před rokem
Jdu na odkaz a dokončím vše, ale nedovolí mi to napsat svou stížnost
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
OdpovědětCitovat0
Jdu na odkaz a dokončím vše, ale nedovolí mi to napsat svou stížnost
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
Dobře, mohl bys prosím přidat snímek obrazovky toho, co konkrétně ti řekl? Můžete zkusit otevřít stížnost z jiného prohlížeče nebo jiného zařízení a smazat cookies? To by mohlo pomoci. 🙂
Okay could you add a screenshot of what it specifically said to you please ? Can you try to open complaint from another browser, or another device and delete cookies ? That might help. 🙂
Moje zkušenost s tímto kasinem a dalšími podobnými:
Nevyžadují prvotní ověření, takže si s nimi můžete hrát. Mají široký katalog automatů a rulet s mnoha jackpoty, což bych považoval za pozitivní. Ale bohužel vždy více vynikne to negativní. Jak toto kasino, tak všechna ta, která vám poskytnou bonus a roztočení zdarma ve hře Krab (ta s jeřáby, které zavěšují vycpaná zvířata) fungují stejně, pokud jde o zákaznický servis a různé problémy s výběrem.
Nechají vaši žádost o výběr v pohotovostním režimu několik týdnů a čekají, až ji zrušíte. Pokud to uděláte, proces se přeruší a budete muset začít znovu. Omezují výběry na 500 eur, i když prý žádný limit není. Pak je jejich chat zákaznických služeb příliš robotický. Ujišťují vás o pozornosti ve vašem jazyce, ale to se stává zřídka. Operátor spíše používá Google Translator, aby vám pomohl. Obecně nedoporučuji toto kasino, ani jeho blízké příbuzné (casinia, rabona, bumerang, bankonet atd.)
My experience with this casino and others like it:
They do not require initial verification so you can play with it. They have a wide catalog of slot and roulette games with many jackpots, which I would consider positive. But unfortunately, the negative always stands out more. Both this casino and all those that give you a bonus and a free spin on the Crab game (the one with the cranes that hook stuffed animals) work the same in terms of customer service and various withdrawal problems.
They leave your withdrawal request on standby for weeks, waiting for you to cancel it. If you do this, the process is interrupted and you have to start over. They limit withdrawals to 500 euros, even though they say there is no limit. Then their customer service chat is too robotic. They assure you of attention in your language, but it rarely happens. Rather, an operator uses Google Translator to assist you. In general, I do not recommend this casino, nor its close relatives (casinia, rabona, boomerang, bankonet, etc.)
Mi experiencia con este casino y otros similares:
No requieren verificacion inicial con lo que puedes jugar. Tienen un amplio catalogo de juegos slots y ruletas con muchos jackpot, esto lo pondría como positivo. Pero por desgracia, lo negativo siempre resalta más. Tanto este casino, como todos los que te dan un bono una tirada gratis en el juego Crab (el de las gruas de enganchar peluches) funcionan igual en temas de atención al cliente y problemas varios para retirar.
Te dejan la peticion de retiro en stand by durante semanas, esperando que lo canceles. Si haces esto, el proceso se interrumpe teniendo que empezar de nuevo. Te limitan las retiradas a 500euros, pese a que dicen que no hay limite. Luego su chat de atención al cliente es demasiado robotico. Te aseguran atención en tu idioma, pero rara vez ocurre. Más bien un operador utiliza el google traductor para atenderte. En general, noo aconsejo este casino, ni sus parientes cercanos (casinia,rabona,boomerang,bankonet,etc)
Sorry, ale tady vás musím opravit, mají denní limit 500€, jak je uvedeno i na našem webu.
Mohu se zeptat, jak dlouho jste museli čekat na výběr?
Chápu však váš názor, a pokud nemáte s tímto kasinem příliš dobré zkušenosti, je pochopitelné, že dáváte přednost jiným.
Sorry, but I have to correct you here, they have a daily limit of €500, as it is also stated on our website.
May I ask how long you needed to wait for your withdrawal?
I can see your point, though, and if you haven't had a very good experience with this casino, it is understandable that you prefer some other ones.
Bohužel nemohu vytvořit tiket, ale kasino neon54 se prostě nevyplácí, prosím pomozte.
Už jsem psal na podporu několikrát
Unfortunately I can't create a ticket, but the casino neon54 just doesn't pay out, please help.
I have already written to support several times
Ich kann leider kein Ticket erstellen , aber das Casino neon54, zahlt einfach nicht aus , bitte um Hilfe .
habe den Support schon mehrere Male angeschrieben
Naštěstí jste podali stížnost našemu týmu a oni už na tom začali pracovat.
Aktualizujte jej, kdykoli to bude možné, abychom mohli začít vyšetřovat.
Jak dlouho hrajete v tomto kasinu a je to váš první výběr v tomto kasinu?
Luckily, you have filed a complaint with our team, and they have already started working on it.
Please update it whenever possible so we can start investigating.
How long have you been playing at this casino, and is this your first withdrawal there?
Varování! Neon54 je zdaleka nejhorší kasino, jaké jsem kdy měl!
Všem důrazně doporučuji, aby se drželi dál od Neon54. Tato platforma je naprostá noční můra. Před více než týdnem jsem požádal o výběr a stále jsem neobdržel ani cent. Mezitím si můj kamarád požádal o výběr jen pár dní po mém a už mu byla zaplacena platba. Jak je to vůbec možné? To není jen neprofesionální – je to vyloženě podezřelé.
Zákaznická podpora je úplný vtip. Buď dostanete odpovědi zkopírované a vložené, nebo vůbec žádnou. Žádná transparentnost, žádná naléhavost a žádný respekt k hráčům.
Jako tvůrce obsahu mě tohle ovlivňuje ještě víc: Nemůžu mít čekající výběr a zároveň nárokovat bonus – blokuje to všechno. To znamená, že nemůžu vytvářet obsah, nemůžu streamovat a nemůžu správně používat svůj zůstatek. Moje práce je pozastavena, protože toto kasino neví, jak se ke svým uživatelům chovat.
Pokud můj výběr nebude zpracován DNES, zveřejním celou situaci. Zveřejním tuto recenzi na všech hlavních platformách a aktivně varuji celou svou komunitu, aby nehrála na Neon54. Kvůli této naprosto nespolehlivé platformě jsem už ztratil příliš mnoho času a trpělivosti.
Sečteno a podtrženo: Neon54 není důvěryhodný, je nepřátelský k zákazníkům, pomalý, neprůhledný a podle mého názoru hraničí s podvodným chováním. Mám důkaz a nebudu mlčet, pokud se to okamžitě nevyřeší.
Warning! Neon54 is by far the worst casino experience I've ever had!
I strongly advise everyone to stay far away from Neon54. This platform is an absolute nightmare. I requested a withdrawal over a week ago and still haven’t received a single cent. Meanwhile, a friend of mine requested his withdrawal days after mine, and he already got paid. How is that even possible? This is not just unprofessional – it’s downright suspicious.
The customer support is an absolute joke. You either get copy-paste responses or no reply at all. There’s zero transparency, zero urgency, and zero respect for players.
As a content creator, this affects me even more: You can’t have a withdrawal pending and claim a bonus at the same time – it blocks everything. That means I can’t create content, I can’t stream, and I can’t use my balance properly. My work is on hold because this casino doesn’t know how to treat its users.
If my withdrawal is not processed TODAY, I will go public with this entire situation. I will post this review on every major platform and actively warn my entire community not to play on Neon54. I’ve already lost too much time and patience because of this completely unreliable platform.
Bottom line: Neon54 is not trustworthy, customer-hostile, slow, opaque, and in my opinion borders on scam behavior. I have the proof, and I will not stay silent if this doesn’t get resolved immediately.
Prosím o pomoc, čekám na platbu už týdny a mám přátele, kteří si zažádali po mně a platbu už dostali.
Please help, I have been waiting for my payment for weeks and I have friends who applied after me and received their payment
bitte um hilfe ich warte seit wochen auf meine auszahlung und ich habe freunde die nach mir einen antrag gestellt haben und ihre auszahlung erhalten haben
Ahoj.
Nejprve se prosím zeptám, zda došlo k nějakým novinkám ohledně vašeho výběru.
Také mějte na paměti, že ne každý případ je stejný. Řekl jste, že váš přítel už dostal svůj výběr, ale určitě jste například nehráli stejné hry. Nebo jste nevložili přesně stejnou částku stejnou platební metodou a tak dále.
Vždy si musí vše zkontrolovat kvůli zásadám AML a teprve poté může kasino schválit výběr.
Takže, použil jsi nějaký bonus? Je tvůj účet plně ověřený? Jaké informace máš z kasina o tvém výběru, prosím?
Hello.
I will firstly ask if there has been any update regarding your withdrawal, please.
Also, please know that not every case is the same. You said that your friend already got his withdrawal, but surely you didn't play the same games, for example. Or deposited exactly the same amount using the same payment method, and so on.
They always need to check everything due to the AML policy, and only then can the casino approve the withdrawal.
So, did you use some bonus? Is your account fully verified there? What information do you have from the casino about your withdrawal, please?
Ahoj,
Ne, žádné novinky. Můj kamarád vložil stejnou částku jako já, ale měl jen 100 eur, zatímco já jsem vybral 400 eur. Mám pocit, že kasino si schválně dává na čas, abyste přišli o svou výhru, což já dělat nebudu.
Kasino tvrdí, že ověření není pro výběry nutné a neexistuje způsob, jak účet ověřit.
Hello,
No, there's no news. My friend deposited the same amount as me, but he only had 100 euros, while I withdrew 400 euros. I have the feeling the casino is deliberately taking its time so you lose your winnings, which I won't do.
The casino claims that verification is not necessary for withdrawals, and there is no way to verify the account.
Hallo,
nein, es gibt keine Neuigkeiten. Mein Freund hat genau wie ich eingezahlt, allerdings hatte er nur 100 Euro bei mir waren es 400 Euro in der Auszahlung. Ich habe das Gefühl, dass sich das Casino absichtlich Zeit lässt, damit man seine Gewinne wieder verspielt was ich aber nicht tun werde.
Das Casino behauptet, eine Verifizierung sei für die Auszahlung nicht notwendig, und es gibt auch keine Möglichkeit, das Konto zu verifizieren.
Je samozřejmě dobré, že se svých výher nedotknete, i když na jejich výběr budete muset o něco déle počkat.
Možná vám náš tým pro vyřizování stížností bude schopen pomoci a pokusí se tento problém prošetřit, aby zjistil důvod tohoto zpoždění.
Co říkáš?
Pokud chcete, můžete podat stížnost prostřednictvím tohoto odkazu a celou situaci tam vysvětlit.
Budeme to sledovat a doufejme, že brzy budeme mít k dispozici další informace a váš výběr bude zpracován.
It is good that you won't touch your winnings, of course, even though you have to wait a bit longer to withdraw them.
Maybe our complaint team will be able to help and try to investigate this issue to find out what the reason is for this delay.
What do you say?
If you'd like, please file a complaint by using this link and explain the whole situation there.
We'll keep an eye on this, and hopefully soon there will be some more information, and your withdrawal will be processed.
Ahoj, trhám si zuby, tohle se děje od minulé středy a stále to nebylo vyplaceno. Dokonce jsem si založil účet u PlayID, protože mi bylo řečeno, že to bude rychlejší, ale neeee. Takže mi tam taky leží 800 dolarů, které stále nejsou vyplaceny, a dostávám ty samé kecy, kopírování a vkládání, hláskujte to, abyste se o to starali. Píše se tam až 3 dny na výběr, ale teď je to skoro týden. Chci si zavřít účet, jakmile mi výhra bude vyplacena, pokud ji dostanu, budu vděčný za jakékoli návrhy.

Hello I’m pulling my teeth out this has been going on since last Wednesday and it’s still hasn’t been paid I even set up an account with PlayID as I was told it would be faster but noooo so I also have $ 800 sitting there still not paid and I’m getting the same bullshit copy and paste speel it to worry bla bla it says up to 3 days to get your withdrawal but it now been nearly a week I want to shut my account once i get paid my winnings if I get it al sty any suggestions would be appreciated.

Tihle chlapi jsou podezřelí. Evan mi druhý den zavolal a řekl, že je můj manažer, ale teď mi ani neodpovídá na e-maily. Co se děje, proč ještě fungují? Vytvořili něco, co by si lidé měli užívat, a udělali z toho noční můru.
These guys are dodgy I had Evan call me the next day and say he was my manager but now he’s not even replying to my emails . What’s going on why are they still operating they have made something that is suppose to be enjoyed and turned it into a nightmare .
Dobrý den, nejdříve bych rád zmínil, že kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů.
Vidím, že čekáte už asi týden a kasino neřeklo nic relevantního.
Je důležité být trpělivý, protože podle snímku obrazovky je váš výběr právě posuzován.
Požádalo vás kasino o nějaké dokumenty? Jakou platební metodu jste si zvolili?
Pokud se příští týden nic nestane, pokusíme se vám pomoci.
Hello, first of all, I would like to mention that we give casinos 14 days to pay out players.
I see that you have been waiting for about a week and the casino has not said anything relevant.
It is important to be patient, as according to the screenshot, your withdrawal is under review.
Did the casino ask you for any documents? What payment method did you choose?
If nothing happens next week, we will try to help you.
Plně jsem se ověřil ještě předtím, než jsem provedl svůj první vklad.
Použil(a) jsem svou kartu Visa k vkladu
Inzerují rychlou platbu až do 3 dnů. Kontaktoval jsem podporu, žádná odpověď a chat 24/7, nikdo se nezmínil o 14 dnech. Také jsem si nastavil PLAYID v naději, že to bude rychlejší, ale začínám si myslet, že jsou všichni nesouvislí a mám tam 800 a v neon54 500.
Tohle dělají? Byl jsem podveden???
děkuji
i fully verified myself before even did my first deposit .
I used my Visa card to deposit
They advertise fast payment up to 3 days I have contacted support no reply and 24/7 chat no one has mentioned 14 days also I set up PLAYID hoping it woould be faster but I’m starting to think they are all untwined together sand story I have 800 there and 500 in neon54.
is this what they do Have I been scammed ???
thanku
Ahoj, měl jsi štěstí???
dělají mi přesně to samé.
Jsem v Austrálii a nevím, co mám dělat
Hello did u have any luck ???
there doing the exact same thing to me.
im in Australia and dont know what to do
Zdá se, že tu čtu jen tolik textu, že je to špatný, špatný, špatný, neon54, a přesto říkají: Co za to, jak se tohle může stát? Copak nejsme chránění? To je vtip?
All I seem to be reading here is bad bad bad neon54 yet they are still going wtf how dies this happen to hy are we not protected what a joke
Může mi prosím někdo říct, co můžu ještě dělat?
Komu je můžu nahlásit, měli by být zavřeni.
Kradení a lháři, kvůli nimž jsou lidé naštvaní a znechucení
Can someone please please tell me what else can I do
who can I report them to they need to be closed down.
stealing and liars they are making people angry and fed up
Nemyslím si, že jste byli podvedeni. Kasinům dáváme 14 dní na našich webových stránkách, než vám teoreticky můžeme pomoci. Ne kasinu.
Někdy může dojít ke zpoždění, ale nejlepší by bylo, kdyby kasino s hráčem vždy komunikovalo. Pokud jste ověřeni, je to v pořádku, takže zřejmě stačí jen čekat.
Pokud se nic nestane, budeme kasino kontaktovat, jakmile podáte stížnost .
I don't think you were scammed. We give casinos 14 days on our website before we can theoretically help you. Not the casino.
Sometimes delays can occur, but it would be best if the casino always communicated with the player. If you are verified, it's fine, and so apparently all you have to do is wait.
If nothing happens, the casino will be contacted by us when you opened a complaint.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.