DomůFórumKasinaNeed For Spin Casino - všeobecná diskuze

Need For Spin Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Jamethai888
|
15 040 zobrazení 66 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Need For Spin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

5 dní a s výběrem se nic nestane. Podpora říká, že musím kontaktovat finanční oddělení, nemohou zkontrolovat stav výběru. Tato oddělení neodpovídají na e-maily a nepracují o víkendech. Takže je to nebezpečné kasino na hraní, možnost bez limitu vkladu atd.

Automaticky přeloženo:
Jamethai888
před 2 roky

Ahoj,

Děkuji vám za informaci. Je to relativně čerstvé kasino založené letos, nenašel jsem proti němu žádnou stížnost, proto si myslím, že toto kasino není tak nebezpečné, dokonce má velmi dobrou pověst .

Byl váš účet plně ověřen, prosím? Už jste se z tohoto webu stáhli?

Zajímalo by mě, v jakém stavu je nyní vaše odstoupení od smlouvy?

Dejte mi laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Účet je plně ověřen po podivném selfie dokumentu plus všechny normální ID, adresa, banka, kreditní karta atd. atd. A je to již 5 dní, pak se nic neděje. Je to můj první (a poslední) odchod z nich, pokud to vůbec bude úspěšné.

Mnoho způsobů není normální kasino, proto myslím nebezpečné.


Podivný proces ověřování, žádné možnosti odpovědnosti, podpora nemůže odpovědět na nic o stavu výběru, žádné víkendy pro výběr peněz, nějaká ruská odpověď na chat atd.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hezký den Jamethai888 ,

Váš případ jsem řádně prošetřil a pojďme se na závěr podívat na to, co máme:

  1. Náš finanční tým vám poslal tři dopisy, než byl váš účet plně ověřen.
  2. Vědomě jste odmítli poslat své selfie, čímž jste odložili proces ověření svých akcí.
  3. Urazili jste náš finanční tým a snažili jste se ho dostat pod tlak, aby přijal vaše dokumenty.
  4. Nejen to, přijali jste zavedená pravidla webu, ale v e-mailu, který jste odeslali, bylo od vás uvedeno: "Ano, vím, že přijímám všechny T&c, ale kdo to všechno četl."
  5. Váš účet byl ověřen a výběr byl úspěšně proveden.
  6. Váš účet byl uzavřen, jak jste požadovali ve svých e-mailech.
  7. Ano, máme rusky mluvící zákaznickou podporu, stejně jako mnoho jiných kasin, a jsme zmateni vašimi výroky, jako: ruští zločinci...

Doufám, že jsem byl ve vašem případě dostatečně nápomocný a vnesl trochu světla do vašeho příběhu.

Přeji ti všechno nejlepší, Jarmo!


S přátelským pozdravem,

Potřebujete zástupce Spin Casino.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co kdyby kasino napsalo tento druh lží. Požádáte o ty dokumenty minulý týden a já pošlu všechny dokumenty o 31 minut později, když udělám toto selfie a shromáždím všechny dokumenty. Nikdy jsem žádnou vaši žádost neodmítl. Můžu sem poslat screenshot později, jestli chceš?


Poté vás požádám, abyste přijali tyto dokumenty, abych mohl získat svůj výběr, je to "tlak"


Jistě vám mohu poskytnout zpětnou vazbu Casino T&c, že? Myslím, že normálně společnost jako zpětnou vazbu?

Takže po tvé lži a nízké službě je vše v pořádku, když je můj účet po hrozných zkušenostech uzavřen.


Hodně štěstí, slavo ukrajino.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Čau, Jarmo!

Máte pravdu, je to moje chyba a omlouvám se za to, nedodal jste nám obě strany občanského průkazu, ne selfie. Mimochodem, opravdu si nemyslím, že nazývat finanční tým jako idioti je dobrý způsob komunikace.

Kromě toho jsem zmínil vaši e-mailovou odpověď ohledně přijímání T&C. Pokud si před registrací přečtete naše pravidla, pravděpodobně by vám naše kasino nesedělo a nikdy nezažijete tak „příšerný zážitek", protože byste předtím věděli, že naše finanční oddělení má pracovní dobu od pondělí do pátku.

Abychom to shrnuli: Před registrací na jakékoli webové stránce je důležité přečíst si podmínky.

Přeji krásný den!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Vím, že jste nové kasino, ale také se musíte naučit komunikovat. Pokud se zeptáte na snímek obrazovky kreditní karty a potřebujete obě strany, musíte se na to jasně zeptat. Tento případ nemáte.

Jiný příklad..Dnes pošlete e-mail a řeknete přesně takto:

" Přejděte na svůj účet a zkontrolujte, zda celková částka vašich vkladů za minulý týden je 50 EUR nebo více.

💬 Napište nám prostřednictvím živého chatu a požádejte o svůj cashback bonus 15 %"

To také není jasná informace, není pravda, co říkáte v tomto e-mailu.

Koneckonců je snadné srozumitelně komunikovat a pak vás nikdo nenaštve a vy můžete udržet zákazníka spokojeného a zůstat na svém webu.


Moje zpětná vazba na tuto žádost o selfie (pokud to četl někdo jiný) je jen "vážně?" Protože předtím, než téměř všechna kasina požádají o proces ověření, stačí snímek obrazovky ID nebo řidičského průkazu, to je v pořádku. Pak se některá kasina začnou ptát na nějaké SELFIE s ID kartou, co je trochu otravné, ale přijatelné. Když poprvé vidím žádost o to, co děláte, je to ještě otravnější:

„Selfie s vaším pasem/občanským průkazem na pozadí našeho webu Needforspin.com"


... tak počkej, jak to vůbec udělám? Hráč, který má pouze jedno zařízení, mobilní telefon, nemůže ani vybrat z vašeho kasina, že? Nebo si musí nejdřív koupit PC nebo tablet?


Ok, můj účet zavírám, takže tento případ je na mé straně. Tak hodně štěstí a vylepšete své služby, pokud neztratíte přehrávač jeden po druhém.

Automaticky přeloženo:
Need For Spin Casino
před 2 roky

Dobrý den, jak se má, muž řekl kouzelná slova:

Slava Ukrajina.

A vy ho donutíte ukázat dokumenty, možná tyto peníze investuje do ekonomiky země. A vy mu uděláte selfie. Nemůže to tak být.


Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Dobrý den leksandro,

bohužel nerozumím vašemu názoru. Co se děje, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co kdyby kasino napsalo tento druh lží. Požádáte o ty dokumenty minulý týden a já pošlu všechny dokumenty o 31 minut později, když udělám toto selfie a shromáždím všechny dokumenty. Nikdy jsem žádnou vaši žádost neodmítl. Můžu sem poslat screenshot později, jestli chceš?


Poté vás požádám, abyste přijali tyto dokumenty, abych mohl získat svůj výběr, je to "tlak"


Jistě vám mohu poskytnout zpětnou vazbu Casino T&c, že? Myslím, že normálně společnost jako zpětnou vazbu?

Takže po tvé lži a nízké službě je vše v pořádku, když je můj účet po hrozných zkušenostech uzavřen.


Hodně štěstí, slavo ukrajino.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Žádám vás, abyste se chovali laskavě. Pokud máte pocit, že něco není v pořádku, podejte stížnost . V tuto chvíli považuji váš přístup za nepříliš přátelský, mohu-li říci, a proto vám chci připomenout, že se na vás obrátil zástupce kasina, aby vám poskytl podporu.

Rád bych také zmínil pravidla fóra:

"3.8. Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění a podle našeho uvážení odstranit, upravit nebo zavřít jakýkoli obsah vytvořený uživatelem nebo účet uživatele v případech, kdy obsah vytvořený uživatelem je svou povahou urážlivý nebo porušuje jakékoli platné zákony." nebo ustanovení uvedených v těchto podmínkách."

https://casino.guru/terms-and-conditions

Doufám, že chápete.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky Radka.

Dobře, vidíte, že moje zpětná vazba na kasino není přátelská a musím si stěžovat?

Pokud si přečtete celé vlákno, (nejen tento můj text, který nyní komentujete), můžete vidět, že už říkám, že tento případ je po mém boku v pořádku a také vypadá jako kasino.. takže není důvod si stěžovat, že?

Je zajímavé, že nevidíte nic špatného, když zde kasino sdílí soukromý rozhovor mezi mnou a nimi, ale už mě nepřekvapuje, jak zacházíte s hráči versus kasino...

Doufám, že jednoho dne pochopíte i stránku hráče.

Dík.

Automaticky přeloženo:
Jamethai888
před 2 roky

Dobrý den, Jamethai888,

I když chápu, že můžete mít pocit, že nerozumím vašemu pohledu, chápu.

To je právě důvod pro podání stížnosti. Oslovili jste zástupce kasina jako lháře a prohlásili jste další nepříliš příjemná prohlášení, proto jsem vás požádal, abyste se chovali. Myslím, že je to celkem jasné.

Je mi vlastně jedno, jestli jste dříve napsal, že kasino v tuto chvíli není tak špatné, zajímá mě to, protože jste také napsal, že vám lhal.

Pokud si myslíte, že vás kasino nějakým způsobem podvedlo, podejte stížnost – nejde o nějaký druh pomsty, jde o neutrální půdu, kterou tým stížností vyšetřuje a slouží jako prostředník.

Doufám, že chápete, že prohlášení bez jakéhokoli důkazu (předložená prostřednictvím stížností) jsou jen slova.

Znovu vás tedy žádám o zvážení podání stížnosti , prosím. Jsme tu, abychom vám pomohli.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Radka.

Prosím pochopte, není třeba podávat žádné stížnosti, protože případ je již uzavřen na mé straně i na straně kasina, o tomto případu budete mluvit jen vy.

Dokonce i kasino říká, že mi dávají špatné informace a říkají zde o mně na fóru veřejně něco, co já nikdy nedělám...takže pokud nemohu říct svou lež, je dobré vědět o budoucnosti na tomto fóru špatné informace, nemůže říct slovo lež. Jaká další slova jsou zde zakázána?

Dík.

Automaticky přeloženo:
Jamethai888
před 2 roky

Dobře, pokud je případ uzavřen, žádná další debata na téma stížnosti - dost fér.

Jen vidím, že se zástupce kasina pokusil poskytnout podporu nebo vysvětlení, někdy se to stává a nevidím v tom žádnou škodu. Je to vlastně dobrá věc, problémy se dají vysvětlit.

Slovo „lež" zde evidentně zakázáno není. Ale k tvrzení, že je něco pravda, musí být předloženy nějaké důkazy, nemyslíte?

Navíc drsná slova jsou sotva zpětnou vazbou, řekl bych, ale počítám, že jste se odvolával na svůj hrozný zážitek spojený s řekněme nejasnou komunikací a požadavky na selfie, že?





Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, Radko, ještě jednou ti odpovídám, protože to vypadá, jako bys řekl, že říkám lež, aniž bych ukázal důkazy.

Pravda je, že říkám, že lžu ano... a v případě potřeby nabídnu odeslání snímku obrazovky, pokud bude potřeba. Hned poté kasino přijměte a omluvte se, že jsem ve skutečnosti neodmítl žádnou žádost, co říkají v první zprávě.

Pokud Radko ještě potřebuješ nějaké důkazy, rád ti je pošlu, ale neříkej, že někoho označuji za lháře bez důkazů, ok.




Automaticky přeloženo:
Jamethai888
před 2 roky

Ahoj znovu,

všimli jste si, že jsem vás požádal o poskytnutí důkazů prostřednictvím stížnosti? 🙂

Podle tvých slov byl případ vyřešen, podle mě dobře.

Zajímá nás, kdy je s hráčem špatně zacházeno, a stížnost slouží jako místo pro takové důkazy . To je vše, co chci zdůraznit.

Dále se kasino za chybu omluvilo, to bych přijal.

Žádná další odpověď však není potřeba.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto kasino požaduje příval dokumentů, které jsou invazivní, včetně napsání čísla Iban na papír, žádostí o selfie s ID kartou a mnoho dalšího. Neodpovídají na žádné e-maily a tým zákaznické podpory neodpovídá.


Všechno jsem jim poslal, ale můj účet neověřují. Opravdu se obávám, že nedostanu svou výplatu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj drahý Meh5005,

Jak vidím, váš účet byl dnes plně ověřen.

Občas si můžeme vyžádat další dokumenty během procesu ověřování, je to standardní postup, který je také specifikován v našich obchodních podmínkách.


Přeji vám krásný den!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Překvapivě to bylo ověřeno až poté, co jsem odeslal tuto zprávu. Posílal jsem stejné dokumenty mnohokrát, než byly přijaty. Výběr stále nebyl zpracován.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky