DomůFórumKasinaMrWest Casino - všeobecná diskuze

MrWest Casino - všeobecná diskuze

3 869 zobrazení 22 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MrWest Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Stojí za zmínku, že tato společnost sídlí na Maltě, ale používá licenci Anjouan, aby se vyhnula všem problémům a problémům, protože jejich bývalé kasino Westcasino.com ztratilo licenci na jejich praktiky (v podstatě jde o nepoctivé kasino)

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Díky za tu informaci.

Hrajete tam však?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nikdy jsem si v tomto kasinu nezaložil účet, přesto jsem od nich obdržel propagační e-mail. Když jsem se pokusil zaregistrovat, překvapilo mě, že jsem viděl zprávu, že můj e-mail a uživatelské jméno jsou již obsazeny.


Po kontrole na Casino Guru jsem zjistil, že toto kasino je přidruženo k West Casino, kde jsem měl účet již v roce 2020. Tento účet byl trvale uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách.


Ze zvědavosti jsem se pokusil přihlásit pomocí stejných přihlašovacích údajů, které jsem použil pro West Casino – a fungovalo to. Jakmile jsem byl uvnitř, zjistil jsem, že můj profil obsahuje mou starou adresu a další údaje z roku 2020, které byly přeneseny z West Casino.


Výsledkem bylo, že jsem prohrál více než 800 $. Jedná se jednoznačně o podvod, protože převedli moje údaje z trvale uzavřeného účtu, přestože byl uzavřen z důvodu závislosti na hazardních hrách.


Obrátil jsem se na zákaznickou podporu, abych vysvětlil problém, ale oni předstírají, že nic nevědí, a tvrdí, že nemají žádné spojení s West Casino.


co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 9 měsíci

Vkládali jste náhodou kartou MasterCard/Visa?

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 9 měsíci

Použil jsem skrill.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

West Casino a Mrwest jsou stejné


file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nikdy jsem si v tomto kasinu nezaložil účet, přesto jsem od nich obdržel propagační e-mail. Když jsem se pokusil zaregistrovat, překvapilo mě, že jsem viděl zprávu, že můj e-mail a uživatelské jméno jsou již obsazeny.


Po kontrole na Casino Guru jsem zjistil, že toto kasino je přidruženo k West Casino, kde jsem měl účet již v roce 2020. Tento účet byl trvale uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách.


Ze zvědavosti jsem se pokusil přihlásit pomocí stejných přihlašovacích údajů, které jsem použil pro West Casino – a fungovalo to. Jakmile jsem byl uvnitř, zjistil jsem, že můj profil obsahuje mou starou adresu a další údaje z roku 2020, které byly přeneseny z West Casino.


Výsledkem bylo, že jsem prohrál více než 800 $. Jedná se jednoznačně o podvod, protože převedli moje údaje z trvale uzavřeného účtu, přestože byl uzavřen z důvodu závislosti na hazardních hrách.


Obrátil jsem se na zákaznickou podporu, abych vysvětlil problém, ale oni předstírají, že nic nevědí, a tvrdí, že nemají žádné spojení s West Casino.


co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je opravdu nešťastné a je mi líto, že jste to museli zažít.

Určitě se vám pokusíme pomoci, protože tato 2 kasina spolu podle našich informací určitě souvisí, takže by se to určitě stávat nemělo.

Podejte prosím stížnost zde a vše podrobně vysvětlete našemu reklamačnímu týmu. Zasáhneme a doufáme, že společně tuto situaci co nejlépe vyřešíme.


Automaticky přeloženo:
Alprince2001 příspěvek smazal/a
Romi
před 9 měsíci

Odeslal jsem stížnost v sekci stížností Guru.



Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

ale dostal jsem pár otázek jako:




Máte nějaké důkazy o tom, že jste se poprvé přihlásili ke svému účtu MrWest Casino, aniž byste se skutečně zaregistrovali?




Jak mohu mít důkazy jako takové!! Téměř nemožné.





Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 9 měsíci

To je bohužel, protože nemůžete podat žádost o zpětná zúčtování nebo zpětný bankovní převod prostřednictvím jejich platebního procesoru. V tuto chvíli můžete pouze doufat, že kasino je ochotno spolupracovat, což je nepravděpodobné, protože v mém případě odmítli odpovědět nebo se pokusit případ vyřešit. Proto mluvím s jejich platebním agentem, abych získal náhradu.


Doufám, že s nimi budete mít více štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ale dostal jsem pár otázek jako:




Máte nějaké důkazy o tom, že jste se poprvé přihlásili ke svému účtu MrWest Casino, aniž byste se skutečně zaregistrovali?




Jak mohu mít důkazy jako takové!! Téměř nemožné.





Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je to něco, co když nemůžeš dokázat tak napiš Veronice jak to je. Pokud se s tím dá něco udělat, zkusíme to a pokud to nebude možné, bude vám vysvětleno proč. Nejlepší je každopádně, když o takových věcech komunikujete přímo s ní v reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Já ano. Samozřejmě



Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 9 měsíci

Super, tak teď budeme čekat, co řekne Veronika.😀

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 9 měsíci

Vidím, že vaše stížnost nebyla vyřešena v sekci stížností. Vaše stížnost je podobná jako moje. Také, že kasino použilo moje stará data ze západního kasina, která se datují do roku 2020.


Nikdy jsem se u MrWest nezaregistroval.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Casino odpovědělo a uvedlo, že jsem se v kasinu zaregistroval v říjnu 2024, ale to není pravda, protože kasino bylo otevřeno v prosinci 2024


file

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 9 měsíci

Udělali totéž s mou stížností, ale nepoctivé kasino poskytlo několik důkazů, které nemohu popřít, protože bych nevěděl, že z toho musím udělat snímky obrazovky.


Ve skutečnosti jsem po přihlášení nemohl nic dokázat, protože kasino může vytvořit jakýkoli důkaz, který chce...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 9 měsíci

Zkontrolujte mou stížnost.


Kasino bylo otevřeno v prosinci 2024 a kasino uvedlo, že jsme se zaregistrovali v říjnu 2024. Jak je to možné. file

Automaticky přeloženo:
Alprince2001
před 9 měsíci

Jsem si toho vědom, ale je to něco, co byste měli probrat s týmem pro stížnosti Casino Guru.


V současné době se snažím vyřešit záležitosti prostřednictvím své banky, protože toto nepoctivé kasino mi dále nepomůže.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.