Milý Jaro,
Ne, nemám více účtů, ale jak to mám dokázat? Existuje důvod, proč kasino atd. musí poskytnout jasné důkazy, a ne jen jednu větu a pak žádnou další odpověď, zvláště když jde o 1 500 €!
Přesně tak, jako uživatel nemůžete takové tvrzení vyvrátit, zvláště když je mnoho věcí zvláštních:
Toto kasino a mnoho dalších mění majitele bez předchozího upozornění.
Software softswiss automaticky detekuje sdílené účty; vím to, protože asi před třemi lety jsem se svou tehdejší přítelkyní používal stejnou Wi-Fi síť a každá z nás použila bonus. V tomto případě žádné bonusy nebyly připsány. V té době jsme byli schopni situaci vysvětlit a bonusy byly po ověření KYC znovu aktivovány.
Kasino tedy rozesílá bonusové nabídky, nechá si je připsat systémem (který by se dal snadno nastavit pro konkrétní země, určitý počet vkladů, minimálně 30 dní od posledního vkladu atd.) a poté si od uživatele peníze vezme. Pokud má uživatel štěstí a jedná se o bonus s velmi vysokým limitem výhry (vklad 20 EUR -> výhra 1 500 EUR), pak se výběr nezpracovává několik dní a pak se jedinou větou tak velký zůstatek smaže s nárokem X. A samozřejmě si vždycky najdou nějakou omluvu v podmínkách, ale pro zákazníka je neuvěřitelně frustrující, že se tyto věci objeví až tehdy, když se odváží požádat o výhru... Jinak by mohl vkládat roky.
Je tohle férová hra a vyvážená hra?
Jsem opravdu zvědavý, zda vaši kolegové dokážou zůstat při řešení stížností co nejvíce neutrální. Jsem si plně vědom toho, že pracovní místa ve vaší společnosti na těchto partnerstvích závisí, a v konečném důsledku jste největším hráčem v kasinovém průmyslu. Chápu, že je těžké zůstat neutrální při jednání s jedním uživatelem, zvláště když tuto službu vyřizování stížností nabízíte zdarma. Osobně si myslím, že by bylo lepší, kdybyste si za to účtovali řekněme 20–50 eur, nebo alespoň nabídli placenou možnost s například rychlejší reakční dobou.
Pokud kasino dokáže projít bez tvrzení a případně i nějakých nahodile poskládaných „důkazů" typu „Uživatel XY měl vaši IP adresu také před 6 měsíci" (každý ví, že IP adresy jsou obvykle přiřazovány dynamicky a nikdy nejsou stejné, pravidelně se mění a mohli jste také použít veřejnou Wi-Fi síť atd.), pak je mi rozhodně jasné, že se nezdá, že by se primárně snažilo pomoci. Jak již bylo zmíněno, nejedná se o útok na vás; do jisté míry chápu, že musíte být opatrní, a pokud na uživatelích nevyděláváte peníze, pak je to primárně práce.
Dnes jsem na obecném fóru založil další vlákno, tentokrát věcné, a doufám, že bude schváleno. Vím, že proti tomuto hráči s pravděpodobně miliardovým obratem nemám velký vliv, a nemám absolutně žádný zájem „pomlouvat" firmu a každé ráno ztrácet dvě hodiny psaním na telefonu. Ale prostě si myslím, že by si lidé měli alespoň dovolit zjistit si to prostřednictvím nějakého průzkumu, aby si každý mohl vytvořit vlastní nezávislý názor. Myslím, že by člověk musel být dost naivní a důvěřivý, aby se to snažil vyvrátit výmluvami.
S pozdravem a děkuji za vaši práci!
David
Dear Jaro,
No, I don't have multiple accounts, but how am I supposed to prove that? There's a reason the casino etc. has to provide clear evidence instead of just one sentence and then no further response, especially when it's €1,500!
Exactly, as a user you can't refute such a claim, especially since many things are strange:
This casino and many others change ownership without notification.
The software softswiss automatically detects shared accounts; I know this because about three years ago I used the same Wi-Fi network with my then-girlfriend, and we each used a bonus. In this case, no bonuses were credited. We were able to explain the situation at the time, and the bonuses were reactivated after KYC verification.
So, the casino sends out bonus offers, has them credited by the system (which could easily be configured for specific countries, a certain number of deposits, a minimum of 30 days since the last deposit, etc.), and then takes the money from the user. If the user happens to be lucky and it's a bonus with a very high winnings limit (20 EUR deposit -> 1,500 EUR winnings), then the withdrawal isn't processed for days, and then, with a single sentence, such a large balance is deleted with claim X. And of course, they always find some excuse in the terms and conditions, but it's incredibly frustrating for the customer that these things only come to light when they dare to request winnings... Otherwise, they could continue depositing for years.
Is this fair play and balanced?
I'm really curious to see if your colleagues can remain as neutral as possible when handling complaints. I'm fully aware that jobs at your company depend on these partnerships, and ultimately, you're the biggest player in the casino industry. I completely understand that it's difficult to remain neutral when dealing with a single user, especially since you offer this complaint service free of charge. Personally, I think it would be better if you charged, say, 20-50 euros for it, or at least offered a paid option with, for example, faster response times.
If a casino can get away with claims and perhaps some haphazardly cobbled-together "evidence" like "User XY also had your IP address 6 months ago" (everyone knows that IPs are usually dynamically assigned and never the same, they change regularly, and you could also have used a public Wi-Fi network, etc.), then it's definitely clear to me that they don't seem to be primarily aiming to help. As mentioned, this isn't an attack on you; I can understand to some extent that you have to be cautious, and if you're not making any money from the users, then this is primarily work.
I created another thread in the general forum today, this one factual, and I hope it gets approved. I know I don't have much reach here against this player with presumably a billion in revenue, and I have absolutely no interest in "badmouthing" a company and wasting two hours typing away on my phone every morning. But I simply think people should at least be able to find out about this through some research, so everyone can form their own independent opinion. I think you'd have to be pretty naive and gullible to try and refute it with excuses.
Best regards and thank you for your work!
David
Lieber Jaro,
nein, ich habe keine mehreren Konten aber wie soll ich das denn nachweisen? Nicht umsonst muss das Casino etc doch hier klare Beweise vorlegen statt 1 Satz und danach nicht mehr antworten, insbesondere bei 1.500 Euro!
Eben, als User kann man eine solche Behauptung ja nicht widerlegen, zumal doch viele Sachen komisch sind:
- Dieses Casino & viele andere wechseln ohne Benachrichtigung den Besitzer
- die Software softswiss erkennt automatisiert gemeinsame Konten, das weiss ich weil ich vor ca 3 Jahren mal dasselbe Wlan mit der damaligen Freundin nutzte und wir einen Bonus jeweils beide nutzten. In diesem Fall werden keine Boni gutgeschrieben. Wir konnten es damals erklären und Boni wurden nach KYC reaktiviert.
Also das Casino verschickt Boni Angebote, lässt diese vom System gutschreiben (was auch problemlos einstellbar wäre auf zB bestimmte Länder, den X. Deposit, letzter Deposit minimum 30 Tage her etc) und nimmt das Geld vom User. Wenn er dann mal Glück hat & es leider ein Bonus mit sehr hohen Gewinnlimit ist (20 Eur Einzahlung -> 1.500 Eur Gewinn) dann bearbeitet man die Auszahlung erst tagelang garnicht und löscht mit 1 Satz ein so hohes Guthaben mit Behauptung X. Und natürlich fällt einem immer etwas ein wo man in den AGB schreibt, nur halt megadoof für den Kunden das solche Dinge immer erst auffallen wenn er es wagt einen Gewinn anzufordern ... Ansonsten würde er jahrelang weiter einzahlen dürfen.
Ist das Fair Play & ausgewogen?
Ich bin wirklich enorm gespannt, ob eure Kollegen bei der Beschwerde möglichst neutral bleiben, mir ist völlig klar das hier bei euch Arbeitsplätze von den Partnerschaften abhängen und letzlich ist es der grösste Player im Casinobereich. Ich verstehe wirklich das es dann wegen irgendeinem User schwierig ist neutral zu bleiben, vorallem wenn Ihr diesen Complaint Service ohne Kosten betreibt, wobei ich es eh darum auch besser fände wenn man zB 20-50 Euro dafür verrechnet oder zumindest eine kostenpflichtige Option bereitstellen würde mit zB beschleunigten Reaktionszeiten etc.
Sollte sich ein Casino mit Behauptungen und vielleicht noch irgendwie zusammengewürfelten "Beweisen" wie zB "Ihre IP Adresse hatte User XY auch, vor 6 Monaten" (jeder weiss, das IPs meistens dynamisch vergeben werden und nie gleich sind, sich regelmässig ändern, auch kann man ein öffentliches WLAN benutzt haben etc) durchsetzen können ist für mich dann definitiv klar das man hier nicht gross die Hilfe als Ziel zu haben scheint. Wie erwähnt ist das kein Angriff auf euch, ich kann ein Stück verstehen das Ihr da zurückhaltend sein müsst und wenn Ihr an den Usern nix verdient ist das nunmal in erster Linie Arbeit.
Ich habe heute hier noch einen weiteren Thread im Allgemeinen Forum erstellt, sachlich und ich hoffe dieser wird freigeschalten. Ich weiss das ich hier keine grosse Reichweite gegen diesen Player mit vermutlich 1 Milliarde Umsatz habe und ich habe auch 0 Interesse daran, ein Unternehmen " schlecht zu reden" und am Morgen 2 Stunden dafür auf dem Handy rumzutippen. Aber ich finde einfach die Leute sollen zumindest mit etwas Recherche dies mitbekommen und dann kann sich jeder seine unabhängige Meinung bilden, ich denke das man da ziemlich naiv und gutgläubig sein muss, um das irgendwie mit Ausreden zu widerlegen.
Lg & danke für eure Arbeit!
David
Automaticky přeloženo: