DomůFórumKasinaMyEmpire Casino - všeobecná diskuze

MyEmpire Casino - všeobecná diskuze

před rokem od BastiRS5
|
10 776 zobrazení 102 odpovědí |
|
1 2...6
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MyEmpire Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Taky mám problém s bonusem. Momentálně jsem na 770 EUR a rád bych to zaplatil. Bonus se však před koncem jednoduše zastavil ve výši 0,05 EUR a nelze jej zrušit. Už 2 dny píšu na podporu několikrát denně a chtěl bych, aby byl tento bonus odstraněn, ale nic se neděje. Pokaždé, když tvrdí, že existují technické aktualizace!

Automaticky přeloženo:
BastiRS5
před rokem

Oh, to musí být velmi nepohodlné!

Na základě další podobné stížnosti určitě doufám, že kasino tuto technickou poruchu konečně ukončí.

Samozřejmě přeji brzké vyřešení a jakmile se objeví něco nového, dejte nám prosím vědět.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Špatná zkušenost s tímto kasinem.

klamavá reklama.

Stále čekám na výsledek mé stížnosti, která nepostupuje...protože to určitě nebylo ošetřeno kvůli dovolené?

Pokud nic nepostoupí, vysadím ostatní jinde



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Nejste si jisti svátkem, ale Casino Guru má ještě alespoň dva dny na odpověď. Pozor na časovač:

file

Buďte prosím trpěliví, nejste jediní, kdo má potíže, ve skutečnosti tým 17 specialistů aktuálně vyřizuje více než 800 stížností najednou...

file

Vážím si vaší spolupráce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, rozumím a děkuji za pomoc hráčům v obtížích.

jen u nich není moc vhodné mít zálohu, která byla nějakou dobu pozastavena.

A jsem z této špatné zkušenosti a tohoto nedostatku respektu trochu naštvaný, je to poprvé, co jsem se setkal s problémem.

Stejně počkám, aniž bych se něčeho dotkl.

Uložím určitě i na jiné stránky, můžete si být jisti dobrým průběhem výsledku.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Nemáš zač. Naprosto chápu, že někdy je těžké zachovat chladnou hlavu, když jste v nepříjemné situaci, zvlášť když jde o peníze.

Nicméně pokud jde o to, že se nedotknete svých prostředků na účtu, myslím, že to myslíte docela dobře. Spousta hráčů nakonec své peníze prohraje, takže pokud máte silnou vůli, je to nejlepší způsob, jak jít.

Prozatím se podívejme, kam se vaše situace vyvine a doufejme, že nakonec vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Poté se nebudu zastírat, že mi to přijde super dlouhé.

Téměř 3 týdny od podání stížnosti a dosud nebyla otevřena.

Znám lidi, kteří měli všechno hotové za pár dní. Tak jsem zvědavá, jestli se to jednou bude léčit.

A čím déle čekáme, tím víc jsem v pokušení nechat všechno za sebou.

Byla by jen škoda, kdyby se webu dařilo.

Nicméně děkuji za pomoc hráčům

Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Naděje umírá poslední. V tomto případě bych to na tvém místě rozhodně nevzdal. Někdy to trvá trochu déle, protože i náš tým je vytížený a každý případ se snaží pečlivě řešit, stejně jako ten váš.

Každopádně ve vaší stížnosti jsem si všiml, že to převzal Pavel, a že se snaží zatáhnout do rozhovoru kasino.

Pojďme se tedy podívat, kam se situace vyvine a zda se podaří případ vyřešit.

Vím, že je to v této situaci těžké, ale snažte se zůstat trpělivý a hlavu vzhůru.

Přeji ti hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ano děkuji viděl jsem. Dnes ráno byla moje stížnost otevřena. A máš pravdu. Takže teď počkám, až se to vezme v úvahu. děkuji za vaše rady a podporu

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Nemáš zač. Rád pomohu a když nevím jak jinak, tak alespoň slovy, pokud to jde.

Každopádně jsem zvědavý, jak tento případ nakonec dopadne. Pevně věřím, že to bude v pohodě. Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čelím problému asi 10 dní, 2 výběry a pokaždé zpoždění. Konečně podniknu právní kroky.

Automaticky přeloženo:
Kostasloco18
před rokem

Dobrý den, mrzí mě, že jste měli problém s výběrem a že se vám nepodařilo získat peníze. Upozorňuji, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového požadavku. Takže podle toho, co jsi napsal, mají ještě pár dní. Řeklo vám však kasino nějaký důvod, proč jsou výběry opožděné?

Pokud však chcete, až uplyne časový rámec, který jsem uvedl ve své odpovědi, můžete u nás podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Myslíte si, že této příležitosti využijete?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer všem. Webová stránka kasina myempire zmizela. Má někdo další zkušenost s tímto problémem a možná se o něm něco dozvěděl?

Automaticky přeloženo:
rexrex99
před rokem

Ahoj, taky jsem to zkoušel otevřít, ale vše mi fungovalo normálně. Můžete prosím udělat snímek obrazovky?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Po téměř 20 hodinách se znovu objevil. Děkujeme Vám za Vaši odpověď

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše v pořádku, nakonec jsem si vzal peníze všechny výběry děkuji @myempirecasino Doporučuji to a hodnotím 4,4/5 hvězdičkami!!@@

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Velmi zklamaný , provedl jsem výběr 400 eur a po 15 dnech stále probíhá , podpora je velmi špatná , pouze automatické odpovědi nenesou žádnou odpovědnost , nedostal jsem žádné jasné odpovědi o tom , proč výběr probíhá a kdy bude dokončen , poslední 2 dny se mi vyhýbají , pravděpodobně nedostanu své peníze zpět , neměl jsem žádné bonusy a žádné sázkové požadavky , nezeptali se na identifikaci , pravděpodobně podám stížnost na jejich poskytovatele licencí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, inicioval jsem výplatu 500 eur 26. března ve 22:06 a dnes je 4.4 a píše se, že jsou zpoždění a pracovní doba je 3-5 dní, mám také živou podporu a e-mail. Napsal jsem e-mail na podporu, ale vždy mi bylo řečeno, abych byl trpělivý. Jak tu čtu, nejsem jediný, kdo má problémy. A vždy odpovídejte automaticky, jinak budu po několika minutách odhlášen. Nikdy jsem takové problémy s výplatou neměl, škoda, stránky vypadají skvěle

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Velmi zklamaný , provedl jsem výběr 400 eur a po 15 dnech stále probíhá , podpora je velmi špatná , pouze automatické odpovědi nenesou žádnou odpovědnost , nedostal jsem žádné jasné odpovědi o tom , proč výběr probíhá a kdy bude dokončen , poslední 2 dny se mi vyhýbají , pravděpodobně nedostanu své peníze zpět , neměl jsem žádné bonusy a žádné sázkové požadavky , nezeptali se na identifikaci , pravděpodobně podám stížnost na jejich poskytovatele licencí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že jsi podal stížnost a řekl bych, že to bylo správné, pokud to trvá déle než 14 dní. Chtěl jsem se vás zeptat, proč vám kasino ještě nedalo peníze, ale vidím, že jste dostali pouze automatické odpovědi, což vám pravděpodobně nepomohlo. Už jste zde měli nějaké úspěšné výběry?

Každopádně budeme muset být trpěliví a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci a uvidíme, kam se dostaneme.

Pokud se dozvíte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky