DomůFórumKasinaMagius Casino - všeobecná diskuze

Magius Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

16 318 zobrazení 159 odpovědí |
před 11 měsíci
|
12 3 4...9
Přidat příspěvek
PH101
před 6 měsíci

Co se ti stalo, jestli ti nevadí, že se ptám?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem rád, že jsou upřímně informováni a rád si počkám 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To zní dobře; vzhledem k tomu, že není moc co dělat, zdá se moudré zachovat si pozitivní přístup. Také doufám v to nejlepší pro tebe.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, zdá se, že jsem promluvil příliš brzy. Zrovna ráno jsem se snažil přihlásit a všiml jsem si, že to nejde. Můj účet je „probíhá revize". Stále mi dlužím 1900 liber.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Informovali mě, že jsem nedodržel jejich obchodní podmínky a můj účet neprošel ověřením (i když byl znovu ověřen 17. 6.), řekli, že ho nebudu moci znovu otevřít a zrušili všechny mé výběry ve výši 1900 liber……

Páni! Nemám slov

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Měl někdo další problémy s tímto kasinem? Zavřeli mi účet s tím, že nemohli dokončit ověření, i když bylo plně ověřeno. Zůstatek na účtu při uzavření 1900 GBP

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Aha,... Asi ten nízký index bezpečnosti kasina nakonec není náhoda. 🙁

Řekli vám něco víc o neúspěšném KYC? Co to znamená, že ho nemohli dokončit? Myslím, že jde o to, aby hráč poskytl potřebné dokumenty; nejde o to, aby kasino proces dokončilo. Možná si jen hraji se slovy, ale připadá mi to trapné.

Jsem docela v šoku, protože jsem si myslel, že účet už byl ověřen.

No, myslím, že je čas, aby nám stížnost poskytla nějaké informace.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ne, neposkytli mi žádné další informace, proč ověření neprošlo, jen řekli, že neprošlo, a pak zkopírovali vágní odkaz na obchodní podmínky. Také jsem dostal zprávu od jednoho z jejich pracovníků podpory, že mi ručně vybrali zůstatek 1 900 liber, což si myslím, že mysleli, že si mé peníze nárokovali. Poté, co se mě na to zeptali, mi řekli, že mou zprávu ignorují, protože si myslím, že mi tuto informaci poskytli omylem. Každopádně byla podána stížnost a doufejme, že mě to někam posune.

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Takže, pokud jsem to všechno správně pochopil - z nějakého důvodu je vedení kasina přesvědčeno, že ověření neproběhlo úspěšně, a zdá se, že zůstatek byl proto zabaven. Žádné další informace nebyly poskytnuty, protože, no, nevím proč... Pevně ​​doufám, že stížnost to vyřeší! Zkuste prosím vydržet.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Správně. Nechám to na stížnostech kasinových guru, ať se s tím vypořádají, možná mě to někam dovede. Samozřejmě budu ochotný spolupracovat.

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Moc vám děkuji za vaši trpělivost a spolupráci. Pokud se něco změní nebo budou k dispozici nové informace, dejte mi prosím vědět. Rád bych měl přehled o situaci a samozřejmě bych rád viděl, jak se vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ahoj, stále nic nového. Stále říkají, že dostanu aktualizaci e-mailem… stále mi srážejí zbývající částku 1900 liber. Je to už 6 dní.

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Ahoj. Takže kasino s výběrem ještě nepokročilo.

Branislav se bude snažit co nejlépe pomoci, tím jsem si jistý, ale to bude také vyžadovat nějaký čas. Představuji si, že nejhorší na tom je čekání. Kéž bych s tím mohl něco udělat. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Díky. Ano, žádná aktualizace…

Uvidíme, co se stane! Jaké jsou lhůty pro podání stížnosti, když jsem zjistil, že stále nebyla přímo vznesena k Magiusu?

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Dobrý den, vlastně to bylo nastoleno. Kasino je informováno v okamžiku, kdy je každý případ přijat. Ještě předtím, než požádáme vedení o zásah. Pamatujete si, jak jsem říkal, že jejich index bezpečnosti není moc dobrý? Taková kasina obvykle nemají velký zájem o spolupráci.

V každém případě, jakmile je časovač nastaven na kasino, má každé kasino dvě sedmidenní lhůty na vyřešení stížnosti.

Chvíli trvá, než se zjistí, jaký bude výsledek. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Rozumím! Děkuji 🙂 Víš, kdy jim to bylo vzneseno?

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 5 měsíci

Není zač.

Chápu, že kasino obdrží oznámení, jakmile je stížnost v Casino Guru přijata. Některá kasina proto kontaktují mé kolegy ještě dříve, než mají od stěžujícího hráče úplné posouzení celé situace. Bohužel ne toto kasino. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Díky. Už mám tohohle kasina dost... mohli byste to co nejdříve eskalovat a nahlásit to kasinu?

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 5 měsíci

Samozřejmě, že jsi.

Jak jsem se vám ale snažil hned od začátku říct, neočekával bych, že by toto kasino něco brzy samo vyřešilo. Jeho varování zní: „Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů v poměru k velikosti kasina."

Proto si musíme zachovat pozitivní vyhlídky. Téměř 6 dní na to, aby se kasino spojilo, jak ukazují časomíry,...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Jo, jaká je šance, že mi vůbec odpoví, když mě už 10 dní ignorují?

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 5 měsíci

Ehm, štíhlá, asi. 🙁

Ale dobrodružství ještě nekončí. Raději jsem optimista.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.