před 6 měsíci
Co se ti stalo, jestli ti nevadí, že se ptám?
What happened to you if you don’t mind me asking?
OdpovědětCitovat0
Co se ti stalo, jestli ti nevadí, že se ptám?
What happened to you if you don’t mind me asking?
To zní dobře; vzhledem k tomu, že není moc co dělat, zdá se moudré zachovat si pozitivní přístup. Také doufám v to nejlepší pro tebe.
That sounds good; since there isn't much to do, maintaining a positive approach seems wise. I am also hoping for the best for you.
Ahoj, zdá se, že jsem promluvil příliš brzy. Zrovna ráno jsem se snažil přihlásit a všiml jsem si, že to nejde. Můj účet je „probíhá revize". Stále mi dlužím 1900 liber.
Hi, seems like I spoke too soon. I was trying to log in this morning to notice that I can’t. My account says ‘under the review’. I still have a balance of £1900 due back to me
Informovali mě, že jsem nedodržel jejich obchodní podmínky a můj účet neprošel ověřením (i když byl znovu ověřen 17. 6.), řekli, že ho nebudu moci znovu otevřít a zrušili všechny mé výběry ve výši 1900 liber……
Páni! Nemám slov
They informed me that I didn’t comply to their terms and conditions and my account has failed verification (even though it was again verified on 17/06) they said I’m going to be unable to reopen and cancelled all my withdrawals of £1900……
wow! No words left
Ahoj,
Měl někdo další problémy s tímto kasinem? Zavřeli mi účet s tím, že nemohli dokončit ověření, i když bylo plně ověřeno. Zůstatek na účtu při uzavření 1900 GBP
Hi,
anyone else had issues with this casino? They closed my account stating they couldn’t complete verification even though it has been fully verified. Account balance at closure £1900
Aha,... Asi ten nízký index bezpečnosti kasina nakonec není náhoda. 🙁
Řekli vám něco víc o neúspěšném KYC? Co to znamená, že ho nemohli dokončit? Myslím, že jde o to, aby hráč poskytl potřebné dokumenty; nejde o to, aby kasino proces dokončilo. Možná si jen hraji se slovy, ale připadá mi to trapné.
Jsem docela v šoku, protože jsem si myslel, že účet už byl ověřen.
No, myslím, že je čas, aby nám stížnost poskytla nějaké informace.
Oh,.. I guess the casino's low Safety Index is not a coincidence after all. 🙁
Did they tell you more about the failing KYC? I mean, what does it mean they could not complete it? I believe the point is that the player provides necessary documents; it is not about the casino ability to complete the process. Perhaps I'm just playing with words here, but it feels awkward to me.
I'm quite shocked, as I believed the account had already undergone verification.
Well, time for the complaint to get us some insights, I reckon.
Ne, neposkytli mi žádné další informace, proč ověření neprošlo, jen řekli, že neprošlo, a pak zkopírovali vágní odkaz na obchodní podmínky. Také jsem dostal zprávu od jednoho z jejich pracovníků podpory, že mi ručně vybrali zůstatek 1 900 liber, což si myslím, že mysleli, že si mé peníze nárokovali. Poté, co se mě na to zeptali, mi řekli, že mou zprávu ignorují, protože si myslím, že mi tuto informaci poskytli omylem. Každopádně byla podána stížnost a doufejme, že mě to někam posune.
No they haven’t given me any additional information why it failed verification, they just said it failed it and then copied a vague reference to terms and conditions. I also received a message from one of their support agents saying that my balance of £1,900 was manually withdrawn which I think what they meant is that they claimed my money. After questioning that they sort of said disregard my message as I think they’ve given me that information by accident. Anyway, complaint has been raised and hopefully it gets me somewhere
Takže, pokud jsem to všechno správně pochopil - z nějakého důvodu je vedení kasina přesvědčeno, že ověření neproběhlo úspěšně, a zdá se, že zůstatek byl proto zabaven. Žádné další informace nebyly poskytnuty, protože, no, nevím proč... Pevně doufám, že stížnost to vyřeší! Zkuste prosím vydržet.
So, if I got that all well - for some reason the casino management is convinced that the verification was not sucessull, it appers the balance was therefore confiscated. No additional info provided, because, well, I do not know why.... I firmly hope the complaint will resolve that! Try to hold on, please.
Správně. Nechám to na stížnostech kasinových guru, ať se s tím vypořádají, možná mě to někam dovede. Samozřejmě budu ochotný spolupracovat.
Correct. I’ll just leave it to casino guru complaints to deal with it, maybe that will take me somewhere. Of course will be there to cooperate
Moc vám děkuji za vaši trpělivost a spolupráci. Pokud se něco změní nebo budou k dispozici nové informace, dejte mi prosím vědět. Rád bych měl přehled o situaci a samozřejmě bych rád viděl, jak se vyřeší.
Thank you so much for your patience and cooperation. If anything changes or new information becomes available, please notify me. I'd like to keep track and see the situation resolved, of course.
Ahoj, stále nic nového. Stále říkají, že dostanu aktualizaci e-mailem… stále mi srážejí zbývající částku 1900 liber. Je to už 6 dní.
Hi, still no update on this. They keep saying I’ll receive an update via email… they are still withholding my balance of £1900. It has been 6 days
Ahoj. Takže kasino s výběrem ještě nepokročilo.
Branislav se bude snažit co nejlépe pomoci, tím jsem si jistý, ale to bude také vyžadovat nějaký čas. Představuji si, že nejhorší na tom je čekání. Kéž bych s tím mohl něco udělat. 🙁
Hi. So the casino has not moved forward with the withdrawal.
Branislav will do his best to help out, I'm sure of it, but that will also require some time. I imagine the worst part is the waiting. I wish I could do something about it. 🙁
Díky. Ano, žádná aktualizace…
Uvidíme, co se stane! Jaké jsou lhůty pro podání stížnosti, když jsem zjistil, že stále nebyla přímo vznesena k Magiusu?
Thanks. Yes no update…
will see what happens! What are the timelines for raising a complaint as noted it’s still not been raised directly with Magius?
Dobrý den, vlastně to bylo nastoleno. Kasino je informováno v okamžiku, kdy je každý případ přijat. Ještě předtím, než požádáme vedení o zásah. Pamatujete si, jak jsem říkal, že jejich index bezpečnosti není moc dobrý? Taková kasina obvykle nemají velký zájem o spolupráci.
V každém případě, jakmile je časovač nastaven na kasino, má každé kasino dvě sedmidenní lhůty na vyřešení stížnosti.
Chvíli trvá, než se zjistí, jaký bude výsledek. 🙁
Hello, actually, it has been raised. The casino gets notified the moment each case is accepted. Even before we ask the management to step in. Do you remember me saying that their Safety Index is not very good? Such casinos are not usually very interested in cooperation.
In any case, once the timer is set to casino, each casino has two seven-day periods to resolve the complaint.
It takes time to find out what the outcome would be. 🙁
Rozumím! Děkuji 🙂 Víš, kdy jim to bylo vzneseno?
Oh understood! Thank you 🙂 do you know on what day it was raised to them?
Není zač.
Chápu, že kasino obdrží oznámení, jakmile je stížnost v Casino Guru přijata. Některá kasina proto kontaktují mé kolegy ještě dříve, než mají od stěžujícího hráče úplné posouzení celé situace. Bohužel ne toto kasino. 🙁
You are welcome.
I understand that the casino receives notification as soon as the complaint is accepted at Casino Guru. Hence, some casinos even approach my colleagues sooner than they have a full assessment of the whole situation from the complaining player. Sadly, not this casino. 🙁
Díky. Už mám tohohle kasina dost... mohli byste to co nejdříve eskalovat a nahlásit to kasinu?
Thanks. I’m so fed up with this Casino now… can you guys make an escalation and raise it with casino asap?
Samozřejmě, že jsi.
Jak jsem se vám ale snažil hned od začátku říct, neočekával bych, že by toto kasino něco brzy samo vyřešilo. Jeho varování zní: „Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů v poměru k velikosti kasina."
Proto si musíme zachovat pozitivní vyhlídky. Téměř 6 dní na to, aby se kasino spojilo, jak ukazují časomíry,...
Of course you are.
However, as I was trying to tell you right from the beginning, I would not expect this casino to resolve anything soon on their own. Its warning says, "Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
Therefore, we must maintain a positive outlook. Almost 6 days for the casino to get in touch, as the timer says,...
Jo, jaká je šance, že mi vůbec odpoví, když mě už 10 dní ignorují?
Yeh what are the chances they will reply at all if they have been ignoring me for 10 days now
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.