DomůFórumKasinaMr. Vegas Casino - všeobecná diskuze

Mr. Vegas Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od jessgone1987
|
5 161 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mr. Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

V pátek jsem provedl zálohu. Na mém účtu se to nezobrazilo. Nikdo mi nevrací e-maily ani nebude řešit můj problém prostřednictvím chatu. Jen říkají, že jsme váš problém přidali do vašeho hlášení. To neřeší můj problém. Ještě se mi neozval nebo nedostal e-mail, abych potvrdil, že jsem stížnost poslal e-mailem.

Automaticky přeloženo:
jessgone1987
před 2 roky

Ahoj,

omlouvám se, že to slyším.

Jaké platební možnosti jste prosím použili?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Vložil jsem prostřednictvím etransfer @ 8:36 est dne 25. března. file

Automaticky přeloženo:
jessgone1987
před 2 roky

Ahoj,

žádný pokrok do dneška? No, předpokládám, že bys měl podat stížnost. Náš tým se pokusí kontaktovat kasino a pokusí se pomoci.

Pokud máte chuť, můžete jeden odeslat zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před více než týdnem (8 dní) jsem provedl vklad ze svého bankovního účtu na herní účet u pana Vegas. Peníze byly staženy přímo z mého bankovního účtu, ale stále nedorazily na můj herní účet. Každý den slibují, že peníze jsou na cestě (doslova sliby) - a každý den to končí tím, že peníze stále nepřicházejí. To je úplně špatné. Cítím se unesená a podvedená a naprosto bezmocná. Jako hlavní hráč jsou dobré služby a podpora tou nejdůležitější věcí při výběru kasina, ve kterém budete hrát, takže na základě toho - držte se dál od pana Vegas!

Automaticky přeloženo:
Mathiasarnolds
před 2 roky

Za to ti děkuji! Říkají mi, že se nemohou spojit s ostatními zúčastněnými stranami. Opravdu? Ne... Prostě si nemysleli, že si toho všimnu.

Automaticky přeloženo:
jessgone1987
před 2 roky

Zdá se, že mají nějaké problémy se svými poskytovateli plateb. Víc bych se bál, kdyby kasino mělo na našem webu špatné hodnocení, ale jelikož od nás mají hodnocení dobré, je možné, že je to jen dočasné.

Hlavním problémem je nedostatek informací z kasina. Když provedete vklad, měli byste peníze obdržet okamžitě, i když ještě nedorazily na účet kasina. Tak to většinou funguje.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ano a poslal jsem alespoň 4 e-maily na stejné téma, ale neobdržel jsem žádné e-maily, které by uváděly nebo uváděly, že obdrželi moji stížnost. Ani jednou. Takže kasino, které již má dobrou pověst, se o hodnocení pravděpodobně nestará, protože jedna nebo dvě stížnosti to pravděpodobně neovlivní. Jen si myslím, že je to velmi bezohledné ignorovat a všiml jsem si, že jiný hráč z Kanady měl přesně stejný problém ve stejnou dobu jako já. Kasino říká, že měli problémy s ranními a odpoledními vklady.




Automaticky přeloženo:
jessgone1987
před 2 roky

Každá oprávněná stížnost ovlivní hodnocení kasina + vždy, když vidíme, že je v kasinu zjevně něco špatně, odstraníme ho ze seznamů „TOP" pro různé trhy. Počkejme si, co se bude dít během příštího týdne. Doufejme, že kasino bude moci poskytnout více informací o chybějícím vkladu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ale nyní uplynulo devět (!) dní od provedení vkladu. Devět dní a stále žádné známky toho, že by se problém měl dokonce vyřešit. Nedostatek komunikace a pár odpovědí zkopírovat/vložit je vše. To je šílené. Jak dlouho si myslíte, že bychom měli trpělivě čekat? Jednoho dne? Týden? Jeden měsíc? Myslím, že devět dní je víc než dost. Říkají, že mají tým, který s tímto problémem pracuje 24/7. To už je přes 200 hodin a stále žádné známky mých peněz. Pouze lži a výmluvy. Tady je něco zjevně špatně. Je to rybí.

Automaticky přeloženo:
Mathiasarnolds
před 2 roky

Bylo by mnohem uživatelsky přívětivější, kdyby vám zaměstnanci kasina jednoduše řekli, co způsobuje tento problém – jak Daniel navrhl, že by to mohl být poskytovatel plateb – takové zacházení s vámi způsobuje další napětí a myslím, že by se tomu dalo předejít.

Každopádně nás zítra aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nyní uplynulo 10 dní. Žádné stopy po mých penězích.

Odpovědi podpory jsou stejné jako vždy:

"Zatím žádná aktualizace. Stále čekáme na odpověď."


Říkají, že čekají, až Trustley odpoví. Už je to 10 dní...

Kontaktoval jsem tedy Trustley sám. Odpověděli mi do jedné hodiny. (Není to divné - 10 dní bez odpovědi pro pana Vegas a jednu hodinu pro mě?) Trustley napsal: "Vaše transakce byla úspěšně odeslána obchodníkovi dne 2022-03-25 v 09:24."

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Mathiasarnolds
před 2 roky

Ahoj,

Právě jsem se chtěl zeptat, jak to jde.

No, myslím, že bys měl podat stížnost. Deset dní je mnohem více než obvykle, ani nezmiňujte nepravdivé informace, které jste dostali – pojďme se tedy podívat, co se teď děje.

Stížnost můžete podat zde:

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Hrál jsem v tomto kasinu, můj účet je ověřený, vyhrál jsem 4578 $, požádal jsem o výběr. Můj účet byl zablokován. Pan Vegas mi odmítá zaplatit, kdokoli mi může pomoci, prosím

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
bestvideos20170
před 2 roky

Ahoj.

Zajímalo by mě, z čeho máte prosím pocit, že kasino vám nehodlá vyplatit vaši výhru?

Váš účet může být zablokován kvůli ověření KYC (poznej svého zákazníka). Obvykle se to stane, když hráč požádá o první výběr.

Zkusili jste se zeptat kasina, proč je váš účet nyní zablokován?

Co jsi se učil?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko

Vždy hraji v jiných kasinech a můj účet se nikdy nezablokoval, když jsem vyhrál

Automaticky přeloženo:
bestvideos20170
před 2 roky

Oh, už vidím. To není tak obvyklé.

Teď mě velmi zajímá, co se bude dít. Sdílejte prosím jakékoli novinky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje výběry jsou odepřeny a nyní mám přes 110 000 GBP zamčených v kasinu. Mám plně ověřený účet. Co mám dělat?

- Již jsem zdůraznil, že možnost bankovního převodu není k dispozici

- Již jsem zdůraznil, že není k dispozici žádná jiná možnost výběru

- Požádal jsem také o ruční převod a poskytl jsem podrobnosti o svém účtu podle návrhu z předchozích zamítnutých výběrů a zásad provozovatelů kasina.

- Zdůraznil jsem také, že na straně pana Vegase je možná potřeba zvýšit limit pro schválení

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
locoleaf
před rokem

Ahoj.

Krátce jsem si přečetl vaši stížnost a domnívám se, že odpovědí by byl limit Revolut card limit, ale mám pocit, že jde o soukromou informaci. No, pokud vám to nevadí, klidně se podělte o další – tohle nechám na vás.

Snad se tato nepříjemná situace brzy vyřeší!

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky