DomůFórumKasinaMega Dice Casino - všeobecná diskuze

Mega Dice Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

8 661 zobrazení 46 odpovědí |
před rokem
|
12 3
Přidat příspěvek
charlixcx
před 5 měsíci

Řekněte nám prosím, co se stalo, že máte takový názor. Musí to být špatné, když o nich tohle píšete.

Mohli bychom vám s něčím pomoct?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Minulý týden jsem podal stížnost, která podrobně popisuje, jak porušili své slovo a zabavili mi výhry a také mi zadržují týdenní cashback... ale tohle je jen další z řady hrozných případů zákaznického servisu. Už jsem se několikrát setkal s tím, že kasino odmítá nést odpovědnost za chyby nebo nesrovnalosti na webu (i když jako důkaz předložíte snímky obrazovky) a vymýšlí si informace, které jsou zjevně lživé, protože jsou naprosto v rozporu s předchozí korespondencí nebo událostmi, které se skutečně staly. Uráží mě, že si myslí, že jsme tak hloupí, že prostě přijmeme cokoli, co říkají. A pak, když se bráníte jejich falešnému postoji, okamžitě chat opustí s tím, že se konverzace točí v kruhu (tato věta mi byla sdělena několikrát, následovala náhlá smyčka a pokud se pokusíte zahájit nový chat, musíte se vypořádat s úplně novým, stejně neochotným personálem podpory, kde musíte problém vysvětlovat znovu od začátku). Další frustrující věc je, že kasino má krypto token ($DICE), kde získáte 15% cashback ze svých proher, ale abyste získali pomoc s čímkoli souvisejícím s cashbackem, musíte se obrátit na zcela nezávislý tým, který je pouze na Telegramu. Skupina na Telegramu, kam jste posláni, ale není nastavená na řešení problémů s podporou a oba týmy spolu odmítají komunikovat. To znamená, že obě skupiny mohou popřít odpovědnost za problém a hráč je ponechán v nejistotě, aniž by jeho problém byl vyřešen. Jednou jsem měl problém, který zákaznická podpora řešila e-mailem, což bylo tak neprofesionální a urážlivé, že jsem napsal e-mail vedení kasina, protože jsem si myslel, že kdyby věděli, jak je jejich kasino prezentováno, byli by zděšeni, ale nikdy jsem od nich neslyšel žádnou odpověď. Kasino se prostě o své zákazníky nestará. Byl jsem dost hloupý na to, abych tam pravidelně hrál, protože mají dobrý cashback (když ho dostanete), mají dobrý výběr her a rychlé výběry a měl jsem i pár slušných výher, ale existují i ​​jiná krypto kasina, která splňují stejná kritéria, ale mají podporu, která se ke svým zákazníkům chová s respektem a uznáním. Takže raději utratím své peníze v těchto jiných kasinech.

Automaticky přeloženo:
charlixcx
před 5 měsíci

Náš tým již začal pracovat na vaší stížnosti , takže se brzy určitě dozvíme více.

Je od vás hezké, že jste napsali o svých zkušenostech, aby si každý mohl přečíst o jejich chování a o tom, jak kasino funguje.

Hraješ tam už dlouho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Přidal jsem se asi před dvěma lety, ale až před rokem se to stalo mým pravidelným členem.

Automaticky přeloženo:
charlixcx
před 5 měsíci

Rozumíte. Podívejme se teď, co pro vás můžeme udělat.

Je velmi důležité dodržovat pravidla a nepřekračovat maximální sázku, to je jisté. Ve vaší stížnosti jsem četl, že jste to bohužel udělal vícekrát. Je to tak?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ze stovek (nebo spíše tisíců) zatočení, která jsem provedl, byly na začátku hry tři sázky, u kterých jsem překročil maximum, aniž bych o tom věděl. A pokud si vzpomínám, tato tři zatočení vedla pouze k mírným výhrám (i když si to musím ověřit, protože záznam sázek na jejich webových stránkách mi nefunguje správně). Všechny ostatní sázky byly v rámci maxima a mé velké výhry byly všechny ze sázek v rámci maxima. Chápu, že jsem měl znát podmínky před hraním, ale jak jsem uvedl ve své stížnosti, kasina, ve kterých obvykle hraji, mají své hry naprogramované tak, aby odmítaly sázky nad maximum, a naivně jsem předpokládal, že to bude stejné i tady. Také chápu, že podle jejich podmínek jsou tři sázky dostatečným důvodem k zabavení výhry, a kdyby k tomu už nedošlo, nepodal bych stížnost.

Ale příběh JE TOHO DALŠÍHO. Dvě věci:

1.) Po ukončení hry, kde jsem provedl tyto tři sázky, jsem obdržel oznámení, které mě výslovně upozorňovalo, že jsem provedl několik sázek, které překročily maximum, a vyzývalo mě, abych při následných sázkách snížil svou sázku, abych si zachoval své finanční prostředky. Toto oznámení jsem interpretoval jako stejný druh ochrany jako ostatní kasina, ve kterých jsem hrál, která odmítají sázky nad maximální limit... pokud to není ochrana, která pomáhá hráčům, proč vůbec toto oznámení existuje? I když neobdržím své výhry, myslím, že kasino by mělo nést odpovědnost za poskytnutí protichůdných informací. Je to nezodpovědná obchodní praktika a neúcta k hráčům, kteří jim ročně dávají tisíce dolarů a udržují jejich podnikání nad vodou. Když jsem obdržel toto oznámení, můj zůstatek na kostkách byl přibližně 1 000 CAD a to bylo vyhráno na sázkách v rámci maxima, s výjimkou tří. Poté, co jsem obdržel oznámení, jsem vyhověl a dalších 3 000 CAD, které jsem obdržel, bylo 100% ze sázek v rámci maxima. Tyto podrobnosti znám. Neodebírejte jim možnost zabavit mi peníze podle jejich podmínek, ale když to vezmeme v úvahu spolu s oznámením, které jsem obdržel, je jasné, že k zabavení finančních prostředků došlo proto, že mi prostě nechtějí platit, a ne proto, že by výhry byly vyhrány úmyslnou hrou v rozporu s pravidly, a že si zasloužím být potrestán. Nezasloužili a ani já ne.


2.) Zabavením mé výhry jsem ten týden prohrál. Proti tomu se nedá nic zpochybnit. To, že mi nevrátili cashback, je v rozporu s podmínkami jejich programu a zadržení cashbacku navíc k zabavení mé výhry poté, co to vypadalo, že si ji můžu nechat, je dvojnásobná neúcta. Pokud chtějí bonusové prostředky vyloučit, protože tři sázky překročily maximum, tak budiž, ale já stále můžu hrát a sázet s vloženými prostředky, což je ztráta, za kterou nemají důvod mi cashback odmítat.

Automaticky přeloženo:
charlixcx
před 5 měsíci

Ahoj.

Chápu, co jsi právě napsal/a, a myslím, že chápu i tvůj pohled na věc.

Maximální sázka se nevynucuje automaticky; varovné znamení naopak budí dojem, že slouží jako upozornění na zodpovědné hraní. Jiná věc je cashback, ale i tak tomu rozumím.

Podle mého názoru se tyto problémy spíše týkají různých uživatelských zkušeností a interpretací než nekalých pravidel nebo praktik, ale jak říkám, chápu váš pohled na věc. Otázka cashbacku je možná ještě složitější. Představte si scénář, kdy hráč poruší bonusová pravidla a vy se rozhodnete zrušit jeho výhry a uzavřít jeho účet kvůli tomuto porušení; poskytli byste pak hráči cashback? Snažím se ukázat, že to vypadá jako velmi nepříjemná okolnost a stížnost nám řekne více o tom, jaký by byl spravedlivý výsledek.

Bylo by hezké mít pevné standardy a softwarová vynucování nebo varování stejná pro každé kasino; jsem přesvědčen, že hráči nebudou tolik zmateni.

Upřímně doufám, že vám kolegové budou moci pomoci, protože podle mého názoru jste neudělal nic úplně špatného s jakýmkoli zlým úmyslem; mně to připadá jako řada nejistých situací.

Automaticky přeloženo:
12 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.