před 8 měsíci
Nyní jsem obdržel všechny své výběry. Možná to byla jen skutečná chyba a oni ji vyřešili.
I have now received all my withdrawals. Perhaps it was just a genuine error and they have resolved it.
Nyní jsem obdržel všechny své výběry. Možná to byla jen skutečná chyba a oni ji vyřešili.
I have now received all my withdrawals. Perhaps it was just a genuine error and they have resolved it.
Skvělá zpráva, jsem rád, že se k vám peníze dostaly. Někdy může dojít k takové chybě u poskytovatele platby, na kterou je nutné počkat. Myslím, že to netrvalo extrémně dlouho a můžete být v klidu.
Doufám, že v budoucnu budete mít peníze znovu co nejdříve.
Hodně štěstí.☘️
Great news, I'm glad the money got to you. Sometimes there can be such an error with the payment provider for which it is necessary to wait. It didn't take an extremely long time I think and you can be calm.
I hope that in the future you will have the money again as soon as possible.
Good luck.☘️
Ahoj,
Toto kasino používám už nějakou dobu, ale ne bez problémů. Před pár dny mi ale na účet umístili „blokování výběrů" s tím, že je nutné jej ověřit, i když byl nedávno plně ověřen a nedošlo k žádným změnám v mých údajích atd. Požádali mě o poskytnutí dalších informací, jako je číslo kreditní karty Mastercard používané přes Apple Pay. Tuto kartu nepoznávám a řekl jsem jim, že tyto informace nemohu poskytnout. Také obchodníci nevidí údaje o kreditní kartě pro platby přes Apple Pay / účet zůstává zablokovaný a já si nemohu vybrat asi 4 500 liber. Má někdo další tento problém?
Hi,
I have been using this casino for awhile not with no issues. Few days ago though they have placed a ‘withdrawal block’ on my account noting that it needs to be verified even though it has been verified fully recently and no changes to my details etc. they requested me to provide additional information of a credit card number for a Mastercard used via Apple Pay. I don’t recognise that card and told them that I can’t provide that information. Also merchants dont see credit card details for payments via Apple Pay / account remains on block and I’m unable to withdraw about £4,500. Anyone else has this issue?
Ahoj,
Zdá se mi, že se kasino snaží najít souvislost mezi různými indiciemi. Doufám však, že kasino najde způsob, jak tento problém co nejdříve vyřešit. Pokud se však ocitnete v obtížné situaci, neváhejte podat stížnost přímo na těchto webových stránkách.
Když kasina vyšetřují podezření, může se objevit spousta možností; z mé zkušenosti je nejlepší si konkrétní body vyjasnit se zástupcem kasina.
I když doufám, že takovou zálohu nebudete potřebovat, dejte mi prosím vědět, pokud byste chtěli více podrobností.
To je jen pro případ, že byste později potřebovali pomoc s jakýmikoli záležitostmi souvisejícími s kasinem.
Hi,
It seems to me that the casino is trying to find a connection between various clues. However, I hope the casino will find a way to resolve this issue as soon as possible. Still, if you find yourself in a difficult situation, feel free to file a complaint on this very website.
All sorts of possibilities may emerge when casinos are investigating suspicions; from my experience, clarifying the concrete points with the casino representative works best.
Although I hope you won't need such backup, please let me know if you would like more details.
This is just in case you later need support with any casino-related matters.
Proč by to ale dělali? Porušil jsi možná nějaká pravidla?
Jinak by to mohla být jen nějaká dodatečná kontrola, víš.
Prosím, informujte nás, a pokud budete potřebovat naši pomoc, jsme tu pro vás.
Why would they do that, though? Have you violated some rules, perhaps?
Otherwise, it really could be only some additional check, you know.
Keep us informed, please, and if our help is needed, we are here.
Ne, nepřišel! Ale obávám se, že to, co žádají, nemá nic společného s mým účtem… proč by se ptali na takové informace? Už jsem to několikrát eskaloval a zatím jsem se nikam nedostal. Toto kasino má nízké skóre spolehlivosti, proto se obávám, že nechtějí vyplácet a hledají důvod, proč to dělat.
No I haven’t! But concerned that what they’re asking is nothing to do with my account…why would they be asking for such information. I’ve escalated it on numerous occasions and so far I’m getting nowhere. This casino has a low confidence score hence my concern is that they don’t want to pay out and looking for a reason to do that
Ne, nepřišel! Ale obávám se, že to, co žádají, nemá nic společného s mým účtem… proč by se ptali na takové informace? Už jsem to několikrát eskaloval a zatím jsem se nikam nedostal. Toto kasino má nízké skóre spolehlivosti, proto se obávám, že nechtějí vyplácet a hledají důvod, proč to dělat.
No I haven’t! But concerned that what they’re asking is nothing to do with my account…why would they be asking for such information. I’ve escalated it on numerous occasions and so far I’m getting nowhere. This casino has a low confidence score hence my concern is that they don’t want to pay out and looking for a reason to do that
Pokud dovolíte, zejména z těchto důvodů bych neváhal podat stížnost. V „nejhorším" případě se problém vyřeší sám, než se zapojí moji kolegové, což by pro vás stále nepředstavovalo žádnou zátěž.
Jen říkám, že si můžete stěžovat, kdykoli uznáte za vhodné rozhodnutí.
If I may, especially for those reasons, I would not hesitate to submit the complaint. In the "worst" case, the problem will resolve itself before my colleagues become involved, which would still not create any burden for you.
I'm just saying you can complain anytime you feel it is a good call for you.
Podařilo se vám již dříve vyřešit nějaké stížnosti, které jste s Magius vznesl/a?
Have you been able to resolve any complaints raised vai you with magius before?
Díky. Stále čekám na opětovné ověření mého účtu a odstranění blokace výběrů. Je to už 5/6 dní. Stále říkají, že informace o mých kreditních kartách byly poskytnuty příslušnému oddělení a že se kontrolují a že se mi ozvou e-mailem, ale je to stejná aktualizace, jakou dostávám už několik dní.
Thanks. Still waiting for my account to be re verified, and withdrawal block removed. It has been 5/6 days. They keep saying that my information on credit card details have been provided to a relevant department and it’s being reviewed and that I will hear from them via email but that’s the same update I’ve been getting for the past days.
Vzhledem k nespolehlivosti tohoto kasina doufejme, že se věci nezhorší, než obdržíte svou výplatu. Buďte však připraveni na čekání. Samotná stížnost se v tomto okamžiku výrazně nezmění, protože kasino má zpočátku 14 celých dní na vyřešení výplaty. Alespoň je kasino o nové stížnosti okamžitě informováno.
Raději budu upřímný hned od začátku – bude to chvíli trvat.
Given the unreliability of this casino, let's hope things don't go downhill before you receive your payout. However, please be prepared for a wait. The complaint itself won't significantly change much at this point, as the casino initially has 14 full days to resolve the payout. At least the casino is notified about the new complaint instantly.
I prefer to be honest right from the start - It will take some time.
Pokud dostanete své peníze, budu ohromen! Měl bych za vás radost, ale zároveň bych byl neuvěřitelně ohromen.
Držím ti palce, příteli.
If you receive your money, I'll be amazed! I'd be happy for you but unbelievably amazed as well.
Fingers crossed for you my friend .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.