Ahoj!
E-mailová adresa byla nesprávná. Chápu. Později jej zašleme na správnou adresu.
Mým největším problémem je, kdy to mám poslat do MGA? Mám z toho obavy.
Používám Madre poprvé, je normální, že nedostanu odpověď? Musím čekat 3 měsíce, jak je uvedeno v podmínkách služby? Obdržel jsem e-mail s potvrzením mé žádosti, takže jsem si myslel, že budu kontaktován, ale neozval jsem se.
〇Uspořádání situace
① Žádost o převod v průběhu dubna
② Odeslal jsem peníze, ale platební oddělení tvrdí, že je problém s platební společností.
③ Odešlete materiály, které nebyly zaplaceny. Také jsem kontaktoval Vega, abych to potvrdil. Vega také vyšetřoval. Podpora kasina slibuje platbu.
④ Platební oddělení je během vyšetřování pozastaveno.
⑤Vega, platební společnost, se pokouší kontaktovat kasino 8krát, slibuje spolupráci, ale kasino nereaguje.
⑥Podala jsem stížnost u CASIBNO GURU, třetí strany, ale kasino ji ignorovalo.
⑦V červnu kontaktujte MADRE ADR, agenturu pro řešení sporů uvedenou v podmínkách služby, a nechte ji přijmout.
⑧Condor Malta Ltd je povinna odpovědět do dvou týdnů, ale neobdržel jsem žádnou odpověď.
⑨V červenci mě podpora požádala, abych zaregistroval jinou destinaci pro převod peněz, protože Vega nebylo možné použít.
⑩ Odešlete MuchBetter a zaregistrujte se. Bylo mi řečeno, že po odeslání peněz budu kontaktován.
⑪V srpnu se pohyb opět zastavil.
〇Záležitosti související s Madre
①Přijímací e-mail obdržíte 16. června.
Od té doby jsem o tobě neslyšel.
②Když jsme v červenci začali kasino kontaktovat, kontaktovali jsme je pomocí poptávkového formuláře, ale nepřišla žádná odpověď.
③Minulý týden jsem kontaktoval Madre, abych řekl, že mě zajímá, jestli bych se měl poradit s MGA, protože jsem nedostal odpověď od kasina, ale žádná odpověď nepřišla.
Hello!
The email address was incorrect. I see. We will send it to the correct address later.
My biggest concern is when should I send it to MGA? I'm worried about this.
I am using Madre for the first time, is it normal for me not to receive a reply? Do I have to wait 3 months as stated in the terms of service?I received an email confirming my application, so I thought I would be contacted, but I haven't heard back.
〇Organizing the situation
① Remittance application during April
② I sent money, but the payment department claims there is a problem with the payment company.
③Submit materials that have not been paid. I also contacted Vega to confirm. Vega also investigated. Casino support promises payment.
④The payment department is suspended while investigating.
⑤Vega, the payment company, tries to contact the casino 8 times, promising cooperation, but the casino does not respond.
⑥I filed a complaint at CASIBNO GURU, a third party, but the casino ignored it.
⑦In June, contact MADRE ADR, the dispute resolution agency specified in the Terms of Service, and have it accepted.
⑧Condor Malta Ltd is obligated to respond within two weeks, but I have not received any response.
⑨In July, support asked me to register a different remittance destination because Vega could not be used.
⑩Submit MuchBetter and get registered. I was told that I would be contacted once the money was sent.
⑪In August, the movement stopped again.
〇Madre related matters
①You will receive a reception email on June 16th.
I haven't heard from you since.
②When we started contacting the casino in July, we contacted them using the inquiry form, but there was no response.
③Last week, I contacted Madre to say that I was wondering if I should consult MGA because I had not received a response from the casino, but there was no response.
Automaticky přeloženo: