DomůFórumKasinaMr Bet Casino - všeobecná diskuze

Mr Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

122 669 zobrazení 455 odpovědí |
před 4 roky
|
1...21 22 23
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Dobrý den, hrál jsem na MrBet před mnoha lety a myslím, že jsem vyhrál 500 €! Není to moc, ale pořád jsou to peníze!

V každém případě jsem evidentně vkládal kreditní kartou, která tam byla uvedena...! Po noci plného pití mi ukradli batoh a samozřejmě v něm byly i všechny moje karty! Karta je zablokována a mám novou! Samozřejmě jsem pak musel při výběru poskytnout nové údaje o kreditní kartě společnosti MrBet!! Můj účet byl následně zablokován kreditem a nedostal jsem žádnou další odpověď, než že jsem zfalšoval doklady!

Už je to asi 5-6 let!!!

Potřebuji všechny peníze, které můžu dostat hned teď, tak bych rád věděl, jestli mi tady někdo může pomoci! Bohužel netuším, kde je hlášení o krádeži... ale musí mi to vyplatit, ne?

Žádost o zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
floriankappelmueller
před 8 měsíci

Je mi opravdu líto, že jste se ocitli v takové situaci, ale bohužel je to starý případ a náš tým pro stížnosti nyní nebude schopen shromáždit všechny potřebné informace.

V takových případech toho moc nezmůžeme.

Je tam váš účet stále otevřený? Máte tam ještě rovnováhu?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


Přestože jsem opakovaně odeslal kompletně, správně vyplněný a platný PDF dokument, bylo mé ověření u Mr.Bet opakovaně odmítnuto – bez jakéhokoli srozumitelného vysvětlení. Zdá se, že systém dokument zásadně odmítá přijmout, přestože splňuje všechny požadavky.

Místo řešení jsem vždy odkázán na „ruční kontrolu". Na poslední kontrolu jsem čekal přes 16 hodin. I když jsem aktivně požádal o přeposlání PDF dokumentu, byl jsem odhodlán – pokynem, abych na kontrolu nadále čekal. Ale nic se neděje.

Toto chování je nepřijatelné – zvláště s ohledem na můj VIP status, který by měl znamenat preferenční zacházení.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
JS1988
před 7 měsíci

Dobrý den, toto je skutečně negativní uživatelská zkušenost.

Bohužel i v této situaci musíte zůstat trpěliví. Víte, jak funguje proces podávání stížností? Kasino má obvykle dva týdny na to, aby si vás samo ověřilo. Omlouvám se, ale neumím to vyjádřit srozumitelněji.

Omlouvám se, jakmile stížnost prověříme, dozvíte se více.

Pokud situaci správně chápu, podpora vám řekla, že si je toho vědoma a že se na problém někdo podívá, je to tak?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ahoj Radko,

Ano, již jsem podal/a stížnost. Děkuji mnohokrát.

Už jsem vlastně ověřený a několikrát jsem bez problémů provedl výběry, ale teď byl můj ověřený status resetován a bez ohledu na to, jaké dokumenty nahraji, nic není akceptováno. Mám VIP status a Mr.Bet inzeruje, že VIP zákazníci mají přednostní zacházení, ale nedostává se mi žádné pomoci. Poslal jsem PDF soubor na podporu a požádal je, aby ho přeposlali na oddělení, ale to se nestalo. Říkají, že mám počkat na ruční kontrolu, ale tato ruční kontrola nefunguje. Čekal jsem 16 hodin na ruční kontrolu a odpověď, kterou jsem dostal, byla, že systém nemohl zkontrolovat mé dokumenty a nemohl je odeslat odpovědnému oddělení. Takže k žádné ruční kontrole vůbec nedochází, protože systém dokumenty nepřijímá a nepřeposílá.

Automaticky přeloženo:
JS1988
před 7 měsíci

Aha, už chápu! Děkuji za vaši pomoc s řešením problému. Abych byl upřímný, mně to zní jako velká technická chyba v kombinaci s, no, slabou podporou.

Zbývá nějaká možnost kontaktovat svého VIP manažera nebo někoho jiného, ​​kdo by mohl pomoci najít řešení? Myslím, že je divné nemít doslova žádný plán B, když automatický proces takto přestane fungovat.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, JS1988,

Píšete zde, že problém spočívá ve vašem ověření, ale já prostě potřebuji více podrobností, abych se mohl vyjádřit. Například, jaká je výše výběru a jak dávno proběhla poslední úspěšná výplata? Sám jsem si tím prošel v několika kasinech, stejně jako v Mr.Bet a dvou dalších OC ve stejné skupině, kde jsem to musel jako ověřený hráč projít znovu. Mohu vám jen doporučit, abyste zachovali klid a odeslali všechny požadované dokumenty. Pokud bude vše v pořádku a nebudou žádné problémy s porušením pravidel, výběr přijde. Bude to chvíli trvat a bude to stresující, ale přijde. Říkáte, že jste na ruční ověření čekal 16 hodin? Mně to trvalo skoro dva týdny, každý den jsem něco nahrával a chodil jsem do chatu, abych je otravoval... kolik dokumentů jsem musel znovu nahrát... hlavní je neztratit hlavu a nezrušit výběr... TRPĚLIVOST 🫡


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Od včerejška jsem v kontaktu se svou VIP manažerkou a ta říká, že dokumenty lze posílat e-mailem pouze v extrémních případech, v podstatě se tak obchází systém. Vždycky mě klamou ruční kontrolou. Zřejmě teď bohužel nemůžu dělat nic jiného, ​​než čekat.

Automaticky přeloženo:
Dlhan
před 7 měsíci

Ahoj Dlhane,


Poslední výběr byl minulý týden, takže není to tak dávno. Aktuálně je to 4 900 €. Co mi osobně vadí, je to, že Mr. Bet propaguje svůj VIP program a přidanou hodnotu, kterou získáte jako VIP zákazník, ale když potřebujete pomoc a požádáte o přeposlání dokumentu, nebo ho dokonce sám pošlu e-mailem na příslušné oddělení, žádnou pomoc nedostanu. Ale jo, nemůžu dělat nic jiného, ​​než čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
JS1988
před 7 měsíci

Bohužel, takhle někteří OC fungují...vyvinuli si taktiku a na lidi v chatu můžete zapomenout! Myslím, že u výběrů nad 2 tisíce dolarů je potřeba dodatečné ověření. Můj první výběr (přes 4 tisíce dolarů) mi byl vyplacen bez ověření za dva dny...později jsem se musel ověřit sám a po roce mě chtěli ověřovat znovu...takže je to jen zvyk 🙈😂


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od včerejška jsem v kontaktu se svou VIP manažerkou a ta říká, že dokumenty lze posílat e-mailem pouze v extrémních případech, v podstatě se tak obchází systém. Vždycky mě klamou ruční kontrolou. Zřejmě teď bohužel nemůžu dělat nic jiného, ​​než čekat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je to čím dál lepší... Jako zákazník bych to určitě považoval za nouzovou situaci. No, rád bych přišel s pár hity, ale jsem s prázdnou. Máte pravdu, nic jiného se dělat nedá.

To je prostě hloupé.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že jsem svou situaci nikdy na fóru nepsal, takže tady to mám.


Asi před rokem jsem vyhrál tisíce dolarů. Jsem členem MR.bet už léta. Kdykoli jsem vyhrál, byl jsem vyplacen (s dlouhým zpožděním, ale byl jsem vyplacen).


Najednou, když jsem vyhrál velkou sumu, chtěli po mně znovu ověřit účet... i když jsem si ho před pár měsíci znovu ověřil.


Myslel jsem si, že je to obvyklý zdržovací trik, kdy po mně žádají o dokumenty 3 měsíce poté, co jsem předložil ostatní. (Což bylo přijato a účet plně ověřen)


Najednou začaly hry.


Nebyl jsem nový hráč, pamatuji si... byl jsem to dlouholetý hráč.


Abych to zkrátil, zablokovali mi účet a řekli mi, že jsem porušil podmínku „nedodal jsem doklady totožnosti v přijatelném časovém rámci". Na čemž se všichni shodneme, že je šílené dělat to od dlouholetého ověřeného člena, kterému bylo mnohokrát zaplaceno.


Naštěstí mi pomohlo Casino GURU. Bojovali po mém boku a zajistili mi zaplaceno. Bez jejich pomoci neexistovala žádná šance, že bych zaplaceno dostal.


Díky Casinoguru. Vím, že se na vás někdy naštvem, ale musím poděkovat, když si to zasloužím.

Automaticky přeloženo:
sdexcid
před 4 měsíci

Děkuji za vaši zkušenost a za sdílení na fóru.

Přijde mi docela zvláštní, jak si kasina někdy dokážou vymyslet cokoli, aby zpozdila výběr, nebo se případně pokusila hráče vůbec nevyplatit. V jejich stížnostech jsem viděl, že se nejednalo o obrovské množství peněz, za které by kasino muselo něco takového dělat.

Myslím, že je pravděpodobnější, že tímto způsobem ztratí zákazníky, pokud řeknete, že jste tam hráli docela dlouho.

Co se týče naší pomoci, vždycky ji rádi uděláme, když můžeme, a pokud spolupracuje jak kasino, tak i hráči.

Samozřejmě, ne vždy je možné pomoci.

Ale pokud je to možnost, pak se vždycky budeme snažit, aby všechno bylo fér. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj všichni, provedl jsem 5 vkladů na Mr Bet:

– 900 leonů

– 900 leonů

– 2 500 leonů

– 2 500 leonů

– 5 000 leonů

(to je celkem asi 2 600 eur).

Hrál jsem pouze blackjack (bez bonusu) a podařilo se mi vyhrát 35 400 RON (kolem 7 100 EUR).

Po pár dnech mě požádali o ověření účtu. Poslal jsem jim kompletní výpis z bankovního účtu Revolut, na kterém je jasně uvedeno mé jméno, adresa a PSČ – ale stále ho odmítají s tím, že není platný. Podpora mi řekla, že to bude zkontrolováno ručně, ale už je to několik dní bez skutečné aktualizace. Všechno jsem udělal správně a je opravdu frustrující nevědět, co se děje s mým účtem nebo penězi.

Setkal se s něčím podobným na Mr Bet? Jakákoli rada bude oceněna.

Díky předem!


Automaticky přeloženo:
gabriellewa7
před 4 měsíci

Dobrý den, v této situaci je nejdůležitější projít ověřením, jinak peníze nedostanete.

Nechápu, proč nepřijímají tvůj výpis z Revolutu. Neřekli nic víc, než že se musí ručně zkontrolovat? Jak dlouho to už kontrolují?

Pokud se do 14 dnů nic nezmění, pokusíme se vám pomoci.

Ještě jedna otázka, je tento dokument z Revolutu jediný, který způsobuje problémy, a byly všechny ostatní dokumenty akceptovány?

Automaticky přeloženo:
gabriellewa7
před 4 měsíci

Začal jsem hrát s cashbackem, myslím, že 2 €. Nakonec jsem z těch 2 € vydělal 900 €.

Když jsem se pokusil vybrat peníze, řekli mi, že jsou to bonusové peníze – a u takových bonusů je maximální výplata z výher 50 eur. Řekl jsem jim ale, že jsou to skutečné peníze, ale oni mi je stejně nechtěli vyplatit.

Pak jsem kontaktoval https://www.curacao-egaming.com/ . Po 10 dnech jsem peníze skutečně měl na účtu.

Než jsem si je ale mohl vybrat, bylo mi řečeno, že si musím nejdříve ověřit totožnost. Vysvětlil jsem, že jsem to už udělal před rokem – ale nevadí, bez dalšího ověření žádné peníze nedostanu.

Tak jsem znovu prošel ověřovacím procesem, ale jako vždy, řekli: někdy byl obrázek příliš rozmazaný, někdy nestačil dokument. Nakonec mi peníze převedli, myslím, přes Kanadu. Mám podezření, že to tak udělali schválně.

V důsledku toho mi byl kvůli hazardním transakcím zablokován bankovní účet a musel jsem bojovat o jeho odblokování. A mimochodem: Na svých webových stránkách mívali online pečeť Curaçao – ta už tam není. Pravděpodobně proto, že www.curacao-egaming.com již neexistuje nebo je v bankrotu.

Závěr: Toto kasino je skutečné kasino „Divokého západu".


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den a ještě jednou děkuji za vaši pomoc. Všechny ostatní dokumenty byly přijaty – už jsem je předložil: občanský průkaz, selfie a fotku karty, kterou jsem použil pro vklad.

Ohledně bankovního výpisu:

Vklady jsem neprovedl/a přes svůj účet Revolut. Použil/a jsem bankovní účet Raiffeisen, ale bohužel výpis z Raiffeisen neuvádí mou úplnou adresu (neobsahuje celé PSČ), takže mi ho zamítli, protože tam PSČ nebylo uvedeno. Požadovali ale pouze doklad o mé adrese, ne prohlížení transakcí ani nic podobného.

Z tohoto důvodu jsem odeslal výpis z Revolutu ve formátu PDF, na kterém je jasně uvedeno mé celé jméno a adresa – jen jako doklad o adrese.

Nicméně stále odmítají prohlášení od Revolutu s tím, že není platné (v chatu podpory uvedli, že jej systém odmítá) a že je ručně kontrolován – aniž by vysvětlili, co je s ním špatně. Už jsou to 4 dny, co jsem to odeslal, a stále jsem neobdržel žádnou skutečnou aktualizaci.

Aby bylo jasno: použil jsem vlastní prostředky (bez bonusu)

Hrál jsem jen blackjack



edit: říkali, že prostě neakceptují Revolut, protože je to online banka

Upraveno
Automaticky přeloženo:
gabriellewa7
před 4 měsíci

Dobře, zkusil jsi se zeptat, co bys mohl poskytnout jako náhradu za tento dokument? Co by bylo dobré, aby viděli, třeba adresu nebo něco podobného?

To by asi bylo další, na co bych se zeptal.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den a ještě jednou děkuji za vaši pomoc. Všechny ostatní dokumenty byly přijaty – už jsem je předložil: občanský průkaz, selfie a fotku karty, kterou jsem použil pro vklad.

Ohledně bankovního výpisu:

Vklady jsem neprovedl/a přes svůj účet Revolut. Použil/a jsem bankovní účet Raiffeisen, ale bohužel výpis z Raiffeisen neuvádí mou úplnou adresu (neobsahuje celé PSČ), takže mi ho zamítli, protože tam PSČ nebylo uvedeno. Požadovali ale pouze doklad o mé adrese, ne prohlížení transakcí ani nic podobného.

Z tohoto důvodu jsem odeslal výpis z Revolutu ve formátu PDF, na kterém je jasně uvedeno mé celé jméno a adresa – jen jako doklad o adrese.

Nicméně stále odmítají prohlášení od Revolutu s tím, že není platné (v chatu podpory uvedli, že jej systém odmítá) a že je ručně kontrolován – aniž by vysvětlili, co je s ním špatně. Už jsou to 4 dny, co jsem to odeslal, a stále jsem neobdržel žádnou skutečnou aktualizaci.

Aby bylo jasno: použil jsem vlastní prostředky (bez bonusu)

Hrál jsem jen blackjack



edit: říkali, že prostě neakceptují Revolut, protože je to online banka

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Měl byste si prostě podat stížnost tady a přestat čekat.


Mr.Bet je velmi dobře známý tím, že odmítá dokumenty, zpožďuje je a pak vám krade peníze s tvrzením, že „neposkytli jste ověření v daném časovém rámci a dle našich podmínek služby máme právo vám peníze zabavit".


Udělali to mně a stovkám dalších hráčů. Přečtěte si vlákno a jejich stížnosti.


Taky bys tam měl přestat hrát. Pokaždé, když vyhraješ, tě tímhle donutí projít.


Donutili mě ověřit si účet třikrát během jednoho roku. Úplné ověření a pokaždé odmítli všechny dokumenty, ignorovali mě, zablokovali mi účet atd.


Minule jsem toho měl dost a přestal jsem tam hrát.


Je s nimi naprosto brutální jednání a nikam se nedostanete, pokud nepodáte stížnost a nezapojí se casinoguru.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, poslal jsem jim výpis z bankovního účtu Raiffeisen, účet za energie a dokonce i oficiální dokument od policie (osvědčení o pobytu). Bohužel formát používaný těmito institucemi (banky / poskytovatelé energií / úřady) jednoduše neobsahuje na dokumentech poštovní směrovací číslo (řekli, že to je problém, PSČ) – a už jsem se s nimi snažil to vyřešit, ale nemohou dokumenty upravit jen tak, aby explicitně přidaly PSČ.

Poslal jsem jim výpis z bankovního účtu Revolut s PSČ a vším, co požadovali, ale bez jakéhokoli vysvětlení řekli, že Revolut neakceptují.

Teď čekám na další účet, na kterém snad bude uvedeno poštovní směrovací číslo. Upřímně řečeno, je docela zřejmé, že samotné dokumenty nejsou problém: jen chtějí proces co nejvíce zdržet v naději, že ztratím trpělivost a budu dál hrát o peníze. Zatím uběhl teprve týden, takže jsem připravený čekat déle.

Moc mi dělá radost vědět, že nejsem jediný, kdo je/byl v této situaci, a že stále existuje naděje, že své peníze nakonec dostanu, moc děkuji!!


Automaticky přeloženo:
1...21 22 23
Jít na stránkuz 23 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.