FórumKasinaLuckyBull Casino - všeobecná diskuze

LuckyBull Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od Radka
|
1506 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
sakesake
před měsícem

No, kasino by se mělo řídit rozhodnutím licenčního úřadu, ale také podle některých hráčů není MGA to, co bývalo.

Každopádně asi potřebují více času na rozhodnutí ve vašem případě, protože si myslím, že to není jediný, s kým mají co do činění. Ale jak dlouho přesně to může trvat, raději ani nehádám.

Takže jediné, co můžeme v této situaci udělat, je být trpělivý a čekat, s čím MGA přijde.

Přeji hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj. Jaro

Už je to dávno.


Rádi bychom vás informovali, že tento incident byl dnes vyřešen.


Na závěr se rozhodli transakci urovnat do týdne od kontaktování MGA.

jen···

Chyba nastala i u jiných platebních metod, proto jsem si u sebe platební metody vyměnil a problém byl dnes vyřešen.


Zdá se, že Vega byla z webu odstraněna, protože již není použitelná.


Match Better také selhal, takže si myslím, že každý, kdo to čte, by se tomu měl vyhnout.


Zajímalo by mě, jestli nebudu moci používat něco jiného než kreditní karty a banky, když neopravím systém stránek...

Trvalo to přes 5 měsíců...


Myslím, že pro podobné incidenty by bylo lepší kontaktovat MGA spíše než MADRE, protože MGA si je také vědoma problému. Nakonec jsem od MADRE žádný kontakt nedostal...

Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

Jsem moc rád, že se Vaše situace konečně vyřešila. Trvalo to dlouho, ale když je konec dobrý, všechno je dobré. Vím, že to zanechá hořkou pachuť a víte, kde nebudete hrát a koho asi nekontaktujete, když se něco objeví. MGA s vámi jednalo celkem rychle a nečekal jsem, že to bude upřímné.

Takže pevně věřím, že už se nic podobného nebude opakovat a do budoucna bude vše v pořádku.

Ať se vám daří.☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj Jaro


Díky za radu.


Bylo docela těžké posílat e-maily lidem, kteří neodpověděli, ale nyní mám všechny důkazy o „žádné odpovědi", takže jsem rád, že jsem se řídil vaší radou, i když to byla bolest.

Chtěl bych poděkovat všem členům „CSINO GURU", kteří se mnou konzultovali.


Pokud jde o MGA, možná to dopadlo dobře, protože to byl tento konkrétní případ.


Jejich povinností je výhradně vybírat daně a dohlížet.


1) Kasino jasně uvedlo, že zaplatí, a samotný spor se vedl pouze o „nezaplacení".


2) MADRE, právník, který měl případ podle vysvětlení MGA řešit, případ přijal, ale hráče nikdy nekontaktoval.


Tyto body mohou být klíčové.

Oba byly předměty, které měly být pod dohledem MGA, protože byly licencovány MGA...


MGA může snadno vyřešit problém „nezaplacených slíbených plateb", který řetězce kasin často mají.


MGA také vybírá kasinové daně, takže vláda má právo požadovat záznamy... takže veškeré lži o platbách v kasinech budou odhaleny.

MGA má právo nahlížet do knih


To si já osobně myslím.


Jak říkáte, může být obtížné zprostředkovat spor hned od začátku.

Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

Je skvělé vidět, že se úsilí vyplatilo a jsem také docela šokován tím, že MGA tuto záležitost vyřešil.

Tento váš příběh je jistě doplňkem pro ostatní, kteří se mohou potýkat s podobnými problémy. Jen doufám, že MGA zůstane stejně aktivní. 😀

I když doufám, že už nikdy neutrpíte další komplikace, bude mi potěšením vás vidět na fóru.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky