FórumKasinaLuckyBull Casino - všeobecná diskuze

LuckyBull Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od Radka
|
536 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LuckyBull Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1


Předtím jsem podal stížnost na Lucky Bull a MADRE to přijalo a kasino se začalo posouvat kupředu, ale pak jsem dostal e-mail, že mě budou kontaktovat, jakmile provedem převod, a pak to přestalo.


O MADRE jsem od té doby, co byla přijata, neslyšel.


Přemýšlím o tom, zda podat stížnost na Malta Gaming Authority.


iroslava.d@casino.guru

Poslal jsem podrobnosti na tuto adresu, ale nedostal jsem odpověď.

Zajímalo by mě, jestli se to teď nepoužívá?

Měl jsem z toho obavy, tak jsem se rozhodl to sem napsat.


Pokud je to nepohodlné, vypněte to

Upravil Radka před měsícem
Důvod: nefunkční odkazy, přidán funkční odkaz na stížnost
Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

Ahoj!

Dovolte mi začít tou nejdůležitější věcí, e-mailovou adresou, která se zdála být nesprávná.

Jak je uvedeno ve Vaší stížnosti, můžete Mirku kontaktovat na tel miroslava.d@casino.guru Použijte k tomu prosím tento e-mail. 🙏

Možná byste nám mohli poskytnout aktuální informace o Madre na tomto fóru; kdo ví, třeba to nějak pomůže. Dejte mi prosím vědět, kdy jste podal stížnost u MADRE. Jak se věci vyvíjejí ve vztahu k Maltě?


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj!


E-mailová adresa byla nesprávná. Chápu. Později jej zašleme na správnou adresu.

Mým největším problémem je, kdy to mám poslat do MGA? Mám z toho obavy.

Používám Madre poprvé, je normální, že nedostanu odpověď? Musím čekat 3 měsíce, jak je uvedeno v podmínkách služby? Obdržel jsem e-mail s potvrzením mé žádosti, takže jsem si myslel, že budu kontaktován, ale neozval jsem se.

〇Uspořádání situace

① Žádost o převod v průběhu dubna

② Odeslal jsem peníze, ale platební oddělení tvrdí, že je problém s platební společností.

③ Odešlete materiály, které nebyly zaplaceny. Také jsem kontaktoval Vega, abych to potvrdil. Vega také vyšetřoval. Podpora kasina slibuje platbu.

④ Platební oddělení je během vyšetřování pozastaveno.

⑤Vega, platební společnost, se pokouší kontaktovat kasino 8krát, slibuje spolupráci, ale kasino nereaguje.

⑥Podala jsem stížnost u CASIBNO GURU, třetí strany, ale kasino ji ignorovalo.

⑦V červnu kontaktujte MADRE ADR, agenturu pro řešení sporů uvedenou v podmínkách služby, a nechte ji přijmout.

⑧Condor Malta Ltd je povinna odpovědět do dvou týdnů, ale neobdržel jsem žádnou odpověď.

⑨V červenci mě podpora požádala, abych zaregistroval jinou destinaci pro převod peněz, protože Vega nebylo možné použít.

⑩ Odešlete MuchBetter a zaregistrujte se. Bylo mi řečeno, že po odeslání peněz budu kontaktován.

⑪V srpnu se pohyb opět zastavil.


〇Záležitosti související s Madre

①Přijímací e-mail obdržíte 16. června.

Od té doby jsem o tobě neslyšel.


②Když jsme v červenci začali kasino kontaktovat, kontaktovali jsme je pomocí poptávkového formuláře, ale nepřišla žádná odpověď.


③Minulý týden jsem kontaktoval Madre, abych řekl, že mě zajímá, jestli bych se měl poradit s MGA, protože jsem nedostal odpověď od kasina, ale žádná odpověď nepřišla.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Byl jsem jediný, koho kasino kontaktovalo...

Již nedostávám odpověď.


Vzhledem k tomu, že MADERE kontaktovalo kasino, myslel jsem, že se ptají na informace o nové peněžence, ale možná to tak není?

O MADERE jsem neslyšela, takže možná se to ještě nedaří?

Nevěděl jsem, co se svými znalostmi dělat, a tak jsem požádal o radu.

Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

Co se týče MGA, asi bych nečekal a nenapsal tam. Co se týče Madre, taky bych se tam zkusila zeptat a napsat, jak celá situace je a zda to řeší, případně se seznámit s tím, co byste měli očekávat.

Pravděpodobně bych kontaktoval úřad MGA poté, co byla uzavřena stížnost, kterou jste zde měli. Pokud vám nikdo neodpoví ani z MGA, ani z Madre, tak se asi nedá moc dělat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj Jaro


Děkuji za radu


Máš pravdu. Obrátím se na úřady MGA.

Už je to nějaký čas, co jsem s nimi naposledy mluvil, a ani Madre ani kasino na mé e-maily nereagovaly.

(Kontaktoval jsem Madre dvakrát prostřednictvím kontaktního formuláře na jejich webových stránkách bez odpovědi, ale od obdržení potvrzovacího e-mailu s potvrzením mé stížnosti jsem o nich neslyšel).


Doposud nepřišla žádná odpověď z kasina, ale v předchozí korespondenci jsem od podpory kasina slyšel, že oddělení plateb nepodnikne žádné kroky, takže si myslím, že je nyní řada na orgánech MGA, aby něco řekly.


Bez ohledu na to, jak moc se váš tým podpory snaží, pokud se platební oddělení nepohne, bude to katastrofa. Je mi líto podpory.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

V současné době žádáme úřady MGA.


Nakonec je jen otázka, kdy zaplatit...


Vše ostatní je vyřešeno.


Kasino slíbilo, že zaplatí.


Zajímalo by mě, proč se kasino nevzdá. Není to velká částka...


(Ale je příliš velký na to, aby se ho průměrný člověk vzdal)

Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

Tak jsem zvědavý, jaký budete mít výsledek a zda se dočkáte svých peněz. Byl bych moc rád, kdybys to udělal. Pokud uslyšíte něco nového od Madre nebo MGA, nezapomeňte mě aktualizovat.

Budu ti držet palce, ať to dobře dopadne. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano. Také mě velmi zajímá, jaké rozhodnutí učiní maltské úřady, které jsou údajně nejsměrodatnější.


To mě zajímá víc než peníze.


(Ale chci své peníze zpět. Trvá to tak dlouho, zajímá mě, jaký bude výsledek. Udělám, co budu moci.)


O MGA jsem ještě neslyšel, ale pokud dojde k nějakému vývoji, dám vám vědět.


Uvedl, že pravidla Madre nejsou závazná pro hráče mimo EU. Bylo to napsáno i v emailu o přijetí reklamace. To může být důvod.


Pokud vše půjde dobře, myslím, že by bylo rychlejší představit MGA osobám, které nejsou rezidenty EU.


...Může být vzácné, aby to kasino pod Maltou dělalo na prvním místě... ale obvykle to můžete vyřešit tím, že si promluvíte s operátorem.

Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

No, vidím, že jsi docela dobře informován, takže počkáme, co odpoví. Někteří hráči tvrdí, že MGA postupně ztrácí tu dobrou stránku, kterou kdysi měla, a že se v podstatě snažila řešit problémy hráčů.

Počkám, co ti napíšou a jestli to budou řešit.

Dej mi vědět, až něco budeš vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dostal jsem takový dopis.


Po dobu uvedenou v pravidlech zpracování ADR se vás nedotknou. to znamená?


Nedostal jsem odpověď, tak jsem konzultoval ADR, ale...napíšu znovu oběma.


Možná jsem se měl nejdřív přihlásit na MGA... file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem


Poslal jsem odpověď na dopis MGA.

Protože MADRE dopis nevrátila, požádali jsme MGA o kontrolu.


Čekal jsem na MGA více než týden, a tak jsem MADRE znovu poslal potvrzovací email.

Doufám, že tentokrát dostanu odpověď. Vidí zprávy z formuláře?


O situaci jsem informoval i kasino. (Prosím nečekejte odpověď)


Nejsem ale dobrý v angličtině. Mám pocit, že používám Překladač Google k psaní anglických dopisů každý týden (lol)

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Okamžitě mě kontaktovala MGA.


Na rozdíl od kasin a MADRE mě překvapilo, jak rychle MGA reagovala.


Vzhledem k tomu, že MGA nemůže řešit stejné případy jako instituce ADR, zdá se, že MADRE se nemůže pohnout, pokud MADRE neinformuje hráče, že nemůže případ řešit nebo že z nějakého důvodu nemůže v případu pokračovat.


Nemohu se pohnout vpřed, dokud neuslyším od MADRE...

Měl jsem kontaktovat MGA před MADRE.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

Chápu, ale protože je nějaký termín, do kterého by ti měli odpovědět, doufám, že se tak nakonec stane a vše vysvětlí. Ale kdy se tak stane, to nedokážu ani odhadnout. Takže nám nezbývá nic jiného než čekat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj. jarro


souhlasím. V ideálním případě by maltské orgány a agentura ADR mohly sdílet pokrok a možná by tento proces urychlily.

Nevím, jestli zajdou tak daleko.


Pokud informace nesdělí, nezbude mi nic jiného, než počkat na MADRE, která neodpoví, nebo počkat 90 dní po podání žádosti.

Buď to, nebo kasino najednou převede peníze a ukončí to.

Jakmile peníze dorazí, už se nemůžete soudit.

V každém případě, pokud bude nějaký pohyb, podělím se o něj.


Kéž by to bylo trochu efektivnější.


To určitě způsobí, že se ostatní hráči vzdají.

Je to docela těžké.

Myslím, že je lepší jít až do fáze aplikace.


Jsem na řadě, abych chvíli počkal

Automaticky přeloženo:
sakesake
před měsícem

No, jediné rozumné řešení teď bude jen čekat, až se někdo ozve. Vím, že to není nejpříjemnější, ale je to tak.

Opravdu vám přeji hodně štěstí a doufám, že se co nejdříve dočkáte aktualizace.

Až se to stane, budu tady.

Přeji hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Už je to dávno.

Toto je aktualizace nejnovějších informací.

Minulý týden, když vypršela arbitrážní lhůta stanovená MADRE, jsem poslal e-mail operátorovi MGA, abych zjistil, zda může MGA podniknout kroky. Tři hodiny poté, co jsem to odeslal, odpověděli kontrolou u každého poskytovatele licence (což vypadá, že zahrnuje MADRE), takže stále čekám.


To je rychlá a skvělá odpověď. MGA

Když se podívám na tuto stránku, vidím, že existuje mnoho stížností podobných té mé ohledně tohoto přidruženého kasina, takže možná je kasino jen monitorováno...


MGA zatím pracuje na případu, kdy MADRE ani kasino nereagovalo na e-maily, takže předložíme důkazy a počkáme.

Automaticky přeloženo:
sakesake
před 5 dny

Dobrý den a děkujeme, že jste se vrátili s aktualizací. Evidentně jsi z toho, co jsi řekl, moc nepobral, tak jsem zvědavý, co MGA odepíše a jak to celé dopadne.

Každopádně ti dali docela rychlou první odpověď a budu zvědavá, co řeknou dál.

Doufám, že budete mít více informací, které vám pomohou a utěší vás.

Neváhejte se o to s nimi poté podělit. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

Ahoj. jarro


Ano. Pořád to zkouším, protože jsem ještě nic neslyšel.

Stále žádná aktualizace od MGA.

Odeslal jsem podpůrné dokumenty společnosti MADRE.


Za prvé, proč jste suspendováni?

Za druhé, jde o spor o to, zda kasino zaplatí nebo ne?


Myslím, že musíš začít znovu.


Neumím si představit, že kasino bude ignorovat kontakt od MGA...

Na tomto řetězu je děsivé, že existuje malá možnost...

Doufám, že to bude fungovat, protože to bude řešení pro podobné stížnosti v jiných kasinech v řetězci.


Zdá se, že od roku 2024 se to děje častěji...

"Systémová chyba" → žádná platba

"zaplaceno" → peníze nedorazí na hráčský účet

přestat reagovat


Tento vzor...

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky