před rokem
Je to normální pro toto kasino? nebo je to podvod?
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
0
Je to normální pro toto kasino? nebo je to podvod?
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
Ahoj.
Nevidím žádné známky podvodu, řekl bych jen důkladnou kontrolu.
Každopádně, mohl byste mi laskavě odpovědět na můj dotaz ohledně ověření? Hraje významnou roli v rychlosti stahování, víte?
Hello.
I see no signs of a scam, just a thorough check, I'd say.
Anyway, could you kindly answer my question regarding the verification? It plays a significant part in the withdrawal speed, you know?
Pokud je účet již ověřen
If the account is already verified
Si la cuenta esta verificada ya
Ahoj.
To je opravdu dobrá zpráva. Děkuji.
Některá kasina bohužel platí okamžitě a některá ne. Ale podvod znamená, že nikdy nedostanete zaplaceno. Zůstal bych pozitivní. Například umožňujeme kasinu 14 celých dní na ověření účtu a pokračování ve výběru. Až po nesplnění této lhůty přistoupíme k reklamaci.
Jak dlouho si čekal?
Hello.
That's indeed good news. Thank you.
Sadly, some casinos pay instantly, and some do not. But a scam means you won't ever get paid. I would stay positive. For instance, we allow the casino 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal. Only after this period is not fulfilled we step in through the complaint.
How long have you been waiting?
Momentálně počítám minulou sobotu a neděli už skoro 1 týden
At the moment I have been counting last Saturday and Sunday for almost 1 week
De momento llevo casi 1 semana contando sábado y domingo pasados
Tohle je bolestivé číst. Jsem přesvědčen, že při dobré organizaci a obětavých zaměstnancích je jeden týden maximální rozumná hranice. I když nevím, co je příčinou takového zpoždění, rozhodně doufám, že to brzy skončí! Jste v kontaktu s podporou?
This is painful to read. I'm convinced that with a good organization and dedicated employees, one week is the maximum reasonable threshold. Though I do not know what's causing such a delay, I certainly hope it will end soon! Are you in touch with the support?
Ano, každý den a vždy mají nějakou omluvu nebo stejnou řeč od 7 do 21 pracovních dnů a samozřejmě je to 4092 EUR, takže moje trpělivost dochází
Yes, every day and they always have some excuse or the same speech from 7 to 21 business days and of course it is €4092 so my patience is running out
Si todos los días y siempre tienen alguna excusa o el mismo discurso de 7 a21 días laborales y claro son 4092€ así q se m esta acabando la paciencia
tohle mi pořád říkají
this is what they keep telling me
esto es lo qué e no paran de decirme
Takže jak se na to dívám, je to spíše obecný komentář než něco konkrétnějšího nebo vhodnějšího.
Omlouvám se, že to říkám, ale vypadá to, že žádné další vysvětlení nedostaneme; proto doufejme, že vaše peníze budou brzy uvolněny. V opačném případě, pokud uplyne 14 dní bez známky platby, bude další možností podání reklamace. 🙁
Držím ti palce. 🤞🤞
So as I look at it, this is more like a general comment rather than something more concrete or suitable.
I'm sorry to say that, but it looks like we will get no further explanation; hence, hopefully, your money will be released soon. Otherwise, if 14 days pass without a sign of payment another option will be submitting a complaint. 🙁
My fingers are crossed for you. 🤞🤞
Jak dlouho si čekal? Čekám 14 dní a prý to může trvat až 21 dní. Z mé strany vám tuto lhůtu dám, ale pokud ne, přijmu právní opatření.
How long have you been waiting? I've been waiting for 14 days and they say it can take up to 21 days. For my part, I will give you that deadline, but if not, I will take legal measures.
Cuanto llevas esperando??yo llevo 14 días y m dicen q se pueden demorar hasta los 21..yo por mi parte les daré ese plazo pero si no tomaré medidas legales
Jaká zákonná opatření plánujete přijmout? Podobná čekací doba pro mě, myslím, že o pár dní méně.
Čeká vás velký výběr?
What legal measures would you be planning to take? Similar waiting time for me, few days less I think.
Are you waiting for a big withdrawal?
danieljosifsnowden na kolik jsi čekal? Čekám na 5k
Může mě někdo, kdo stále čeká, kontaktovat, nebo mi dát vědět zde, děkuji
Zdá se, že platí malé a možná první výběry?
danieljosifsnowden how much were you waiting for? I'm waiting for 5k
Can anyone that is still waiting please contact me, or let me know on here, thank you
It seems like they are paying small and first withdrawals maybe?
Pokud na odstoupení čekáte 14 dní a ani poté jej stále nemáte, doporučil bych u nás podat reklamaci a náš tým se na vaši situaci podívá. Bylo by možné nás informovat o dalším vývoji?
Rád bych také doporučil používat tlačítko „odpovědět", protože když někomu odpovíte, upozorní na to hráče a můžete zkrátit dobu, po kterou vám odpoví.
To je jen detail.
If you wait 14 days for your withdrawal and even then you still don't have it, I would recommend filing a complaint with us and our team will take a look at your situation. Would it be possible to update us on further developments ?
I would also like to recommend using the "reply" button, because when you reply to someone, it notifies the player and you can shorten the time it takes for them to reply to you.
This is just a detail.
Prozatím počkám 21 pracovních dnů, které uvádějí, pokud poté nepřijde žádná odpověď, znovu vás budu kontaktovat
For now I will wait for the 21 business days that they mention, if after that there is no response I will contact you again
De momento esperaré a los 21 días hábiles q ellos mencionan si después de eso no hay respuesta contactaré con vosotros otra vez
Rád bych u vás podal stížnost hned!! Protože mi říkají pořád to samé a já už pochybuji, zda mi vyplatí částku, kterou jsem vybral!! Doufám, že mi brzy řeknete, jak postupovat
I would like to file the complaint with you now!! Because they always tell me the same thing and I am already doubting whether they are going to pay me the amount that I have withdrawn!! I hope that soon you will tell me the steps to follow
Me gustaría poner la queja ya con vosotros!!xq siempre m dicen lo mismo y estoy dudando ya en si me van a pagar el importe que he retirado!!espero q pronto m digáis los pasos a seguir
Ahoj, pokud čekáte dva týdny, tak doporučuji podat reklamaci zde na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas/todas
Přidávám také průvodce, který by mohl být užitečný, který vám řekne, co očekávat, když podáváte stížnost: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Každopádně, z jakého důvodu kasino stále opakuje, když nemůžete provést výběr?
Hi, if you have been waiting for two weeks, then I recommend to file a complaint here on this link: https://es.casino.guru/quejas/todas
I'm also adding a guide that might be helpful, which tells you what to expect when you file a complaint: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Anyway, what reason does the casino keep repeating when you can't make a withdrawal ?
Sdělují mi, že jsem stále ve lhůtě 7 až 21 pracovních dnů a že mě o případných změnách budou informovat e-mailem... který jsem neobdržel.
They tell me that I am still within the period of 7 to 21 business days and that they will notify me of any changes by email... which I have not received any.
Me dicen que aún estoy dentro del plazo de 7 a 21 días hábiles y que cualquier cambio me lo notificarán x mail..cosa que no he recibido ninguno
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.