FórumKasinaMostBet Casino - všeobecná diskuze

MostBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od surekhasuresh200
|
17480 zobrazení 232 odpovědí ||
12 3 4...12
Přidat příspěvek
IG.Mistik
před 7 měsíci

40 sekund? Kolik otázek vám bylo položeno? Pokud nějaké....🤔

Chci říct, nikdy jsem neslyšel o tak rychlém ověřovacím hovoru. Každopádně doufám, že pro tebe všechno dobře dopadne. Ale pokud byste mohli využít nějakou podporu, vraťte se a aktualizujte nás, dobře?

Budeme tady.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

2 otázky. 1 hraji někde jinde. 2 kolik účtů mám na Mostbet.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nezbytně. Poslední odpověď je jejich. Píšou, že kontrola je podle bodu 2.9 pravidla a pak 7.9. Nevědí, co dělají.

Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Hm, takže bych řekl, že otázek na ověřovací hovor je málo a připadají mi trochu irelevantní, i když je to můj názor.

Podíval jsem se však na bod číslo 2.9, kde se píše toto: „ Dobu ověření dokumentů a dalších podrobností určuje Sázková společnost a běžně trvá do 60 dnů, ale může to být více či méně v závislosti na složitosti případ ."

To je poměrně dlouhá doba na to, aby kasino zpracovalo KYC. Kasinu na to dáváme 14 dní, takže pokud se do té doby nic nestane, určitě nám dejte vědět.

Mám ještě jeden dotaz. Týká se váš případ sportovního sázení?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

nutně 14 dní ode dneška nebo od doby, kdy se hovor uskutečnil? ne, vyhrál jsem v kazeno, ale vsadil jsem na jejich domácí měnu file

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

14 dní od zahájení KYC. Dobře, ptal jsem se hlavně proto, že se sportovním sázením nezabýváme, protože na to nemáme odborníky, pokud bych se chtěl ujistit. Můžete tedy potvrdit, jak dlouho vaše ověření celkem trvalo?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Datum ověření začalo mým prvním dobitím, bylo to 13.09.2023 file a pokračuje až do teď, zde je jejich první odpověď file nyní na emaily vůbec nereagují

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Ahoj.

Pokusil jsem se přeložit e-mail pomocí Google Lens, ale nevěřili byste, co jsem dostal... Mohl byste možná zkopírovat a vložit text přímo do odpovědi, abychom měli šanci vidět, že je automaticky přeložen?

Myslím, že existuje nějaké podezření ohledně vašeho účtu, takže musíte také projít ověřovacím hovorem, ale to nevysvětluje, proč se kasino nedávno odmlčelo. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Dobrý den, milý hráč!


Váš účet byl zmrazen.

Podle článku 3.7 pravidel. pro identifikaci má Společnost Bookmaker právo požádat uživatele o identifikační doklady a provést videohovor.


K provedení postupu identifikace je třeba zaslat dopisem následující údaje:


1. Fotografie bankovní karty, ze které byl proveden vklad (pokud existuje více karet, stačí poskytnout fotografii jedné), stejně jako selfie s touto kartou;

2. Vaše pasová fotografie vedle vašeho obličeje (všechna data v dokumentu musí být jasně viditelná a nesmí být zakryta);

3. fotografii vašeho pasu se všemi osobními údaji vedle jiného osobního dokladu dle vašeho výběru (DIČ, RNOKPP, řidičský průkaz, rodný list, zahraniční pas, vojenský průkaz atd.);

4. Skype přihlášení;

5. ID vašeho herního účtu (ID je uvedeno v osobním účtu v pravém horním rohu pod tlačítkem „Osobní účet").



Po poskytnutí potřebných dokumentů vám bude přidělena Skype videokonference pro identifikaci.


a 16.09.2023 další dopis

Informujeme Vás, že bylo provedeno ověření Vámi poskytnutých údajů.


Abychom mohli dokončit proces identifikace, musíme uskutečnit videohovor přes Skype, abychom potvrdili vaši identitu.


Vyberte si vhodné datum a čas videohovoru z níže uvedených možností:

18.09.2023 10:20 GMT+3 můj termín ověření hovoru

21.09.2023 10:20 GMT+3

22.09.2023 10:20 GMT+3


V odpovědi na tuto zprávu dopisem musíte odeslat odpovědi od navrhovaného data a času hovoru a také uvést informace o preferovaném jazyce pro budoucí komunikaci.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Kasino vám tedy zmrazilo účet, ale po poskytnutí dokumentů KYC je vše v pořádku a můžete se přihlásit ke svému účtu, ano?

Co se skype hovoru týče, to už jsme probírali.

Pokud vás však kasino dosud nekontaktovalo a nedalo vám žádnou odpověď, zda byl hovor přes Skype v pořádku, a neodpovídají na vaše e-maily, myslím, že je čas podat stížnost. Kliknutím sem jej otevřete .

KYC probíhá již delší dobu, i když chápu, že je to proces, o který kasina stojí, ale pokud nedostanete žádnou odpověď a nevíte, co se děje, nemyslím si, že je to správné.

Pokud však náhodou dostanete odpověď z kasina, neváhejte nás také aktualizovat. Doufám, že se to co nejdříve vyřeší. Zkřížené prsty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu se pouze přihlásit a většina ostatních na stránkách nefunguje file a zde je jejich nejnovější odpověď na mou otázku file

Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Ahoj!

První snímek obrazovky říká: „Váš účet byl z bezpečnostních důvodů dočasně zmrazen" .

Mohu vědět, jaký je aktuálně stav vašeho ověřovacího procesu?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Stále to posílají file

Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Jsem si docela jistý, že kasino má obavy o důmyslnost účtu nebo o vaši hru. Viděl jsem to již dříve, proto jsem přesvědčen, že váš účet je v systému označen.

Neřekl bych, že stížnost nepomůže, jen potřebujete spolupracovat a pomoci nám problém pochopit.

Doporučuji vám přečíst si tuto příručku, abyste pochopili :

„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."

Měl jste šanci, že jste se věnoval sportovnímu sázení? To by byla komplikace....



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Bylo to takhle: mají bonusový program file tam jsem vyhrál jejich vnitřní měnu COIN, směnil ve věrnostním programu, tam mi dali 105 UAH na bonusový účet, výhra pouze na sázky, zde je výsledek sázek file Vsadil jsem na vše, co splňovalo požadavky na výběr, poté, co jsem vyhrál bonus, mi bylo na hlavní účet připsáno 105 nebo 103 UAH, poté jsem v kasinu vyhrál 2000+ UAH a provedl vklad v Litecoinu, protože moje karty z Ukrajiny nebyly přijaty, když jsem chtěl vybrat prostředky, přišlo odmítnutí a účet byl zmrazen a od té doby mi nedávají výhru a nechtějí vrátit vklad! Pokud něco, existuje snímek obrazovky s potvrzením

Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Moc děkuji za tak skvělé shrnutí.

Prosím, pošlete tento příspěvek také do reklamačního vlákna , protože, jak vidím, byly vám položeny doplňující otázky.

Mnohem pohodlnější by bylo, kdyby kasino poskytlo i sebemenší vodítko. Myslím, že jsem uhodl dost, zaměřme se na fakta prostřednictvím vaší stížnosti. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

file to je vše, co odpoví, bez ohledu na to, jakou otázku jim položím.

Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Upřímně řečeno, nemám co říct. Není nic nového, co bych mohl dodat. Počkejme a uvidíme. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

a jak jsi v této zemi získal takové hodnocení, když je tolik stížností!

Automaticky přeloženo:
IG.Mistik
před 7 měsíci

Odpověď je celkem jednoduchá, ne každá stížnost zde na fóru byla převedena na oficiální stížnost. Z 92 stížností nebyly vyřešeny pouze 3:

file

Datuje se do let 2020, 2021 a 2022.

https://casino.guru/complaints/all

Více podrobností naleznete na záložce s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti "

Obecně se kasino zdá být v pořádku.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky