Druhý uživatel má pravdu. Tým vaši stížnost aktualizuje, jakmile nastane čas. Jak teď vidím, jsi na řadě a Nick čeká na tvou aktualizaci.
Každopádně, jak můžete vidět, časovač stížností odpočítává zbývající čas. Každý větší krok znamená pro zájemce nový týden - cituji z návodu pro Vás:
"Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když je po ní požadováno, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odpovědi, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit. o dalších sedm dní."
Upozorňujeme proto, že přes vaše požadavky nemůžeme proces urychlit. 🙏
Prozatím tedy nejprve odpovězte Nickovi a pak uvidíme, jak bude stížnost pokračovat. Nebojte se.
The other user is correct. The Team will update your complaint once the time has come. As far as I can see now, however, it is your turn and Nick is awaiting your update.
Anyway, as you may see, the complain timer counts down the remaining time. Each major step means a new week for the interested party - quoting from the instructions for you:
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days."
Due to that, kindly note that we can't speed up the process despite your requests. 🙏
So, for now, respond to Nick first, and then we shall see how the complaint proceeds. Don't worry.
Automaticky přeloženo: