Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaNeed For Spin Casino - všeobecná diskuze

Need For Spin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Jamethai888
|
18 242 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2 34

A doslova 10 minut po odeslání mé poslední zprávy mi byla platba potvrzena. Bizarní. Nemělo by to tak být.

Automaticky přeloženo:

Ahoj drahý Meh5005,

Nehledejte prosím žádné triky. Náš finanční tým odvádí svou práci, a pokud dojde k nějakému zpoždění, měl k tomu nějaký důvod.

Jsem rád, že jste dnes obdrželi svou platbu, a doufám, že se opět uvidíme v našem kasinu.


Přeji ti dobrý den!


Automaticky přeloženo:

Jsem v tomto kasinu nový, poslal jsem všechny dokumenty, o které mě požádali, a čekám na pozitivní vývoj. Podal jsem dvě žádosti o výběr. Se špatnými recenzemi, které jsem četl, jsem znepokojený a znepokojený.

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr ve výši 200 EUR... Uvidíme, jak mi poslouží

Automaticky přeloženo:
Makidgk

Chceš, aby nás snědli, bratře? Poslal jsem i dokumenty ... obávám se, že takové firmy naše dokumenty nikde jinde nevyužijí.

Automaticky přeloženo:
Makidgk

Bratře, já jsem také Řek, pokud uvidíš zprávu, odpověz, zůstaňme v kontaktu a získejte naše peníze.

Automaticky přeloženo:

Bratře, obdržel jsem e-mail, že můj účet byl plně identifikován. Nyní čekáme na výběry, mám dva 500 € a dalších 800 € ve finančních prostředcích na výběr

Automaticky přeloženo:
Makidgk

Výborně člověče, jsem rád, že jsem zůstal Byl jsem dotázán kolikrát na dokumenty ...co přesně jsi poslal, můžeš mi říct? Byl bych ti moc vděčný. Hezké svátky se zdravím.

Automaticky přeloženo:
SakDedes1

Brácho, poslal jsem screenshot z e-bankingu (který ukazuje vklad) Napsal jsem si do emailu sám iban, BIC banky a její jméno, poslal jsem selfie s diplomem, ale i s pasem a aktuálním účtem. Včera jsem je poslal a byly identifikovány. Nyní se podívejme na výběry

Automaticky přeloženo:
Makidgk

Děkuji moc příteli, měj se dobře. Ze snímku e pečení nám to banka umožňuje? Provedl jsem vklad debetní kartou. Poslal jsem selfie a účet za pevnou linku. Už se mě neptali. Ivan atd. jsem nepsal sám, ale poslal jsem fotku. Co na to říct, nevím, jestli od tebe něco potřebuji, doufám, že vidíš mnm jako ty. Pochopili jste, že váš účet byl ověřen? Poslali vám e-mail. ; Co se ve vašich výběrech píše, že stále čekají????

Automaticky přeloženo:
SakDedes1

Poslali mi email brácho. U výběrů mi řekli, že přijetí trvá 24 hodin, proto je tam stále napsáno čekající. Říkám, že všechno vypadá normálně, příteli. Recenze jsou to, co mě vyděsilo

Automaticky přeloženo:

A já, bratře, jeden stejný. Mám poslat fotku ze zálohy přes e-pečení? Vklad říká o smx službě a něčem takovém... Co mám poslat? a na papíře písemně Ivan atd. s fotkou nebo to mám naskenovat?

Automaticky přeloženo:
SakDedes1

názor Napište mi iban, BIC a název banky písemně, jako u e-bankovnictví pošlete fotku vkladu. Hodně štěstí kamaráde! Doufám, že dostaneme své peníze

Automaticky přeloženo:

Brother velmi dobrá zpráva, že váš účet byl identifikován. Věřím, že své peníze normálně dostaneme, ale pokud ne, podáme zpočátku stížnost na tomto webu a z toho, co vidím, nám pomohli, ale věřím, že bude vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Makidgk

No tak brácho, právě jsem dostal zprávu, že můj účet byl ověřen... Jsem starý karavanista a všechno se mi zdá divné...co uděláme, když dostaneme naše @@? Jak se pohybovat?

Automaticky přeloženo:

Můj příteli, zatím tě opouštím, mám malou práci. Promluvme si odtud, pokud máte nebo máte nějaké zprávy, ano? Měj se dobře

Automaticky přeloženo:
SakDedes1

Staňte se přítelem a pokud něco uvidíte, řekněte mi. Budeme v kontaktu

Automaticky přeloženo:
Makidgk

Ahoj lidi, doufám, že vám to půjde a vše půjde hladce. Podle našeho hodnocení má toto kasino od Casino Guru velmi dobrou pověst , i když uživatelské recenze nevypadají příliš slibně. Informujte nás prosím. Děkuji ✨

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Magda

Dobrý den... Uvidíme, jaké kasino doporučíte... Pokud neobdržíme odpověď do 24 hodin, budeme potřebovat vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
SakDedes1

Ahoj, jistě, vždy můžete podat stížnost Casino Guru, když máte pocit, že s vámi kasino zachází špatně a nespravedlivě. Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky