DomůFórumKasinaLucky Hunter Casino - všeobecná diskuze

Lucky Hunter Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od Tarantino
|
1 103 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Hunter Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 měsíci

Ahoj,


Mohu jen všechny varovat před tímto kasinem! Hrál jsem pravděpodobně ve 100 kasinech, ale bohužel zde nelze provést výběr.


Snadno jsem zaplatil celkem 3 000 € a nyní jsem chtěl vybrat třímístnou částku dnes.


Můj účet je dlouhodobě ověřený, chtěli výpis z bankovního účtu, který byl z vkladu z minulého týdne, no, trochu nezvyklé, ale žádný problém. Nahráno a čeká se.


Najednou email, že výplata byla zamítnuta, už jen to je tak hnusná taktika, že o peníze zase přijdete (renomovaní poskytovatelé by si prostě vyžádali další doklady a výplatu rovnou nezrušili).


ale dobře, byl jsem požádán, abych odpověděl na email a potvrdil výplatní adresu a uvedl částku. Také jsem musel nechat agenta potvrdit adresu pro výplatu v živém chatu (také absolutní vtip). Ale nevadí, odpověděl jsem na email, napsal adresu a částku.

Po několika hodinách v živém chatu jsem se konečně s někým spojil a potvrdil adresu pro výplatu peněz. Pak mi řekl, ať počkám.


O několik minut později jsem obdržel další e-mail, že platba byla zamítnuta a vrácena na můj účet.


Tak jsem se hodiny pokoušel někoho zastihnout (e-mailem žádná odpověď) a v 90% případů mi na chatu přišla zpráva, že to mám zkusit znovu později. Pak řekl, že jsem nenapsal e-mail, takže jsem mu poslal snímek obrazovky e-mailu a požádal mě, abych to zkusil znovu.


Už jsem to zkoušel 6x!!! Bez úspěchu se nemohu dostat přes chat a nedostávám žádnou odpověď prostřednictvím e-mailu.


Nyní jsem prohrál zbývající částku a napsal e-mail s žádostí o doživotní zablokování mého účtu.


Doufám, že si toto varování přečte co nejvíce hráčů a bude se držet dál od kasina.

Automaticky přeloženo:
Tarantino
před 6 měsíci

Je mi opravdu líto toho problému a toho, že jste nemohli pokračovat a všechno jste ztratili.

Mohu se jen zeptat, jaký byl důvod odmítnutí výběru, pokud, jak jste řekl, byl váš účet ověřen a již jste měli mnoho úspěšných výběrů?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, první výběr €400 (LTC) byl zrušen a byly vyžádány ověřovací dokumenty... Dokumentuji proces až do prvního výběru, aby si všichni čtenáři mohli udělat představu o LuckyHunter Casino...


2. den:

Dokument pro ověření adresy zamítnut (bankovní výpis - transakce začerněné / PDF) Mám prosím poskytnout neupravený dokument???


Selfie s průkazem totožnosti a viditelnými lokty atd. je vyžadováno...


Obvyklý problém s ověřováním se tedy týká i LuckyHunter!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
guruflu
před měsícem

Děkuji za to. Je to od vás milé.

Není však nic neobvyklého, že všechny dokumenty by měly být neupravené a obvykle ve formátu PDF. Samozřejmě musí být také kvalitní.

Počkáme na další aktualizaci od vás.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je tak směšné!! Okamžitě smažte svůj účet.

Je to jen taktika, jak zase přijít o své peníze.

Automaticky přeloženo:
Tarantino
před měsícem

Komu se prosím obracíte na rady tohoto typu? V této situaci může být užitečné použít tlačítko odpovědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Den 3 a 4

  • Všechny požadované dokumenty byly nahrány
  • žádná odpověď z kasina od 23. listopadu


Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

26. listopadu 2024

Bankovní výpis odmítnut (viditelná adresa, banka, transakce atd.)

Důvod: Nahrajte prosím účet za energie jako důkaz vaší adresy

Nyní nemám žádný způsob, jak ověřit svůj účet!

Pokračujme ve stížnostech!

Automaticky přeloženo:
guruflu
před 4 týdny

Kdy přesně jste požádali o stažení, prosím?🤔

Ptám se proto, že náš reklamační tým je schopen zasáhnout až po uplynutí 14denní lhůty, takže do té doby musíme počkat a teprve potom uvidíme nějaký pohyb s vaší reklamací .

Proč také nemáte způsob, jak ověřit svůj účet? Není tam nějaký účet na vaše jméno? rozumím tomu správně?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Dobrý den, první pokus o výběr byl 16. listopadu, ale v té době jsem ještě nenahrál žádné dokumenty.

Výběr byl zrušen kasinem a byly požadovány dokumenty.

Podle LuckyHunter jsou pro ověření adresy možné následující dokumenty:

-Výpis z účtu (předložil jsem ho, originál!!!)

-Účet za telefon (nemám žádný - online účet)

-Účet za elektřinu (nemám ho - není na mé jméno)

Bankovní výpis byl původně přijat/ověřen, ale o čtyři dny později jsme obdrželi zprávu, že nebyl přijat a že potřebují účet za energie!?

Doposud byl akceptován pouze můj průkaz totožnosti (přední a zadní).

pozdrav

Upraveno autorem před 4 týdny
Automaticky přeloženo:
guruflu
před 3 týdny

Nabízeli tedy nějaké další alternativní dokumenty, které lze předložit k dokončení ověřovacího procesu?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, po zamítnutí výpisu z účtu (začerněné transakce) kasino požádalo o nezpracovaný výpis z účtu (e-maily jsou k dispozici).

Poté jsem nahrál bankovní výpis v původním formátu (PDF), který byl okamžitě přijat. Po 3 dnech se stav změnil z přijato na nepřijato a bylo požadováno vyúčtování energií.

Navíc jsem již nahrál další fakturu (Amazon) s údaji o mé adrese.

Jsme teprve na začátku, selfie s ID a screenshot přenosu LTC ještě nejsou ověřeny!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Napsal jsem také e-mail na podporu, že na mé jméno není žádný účet za elektřinu... a pak jsem obdržel následující zprávu:


s pozdravem

​​Nahrajte prosím účet za služby ve formátu PDF jako důkaz vaší adresy.

Pokud máte nějaké dotazy nebo pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím živého chatu.



S pozdravem

Podpora kasina LuckyHunter



Automaticky přeloženo:
guruflu
před 3 týdny

Děkuji mnohokrát za všechny tyto informace.

Opravdu to vypadá složitě na ověření, jak vidím. Je velmi důležité získat pomoc od podpory, kdykoli je to potřeba, ale z vašeho popisu nemám pocit, že by nabídli velkou pomoc.

Mám pravdu?

Pokud nemáte účet za elektřinu na své jméno, vždy by k němu měla existovat nějaká alternativa, abyste se mohli nechat ověřit.

Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude brzy schopen pomoci a vyřešit tento problém.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý večer, pokouším se o výběr, ale již dvakrát mi výběr odmítli a vždy mě požádali o nové dokumenty k zaslání. Doufám, že se to vyřeší, protože není možné bojovat s různými kasiny pokaždé o výběr, díky

Automaticky přeloženo:
Goldgemini10
před týdnem

Ve vaší stížnosti vidím, že kasino odmítlo některé vaše dokumenty. Mohu se zeptat, jaký k tomu měli důvod?🤔

Měli by vám to vysvětlit, abyste je mohli znovu poslat a váš účet mohl být ověřen, víte. Takže ti k tomu dali nějaké vysvětlení?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky