Ze stovek (nebo spíše tisíců) zatočení, která jsem provedl, byly na začátku hry tři sázky, u kterých jsem překročil maximum, aniž bych o tom věděl. A pokud si vzpomínám, tato tři zatočení vedla pouze k mírným výhrám (i když si to musím ověřit, protože záznam sázek na jejich webových stránkách mi nefunguje správně). Všechny ostatní sázky byly v rámci maxima a mé velké výhry byly všechny ze sázek v rámci maxima. Chápu, že jsem měl znát podmínky před hraním, ale jak jsem uvedl ve své stížnosti, kasina, ve kterých obvykle hraji, mají své hry naprogramované tak, aby odmítaly sázky nad maximum, a naivně jsem předpokládal, že to bude stejné i tady. Také chápu, že podle jejich podmínek jsou tři sázky dostatečným důvodem k zabavení výhry, a kdyby k tomu už nedošlo, nepodal bych stížnost.
Ale příběh JE TOHO DALŠÍHO. Dvě věci:
1.) Po ukončení hry, kde jsem provedl tyto tři sázky, jsem obdržel oznámení, které mě výslovně upozorňovalo, že jsem provedl několik sázek, které překročily maximum, a vyzývalo mě, abych při následných sázkách snížil svou sázku, abych si zachoval své finanční prostředky. Toto oznámení jsem interpretoval jako stejný druh ochrany jako ostatní kasina, ve kterých jsem hrál, která odmítají sázky nad maximální limit... pokud to není ochrana, která pomáhá hráčům, proč vůbec toto oznámení existuje? I když neobdržím své výhry, myslím, že kasino by mělo nést odpovědnost za poskytnutí protichůdných informací. Je to nezodpovědná obchodní praktika a neúcta k hráčům, kteří jim ročně dávají tisíce dolarů a udržují jejich podnikání nad vodou. Když jsem obdržel toto oznámení, můj zůstatek na kostkách byl přibližně 1 000 CAD a to bylo vyhráno na sázkách v rámci maxima, s výjimkou tří. Poté, co jsem obdržel oznámení, jsem vyhověl a dalších 3 000 CAD, které jsem obdržel, bylo 100% ze sázek v rámci maxima. Tyto podrobnosti znám. Neodebírejte jim možnost zabavit mi peníze podle jejich podmínek, ale když to vezmeme v úvahu spolu s oznámením, které jsem obdržel, je jasné, že k zabavení finančních prostředků došlo proto, že mi prostě nechtějí platit, a ne proto, že by výhry byly vyhrány úmyslnou hrou v rozporu s pravidly, a že si zasloužím být potrestán. Nezasloužili a ani já ne.
2.) Zabavením mé výhry jsem ten týden prohrál. Proti tomu se nedá nic zpochybnit. To, že mi nevrátili cashback, je v rozporu s podmínkami jejich programu a zadržení cashbacku navíc k zabavení mé výhry poté, co to vypadalo, že si ji můžu nechat, je dvojnásobná neúcta. Pokud chtějí bonusové prostředky vyloučit, protože tři sázky překročily maximum, tak budiž, ale já stále můžu hrát a sázet s vloženými prostředky, což je ztráta, za kterou nemají důvod mi cashback odmítat.
Of the hundreds (or more likely thousand) spins I made, there were three bets early on in my play where I exceeded the maximum without knowing. And from my recollection these three spins only resulted in modest wins (though I am verify this because their websites bet record is malfunctioning for me). All other bets were within the maximum and my big wins were all on bets within the maximum. With that being said I understand I should have known the terms before playing but like I said in my complaint the casinos I usually play at have their games programmed to reject bets beyond the maximum and I naively assumed it would be the same here. I also understand that per their terms the three bets are enough grounds for them to confiscate the winnings and if there were no more to the story I wouldn't have filed a complaint.
But there IS more to the story. Two things:
1.) upon exiting the game where I made those three bets I received a notification that explicitly alerted me I had made some bets that exceeded the maximum and told me to lower my bet in subsequent wagering in order to maintain my funds. I interpreted this notification as the same sort of safeguard as the other casinos I've played at that reject a bet beyond the maximum.. if it's not a safe guard to help players then why have the notification at all? Even if I don't receive my winnings I feel the casino needs to be held accountable for giving contradictory information. It's irresponsible business practice and disrespectful to their players who give them thousands of dollars yearly and keep their business afloat. When I received that notification my balance was about $1,000 CAD worth of dice and that was won on bets within the maximum except for three. After I received the notification I complied and the additional $3,000 CAD worth of winnings i received was made 100% on bets within the maximum. I know these details Don't remove their ability to confiscate my funds per their terms, but when considered along with the notification I received, it is clear their confiscation of the funds is because they simply do not want to pay me and not because the winnings were won through intentional non-compliant play and that I deserve to be disciplined. They weren't and I do not.
2.) With them confiscating my winnings, I had a loss that week. There's no way this can be disputed. For them to not give me cashback goes against the terms of their program and withholding this on top of confiscating my winnings after making it seem like I'd be able to keep them is doubling down on the disrespect. If they want to exclude the bonus funds because three bets exceeded the maximum then so be it, but I still have the game play and wagering with deposited funds I had made which are a loss that they have no reason to deny me cashback for.
Automaticky přeloženo: