DomůFórumKasinaMagius Casino - všeobecná diskuze

Magius Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

16 299 zobrazení 159 odpovědí |
před 11 měsíci
|
1 2 3...9
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Nyní jsem obdržel všechny své výběry. Možná to byla jen skutečná chyba a oni ji vyřešili.

Automaticky přeloženo:
budd
před 8 měsíci

Skvělá zpráva, jsem rád, že se k vám peníze dostaly. Někdy může dojít k takové chybě u poskytovatele platby, na kterou je nutné počkat. Myslím, že to netrvalo extrémně dlouho a můžete být v klidu.

Doufám, že v budoucnu budete mít peníze znovu co nejdříve.

Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Toto kasino používám už nějakou dobu, ale ne bez problémů. Před pár dny mi ale na účet umístili „blokování výběrů" s tím, že je nutné jej ověřit, i když byl nedávno plně ověřen a nedošlo k žádným změnám v mých údajích atd. Požádali mě o poskytnutí dalších informací, jako je číslo kreditní karty Mastercard používané přes Apple Pay. Tuto kartu nepoznávám a řekl jsem jim, že tyto informace nemohu poskytnout. Také obchodníci nevidí údaje o kreditní kartě pro platby přes Apple Pay / účet zůstává zablokovaný a já si nemohu vybrat asi 4 500 liber. Má někdo další tento problém?

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Ahoj,

Zdá se mi, že se kasino snaží najít souvislost mezi různými indiciemi. Doufám však, že kasino najde způsob, jak tento problém co nejdříve vyřešit. Pokud se však ocitnete v obtížné situaci, neváhejte podat stížnost přímo na těchto webových stránkách.

Když kasina vyšetřují podezření, může se objevit spousta možností; z mé zkušenosti je nejlepší si konkrétní body vyjasnit se zástupcem kasina.

I když doufám, že takovou zálohu nebudete potřebovat, dejte mi prosím vědět, pokud byste chtěli více podrobností.

To je jen pro případ, že byste později potřebovali pomoc s jakýmikoli záležitostmi souvisejícími s kasinem.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, vypadá to, že se snaží najít způsob, jak mi zabránit v proplácení výběrů…

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

@Zeus99, už jsi dostal peníze?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, vypadá to, že se snaží najít způsob, jak mi zabránit v proplácení výběrů…

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Proč by to ale dělali? Porušil jsi možná nějaká pravidla?

Jinak by to mohla být jen nějaká dodatečná kontrola, víš.

Prosím, informujte nás, a pokud budete potřebovat naši pomoc, jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

@Zeus99, už jsi dostal peníze?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Raději zkuste tlačítko „odpovědět", pokud chcete, aby vám někdo odpověděl na příspěvek. 😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ne, nepřišel! Ale obávám se, že to, co žádají, nemá nic společného s mým účtem… proč by se ptali na takové informace? Už jsem to několikrát eskaloval a zatím jsem se nikam nedostal. Toto kasino má nízké skóre spolehlivosti, proto se obávám, že nechtějí vyplácet a hledají důvod, proč to dělat.

Automaticky přeloženo:
budd
před 6 měsíci

Nějaké problémy od té doby?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, nepřišel! Ale obávám se, že to, co žádají, nemá nic společného s mým účtem… proč by se ptali na takové informace? Už jsem to několikrát eskaloval a zatím jsem se nikam nedostal. Toto kasino má nízké skóre spolehlivosti, proto se obávám, že nechtějí vyplácet a hledají důvod, proč to dělat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud dovolíte, zejména z těchto důvodů bych neváhal podat stížnost. V „nejhorším" případě se problém vyřeší sám, než se zapojí moji kolegové, což by pro vás stále nepředstavovalo žádnou zátěž.

Jen říkám, že si můžete stěžovat, kdykoli uznáte za vhodné rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Podařilo se vám již dříve vyřešit nějaké stížnosti, které jste s Magius vznesl/a?

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Stížnosti na toto kasino si můžete prohlédnoutzde . Některé z nich byly také vyřešeny.

Jaká je ale vaše situace teď?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Díky. Stále čekám na opětovné ověření mého účtu a odstranění blokace výběrů. Je to už 5/6 dní. Stále říkají, že informace o mých kreditních kartách byly poskytnuty příslušnému oddělení a že se kontrolují a že se mi ozvou e-mailem, ale je to stejná aktualizace, jakou dostávám už několik dní.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Právě jsem vám podal stížnost, protože moje trpělivost rychle dochází!

Automaticky přeloženo:
Lulule
před 6 měsíci

Přečtěte si o tomhle davu Trust Pilot (UK).

Automaticky přeloženo:
PH101
před 6 měsíci

měl jsi s nimi taky problémy?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Právě jsem vám podal stížnost, protože moje trpělivost rychle dochází!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vzhledem k nespolehlivosti tohoto kasina doufejme, že se věci nezhorší, než obdržíte svou výplatu. Buďte však připraveni na čekání. Samotná stížnost se v tomto okamžiku výrazně nezmění, protože kasino má zpočátku 14 celých dní na vyřešení výplaty. Alespoň je kasino o nové stížnosti okamžitě informováno.

Raději budu upřímný hned od začátku – bude to chvíli trvat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Jsem rád, že jsou upřímně informováni a rád si počkám 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

měl jsi s nimi taky problémy?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud dostanete své peníze, budu ohromen! Měl bych za vás radost, ale zároveň bych byl neuvěřitelně ohromen.

Držím ti palce, příteli.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.