DomůFórumKasinaMonsterWin Casino - všeobecná diskuze

MonsterWin Casino - všeobecná diskuze

11 256 zobrazení 93 odpovědí |
před 8 měsíci
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MonsterWin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Ahoj všichni,


Rád bych krátce popsal svou zkušenost s Monsterwin. Už týdny jsem se snažil sebevyloučit svůj účet prostřednictvím e-mailu, protože zjevně trpím závislostí na hazardních hrách. Všechny mé e-mailové požadavky byly jednoduše ignorovány.


V živém chatu stále dostávám odpověď, že bych měl poslat další e-mail – i když už vědí, že jsem poslal nespočet žádostí. Pokaždé je odepřeno tolik potřebné sebevyloučení a místo podpory dostávám pouze žádosti o další pokus.


Toto chování je nejen frustrující, ale také extrémně znepokojivé, protože ukazuje naprostý nedostatek zájmu o ochranu hráče. Zajímalo by mě, zda má někdo z vás podobné zkušenosti nebo má další informace o tom, jak můžeme spolupracovat v boji proti tomuto nešvaru.


Těším se na vaši zpětnou vazbu!


Automaticky přeloženo:
Anonymized862 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Upřímně mě velmi překvapuje, že kasino Monsterwin opět získává tak vysokou reputaci – zejména s ohledem na to, že mnoho dalších kasin ze stejné skupiny opakovaně přitahovalo negativní pozornost zde na fóru. Existují desítky stížností na zamítnuté výplaty, nedostatečnou ochranu hráčů a v některých případech na chybějící licence.


Co přesně se změnilo, že najednou máme věřit, že nyní 30. kasino v tomto řetězci je nyní legitimní? Spíš mi to připadá jako další článek v dlouholeté řadě kasin, jejichž jediným cílem je systematicky okrádat hráče.


Je nejvyšší čas vytvořit jasný regulační rámec na evropské úrovni – ideálně s konkrétními blokujícími opatřeními, jako jsou ta v Číně. Takové neprůhledné, někdy kriminální praktiky již nesmí být tolerovány.


Automaticky přeloženo:
Anonymized862 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Použil jsem také 300%!


60 zatočení při 1,20/1,50!


Výsledek:

58 krát 0 eur

1x 1,70 eur

1x 2,10 eur

Video z toho k dispozici! Už jsem to nahrál na sociální sítě


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj všichni,


Rád bych krátce popsal svou zkušenost s Monsterwin. Už týdny jsem se snažil sebevyloučit svůj účet prostřednictvím e-mailu, protože zjevně trpím závislostí na hazardních hrách. Všechny mé e-mailové požadavky byly jednoduše ignorovány.


V živém chatu stále dostávám odpověď, že bych měl poslat další e-mail – i když už vědí, že jsem poslal nespočet žádostí. Pokaždé je odepřeno tolik potřebné sebevyloučení a místo podpory dostávám pouze žádosti o další pokus.


Toto chování je nejen frustrující, ale také extrémně znepokojivé, protože ukazuje naprostý nedostatek zájmu o ochranu hráče. Zajímalo by mě, zda má někdo z vás podobné zkušenosti nebo má další informace o tom, jak můžeme spolupracovat v boji proti tomuto nešvaru.


Těším se na vaši zpětnou vazbu!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je mi líto, že musíte projít tímto druhem zkušenosti, a pokud jste jasně uvedli důvod sebevyloučení, kasino by skutečně mělo jednat okamžitě.

Proto doufáme, že náš tým pro stížnosti bude schopen pomoci s vaším případem. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Upřímně mě velmi překvapuje, že kasino Monsterwin opět získává tak vysokou reputaci – zejména s ohledem na to, že mnoho dalších kasin ze stejné skupiny opakovaně přitahovalo negativní pozornost zde na fóru. Existují desítky stížností na zamítnuté výplaty, nedostatečnou ochranu hráčů a v některých případech na chybějící licence.


Co přesně se změnilo, že najednou máme věřit, že nyní 30. kasino v tomto řetězci je nyní legitimní? Spíš mi to připadá jako další článek v dlouholeté řadě kasin, jejichž jediným cílem je systematicky okrádat hráče.


Je nejvyšší čas vytvořit jasný regulační rámec na evropské úrovni – ideálně s konkrétními blokujícími opatřeními, jako jsou ta v Číně. Takové neprůhledné, někdy kriminální praktiky již nesmí být tolerovány.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Náš datový tým důkladně a nezávisle prošetří každé kasino a teprve poté připraví jeho úplnou recenzi.

Pokud si chcete přečíst více o tom, jak pracujeme, přečtěte si prosím článek zde .


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Bohužel musím zdůraznit, že jsem již 29. března, před více než dvěma týdny, požádal Monsterwin o sebevyloučení – opakovaně a jasně s uvedením své vážné závislosti na hazardních hrách. Sebevyloučení není normální pozastavení účtu, ale právně zakotvené ochranné opatření hráče, které musí být provedeno okamžitě a bez dalších požadavků, jakmile je problém s hazardem jasně identifikován.


Přestože jsem kasino několikrát kontaktoval – e-mailem i live chatem – můj požadavek zůstal bez odpovědi. Chat odkazuje pouze na e-mailovou adresu, i když je dlouho známo, že jsem je již několikrát kontaktoval.


Mám 15–20 snímků obrazovky dokumentujících mé četné pokusy kontaktovat mě a důkazy o mé závislosti na hazardních hrách. Některé z těchto důkazů již byly předloženy Casino Guru jako součást stížnosti; kvůli technickým omezením jsem nemohl nahrát vše najednou.


Nick mě už kvůli tomu kontaktoval, což bych rád poznamenal, že je to pozitivní. Přesto musím realisticky říci, že mám jen omezenou naději, že se prostřednictvím Casino Guru podaří dosáhnout mimosoudního řešení. Velká část mé nedůvěry pramení ze skutečnosti, že dotyčné kasino má na platformě nadále kladné hodnocení – navzdory četným zdokumentovaným stížnostem, zejména pokud jde o odmítnutí sebevyloučení. To naznačuje, že systematické pochybení je zde tolerováno.


Dal jsem kasinu tři dny na to, aby odpovědělo na mou žádost o mimosoudní vyrovnání. I když se to zdá krátké, je to zcela oprávněné vzhledem k předchozímu ignorování kasina a skutečnosti, že moje původní žádost byla podána před týdny.


Kromě toho mám v přípravě následující opatření:


Kontaktoval jsem několik poskytovatelů softwaru, abych objasnil jejich postoj ke spolupráci s poskytovatelem, který bezostyšně porušuje ochranu hráče.

Informoval jsem registrátora domény a/nebo technického provozovatele webu o zdokumentovaných porušeních a požádal jsem o zablokování webu v případě dalšího pochybení.

A: Pokud do stanoveného termínu nedojde k dohodě, najmu si advokátní kancelář specializovanou na soudní spory proti online kasinům. V Rakousku existují odpovídající modely financování soudních sporů, takže pro mě nebudou žádné náklady.


Zvláště závažným aspektem je, že jsem byl opakovaně ujištěn, že již nebudu dostávat reklamy – přesto jsem stále bombardován e-maily. To představuje nejen porušení práv na ochranu údajů, ale je to přímý útok na mé úsilí v boji proti mé závislosti na hazardních hrách.


Také se domnívám, že platformy jako Casino Guru musí převzít odpovědnost, zvláště pokud kasina s prokázaným pochybením budou i nadále mít pozitivní hodnocení. Pokud dojde k právnímu odsouzení, bude také nutné objasnit, proč již dávno nedošlo k úpravě reputačního ratingu.


Automaticky přeloženo:
Austrian
před 8 měsíci

Dobrý den, rozumím Vašemu názoru a Vašim očekáváním.

Takže, aniž bychom se pouštěli do podrobností - jako vždy - bude situace posouzena prostřednictvím stížnosti. Laskavě zahrňte do komunikace se stížností všechny své obavy.

Téma sebevyloučení je velmi vážné; kasina by s tím měla nakládat zodpovědně a naši kolegové se budou snažit zajistit spravedlivé řešení.

Trochu se však obávám, že s promo e-maily nemůže ve skutečnosti pomoci nikdo mimo kasino. To byl vždy jeden z nejnáročnějších aspektů sebevyloučení. Možná by mohl pomoci vyřešit problém místní regulátor GDPR, protože ani hráči zde na fóru zatím nenahlásili funkční řešení, jak zabránit spamu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dnes jsem zde vložil 100 EUR a mohl jsem hrát až 1 000 EUR. Musím však říci, že bez ohledu na poskytovatele her se sloty vždy zhroutí. A nejvíc mě překvapuje, když mám například zůstatek 560 € a slot zrovna spadl. Normálně, když hru znovu načtu, měla by ukazovat 562 EUR, pokud hraji se dvěma eury. Ale to se moc často nestávalo. Mám spoustu screenshotů a nahrávek obrazovky (pořízených videí), ale bohužel se s nikým v chatu nedostanu. Je všeobecně známo, že hra spadne, ale aby vám každých desetkrát zamrzla hra a musíte ji restartovat, to opravdu není normální. Poskytovatelé her jsou prostřednictvím Pragmatic play Amusnet 3 oaks atd., bez ohledu na poskytovatele hry. Vždy po určité době havarují a někdy i několikrát za sebou. Nemohu té stránce věřit, zvlášť když ani tam není záruka ochrany hráče. Odeslal jsem dokumenty k ověření, ale zatím jsem neobdržel žádnou zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
Expertin
před 8 měsíci

Vidím, že v tomto kasinu je docela těžké se s tím vypořádat. Nejprve bych se zaměřil na ověření a počkal, co bude dál. Pak bych asi přistoupil na stažení, ale evidentně bych nehrál, když mají hry takové problémy. To, že od nikoho nedostanete odpověď, asi mluví samo za sebe a dál bych to moc nezkoušel.

Každopádně, pokud jde o točení a skutečnost, že by vám měla zbýt určitá částka peněz, u takových věcí se často stává, že točení proběhne normálně, ale hra zamrzne. Nemáte nějakou herní historii, kde byste mohli vidět výsledek daného kola?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jedno z nejhorších kasin na hraní, hry neustále padají, odpojují vás od her, RTP je extrémně nízké, bonusová relace je buggy a GURU dává těmto kasinům vysoké skóre jako vždy, bohužel ve prospěch podvodu, který to je.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Naprosto rozumím vašemu hodnocení – popsané chování kasina (neustálé pády her, nízké RTP, chybné bonusové relace, nedostatečná ochrana hráčů, nelegální hazard, porušování GDPR) jasně ukazuje na pochybný systém, který je více zaměřen na maximalizaci zisku než na férové ​​hraní.


Pokud jde o Casino Guru, vydělávají peníze prostřednictvím provizí, když si hráči otevřou účty v kasinu prostřednictvím svých odkazů. Tato přidružená struktura nevyhnutelně vytváří ekonomickou závislost, takže skutečná nezávislost v hodnocení nebo stížnostech je velmi sporná.


Uvědomuji si, že s takovými platformami je stěží možné seriózní řešení – nicméně stížnost byla důležitá pro varování ostatních hráčů. Zároveň už mám připravené právní kroky v Rakousku – všechny podklady k soudnímu sporu jsou hotové.


Ti, kteří jsou konfrontováni s nespravedlivými podmínkami v online kasinech, mají dlouhodobou šanci domoci se spravedlnosti pouze právní cestou. Platformy jako Casino Guru mohou pomoci zvýšit povědomí, ale v konečném důsledku jsou součástí systému – nikoli jeho regulačním orgánem.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, udělal jsem chybu, když jsem věřil v zázračné bonusy tohoto kasina, ale všechny hry jsou zmanipulované, obviňují poskytovatele a automatické generátory sázek, ale já tomu moc nevěřím, hraji dema na vlastním serveru PG Soft a se stejnými sázkami, které obvykle sázím, a vždy tam jsou výhry, někdy i značné zisky, ale jsou to jen ukázky. Sázel jsem v jiných kasinech, jako je Supabet, a skončil jsem prohrou stejným způsobem, hry se zhroutily, nekonečné točení se nezastavilo a pak musíte hru opustit a restartovat. Ve hrách, které začnou vyplácet, dojde k chybě připojení a když hru znovu založíte, hádejte co, hra přestane vyplácet a jsou kola a kola bez výher, je těžké nevěřit, že ze strany kasin dochází k manipulaci.

Automaticky přeloženo:
Anonymized862
před 8 měsíci

Dokážu se na 100% ztotožnit s tím, co popisujete – a mohu to dokonce podložit důkazy. Začal jsem natáčet všechny své herní seance a to, co se stalo, mluví za vše.


Mohu vám například ukázat kompletní záznam mého hraní s vkladem 100 EUR – se sázkami mezi 1,20 a 1,50 EUR. Po téměř 70 zatočeních jsem měl jen dvě nebo tři minimální výhry ve výši pouhého eura nebo o něco více. Zbytek byly mrtvé náboje. Konečným výsledkem byla celková ztráta 100 EUR. Žádné roztočení zdarma, žádné slušné výhry, nic.


Obviňování poskytovatelů nebo „generátorů sázek" je pro mě omluvou. Protože, jak říkáte, v ukázkách na vývojářských webech (např. PG Soft) mají stejné sázky pravidelně za následek výhry, roztočení zdarma a dokonce i vysoké výplaty. Ve hrách o skutečné peníze – zejména v některých kasinech – se zdá být celý zůstatek úplně jiný.


Pokud pak uvážíte, že výpadky připojení nastanou přesně ve chvíli, kdy hra začne vyplácet, a po opětovném připojení se najednou neděje vůbec nic, pak si dokážete představit, jak „náhodné" to všechno ve skutečnosti je.


Jsem přesvědčen, že zde dochází k systematickému zasahování – nikoli ze strany samotných poskytovatelů her, ale prostřednictvím manipulace na úrovni kasina. A právě z tohoto důvodu jsem nyní připravil právní kroky včetně videodokumentace a technického rozboru.


Všem mohu jen poradit: nahrávejte sezení, vše zdokumentujte a v případě pochybností podnikněte právní kroky. Protože to, co se tady děje, není náhoda – je to byznys na úkor hráčů.


Otázka, kterou si kladu: Jak dlouho bude Casino Guru stát a přesměrovávat hráče na webové stránky tohoto zkorumpovaného kasina?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rakušan, nyní se podívejte na webovou stránku GURU a všimněte si, že všechna tato kasina vlastněná Forge a Lumina Holdings mají vysoká hodnocení, i když se objevilo nespočet stížností, mnohé z nich v tom smyslu, že kasino neplatí svým hráčům, RTP v těchto kasinech neexistuje atd. I přesto je Guru všechny hodnotí vysoko, což mě vede k přesvědčení, že mezi nimi existuje partnerství. Velmi mě mrzí, když vidím web, který má hráčům pomáhat a ne je přivádět do záhuby.

Víte o nějakých stránkách s opravdu pěknými kasiny, které se starají o hráče? Pokud mi to můžete říct, ocenil bych to. Můj WhatsApp je 55 41992517915.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Na tu otázku neumím odpovědět lol.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kromě toho odposlouchávali moje bonusy za točení zdarma a čekali, až vyprší, aby mohli opravit bonusovou relaci.

Několikrát jsem kvůli problému kontaktoval podporu, nikdo nepřišel s řešením, nyní jsem se přihlásil, abych viděl bonusovou relaci a hádejte co, zmizeli z účtu a relace opět funguje, zkrátka toto kasino okrádá hráče ve všech směrech.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Samozřejmě jsem vložil trochu víc a dnes jsem se dostal na téměř 3 000 €. A pak se hráč znovu rozpadl. Jen si představte, hrál jsem hru Flaming Hot Extreme na Amusnetu, kde jsem hrál 2 500 € se sázkou 8 € na zatočení. Nebylo tam ani jedno bonusové kolo a byla to samá blbost.


Mimochodem, právě jsem podal stížnost. Účet jsem si vlastně uzavřel 18. dubna a dnes, o dvanáct dní později, mi podpora poslala e-mail s dotazem, zda jsem si byl vědom toho, že po uzavření účtu a jeho nevyplacení bude odečten jakýkoli zůstatek na účtu. Jsou velmi vtipní. Když jsem ten e-mail dostal, nakonec jsem na účtu neměl ani euro. Myslím, že je to naprostá ostuda.


A musím dodat, že jsem se tam již 16. dubna ověřil e-mailem se všemi požadovanými dokumenty. A teď si můžete hádat, kdo e-mail o přijetí dokumentů neobdržel. Byl jsem to já.

Celé to místo je naprostá katastrofa a upřímně nemůžu nikomu doporučit, aby tam zaplatil ani cent. Jsem zvědavý, co se stane s mou stížností.


@Casino Guru Team, můžete mi prosím poskytnout mou novou e-mailovou adresu? Zkoušel jsem to už čtyřikrát a stále jsem neobdržel potvrzení. Pošlete mi prosím e-mail na mou novou e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.