FórumKasinaMr. O Casino - všeobecná diskuze

Mr. O Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od destinylang6
|
1057 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mr. O Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Minulý měsíc jsem si vytvořil účet a zahrál si desetidolarový uvítací bonus a vyhrál. Poté mi bylo řečeno, že musím provést vklad, abych mohl vybrat, tak jsem to udělal! Samozřejmě to prošlo okamžitě, takže jsem udělal svůj první pokus o výběr a okamžitě jsem dostal e-mail, že to prošlo a je na cestě. O několik minut později jsem dostal e-mail, že to bylo zamítnuto rychle dopředu, je to měsíc a den za dnem zamítají mé žádosti o výběr. Chci jen své peníze zpět, abych mohl skoncovat s jejich podvody a lži. filefile

Automaticky přeloženo:
destinylang6
před 3 měsíci

Ahoj. Zkoušeli jste je kontaktovat, aby lépe vysvětlili situaci, proč je odstoupení zamítnuto? Podle mého názoru je vždy dobré zeptat se podpory na tyto druhy problémů, než uděláte jakékoli závěry.

Každopádně pokud problém přetrvává, tak bych Vám doporučil podat reklamaci, která je zdarma a uděláte to jednoduše kliknutím/klepnutím na tento odkaz . Také pokud chcete mít nějaké další informace o tom, jak celý proces probíhá, zde najdete své odpovědi. Pokud se rozhodnete podat stížnost do konce, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ano, mnohokrát jsem mluvil se zákaznickým servisem. Téměř denně. Ale i s penězi na mém účtu, které jsem vyhrál, a to i po provedení vkladu, můj požadavek na výběr 11krát zamítli. Řekli mi, abych požádal o výběr, a za méně než hodinu to odmítli. Nyní, když se pokouším přihlásit, říká, že uživatel je omezen. Takže teď předpokládám, že mě zablokovali. Víte, hraji poctivě asi deset kasin, stake.us modo, Zula, McLuck, Luckland, kde pravidelně vkládám a vybírám peníze, takže mro je jen další nová kořist, která ztratila veškerou důvěryhodnost.

Automaticky přeloženo:
destinylang6
před 3 měsíci

Zdravím a děkuji za odpověď. Vidím, že jste úspěšně podali stížnost 👈 zde s naším týmem. Ve skutečnosti potřebují specifikovat několik věcí, takže je laskavě odpovězte kliknutím/klepnutím na odkaz výše. Uvidíme, jak bude kasino reagovat a spolupracovat po zásahu našeho reklamačního týmu.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, právě jsem si to přečetl a hned jsem reagoval. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
destinylang6
před 3 měsíci

Nazdárek!

Zkontroloval jsem vaši stížnost a nevidím aktualizaci v jejím vláknu. Časovač také říká "čekání na hráče"

Mohu se zeptat, jak jste reagovali, abych zjistil potenciální chyby nebo selhání systému? Poslali jste e-mail nebo použili odkaz od Romi?

Doufám, že se nic nestalo, ale raději jsem opatrný.

Předem moc děkuji. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, odpověděl jsem e-mailem pomocí uvedeného odkazu. 😌

Automaticky přeloženo:
destinylang6
před 3 měsíci

Jasně rozumím, a proto předpokládám, že jste odpověděl i na Veroničiny otázky. Pokud ne, víte, že tak můžete učinit ve vláknu stížnosti, abyste zkrátili dobu šetření.

Budu Vám držet palce a spravedlivé vyřešení celé situace. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino odpovědělo a nabídlo mi toto řešení. Opravdu oceňuji Casino Guru za to, že nám dalo hlas a nedovolilo místům využívat hráče, jako jsem já. Děkuji mnohokrát.

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chtěl bych se podělit o to, že mi dnes MrO zaplatil. Děkuji moc za vaše rychlé odpovědi a pozornost, opravdu si toho vážím. A vážím si pana O, že mi zaplatil.

Automaticky přeloženo:
destinylang6
před 3 měsíci

Dobrý den, jsem moc rád, že se vám podařilo získat peníze a vše nakonec dobře dopadlo. Vždycky mě potěší, když se věci vyřeší pozitivně a všichni jsou spokojení. 😊🎉

Také jste vítáni a my vám vždy rádi pomůžeme, pokud se v budoucnu vyskytne problém.

Každopádně doufám, že nic takového nebude potřeba a zážitek bude jen lepší.

Přesto budete v tomto kasinu hrát dál nebo si najdete dříve jiné? Možná ještě jeden dotaz, pokud mohu vědět, jak dlouho celý proces výběru trval? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, jsem moc rád, že se vám podařilo získat peníze a vše nakonec dobře dopadlo. Vždycky mě potěší, když se věci vyřeší pozitivně a všichni jsou spokojení. 😊🎉

Také jste vítáni a my vám vždy rádi pomůžeme, pokud se v budoucnu vyskytne problém.

Každopádně doufám, že nic takového nebude potřeba a zážitek bude jen lepší.

Přesto budete v tomto kasinu hrát dál nebo si najdete dříve jiné? Možná ještě jeden dotaz, pokud mohu vědět, jak dlouho celý proces výběru trval? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nebudu hrát v kasinu. Proces trval měsíc a 3 dny… Od 12. ledna 2024 do včerejška. Vrátím se k starým věrným. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - všichni poctivě platí!!! Nikdy nedochází k zablokování.

Automaticky přeloženo:
destinylang6
před 3 měsíci

Jasná věc!

Řekl bych, proč ztrácet čas někde, kde se už nemůžete cítit dostatečně pohodlně?

Hodně štěstí ve vašich hazardních aktivitách. ✨

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Automaty Mr. O Casino jsou zmanipulované. Dovolím si, aby mi někdo řekl něco jiného. Vyhrál jsem hned napoprvé. Poté jsem hrál ještě 12krát (vklady na všechny) a nikdy jsem znovu nevyhrál. Při hraní můžete naprosto CÍTIT, jak jsou zmanipulované. Je to tak zřejmé, že je to neskutečné. ANO...měl jsem přestat asi po 3-4krát, ale jen jsem si myslel, že možná mám nešťastné kouzlo, ale jsem naprosto přesvědčen, že TOTO kasino má problémy s kotouči. Nikdy se tam nevrátím. NYNÍ mají nové kasino s názvem Eternal Slots. Říkám vám... TOTÉŽ!!!!

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před měsícem

Ahoj a děkujeme za vaši zkušenost s kasinem. Myslím, že bych se z toho docela rychle dostal, kdybych nevyhrál, abych nepřišel o další peníze.

Doufám, že se tato zkušenost nebude opakovat a budete mít lepší sezení. Samozřejmě, pokud si myslíte, že je něco špatně, víte, že nás můžete kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

hraji v kasinu mr o a mám zůstatek 1 088 $, ale nedovolí mi výběr

Automaticky přeloženo:
bigchunkk1611
před měsícem

Hej, řeklo vám také kasino, proč pro vás není možné vybrat peníze? Hráli jste s bonusem? Máte ověřený účet?

Dejte mi vědět, kde jste a jestli vám můžeme pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky