Ahoj.
Vím, že jste nové kasino, ale také se musíte naučit komunikovat. Pokud se zeptáte na snímek obrazovky kreditní karty a potřebujete obě strany, musíte se na to jasně zeptat. Tento případ nemáte.
Jiný příklad..Dnes pošlete e-mail a řeknete přesně takto:
" Přejděte na svůj účet a zkontrolujte, zda celková částka vašich vkladů za minulý týden je 50 EUR nebo více.
💬 Napište nám prostřednictvím živého chatu a požádejte o svůj cashback bonus 15 %"
To také není jasná informace, není pravda, co říkáte v tomto e-mailu.
Koneckonců je snadné srozumitelně komunikovat a pak vás nikdo nenaštve a vy můžete udržet zákazníka spokojeného a zůstat na svém webu.
Moje zpětná vazba na tuto žádost o selfie (pokud to četl někdo jiný) je jen "vážně?" Protože předtím, než téměř všechna kasina požádají o proces ověření, stačí snímek obrazovky ID nebo řidičského průkazu, to je v pořádku. Pak se některá kasina začnou ptát na nějaké SELFIE s ID kartou, co je trochu otravné, ale přijatelné. Když poprvé vidím žádost o to, co děláte, je to ještě otravnější:
„Selfie s vaším pasem/občanským průkazem na pozadí našeho webu Needforspin.com"
... tak počkej, jak to vůbec udělám? Hráč, který má pouze jedno zařízení, mobilní telefon, nemůže ani vybrat z vašeho kasina, že? Nebo si musí nejdřív koupit PC nebo tablet?
Ok, můj účet zavírám, takže tento případ je na mé straně. Tak hodně štěstí a vylepšete své služby, pokud neztratíte přehrávač jeden po druhém.
Hi.
I know you are new casino but also you need to learn how to communicate. If you ask screen shot of credit card and you need both side, you have to ask that clearly. This case you dont.
Other example..Today you send email and say exactly like this :
"Go to your account and check if the total amount of your deposits from past week is 50 EUR or more.
💬 Message us via live chat and request your cashback bonus 15%"
That is also not clear information, its not true what you say in this email.
After all its easy to communicate clearly and then no one piss off, and you can keep your customer happy and stay on your site.
My feedback to this selfie request (if someone else read this) is just "seriously?" Because before almost all casinos ask on verification process just screenshot of ID or driver licence, thats fine. Then some casinos start to ask some SELFIE with ID card what is little bit annoying but acceptable. First time i see request what you do, even more annoying:
"A selfie with your passport / ID card against the background of our site Needforspin.com"
...so wait a minute, how i even make this? Player who have only one device, mobile phone, cannot even withdrawal from you casino, right? Or they have to go buy PC or tablet first?
Ok, my account i close so this case is close on my side. So good luck and improve you service if you dont lost your player one by one.
Automaticky přeloženo: