Ahoj!
Omlouvám se, že jsem vstoupil dovnitř. Jen jsem vás chtěl upozornit, že byste měli kasinu ihned oznámit, že jste obdrželi potvrzení vaší neočekávané žádosti o změnu hesla. Navíc, protože toto e-mailové heslo mohlo být kompromitováno, uvažoval bych o jeho změně.
Navíc bych neočekával, že se zde zástupce kasina bude zabývat vaším problémem, takže vám doporučuji, abyste se na něj rychle obrátili.
Co se týče stížnosti, nevěřím, že má smysl ji nechávat otevřenou donekonečna. Kasinům dáváme 14 celých dní na zpracování výplat, jak jste si pravděpodobně všimli. Nyní, když jsou první tři výběry zaplaceny, pokračujte v „stěžování", protože to je cílem stížnosti; je velmi neefektivní nechat jej otevřený, protože jste právě odeslali další požadavky. Laskavě nebuďte šokováni, pokud bude stížnost uzavřena.
Situaci zde však s vámi rádi budeme sledovat. co říkáš?
Hi!
Sorry for stepping in. I just wanted to let you know that you should notify the casino right away that you received a confirmation of your unexpected password change request. Additionally, since that email password might have been compromised, I would think about changing it.
Additionally, I would not expect the casino representative to address your concern here, so I suggest you reach out to them with haste.
Regarding the complaint, I do not believe it makes much sense to keep it open indefinitely. We give casinos 14 full days to process payouts, as you most likely noticed. Now that the first three withdrawals have been paid, keep "complaining" because that is the goal of the complaint; it is very ineffective to keep it open because you just submitted next requests. Kindly do not be shocked if the complaint is closed.
However, we will gladly monitor the situation here with you. What do you say?
Automaticky přeloženo: