DomůFórumKasinaMagius Casino - všeobecná diskuze

Magius Casino - všeobecná diskuze

16 307 zobrazení 159 odpovědí |
před 11 měsíci
|
1 2...9
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Magius Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Nechal jsem zatočit jackpot v Magius Casino a napsal jsem přímo na podporu chyb serveru, řekli, že existuje údržba pro vylepšení serveru, ale všechny ostatní hry fungují

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file Co to je, je to podvod

Automaticky přeloženo:
sisdagi5
před 11 měsíci

Dokázali to opravit, abyste se mohli vrátit do hry?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, bohužel ne. Zaregistroval jsem se pomocí jiného účtu. Tato hra je plně funkční, ale můj účet má chybu serveru.

Automaticky přeloženo:
sisdagi5
před 10 měsíci

A smíš se s tím, že jsi tam nemohl pokračovat?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, to rozhodně ne, možná bych tím roztočením prolomil jackpot, kdo ví, stejně jsem toto kasino zablokoval, smazal a požádal o smazání účtu, už nikdy v životě toto kasino nebude

Automaticky přeloženo:
sisdagi5
před 10 měsíci

Je to samozřejmě zcela pochopitelné, pokud je to pro vás to nejlepší.

Našli jste však nějaké jiné kasino? Nebo vás to tolik nezajímá?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní, když jsem registrován, mám Löwen Play Casino, ale nikdy jsem nemohl hrát správně pokaždé, když chci vložit, limit je plný a vždy se zobrazí chyba

Automaticky přeloženo:
sisdagi5
před 10 měsíci

Pokud byste nám o tomto problému chtěli říci více, můžete o něm napsat zde a doufejme, že najdeme řešení.

co říkáš?

Zkoušel jste v této věci kontaktovat podporu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji, povedlo se, moc pěkné 👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stejná zkušenost jako u předchozího uživatele, s bonusem za točení zdarma a byl jsem vyhozen ze hry a nemohl se do ní vrátit. Čtyřikrát v chatu s podporou, čtyři různé odpovědi („vymažte mezipaměť, použijte jiný prohlížeč, ne, aktualizujeme hry, vraťte se později, je to skutečný technický problém, pracujeme na tom, měl by být vyřešen zítra". Po týdnu z toho kasino končím. Obratné a nestojí to za vaše peníze

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Okamžitě jsem smazal svůj účet a už nikdy nevstoupím do tohoto kasina. Je lepší hrát v jiných kasinech.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stejná zkušenost jako u předchozího uživatele, s bonusem za točení zdarma a byl jsem vyhozen ze hry a nemohl se do ní vrátit. Čtyřikrát v chatu s podporou, čtyři různé odpovědi („vymažte mezipaměť, použijte jiný prohlížeč, ne, aktualizujeme hry, vraťte se později, je to skutečný technický problém, pracujeme na tom, měl by být vyřešen zítra". Po týdnu z toho kasino končím. Obratné a nestojí to za vaše peníze

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, děkuji, taky to není nejlepší zkušenost. Popravdě, kdybych dostal tolik různých odpovědí, taky bych nebyl nadšený a raději bych si našel jiné kasino, kde bych mohl hrát. Nevyřešil to čas? Asi to není úplně normální a zajímalo by mě, jak by to šlo dolů a jak dlouho byste je museli stíhat. Každopádně by to pro vás byla asi jen zbytečná práce.🙁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jednoduché...ZDE NEHRAJTE....Existuje tisíc důvodů proč ne, věřte mi, když říkám, že jsou nepoctiví- Ke zpracování všech vkladů používají falešné obchodníky, nevyplácejí, zadržují výhry kvůli hrozným omezením hraní. Jděte jinam!

Automaticky přeloženo:
PH101
před 8 měsíci

Chtěli byste, abychom vám pomohli s nějakým problémem, který jste zažili v tomto kasinu, třeba?

Řekněte nám více a vězte, že jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Mám dva nevyřízené výběry z 29. března, a když se ptám na důvod zpoždění, je mi řečeno, abych byl trpělivý, protože to řeší. Celková částka je 1 000 liber a nyní pochybuji, že své prostředky někdy dostanu. Má ještě někdo stejný problém?

Automaticky přeloženo:
budd
před 8 měsíci

Dobrý den, pro začátek bych asi řekl, že to není nejlepší kasino na hraní s takovým indexem bezpečnosti.

Každopádně jsem se tě chtěl zeptat na důvod zpoždění, ale vidím, že jsi dostal základní odpověď.

Je to váš první výběr? Museli jste to ověřit v kasinu nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, provedl jsem dva předchozí výběry bez problémů a když zkontroluji ověření, říká, že to není vyžadováno. Když kontaktují zákaznickou podporu, tvrdí, že jde o problém se zpracováním plateb na jejich straně a musí být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jen abych vás aktualizoval. Dnes kolem 11:00 mi přišel e-mail, že můj první výběr byl odeslán do mé banky. Až dorazí, budu aktualizovat. Děkuju

Automaticky přeloženo:
1 2...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.