DomůFórumKasinaMonro Casino - všeobecná diskuze

Monro Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od itwillmove
|
6 363 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 2 3
DonKlickman

Oooh, dobře. Teď už chápu. Takže jste bonus využili více než jednou, že? Bohužel, pokud to mají uvedeno v podmínkách, nedá se s tím moc dělat.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Radka

Nepřišla vůbec žádná odpověď!!

Sám jsem si stránky zablokoval!!

Nikdy jsem od nich nedostal odpověď.

Automaticky přeloženo:
Maldadorog

Věřím, že jste udělali dobře.

Mohu se zeptat, jaký důvod jste uvedli při žádosti o zablokování účtu? Ptám se, protože pokud jste řekli, že je to kvůli problémům s hazardními hrami, je velmi nezodpovědné od kasina, že neudělalo, jak bylo požadováno, a dokonce byste mohli otevřít případ proti tomuto kasinu.

Sdělte nám prosím další podrobnosti, abychom mohli určit, zda s tím můžeme něco udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi

Závislost na hazardních hrách!! Nebylo jiné cesty!

Automaticky přeloženo:
Maldadorog

Chápu. To je opravdu špatné, že toto kasino nemohlo zablokovat váš účet. Jsem rád, že jste to zvládli sami. Dobře.

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,

Momentálně řeším problém v kasinu Monro, kde odmítají zpracovat můj výběr, protože nemám mobilní číslo. Můj účet byl plně ověřen pomocí pevné linky, ale nyní říkají, že jejich pravidla vyžadují k ověření mobilní číslo. Připadá mi to nespravedlivé, protože můj účet již byl schválen a nyní používají tuto technickou stránku k zablokování mého výběru 900 $.

Má někdo podobnou zkušenost s kasinem Monro nebo jinými platformami? Mám pocit, že jde spíše o technický problém na jejich straně a jsem penalizován za něco, co nemohu ovlivnit.

Na okraj, také jsem podal stížnost na AskGamblers, protože mě původně odkázali na Monro Casino. Uvidíme, jak to dopadne, ale budu rád za každou radu nebo návrh, jak tuto situaci řešit.

Díky předem!

Automaticky přeloženo:
petitgamer

A našli jste vlastně toto pravidlo v jejich podmínkách?🤔

Opravdu bych rád věděl, jaký je důvod tohoto pravidla, abych řekl pravdu.

Pokud si přejete, aby se na to náš reklamační tým podíval, neváhejte samozřejmě podat stížnost.

Zde je odkaz , pro případ, že byste se tak rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Romi

Odeslal jsem stížnost na webové stránky Askgamblers, protože jsem byl od té doby doporučen, abych to zkusil. Měli by mi odpovědět zítra.

Zábavný fakt. Nezmiňují povinnost mít mobilní číslo:



Chcete-li používat webové stránky, musíte si vytvořit účet ("Váš účet"). Chcete-li tak učinit, musíte zadat e-mailovou adresu a heslo, které budete používat při přihlašování. Kromě toho můžete být požádáni o poskytnutí osobních údajů, včetně jména, data narození, údajů z pasu a telefonního čísla .( nikdy nezmiňujte číslo mobilního telefonu)

Jméno, které zadáte při registraci, musí odpovídat vašemu aktuálnímu skutečnému jménu a nesmí obsahovat chyby. Za účelem ověření těchto údajů vás Společnost může kdykoli požádat o předložení dokladu totožnosti (včetně kopie pasu/občanského průkazu) nebo platební karty. Pokud tyto informace neposkytnete, má Společnost právo pozastavit váš účet, dokud nebudou poskytnuty výše uvedené dokumenty, a/nebo váš účet uzavřít.

Registrací na webové stránce souhlasíte s tím, že o sobě poskytnete přesné, úplné a spolehlivé informace. Pokud mají být v těchto informacích provedeny jakékoli změny, musíte své údaje z vlastní iniciativy a neprodleně aktualizovat. Nedodržení tohoto požadavku může vést k omezením, neplnění transakcí (bonusy, výhry) a/nebo uzavření vašeho účtu.

Máte-li dotazy nebo problémy během procesu registrace, kontaktujte prosím naši službu podpory prostřednictvím e-mailu: .

Na webu si můžete otevřít pouze jeden účet. Jeden účet je povolen na jednoho hráče, domácnost, e-mail nebo IP adresu počítače nebo jiného zařízení. Všechny ostatní účty, které si na webu otevřete, budou považovány za duplicitní účty. Společnost si vyhrazuje právo tyto účty okamžitě uzavřít a:

Všechny transakce provedené z duplicitního účtu budou považovány za neplatné;

Všechny sázky nebo vklady provedené z duplicitního účtu vám mohou být vráceny podle uvážení společnosti;

Veškeré náhrady, výhry nebo bonusy, které jste obdrželi nebo shromáždili pomocí duplicitního účtu, budou ztraceny a společnost je může získat zpět. V takovém případě budete požádáni o vrácení finančních prostředků vybraných z duplicitního účtu Společnosti.

Registrací na Web souhlasíte se zasíláním reklamních a informačních oznámení prostřednictvím e-mailu a textových zpráv. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit prostřednictvím svého osobního účtu.



Upraveno
Automaticky přeloženo:

Flash News: Dnes jsem je znovu kontaktoval a oni byli schopni ručně ověřit moje telefonní číslo prostřednictvím telefonního hovoru. Požádal jsem o stažení a také o přepis chatu jako referenci pro mou recenzi zde.

Jakmile obdržím své prostředky, upozorním AskGamblers, aby moji stížnost ignorovali, ale neudělám tak, dokud nebudu mít své prostředky.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
petitgamer

Tahle novinka se mi moc líbí! Jsem rád, že to dokázali opravit.

Tak snad brzy své peníze dostanete. Prosím, informujte nás o situaci.🙏

Automaticky přeloženo:

Závislost na hazardních hrách!! Nebylo jiné cesty!

Automaticky přeloženo:

přidal jsem samovyloučení na jeden rok, takže by mi měli poslat peníze brzy nebo později 🙂

Automaticky přeloženo:
petitgamer

Určitě mi dejte vědět, jestli je máte nebo ne. Pevně věřím, že bude vše v pořádku. 🙂

Automaticky přeloženo:

Určitě mi dejte vědět, jestli je máte nebo ne. Pevně věřím, že bude vše v pořádku. 🙂

Automaticky přeloženo:

Získali finanční prostředky!


Automaticky přeloženo:
petitgamer

Tak to moc rád slyším, jsem spokojený, když jsi dostal peníze.

Nyní si pravděpodobně odpočinete od kasina, když jste mluvili o sebevyloučení.

Ať se vám daří. ☘️

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, podařilo se mi hrát s Monro, vyhrál jsem 1250 s vkladem 50 v roce 2024. Bylo to moje první kasino se štěstím. 🙂


file

Automaticky přeloženo:
Ernestmus

To je opravdu příjemné slyšet. Hraješ tam i teď?

Automaticky přeloženo:
Romi

Již ne, jelikož jsem byl rozhodnutím vedení vyloučen z jakýchkoliv bonusů, nemohli mi uvést důvod.

Automaticky přeloženo:
Ernestmus

Opravdu? Zkusili jste se dozvědět více, nebo vás to vlastně tolik nezajímá?

Automaticky přeloženo:
Romi

Nevím přesně, proč k tomuto rozhodnutí došlo. Zkoušel jsem se poptat přes chat, který funguje skvěle a je dostupný prakticky bez čekání na operátora, ale pokaždé mi bylo řečeno, že jde o rozhodnutí vedení a více informací poskytnout nemůže. Všiml jsem si, že se to stalo ve dvou kasinech stejné společnosti, takže jsem odhadl, že důvodem může být příliš rychlá a velká výhra z velmi malého vkladu, což by mohlo vyvolat podezření na integritu/manipulaci hráče během hry, i když si tím nejsem jistý.

Automaticky přeloženo:
Ernestmus

Nebo to může být jen kvůli vaší zemi. Někdy, když je nabízen binus, není ve skutečnosti vždy dostupný pro všechny země.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky