před 2 roky
A doslova 10 minut po odeslání mé poslední zprávy mi byla platba potvrzena. Bizarní. Nemělo by to tak být.
And literally 10 minutes after posting my last message, I got my payment confirmed. Bizarre. It should not be like this.
A doslova 10 minut po odeslání mé poslední zprávy mi byla platba potvrzena. Bizarní. Nemělo by to tak být.
And literally 10 minutes after posting my last message, I got my payment confirmed. Bizarre. It should not be like this.
Ahoj drahý Meh5005,
Nehledejte prosím žádné triky. Náš finanční tým odvádí svou práci, a pokud dojde k nějakému zpoždění, měl k tomu nějaký důvod.
Jsem rád, že jste dnes obdrželi svou platbu, a doufám, že se opět uvidíme v našem kasinu.
Přeji ti dobrý den!
Hi dear Meh5005,
Please don't look for any tricks. Our Financial Team make their work, and if there are any delays, there were some reason.
I am happy that you got your payment today and hope to see you again in our casino.
Wish you a good day!
Jsem v tomto kasinu nový, poslal jsem všechny dokumenty, o které mě požádali, a čekám na pozitivní vývoj. Podal jsem dvě žádosti o výběr. Se špatnými recenzemi, které jsem četl, jsem znepokojený a znepokojený.
I'm new to this casino, I've sent all the documents they asked me and I'm waiting for a positive development. I have made two withdrawal requests. With the bad reviews I've read, I'm troubled and worried.
Είμαι καινούριος σε αυτό το καζίνο , έχω στειλει όλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν κ περιμένω θετική εξέλιξη . Έχω κάνει δυο αιτήματα αναλήψεων . Με τις κακές κριτικές που διάβασα είμαι πρόβληματισμενος και ανυσηχω .
Chceš, aby nás snědli, bratře? Poslal jsem i dokumenty ... obávám se, že takové firmy naše dokumenty nikde jinde nevyužijí.
Do you want them to eat us, brother? I have also sent documents ... I am afraid that such companies will not use our documents anywhere else.
Λες να μας τα φάνε αδερφέ ; Και εγώ έχω στείλει έγγραφα ...Φοβάμαι τέτοιες εταιρίες μην χρησιμοποιήσουν και τα έγγραφα μας πουθενά αλλού .
Bratře, já jsem také Řek, pokud uvidíš zprávu, odpověz, zůstaňme v kontaktu a získejte naše peníze.
Brother, I'm Greek too, if you see the message, reply, let's stay in touch and get our money..
Αδερφέ Έλληνας είμαι και εγώ εάν δεις το μνμ απάντησε να μείνουμε σε επαφή μπας και πάρουμε τα χρήματα μας ..
Bratře, obdržel jsem e-mail, že můj účet byl plně identifikován. Nyní čekáme na výběry, mám dva 500 € a dalších 800 € ve finančních prostředcích na výběr
Brother I received an email that my account has been fully identified. Now we are waiting for the withdrawals, I have two of €500 and another €800 in funds to withdraw
Αδερφέ μου ήρθε email ότι ο λογαριασμός μου έχει ταυτοποιηθεί πλήρως . Τώρα αναμένουμε για τις αναλήψεις , εγώ έχω δυο των 500€ κ ακόμα 800€ μέσα για ανάληψη
Výborně člověče, jsem rád, že jsem zůstal Byl jsem dotázán kolikrát na dokumenty ...co přesně jsi poslal, můžeš mi říct? Byl bych ti moc vděčný. Hezké svátky se zdravím.
Well done man I'm glad I was staying I was asked how many times for documents ...what exactly did you send can you tell me? I would be very grateful to you. Happy holidays with health.
Μπράβο ρε φίλε χαίρομαι έμενα με ζήτησαν πόσες φορές έγγραφα ...τι ακριβώς έστειλες μπορείς να με πεις; Θα σου ήμουν πολύ ευγνώμων. Καλές γιορτές με υγεία .
Brácho, poslal jsem screenshot z e-bankingu (který ukazuje vklad) Napsal jsem si do emailu sám iban, BIC banky a její jméno, poslal jsem selfie s diplomem, ale i s pasem a aktuálním účtem. Včera jsem je poslal a byly identifikovány. Nyní se podívejme na výběry
Brother, I sent a screenshot from e-banking (which shows the deposit) I wrote in an email myself the iban, the BIC of the bank and its name, I sent a selfie with my diploma but also with my passport and account current. I sent them yesterday and they were identified. Now let's look at the withdrawals
Αδερφέ μου, έστειλα στιγμιότυπο από το e banking ) που φαίνεται η κατάθεση) έγραψα σ ένα email μόνος μου το το iban,το BIC της τράπεζας μ και το όνομα της , έστειλα σελφι με το δίπλωμα μου αλλά κ με το διαβατήριο μου κι λογαριασμό του ρεύματος . Χθες τα έστειλα σμρ ταυτοποιήθηκαν. Για να δούμε τώρα στις αναλήψεις
Děkuji moc příteli, měj se dobře. Ze snímku e pečení nám to banka umožňuje? Provedl jsem vklad debetní kartou. Poslal jsem selfie a účet za pevnou linku. Už se mě neptali. Ivan atd. jsem nepsal sám, ale poslal jsem fotku. Co na to říct, nevím, jestli od tebe něco potřebuji, doufám, že vidíš mnm jako ty. Pochopili jste, že váš účet byl ověřen? Poslali vám e-mail. ; Co se ve vašich výběrech píše, že stále čekají????
Thank you very much my friend, be well. From the e baking snapshot does the bank allow us to do? I made a deposit with a debit card. I sent a selfie and a landline phone bill. They didn't ask me again. I didn't write Ivan, etc. myself, but I sent a photo. What can I say, I don't know if I need anything from you, I hope you see the mnm as you did. Did you understand that your account has been authenticated? They sent you an email. ; In your withdrawals, what does it say are still pending????
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου να σαι καλά. Από το e baking στιγμιότυπο αφήνει η τράπεζα να κάνουμε ; Εγώ με χρεωστική κάρτα έκανα κατάθεση . Σελφι έστειλα και λογαριασμό τηλέφωνου σταθερού . Δεν με τα ξαναζητησαν . Δεν έγραψα μόνος μου Ιβάν κλτπ αλλά έστειλα φωτό . Τι να πω δεν ξέρω εάν σε χρειαστώ κάτι ελπίζω να δεις τα μνμ όπως και έκανες . Ο ς κατάλαβες ότι ταυτοποιήθηκε ο λογαριασμός σου; Σε έστειλαν ε μαιλ. ; Στις αναλήψεις σου τι λέει ακόμη εκκρεμείς ;;;;
Poslali mi email brácho. U výběrů mi řekli, že přijetí trvá 24 hodin, proto je tam stále napsáno čekající. Říkám, že všechno vypadá normálně, příteli. Recenze jsou to, co mě vyděsilo
They emailed me bro. For the withdrawals, they told me that it takes 24 hours to be accepted, that's why it still says pending. T say everything seems to be going normally friend. The reviews are what scared me
Μου έστειλαν email αδερφέ . Για τις αναλήψεις μου είπαν ότι χρειάζεται 24 ώρες για να γίνουν δεκτές για αυτό λέει ακόμα εκρεμεις . Τ να πω όλα φαίνονται να πηγαίνουν νορμαλ φιλε . Οι κριτικές είναι που με τρόμαξαν
A já, bratře, jeden stejný. Mám poslat fotku ze zálohy přes e-pečení? Vklad říká o smx službě a něčem takovém... Co mám poslat? a na papíře písemně Ivan atd. s fotkou nebo to mám naskenovat?
And me, brother, one of the same. Should I send a photo from a deposit via e-baking? Deposit says about smx service and something like that ... What should I send? and on the paper in writing Ivan etc. with a photo or should I scan it?
Και εμένα αδερφέ μια από τα ίδια . Να στείλω λες φωτό από κατάθεση μέσω e baking,; Κατάθεση λέει για smx service και κάτι τέτοια ... Αυτό να στείλω; και στο χαρτί ολογράφως Ιβάν κλτπ με φωτογραφία η να το σκαναρω ;
názor Napište mi iban, BIC a název banky písemně, jako u e-bankovnictví pošlete fotku vkladu. Hodně štěstí kamaráde! Doufám, že dostaneme své peníze
opinion Send me iban, BIC and bank name in writing, as for e-banking send a photo of the deposit. Good luck my friend! I hope we get our money
γνωμη Μου στείλε ολογράφως iban , BIC κ όνομα τράπεζας , όσο για το e banking στείλε φωτό απ τη κατάθεση . Καλή τύχη εύχομαι φίλε ! Εύχομαι να πάρουμε τα χρήματα μας
Brother velmi dobrá zpráva, že váš účet byl identifikován. Věřím, že své peníze normálně dostaneme, ale pokud ne, podáme zpočátku stížnost na tomto webu a z toho, co vidím, nám pomohli, ale věřím, že bude vše v pořádku.
Brother very good news that your account has been identified. I believe we will normally get our money, but if not we will initially file a complaint on this site and from what I see they helped us, but I believe everything will be fine.
Αδερφέ πολύ καλό νέο ότι ο λογαριασμός σου ταυτοποιήθηκε . Πιστεύω θα πάρουμε κανονικά τα λεφτά μας , αλλά εάν όχι αρχικά θα κάνουμε το παράπονο σε αυτό το site κ απ ότι βλέπω μας βοηθαν , όλα θα πάνε καλά πιστεύω όμως .
No tak brácho, právě jsem dostal zprávu, že můj účet byl ověřen... Jsem starý karavanista a všechno se mi zdá divné...co uděláme, když dostaneme naše @@? Jak se pohybovat?
Come on bro, I just got a message that my account has been authenticated... I'm an old caravan man and everything seems strange to me...what do we do if we get our @@? How to move?
Έλα αδερφέ μωλις μου ήρθε μνμ και εμένα ότι ο λογαριασμός μου ταυτοποιήθηκε... Είμαι παλιά καραβάνα φίλε και μου φαίνονται όλα περίεργα ...τι κάνουμε εάν πάρουμε τ @@ μας; Πώς να κινηθούμε;
Můj příteli, zatím tě opouštím, mám malou práci. Promluvme si odtud, pokud máte nebo máte nějaké zprávy, ano? Měj se dobře
My friend, I'm leaving you for now, I have a little job. Let's talk from here if you have or have any news ok? Be well
Φίλε μου σε αφήνω για την ώρα έχω δουλίτσα . Μιλάμε από εδώ εάν έχεις η έχω οποιοδήποτε νέο οκ; Να σαι καλά
Ahoj lidi, doufám, že vám to půjde a vše půjde hladce. Podle našeho hodnocení má toto kasino od Casino Guru velmi dobrou pověst , i když uživatelské recenze nevypadají příliš slibně. Informujte nás prosím. Děkuji ✨
Hello guys, I hope things will work for you and everything will go smoothly. Via our rating this casino has very good reputation by Casino Guru even though the user reviews don't look very promising. Keep us informed please. Thank you✨
Dobrý den... Uvidíme, jaké kasino doporučíte... Pokud neobdržíme odpověď do 24 hodin, budeme potřebovat vaši pomoc
Hello... We will see what casino you recommend... If we don't get a response after 24 hours we will need your help
Γεια σας ... Θα φανεί τι καζίνο μας προτείνετε... Εάν δεν πάρουμε απάντηση σε 24 ώρες μετά θα χρειαστούμε την βοήθεια σας
Ahoj, jistě, vždy můžete podat stížnost Casino Guru, když máte pocit, že s vámi kasino zachází špatně a nespravedlivě. Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.
Hi, sure, you are always welcome to submit a complaint by Casino Guru when you feel you are treated bad and unfair by casino. If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.