Ahoj,
Píši vám předtím, než zvážím podání stížnosti na určité praktiky tohoto kasina, které považuji za naprosto abnormální.
Zaregistroval jsem se v tomto kasinu před několika dny, bez použití VPN, z mého domova ve Francii. Vložil jsem asi 500 eur, které jsem hrál a prohrál (zatím bez problémů). Ale během konverzace na livechatu o bonusu jsem se zeptal, jestli je problém, že jsem francouzský rezident, bylo mi řečeno, že ano a můj účet byl uzavřen. Nyní jsem požádán o zaslání všech potřebných dokumentů pro kontrolu KYC. Poslal jsem obě strany občanského průkazu, výpisy z bankovního účtu, ale nyní mě žádají o selfie s mým dokladem totožnosti, který nemohu poskytnout, protože jsem ztratil občanský průkaz a jsem v procesu nechat ji předělat, ale zpoždění jsou ve Francii extrémně dlouhá. Nabídl jsem, že si udělám selfie s poslední výplatní páskou nebo daňovým výměrem, ale finanční oddělení to odmítá. Myslím, že jsem prokázal dostatek dobré vůle tím, že jsem poslal vše, co mám, ale nemohu poskytnout selfie s dokumentem, který již nemám. Mám pouze fotografie svého občanského průkazu, který jsem používal při předchozích registracích v různých kasinech a NIKDY jsem neměl problém s ověřením účtu.
Mám tedy několik otázek: může kasino přijímat hráče bez obav o jejich IP adresu, nechat je vkládat, hrát a poté zavřít svůj účet kvůli omezenému území? Pokud bych provedl výběr, odmítli by mi zaplatit.
Moje druhá otázka zní, jsou dokumenty, které jsem poskytl, dostatečné pro jednoduché ověření? A jaké mám alternativy? Protože kromě občanského průkazu po mě kasino žádá pas nebo řidičák a já nemám ani jeden (přišel jsem o licenci na 9 měsíců).
Moc děkuji za Vaši pomoc.
Hello,
I am writing to you before considering filing a complaint about certain practices of this casino that I find totally abnormal.
I registered at this casino a few days ago, without using a VPN, from my home in France. I deposited about 500 euros, which I played and lost (so far no problems). But during a livechat conversation about a bonus, I asked if it was a problem that I was a French resident, I was told yes and my account was closed. I'm now being asked to send all the necessary documents for a KYC check. I've sent both sides of my identity card, bank statements, but now they're asking me for a selfie with my identity document, which I can't provide because I've lost my identity card and I'm in the process of having it redone, but the delays are extremely long in France. I've offered to take a selfie with my latest payslip or tax assessment, but the finance department refuses. I think I've shown enough good will by sending everything in my possession, but I can't provide a selfie with a document I no longer have. I only have photos of my identity card, which I have used for my previous registrations at various casinos, and I have NEVER had a problem validating my account.
So I have several questions: can a casino accept players without worrying about their IP address,let them deposit,play,and then close their account because of a restricted territory? If I had made a withdrawal, they would have refused to pay me.
My second question is, are the documents I've provided sufficient for a simple verification? And what alternatives do I have? Because apart from my identity card, the casino is asking me for a passport or a driver's license, and I don't have either (I've lost my license for 9 months).
Thank you very much for your help.
Automaticky přeloženo: