DomůFórumKasinaLucky Hunter Casino - všeobecná diskuze

Lucky Hunter Casino - všeobecná diskuze

3 275 zobrazení 20 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Hunter Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj,


Mohu jen všechny varovat před tímto kasinem! Hrál jsem pravděpodobně ve 100 kasinech, ale bohužel zde nelze provést výběr.


Snadno jsem zaplatil celkem 3 000 € a nyní jsem chtěl vybrat třímístnou částku dnes.


Můj účet je dlouhodobě ověřený, chtěli výpis z bankovního účtu, který byl z vkladu z minulého týdne, no, trochu nezvyklé, ale žádný problém. Nahráno a čeká se.


Najednou email, že výplata byla zamítnuta, už jen to je tak hnusná taktika, že o peníze zase přijdete (renomovaní poskytovatelé by si prostě vyžádali další doklady a výplatu rovnou nezrušili).


ale dobře, byl jsem požádán, abych odpověděl na email a potvrdil výplatní adresu a uvedl částku. Také jsem musel nechat agenta potvrdit adresu pro výplatu v živém chatu (také absolutní vtip). Ale nevadí, odpověděl jsem na email, napsal adresu a částku.

Po několika hodinách v živém chatu jsem se konečně s někým spojil a potvrdil adresu pro výplatu peněz. Pak mi řekl, ať počkám.


O několik minut později jsem obdržel další e-mail, že platba byla zamítnuta a vrácena na můj účet.


Tak jsem se hodiny pokoušel někoho zastihnout (e-mailem žádná odpověď) a v 90% případů mi na chatu přišla zpráva, že to mám zkusit znovu později. Pak řekl, že jsem nenapsal e-mail, takže jsem mu poslal snímek obrazovky e-mailu a požádal mě, abych to zkusil znovu.


Už jsem to zkoušel 6x!!! Bez úspěchu se nemohu dostat přes chat a nedostávám žádnou odpověď prostřednictvím e-mailu.


Nyní jsem prohrál zbývající částku a napsal e-mail s žádostí o doživotní zablokování mého účtu.


Doufám, že si toto varování přečte co nejvíce hráčů a bude se držet dál od kasina.

Automaticky přeloženo:
Tarantino
před rokem

Je mi opravdu líto toho problému a toho, že jste nemohli pokračovat a všechno jste ztratili.

Mohu se jen zeptat, jaký byl důvod odmítnutí výběru, pokud, jak jste řekl, byl váš účet ověřen a již jste měli mnoho úspěšných výběrů?🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, první výběr €400 (LTC) byl zrušen a byly vyžádány ověřovací dokumenty... Dokumentuji proces až do prvního výběru, aby si všichni čtenáři mohli udělat představu o LuckyHunter Casino...


2. den:

Dokument pro ověření adresy zamítnut (bankovní výpis - transakce začerněné / PDF) Mám prosím poskytnout neupravený dokument???


Selfie s průkazem totožnosti a viditelnými lokty atd. je vyžadováno...


Obvyklý problém s ověřováním se tedy týká i LuckyHunter!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
guruflu
před rokem

Děkuji za to. Je to od vás milé.

Není však nic neobvyklého, že všechny dokumenty by měly být neupravené a obvykle ve formátu PDF. Samozřejmě musí být také kvalitní.

Počkáme na další aktualizaci od vás.


Automaticky přeloženo:
před rokem

To je tak směšné!! Okamžitě smažte svůj účet.

Je to jen taktika, jak zase přijít o své peníze.

Automaticky přeloženo:
Tarantino
před rokem

Komu se prosím obracíte na rady tohoto typu? V této situaci může být užitečné použít tlačítko odpovědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Den 3 a 4

  • Všechny požadované dokumenty byly nahrány
  • žádná odpověď z kasina od 23. listopadu


Automaticky přeloženo:
před rokem

26. listopadu 2024

Bankovní výpis odmítnut (viditelná adresa, banka, transakce atd.)

Důvod: Nahrajte prosím účet za energie jako důkaz vaší adresy

Nyní nemám žádný způsob, jak ověřit svůj účet!

Pokračujme ve stížnostech!

Automaticky přeloženo:
guruflu
před rokem

Kdy přesně jste požádali o stažení, prosím?🤔

Ptám se proto, že náš reklamační tým je schopen zasáhnout až po uplynutí 14denní lhůty, takže do té doby musíme počkat a teprve potom uvidíme nějaký pohyb s vaší reklamací .

Proč také nemáte způsob, jak ověřit svůj účet? Není tam nějaký účet na vaše jméno? rozumím tomu správně?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Dobrý den, první pokus o výběr byl 16. listopadu, ale v té době jsem ještě nenahrál žádné dokumenty.

Výběr byl zrušen kasinem a byly požadovány dokumenty.

Podle LuckyHunter jsou pro ověření adresy možné následující dokumenty:

-Výpis z účtu (předložil jsem ho, originál!!!)

-Účet za telefon (nemám žádný - online účet)

-Účet za elektřinu (nemám ho - není na mé jméno)

Bankovní výpis byl původně přijat/ověřen, ale o čtyři dny později jsme obdrželi zprávu, že nebyl přijat a že potřebují účet za energie!?

Doposud byl akceptován pouze můj průkaz totožnosti (přední a zadní).

pozdrav

Upraveno
Automaticky přeloženo:
guruflu
před rokem

Nabízeli tedy nějaké další alternativní dokumenty, které lze předložit k dokončení ověřovacího procesu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, po zamítnutí výpisu z účtu (začerněné transakce) kasino požádalo o nezpracovaný výpis z účtu (e-maily jsou k dispozici).

Poté jsem nahrál bankovní výpis v původním formátu (PDF), který byl okamžitě přijat. Po 3 dnech se stav změnil z přijato na nepřijato a bylo požadováno vyúčtování energií.

Navíc jsem již nahrál další fakturu (Amazon) s údaji o mé adrese.

Jsme teprve na začátku, selfie s ID a screenshot přenosu LTC ještě nejsou ověřeny!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Napsal jsem také e-mail na podporu, že na mé jméno není žádný účet za elektřinu... a pak jsem obdržel následující zprávu:


s pozdravem

​​Nahrajte prosím účet za služby ve formátu PDF jako důkaz vaší adresy.

Pokud máte nějaké dotazy nebo pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím živého chatu.



S pozdravem

Podpora kasina LuckyHunter



Automaticky přeloženo:
guruflu
před rokem

Děkuji mnohokrát za všechny tyto informace.

Opravdu to vypadá složitě na ověření, jak vidím. Je velmi důležité získat pomoc od podpory, kdykoli je to potřeba, ale z vašeho popisu nemám pocit, že by nabídli velkou pomoc.

Mám pravdu?

Pokud nemáte účet za elektřinu na své jméno, vždy by k němu měla existovat nějaká alternativa, abyste se mohli nechat ověřit.

Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude brzy schopen pomoci a vyřešit tento problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, pokouším se o výběr, ale již dvakrát mi výběr odmítli a vždy mě požádali o nové dokumenty k zaslání. Doufám, že se to vyřeší, protože není možné bojovat s různými kasiny pokaždé o výběr, díky

Automaticky přeloženo:
Goldgemini10
před rokem

Ve vaší stížnosti vidím, že kasino odmítlo některé vaše dokumenty. Mohu se zeptat, jaký k tomu měli důvod?🤔

Měli by vám to vysvětlit, abyste je mohli znovu poslat a váš účet mohl být ověřen, víte. Takže ti k tomu dali nějaké vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Poslední příspěvky zde jsou už rok staré a kasino má vynikající recenze, takže pro každého, kdo si předem dělá průzkum, zde je nezávazné varování. Podle obchodních podmínek a zápatí má kasino nového majitele, kterým už není Hollycorn, ale „Stable Tech", která od Dama & Hollycorn získala desítky kasin. Kasina obvykle informují své zákazníky e-mailem, ale v tomto případě k přechodu došlo bez předchozího upozornění a 99 % hráčů si ho pravděpodobně ani nevšimne.

Kasino nabízí téměř každý týden štědré bonusy ve výši 200–300 % s relativně vysokými maximálními výhrami 1 000–2 000 €, a to i s vkladem pouhých 20 €. Pokud se však někomu skutečně podaří takovou částku vyhrát, v mém případě byla výhra po 5 dnech s nějakým libovolným vysvětlením smazána a zůstatek byl resetován na vklad 20 €. V mém případě jednoduše tvrdili, že mám více účtů, což není pravda, a kasino neposkytlo žádné důkazy, které by toto tvrzení podpořily.

Podal jsem zde stížnost s relativně malou nadějí, ale mohu jen říct, že je třeba být opatrný. Chápu, že kasina by zkrachovala, kdyby každý zákazník vybral 1 500 EUR z vkladu 20 EUR. Toto kasino je však provozovatelem, který nabízí tak štědré bonusy a maximální výhry, takže fair play a integrita jsou nezbytné, zejména proto, že 1 500 EUR není pro tak velkého poskytovatele z hlediska celkových příjmů nic.

Jak již bylo zmíněno, doufejme, že se Casino.Guru podaří přesvědčit poskytovatele, aby přijal principy fair play. Buďte prosím opatrní a přečtěte si aktuální recenze, včetně recenzí jiných kasin, například zde: (https://online.casinocity.com/ownership/stable-tech-nv/all/ - seznam je neúplný, neustále se přidávají nová kasina, např. Goldex, který zahrnoval i Hollycorn atd.)



Automaticky přeloženo:
hugbearli
před 2 týdny

Ahoj, vidím, že máš v kasinu problémy. Co přesně ti kasino řeklo, když ti vzali výhru? Řekli něco obecného, ​​nebo něco konkrétnějšího? Je to jen kvůli situaci, kterou jsi zmínil, že máš více účtů?

Samozřejmě, pokud jste si jistý/á, že tomu tak není, pak jste stížnost podal/a správně a věřím, že se to objasní.

Ocenil bych, kdybyste mi dal vědět, pokud zjistíte něco nového.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Milý Jaro,

Ne, nemám více účtů, ale jak to mám dokázat? Existuje důvod, proč kasino atd. musí poskytnout jasné důkazy, a ne jen jednu větu a pak žádnou další odpověď, zvláště když jde o 1 500 €!

Přesně tak, jako uživatel nemůžete takové tvrzení vyvrátit, zvláště když je mnoho věcí zvláštních:

Toto kasino a mnoho dalších mění majitele bez předchozího upozornění.

Software softswiss automaticky detekuje sdílené účty; vím to, protože asi před třemi lety jsem se svou tehdejší přítelkyní používal stejnou Wi-Fi síť a každá z nás použila bonus. V tomto případě žádné bonusy nebyly připsány. V té době jsme byli schopni situaci vysvětlit a bonusy byly po ověření KYC znovu aktivovány.

Kasino tedy rozesílá bonusové nabídky, nechá si je připsat systémem (který by se dal snadno nastavit pro konkrétní země, určitý počet vkladů, minimálně 30 dní od posledního vkladu atd.) a poté si od uživatele peníze vezme. Pokud má uživatel štěstí a jedná se o bonus s velmi vysokým limitem výhry (vklad 20 EUR -> výhra 1 500 EUR), pak se výběr nezpracovává několik dní a pak se jedinou větou tak velký zůstatek smaže s nárokem X. A samozřejmě si vždycky najdou nějakou omluvu v podmínkách, ale pro zákazníka je neuvěřitelně frustrující, že se tyto věci objeví až tehdy, když se odváží požádat o výhru... Jinak by mohl vkládat roky.


Je tohle férová hra a vyvážená hra?

Jsem opravdu zvědavý, zda vaši kolegové dokážou zůstat při řešení stížností co nejvíce neutrální. Jsem si plně vědom toho, že pracovní místa ve vaší společnosti na těchto partnerstvích závisí, a v konečném důsledku jste největším hráčem v kasinovém průmyslu. Chápu, že je těžké zůstat neutrální při jednání s jedním uživatelem, zvláště když tuto službu vyřizování stížností nabízíte zdarma. Osobně si myslím, že by bylo lepší, kdybyste si za to účtovali řekněme 20–50 eur, nebo alespoň nabídli placenou možnost s například rychlejší reakční dobou.


Pokud kasino dokáže projít bez tvrzení a případně i nějakých nahodile poskládaných „důkazů" typu „Uživatel XY měl vaši IP adresu také před 6 měsíci" (každý ví, že IP adresy jsou obvykle přiřazovány dynamicky a nikdy nejsou stejné, pravidelně se mění a mohli jste také použít veřejnou Wi-Fi síť atd.), pak je mi rozhodně jasné, že se nezdá, že by se primárně snažilo pomoci. Jak již bylo zmíněno, nejedná se o útok na vás; do jisté míry chápu, že musíte být opatrní, a pokud na uživatelích nevyděláváte peníze, pak je to primárně práce.


Dnes jsem na obecném fóru založil další vlákno, tentokrát věcné, a doufám, že bude schváleno. Vím, že proti tomuto hráči s pravděpodobně miliardovým obratem nemám velký vliv, a nemám absolutně žádný zájem „pomlouvat" firmu a každé ráno ztrácet dvě hodiny psaním na telefonu. Ale prostě si myslím, že by si lidé měli alespoň dovolit zjistit si to prostřednictvím nějakého průzkumu, aby si každý mohl vytvořit vlastní nezávislý názor. Myslím, že by člověk musel být dost naivní a důvěřivý, aby se to snažil vyvrátit výmluvami.


S pozdravem a děkuji za vaši práci!

David

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.