FórumKasinaLucky Hunter Casino - všeobecná diskuze

Lucky Hunter Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Tarantino
|
673 zobrazení 2 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Hunter Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Ahoj,


Mohu jen všechny varovat před tímto kasinem! Hrál jsem pravděpodobně ve 100 kasinech, ale bohužel zde nelze provést výběr.


Snadno jsem zaplatil celkem 3 000 € a nyní jsem chtěl vybrat třímístnou částku dnes.


Můj účet je dlouhodobě ověřený, chtěli výpis z bankovního účtu, který byl z vkladu z minulého týdne, no, trochu nezvyklé, ale žádný problém. Nahráno a čeká se.


Najednou email, že výplata byla zamítnuta, už jen to je tak hnusná taktika, že o peníze zase přijdete (renomovaní poskytovatelé by si prostě vyžádali další doklady a výplatu rovnou nezrušili).


ale dobře, byl jsem požádán, abych odpověděl na email a potvrdil výplatní adresu a uvedl částku. Také jsem musel nechat agenta potvrdit adresu pro výplatu v živém chatu (také absolutní vtip). Ale nevadí, odpověděl jsem na email, napsal adresu a částku.

Po několika hodinách v živém chatu jsem se konečně s někým spojil a potvrdil adresu pro výplatu peněz. Pak mi řekl, ať počkám.


O několik minut později jsem obdržel další e-mail, že platba byla zamítnuta a vrácena na můj účet.


Tak jsem se hodiny pokoušel někoho zastihnout (e-mailem žádná odpověď) a v 90% případů mi na chatu přišla zpráva, že to mám zkusit znovu později. Pak řekl, že jsem nenapsal e-mail, takže jsem mu poslal snímek obrazovky e-mailu a požádal mě, abych to zkusil znovu.


Už jsem to zkoušel 6x!!! Bez úspěchu se nemohu dostat přes chat a nedostávám žádnou odpověď prostřednictvím e-mailu.


Nyní jsem prohrál zbývající částku a napsal e-mail s žádostí o doživotní zablokování mého účtu.


Doufám, že si toto varování přečte co nejvíce hráčů a bude se držet dál od kasina.

Automaticky přeloženo:
Tarantino
před 4 měsíci

Je mi opravdu líto toho problému a toho, že jste nemohli pokračovat a všechno jste ztratili.

Mohu se jen zeptat, jaký byl důvod odmítnutí výběru, pokud, jak jste řekl, byl váš účet ověřen a již jste měli mnoho úspěšných výběrů?🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky