jazyce, ale to se stává zřídka. Operátor spíše používá Google Translator, aby vám pomohl. Obecně nedoporučuji toto kasino, ani jeho blízké příbuzné (casinia, rabona, bumerang, bankonet atd.)
My experience with this casino and others like it:
They do not require initial verification so you can play with it. They have a wide catalog of slot and roulette games with many jackpots, which I would consider positive. But unfortunately, the negative always stands out more. Both this casino and all those that give you a bonus and a free spin on the Crab game (the one with the cranes that hook stuffed animals) work the same in terms of customer service and various withdrawal problems.
They leave your withdrawal request on standby for weeks, waiting for you to cancel it. If you do this, the process is interrupted and you have to start over. They limit withdrawals to 500 euros, even though they say there is no limit. Then their customer service chat is too robotic. They assure you of attention in your language, but it rarely happens. Rather, an operator uses Google Translator to assist you. In general, I do not recommend this casino, nor its close relatives (casinia, rabona, boomerang, bankonet, etc.)
Mi experiencia con este casino y otros similares:
No requieren verificacion inicial con lo que puedes jugar. Tienen un amplio catalogo de juegos slots y ruletas con muchos jackpot, esto lo pondría como positivo. Pero por desgracia, lo negativo siempre resalta más. Tanto este casino, como todos los que te dan un bono una tirada gratis en el juego Crab (el de las gruas de enganchar peluches) funcionan igual en temas de atención al cliente y problemas varios para retirar.
Te dejan la peticion de retiro en stand by durante semanas, esperando que lo canceles. Si haces esto, el proceso se interrumpe teniendo que empezar de nuevo. Te limitan las retiradas a 500euros, pese a que dicen que no hay limite. Luego su chat de atención al cliente es demasiado robotico. Te aseguran atención en tu idioma, pero rara vez ocurre. Más bien un operador utiliza el google traductor para atenderte. En general, noo aconsejo este casino, ni sus parientes cercanos (casinia,rabona,boomerang,bankonet,etc)
Sorry, ale tady vás musím opravit, mají denní limit 500€, jak je uvedeno i na našem webu.
Mohu se zeptat, jak dlouho jste museli čekat na výběr?
Chápu však váš názor, a pokud nemáte s tímto kasinem příliš dobré zkušenosti, je pochopitelné, že dáváte přednost jiným.
Sorry, but I have to correct you here, they have a daily limit of €500, as it is also stated on our website.
May I ask how long you needed to wait for your withdrawal?
I can see your point, though, and if you haven't had a very good experience with this casino, it is understandable that you prefer some other ones.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.