V tomto kasinu se včera dějí velmi pochybné věci, moje výplata byla náhle znovu zrušena a celý můj zůstatek byl zpět na mém kasinovém účtu, když jsem požádal o podporu, bylo mi řečeno, že bych rád tuto výplatu znovu zrušil, a tak mi dali zůstatek zpět napsáno na účet. No nic jsem nerušil a taky si to nepamatuju, teď jsem zase požádal o odstoupení. Dnes ráno mi najednou přišel email, že byl proveden vklad, ale nic jsem nevložil. Podíval jsem se pak na svůj účet a zřejmě mi někdo převedl velmi malou částku TRX na můj účet???
Very dubious things are going on here in this casino yesterday my payout was suddenly canceled again and my entire balance was back in my casino account when I asked support I was told I would have liked to cancel this payout again and so they gave me the balance back written to the account. Well, I didn't cancel anything and I can't remember it either, I've now requested the withdrawal again. This morning I suddenly received an email saying that a deposit had been made, but I didn't deposit anything. I then looked into my account and apparently someone transferred a very small amount of TRX to my account???
Sehr dubiose Dinge gehen hier vor in diesem Casino gestern war plötzlich meine Auszahlung wieder storniert und mein gesamtes Guthaben befand sich wieder in meinem Casino Account auf Nachfrage beim Support wurde mir gesagt ich hätte gewünscht diese Auszahlung wieder zu stornieren und daher haben sie mir das Guthaben wieder auf den Account geschrieben. Also, ich habe nichts storniert und kann mich auch nicht daran erinnern, ich habe jetzt wieder die Auszahlung beantragt.Heute früh wurde mir plötzlich per Mail mitgeteilt, dass eine Einzahlung getätigt wurde, ich habe aber nichts eingezahlt. Daraufhin schaute ich in meinen Account und es wurde anscheinend von jemand eine ganz ganz geringe Summe TRX auf meinen Account transferiert???
Lol, bylo mi řečeno, že nemůžete zrušit v "intiated", takže to je opravdu zajímavé..
Lol i got told that you cant cancel in "intiated" So that is really interesting..
Chování tohoto kasina považuji za úplně nejhorší. Používají se všechny prostředky a výmluvy, abychom se pokusili za výhry neplatit. Vkládání samozřejmě funguje hladce.
Divím se, že si víc lidí nechce stěžovat. Rozhodně nejsme jediní, kdo má tento problém.
I find the behavior of this casino the very worst. All means and excuses are used to try not to pay for winnings. Of course, depositing works smoothly.
I'm surprised that more people don't want to complain. We're definitely not the only ones with this problem.
Ich finde das Verhalten dieses Casinos das allerletzte. Mit allen Mitteln und Ausreden wird versucht Gewinne nicht zu bezahlen. Einzahlen funktioniert natürlich reibungslos.
Mich wundert es das sich noch nicht mehr Leute beschweren wollen. Wir sind sicher nicht die einzigen mit dem Problem.
Omlouvám se, že zasahuji, ale není to správné. 🙂 Dovolte mi vysvětlit, pokud je plná:
"Doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a vyčkali alespoň 14 dní od žádosti o výběr, než podali stížnost."
Stížnost tedy můžete podat kdykoli, jen prvních 14 dní nedojde k dalšímu pokroku.
To platí zejména pro výběry s probíhajícím ověřováním.
Sorry to step in, but this is not correct. 🙂 Allow me to explain if full:
"we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
So, you can submit the complaint anytime, just there is not going to be further progress for the first 14 days.
This is specifically valid for withdrawals with ongoing verification.
OK, díky. Jaké jsou další aspekty, prosím? Komunikuje s vámi kasino? Podáno snad nějaké vysvětlení?
Je těžké odhadnout, co se děje, takže podání stížnosti je vždy chytrá volba.
Ze své zkušenosti vím, že mnoho kasin může mít během letních prázdnin nedostatek zaměstnanců. No, zdá se, že musíme počkat na další vysvětlení kasina.
Ok, thank you. What the other aspect are, please? Does the casino communicate with you? Any explanation given perhaps?
It's hard to guess what is going on so, submitting the complaint is always a smart choice.
I know from my experience that many casinos may be short on staff during the summer holidays. Well, it seems we have to wait for the casino to explain further.
Jaké je hodnocení tohoto kasina 8.6
Doslova 10+ lidí nemůže ani odvolat svou důvěru Piolit skóre doslova klesá každým dnem (aktuální 2,7), přesto na guru stouplo ze 7,6 na 8,6?
Připadá vám to tak povrchní? Chybí mi tu něco
How is this casino rating 8.6
Literally 10+ people cant even withdrawl their trust piolit score is literally dropping by the day (2.7 current) yet on guru they rise from 7.6 to 8.6?
That feels so sketchy? Am i missing something here
To je přesně důvod, proč se snažíme hráče inspirovat k podávání stížností a psaní poctivých uživatelských recenzí.
Bez stížností je pro nás těžké zjistit, zda se kasino spravedlivě snížilo nebo ne. Vzhledem k tomu, že stížnosti jsou časově náročné funkce, měli by hráči také vždy konzultovat uživatelské recenze , aby získali představu o dojmech ostatních členů komunity.
Jak vidíte, jen několik z nich je natolik obtěžováno, aby poskytli zpětnou vazbu. 🙁
Celkem zatím pouze 5 relevantních stížností . Dvě zavřené a mezi otevřenými jen jedna ohledně zpožděné platby - doufám, že chápete, že taková částka není varovným zvonem.
Pokud víte o dalších hráčích, kteří bojují v tomto (nebo jakémkoli jiném kasinu), pošlete nám je, prosím.
Čím více stížností bude předloženo, tím lépe pro společnou informovanost a bezpečnost.
This is exactly the reason why we try to inspire players to submit complaints and write honest user reviews.
Without complaints, it is hard for us to find out whether the casino has decreased in fairness or not. Because complaints are time-consuming features, players should also always consult user reviews to get an idea of what impressions other members of the community have presented.
As you can see only a few bothered enough to provide feedback. 🙁
In total only 5 relevant complaints so far. Two closed, and among the open ones just one regarding delayed paymnet - I hope you understand such an amount does not ring a warning bell.
If you are aware of any other players who struggle in this (or any other casino) send them our way, please.
The more complaints submitted the better for a common awarness and safety.
Řekli mi, že mou transakci nelze zrušit. Dnes jsem se probudil a šokován. Peníze jsou zpět na mém účtu.....
Poté, co mi podpora řekla, že to nebylo možné zrušit doslova včera
They told me my transaction cant be cancelled. I woke up today & shocker. The funds are back in my account.....
After support told me it couldnt be cancelled literally yesterday
Co má být stinné? Zrušení?
Podle mých zkušeností záleží na platformě kasina a technických možnostech.
V určité fázi procesu je výběr vratný, zrušení také není možné kvůli omezením systému.
What is supposed to be shady? The cancelation?
According to my experience, it depends on the casino's platform and technical possibilities.
At a certain point in the process, the withdrawal is reversible the cancelation is also not possible doe to system limitations.
Nerozumím Casino Guru. Zvykl jsem si na to, že je to důvěryhodné, ale recenze jsou všude časté s nepřetržitými rozpory. Pojmenujete je jako špatné, Rogue a pak dáváte hodnocení 9 z 10? Jsou to pouze hodnocení cx recenze a jsou oddělené od vašeho souhrnného hodnocení?
I don't understand Casino Guru. I use to find tem trustworthy,, but the review is frequentoy all over the place with nonstop contradictions You name them bad, Rogue and then give a 9 out of 10 rating? Are those solely cx review ratings and seperarate from your overview rating?
Ahoj.
A je to. Obě hodnocení jsou vedena odděleně, protože většinou není v silách nikoho odlišit všechny falešné, nepravdivé, zaujaté, placené nebo objednané uživatelské recenze od ostatních.
Možná vám tento článek pomůže pochopit, proti čemu stojíme:
Navzdory našemu opravdu tvrdému úsilí je toto odvětví, zdá se, o krok napřed.
Pokud někdy narazíte na náznak nebo prokážete, že některé recenze nejsou pravé, dejte nám prosím vědět:
community@casino.guru
Hello.
That's it. Both ratings are kept separately since it is mostly not within anyone's power to distinguish all fake, false, biased, paid, or ordered user reviews from the rest.
Maybe this article will help you understand what we stand against:
Despite our really hard efforts, the industry is one step ahead, it seems.
If you ever come across a hint or prove that some reviews are not genuine, please let us know:
community@casino.guru
K chybě došlo 10. února na turnaji v tomto kasinu.
Proto jsem podal stížnost, ale odpovědná osoba, Nick, se v této záležitosti dost mýlí a stížnost nepokračuje.
Chtěl bych mluvit s jiným zástupcem.
A glitch occurred on February 10 at a tournament at this casino.
Therefore, I submitted a complaint, but the person in charge, Nick, is quite mistaken about the issue and the complaint is not going forward.
I would like to speak to another rep.
Promiň, ale jsem přesvědčen, že bys to měl zkusit vysvětlit Nickovi. Toto je fórum, jak víte, my prostě nemůžeme zasahovat do stížností hráčů.
Zkuste prosím použít jiné způsoby, jak dosáhnout porozumění.
Podle mého názoru byla situace dostatečně jasná, aby naznačovala následující:
"V takových případech, pokud se stále domníváte, že body byly započítány nepřesně, doporučuji kontaktovat přímo Evolution za účelem vyřešení případu."
(zdroj: stížnost )
I'm sorry, but I'm convinced you should try to explain that to Nick. This is the forum, as you know, we just can't intervene with players' complaints.
Please try to use other ways to reach an understanding.
In my opinion, the situation was clear enough to suggest the following:
"In such cases, if you still believe that the points were counted inaccurately, I would recommend to contact directly Evolution in order to resolve the case."
(source: complaint)
Ano. Toto Nickovo vysvětlení je založeno na velkém nedorozumění.
To je důvod, proč jsem komunikoval s Nickem, ale zdá se, že to nikam nevede.
Rád bych o této záležitosti hovořil s dalším zástupcem.
Kromě toho je tato závada problémem pro celé kasino.
Neměli bychom si o tom promluvit na fóru?"
Yes. That Nick's explanation is based on a major misunderstanding.
This is why I have been communicating with Nick, but it doesn't seem to be going anywhere.
I would like to speak with another representative about this matter.
Besides, this glitch is a problem for the entire casino.
Shouldn't we talk about it in the forum」
Pokud jde stále o body a turnaj v kasinu, myslím, že nikdo jiný z týmu by vám nedokázal více pomoci. Nick se snažil udělat to nejlepší a vysvětlil vám, že kasino kontaktovalo poskytovatele hry, který řekl, že je vše v pořádku.
Pokud máte nějaké problémy v souvislosti s závadami v celém kasinu a nejen v turnaji, můžete znovu podat stížnost.
If it's still about points and a casino tournament, I don't think anyone else on the team would be able to help you more. Nick tried to do his best and explained to you that the casino contacted the game provider who said everything was fine.
If you have any problems in the context of glitches in the whole casino and not just in the tournament, you can file a complaint again.
Tato premisa je od začátku špatná.
'Kasina nekontaktují poskytovatele her.'
'Turnaj je otevřen pro všechny sloty v kasinu a neovlivňuje žádného konkrétního provozovatele.'
"Problémem je rozpor mezi body a herní historií."
Nick však udělal chybu, když si myslel, že kasino kontaktovalo provozovatele hry, a proto je příběh tak komplikovaný.
Nejprve prosím pochopte, že poskytovatel hry nemá s touto stížností nic společného.
Také jsem předložil důkazy, ale zdá se, že Nick je nemůže pochopit.
Úplně stejná stížnost jako tato byla podána dříve a Adam byl při této příležitosti řádně informován o obsahu.
Musím podat stížnost znovu a jmenovat Adama?
That premise is wrong to begin with.
'Casinos do not contact game providers.'
'The tournament is open to all slots in the casino and does not affect any particular propider.'
'What is at issue is the discrepancy between points and game history.'
However, Nick made the mistake of thinking that the casino had contacted the game propider, which is why the story is so complicated.
Please first understand that the game provider has nothing to do with this complaint.
I have also submitted evidence, but Nick can't seem to grasp it.
The exact same complaint as this one had been filed previously, and Adam had been properly informed of the contents on that occasion.
Do I need to submit the complaint again and appoint Adam?
Ahoj,
Píši vám předtím, než zvážím podání stížnosti na určité praktiky tohoto kasina, které považuji za naprosto abnormální.
Zaregistroval jsem se v tomto kasinu před několika dny, bez použití VPN, z mého domova ve Francii. Vložil jsem asi 500 eur, které jsem hrál a prohrál (zatím bez problémů). Ale během konverzace na livechatu o bonusu jsem se zeptal, jestli je problém, že jsem francouzský rezident, bylo mi řečeno, že ano a můj účet byl uzavřen. Nyní jsem požádán o zaslání všech potřebných dokumentů pro kontrolu KYC. Poslal jsem obě strany občanského průkazu, výpisy z bankovního účtu, ale nyní mě žádají o selfie s mým dokladem totožnosti, který nemohu poskytnout, protože jsem ztratil občanský průkaz a jsem v procesu nechat ji předělat, ale zpoždění jsou ve Francii extrémně dlouhá. Nabídl jsem, že si udělám selfie s poslední výplatní páskou nebo daňovým výměrem, ale finanční oddělení to odmítá. Myslím, že jsem prokázal dostatek dobré vůle tím, že jsem poslal vše, co mám, ale nemohu poskytnout selfie s dokumentem, který již nemám. Mám pouze fotografie svého občanského průkazu, který jsem používal při předchozích registracích v různých kasinech a NIKDY jsem neměl problém s ověřením účtu.
Mám tedy několik otázek: může kasino přijímat hráče bez obav o jejich IP adresu, nechat je vkládat, hrát a poté zavřít svůj účet kvůli omezenému území? Pokud bych provedl výběr, odmítli by mi zaplatit.
Moje druhá otázka zní, jsou dokumenty, které jsem poskytl, dostatečné pro jednoduché ověření? A jaké mám alternativy? Protože kromě občanského průkazu po mě kasino žádá pas nebo řidičák a já nemám ani jeden (přišel jsem o licenci na 9 měsíců).
Moc děkuji za Vaši pomoc.
Hello,
I am writing to you before considering filing a complaint about certain practices of this casino that I find totally abnormal.
I registered at this casino a few days ago, without using a VPN, from my home in France. I deposited about 500 euros, which I played and lost (so far no problems). But during a livechat conversation about a bonus, I asked if it was a problem that I was a French resident, I was told yes and my account was closed. I'm now being asked to send all the necessary documents for a KYC check. I've sent both sides of my identity card, bank statements, but now they're asking me for a selfie with my identity document, which I can't provide because I've lost my identity card and I'm in the process of having it redone, but the delays are extremely long in France. I've offered to take a selfie with my latest payslip or tax assessment, but the finance department refuses. I think I've shown enough good will by sending everything in my possession, but I can't provide a selfie with a document I no longer have. I only have photos of my identity card, which I have used for my previous registrations at various casinos, and I have NEVER had a problem validating my account.
So I have several questions: can a casino accept players without worrying about their IP address,let them deposit,play,and then close their account because of a restricted territory? If I had made a withdrawal, they would have refused to pay me.
My second question is, are the documents I've provided sufficient for a simple verification? And what alternatives do I have? Because apart from my identity card, the casino is asking me for a passport or a driver's license, and I don't have either (I've lost my license for 9 months).
Thank you very much for your help.
Tato premisa je od začátku špatná.
'Kasina nekontaktují poskytovatele her.'
'Turnaj je otevřen pro všechny sloty v kasinu a neovlivňuje žádného konkrétního provozovatele.'
"Problémem je rozpor mezi body a herní historií."
Nick však udělal chybu, když si myslel, že kasino kontaktovalo provozovatele hry, a proto je příběh tak komplikovaný.
Nejprve prosím pochopte, že poskytovatel hry nemá s touto stížností nic společného.
Také jsem předložil důkazy, ale zdá se, že Nick je nemůže pochopit.
Úplně stejná stížnost jako tato byla podána dříve a Adam byl při této příležitosti řádně informován o obsahu.
Musím podat stížnost znovu a jmenovat Adama?
That premise is wrong to begin with.
'Casinos do not contact game providers.'
'The tournament is open to all slots in the casino and does not affect any particular propider.'
'What is at issue is the discrepancy between points and game history.'
However, Nick made the mistake of thinking that the casino had contacted the game propider, which is why the story is so complicated.
Please first understand that the game provider has nothing to do with this complaint.
I have also submitted evidence, but Nick can't seem to grasp it.
The exact same complaint as this one had been filed previously, and Adam had been properly informed of the contents on that occasion.
Do I need to submit the complaint again and appoint Adam?
Pokud mohu mít otázku, proč jste tak přesvědčeni, že kasino nekontaktovalo poskytovatele hry?
Každopádně každá další stížnost, kterou odešlete ohledně stejného problému, bude zkontrolována, a pokud neposkytnete slušnou novou informaci, žádost o opětovné otevření bude zamítnuta.
Je mi líto, že si nemůžete vyzvednout zpracovatele stížností a nemůžete mít dvě samostatné stížnosti týkající se stejné situace ve stejném kasinu.
If I may have a question, why are you so convinced the casino has not contacted the game provider?
Anyway, every other complaint you submit regarding the same issue will be checked, and when you don't provide a decent fresh insight, the reopening request will be rejected.
I'm sorry you can't pick up the complaint handler, and you can't have two separate complaints regarding the very same situation in the same casino.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.