FórumKasinaMagic Win Casino - všeobecná diskuze

Magic Win Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od soko8888
|
26334 zobrazení 209 odpovědí |
|
1...4 5 6...11
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

file Datum narození je již opraveno

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

file Je to normální pro toto kasino? nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

Ahoj.

Nevidím žádné známky podvodu, řekl bych jen důkladnou kontrolu.

Každopádně, mohl byste mi laskavě odpovědět na můj dotaz ohledně ověření? Hraje významnou roli v rychlosti stahování, víte?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud je účet ověřen!!!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pokud je účet již ověřen

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

Ahoj.

To je opravdu dobrá zpráva. Děkuji.

Některá kasina bohužel platí okamžitě a některá ne. Ale podvod znamená, že nikdy nedostanete zaplaceno. Zůstal bych pozitivní. Například umožňujeme kasinu 14 celých dní na ověření účtu a pokračování ve výběru. Až po nesplnění této lhůty přistoupíme k reklamaci.

Jak dlouho si čekal?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Momentálně počítám minulou sobotu a neděli už skoro 1 týden

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

Tohle je bolestivé číst. Jsem přesvědčen, že při dobré organizaci a obětavých zaměstnancích je jeden týden maximální rozumná hranice. I když nevím, co je příčinou takového zpoždění, rozhodně doufám, že to brzy skončí! Jste v kontaktu s podporou?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, každý den a vždy mají nějakou omluvu nebo stejnou řeč od 7 do 21 pracovních dnů a samozřejmě je to 4092 EUR, takže moje trpělivost dochází

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

file tohle mi pořád říkají

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

Takže jak se na to dívám, je to spíše obecný komentář než něco konkrétnějšího nebo vhodnějšího.

Omlouvám se, že to říkám, ale vypadá to, že žádné další vysvětlení nedostaneme; proto doufejme, že vaše peníze budou brzy uvolněny. V opačném případě, pokud uplyne 14 dní bez známky platby, bude další možností podání reklamace. 🙁

Držím ti palce. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dostal od nich někdo zaplaceno? Stále čekám

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jak dlouho si čekal? Čekám 14 dní a prý to může trvat až 21 dní. Z mé strany vám tuto lhůtu dám, ale pokud ne, přijmu právní opatření.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jaká zákonná opatření plánujete přijmout? Podobná čekací doba pro mě, myslím, že o pár dní méně.


Čeká vás velký výběr?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

danieljosifsnowden na kolik jsi čekal? Čekám na 5k


Může mě někdo, kdo stále čeká, kontaktovat, nebo mi dát vědět zde, děkuji


Zdá se, že platí malé a možná první výběry?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jaká zákonná opatření plánujete přijmout? Podobná čekací doba pro mě, myslím, že o pár dní méně.


Čeká vás velký výběr?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud na odstoupení čekáte 14 dní a ani poté jej stále nemáte, doporučil bych u nás podat reklamaci a náš tým se na vaši situaci podívá. Bylo by možné nás informovat o dalším vývoji?

Rád bych také doporučil používat tlačítko „odpovědět", protože když někomu odpovíte, upozorní na to hráče a můžete zkrátit dobu, po kterou vám odpoví.

To je jen detail.

Automaticky přeloženo:
jwillow84
před 11 měsíci

4092 €

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Prozatím počkám 21 pracovních dnů, které uvádějí, pokud poté nepřijde žádná odpověď, znovu vás budu kontaktovat

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Rád bych u vás podal stížnost hned!! Protože mi říkají pořád to samé a já už pochybuji, zda mi vyplatí částku, kterou jsem vybral!! Doufám, že mi brzy řeknete, jak postupovat

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 11 měsíci

Ahoj, pokud čekáte dva týdny, tak doporučuji podat reklamaci zde na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas/todas

Přidávám také průvodce, který by mohl být užitečný, který vám řekne, co očekávat, když podáváte stížnost: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

Každopádně, z jakého důvodu kasino stále opakuje, když nemůžete provést výběr?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu