Odeslal jsem stížnost na webové stránky Askgamblers, protože jsem byl od té doby doporučen, abych to zkusil. Měli by mi odpovědět zítra.
Zábavný fakt. Nezmiňují povinnost mít mobilní číslo:
Chcete-li používat webové stránky, musíte si vytvořit účet ("Váš účet"). Chcete-li tak učinit, musíte zadat e-mailovou adresu a heslo, které budete používat při přihlašování. Kromě toho můžete být požádáni o poskytnutí osobních údajů, včetně jména, data narození, údajů z pasu a telefonního čísla .( nikdy nezmiňujte číslo mobilního telefonu)
Jméno, které zadáte při registraci, musí odpovídat vašemu aktuálnímu skutečnému jménu a nesmí obsahovat chyby. Za účelem ověření těchto údajů vás Společnost může kdykoli požádat o předložení dokladu totožnosti (včetně kopie pasu/občanského průkazu) nebo platební karty. Pokud tyto informace neposkytnete, má Společnost právo pozastavit váš účet, dokud nebudou poskytnuty výše uvedené dokumenty, a/nebo váš účet uzavřít.
Registrací na webové stránce souhlasíte s tím, že o sobě poskytnete přesné, úplné a spolehlivé informace. Pokud mají být v těchto informacích provedeny jakékoli změny, musíte své údaje z vlastní iniciativy a neprodleně aktualizovat. Nedodržení tohoto požadavku může vést k omezením, neplnění transakcí (bonusy, výhry) a/nebo uzavření vašeho účtu.
Máte-li dotazy nebo problémy během procesu registrace, kontaktujte prosím naši službu podpory prostřednictvím e-mailu: .
Na webu si můžete otevřít pouze jeden účet. Jeden účet je povolen na jednoho hráče, domácnost, e-mail nebo IP adresu počítače nebo jiného zařízení. Všechny ostatní účty, které si na webu otevřete, budou považovány za duplicitní účty. Společnost si vyhrazuje právo tyto účty okamžitě uzavřít a:
Všechny transakce provedené z duplicitního účtu budou považovány za neplatné;
Všechny sázky nebo vklady provedené z duplicitního účtu vám mohou být vráceny podle uvážení společnosti;
Veškeré náhrady, výhry nebo bonusy, které jste obdrželi nebo shromáždili pomocí duplicitního účtu, budou ztraceny a společnost je může získat zpět. V takovém případě budete požádáni o vrácení finančních prostředků vybraných z duplicitního účtu Společnosti.
Registrací na Web souhlasíte se zasíláním reklamních a informačních oznámení prostřednictvím e-mailu a textových zpráv. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit prostřednictvím svého osobního účtu.
I have submitted a complaint on Askgamblers website because i was refereed from then to try it. Thay should reply me tomorrow.
Fun fact. They do not mention its mandatory to have a mobile number :
To use the Website, you need to create an account ("Your Account"). In order to do so, you must specify the email address and password which you will use when logging in. In addition, you may be required to provide personal information, including your name, date of birth, passport data, and phone number.(never mention a cellphone number)
The name that you specify when signing up must correspond to your current real name and must not contain errors. In order to verify this information, the Company may at any time ask you to provide your identity document (including your passport/ID card copy) or the payment card. Should you fail to provide this information, the Company has the right to suspend your account until the above documents are provided and/or to close your account.
By signing up on the Website, you agree to provide accurate, complete, and reliable information about yourself. If any changes are to be made to this information, you must update your data at your own initiative and without delay. Failure to comply with this requirement may lead to restrictions, non-fulfilment of transactions (bonuses, winnings) and/or the closure of your account.
If you have questions or problems during the registration process, please contact our support service via email: help-monro@support.win.
You can only open one account on the Website. One account is allowed per one player, household, email, or IP address of a computer or another device. All other accounts opened by you on the Website will be treated as duplicate accounts. The company reserves the right to immediately close such accounts, and:
All transactions made from a duplicate account will be considered null and void;
All bets or deposits made from a duplicate account can be returned to you at Company’s discretion;
All refunds, winnings, or bonuses that you have received or collected using a duplicate account will be lost and may be reclaimed by the Company. In this case, you will be required to return the funds withdrawn from a duplicate account to the Company.
By signing up for the Website, you agree to receive advertising and information notifications via email and text messages. You can unsubscribe at any time through your personal account.
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: