Také bych řekl, že to rozhodně není nic příjemného. Ale zatím nám bohužel nezbývá nic jiného než počkat na další informace nebo na to, kam bude vaše stížnost směřovat odtud.
Naprosto rozumím vaší situaci, ale bylo by možné být ještě chvíli trpělivý? 🤔
I would also say that it is certainly not pleasant. But for now, unfortunately, all we can do is wait for any additional information or where your complaint will go from here.
I absolutely understand your situation, but would it be possible to be patient for a while longer ? 🤔
Dobré ráno, tak jsem si ve čtvrtek řekl, že se zkusím přihlásit ke svému účtu k mému překvapení, že je znovu otevřen 🤨. Jsem pozastaven, ale mohu se přihlásit, všiml jsem si zpětné platby z mé výhry zpět na účet! Poté požaduje identifikační dokumenty, které jsem posílal milionykrát. Po týdnu snažení jsem s někým mluvil a řekli mi doklad totožnosti, řekl jsem jí, prosím, zkontrolujte můj účet, uvidíte tisíce e-mailů a stížností a všechny mé dokumenty! Po měsíci se ani neobtěžovala si to přečíst nebo mi odpovědět. Každopádně jsem poslal své dokumenty prostřednictvím živého chatu, potřebovala doklad o adrese, který jsem poslal můj telefonní účet jako snímky obrazovky, ale musel jsem si jej stáhnout, což jsem udělal pro ni. Řekla, že je to vše potřebné. Dostanu email a ona vše předá příslušnému týmu 🤨 slyšela jsem to stokrát!! Ještě předtím, než jsem jí poslal své dokumenty, bylo napsáno, že probíhá ověřování mého účtu⚠️
Jsem stále zmatený, ale uvidím, co bude tento týden.
Morning, So on Thursday I just thought I would try and log in to my account to my surprise it’s been reopened 🤨. I’m suspended but can log in i noticed a charge back of my winning's back to the account! It’s then asking for Identification documents which I’ve sent millions of times. After a week of trying I spoke to someone and they said proof of ID, I told her please check my account you will see thousands of emails and complaints and all my documents! She did no1 had even bothered to read or reply to me after a month. Anyway I sent my documents through live chat, she needed proof of address which I sent my phone bill as screenshots but needed to be downloaded which I did for her. She said that’s everything needed. I will receive email and she’s passed everything on to the relevant team 🤨 heard that hundreds of times!! Before I even sent my documents to her it said on my account verification in progress⚠️
I’m still confused but will see what happens this week.
Uhm, nevím, co říct. Myslím, že držet palce a popřát hodně štěstí je na místě. 🤞🤞🤞🤞
Všechno to zní velmi špatně a doufám, že to brzy skončí šťastným koncem! Kasino má velmi vysoký bezpečnostní index, takže bych očekával lepší postupy a "handling" hráče 🤔
Uhm, I don't know what to say. I think crossing my fingers and wishing you the best of luck is in order. 🤞🤞🤞🤞
It all sounds very wrong, and I hope it will end soon with a happy ending! The casino possesses a very high safety index, so I would expect better procedures and player "handling" 🤔
Dobrý den, dalo by se říci, proč tomu tak je a kasino vám zadržuje peníze? Jak dlouho vaše situace trvá? Řekni mi trochu víc.
Hello, would it be possible to tell why this is so and the casino is withholding your money ? How long has your situation been going on ? Tell me a little more.
31. října jsem zadržel platbu s tím, že je to duplikát, není tomu tak, před několika měsíci jsem uzavřel účet, nebyl jsem s firmou spokojen, nevyhrával a bonusy byly nesmysl. Můj přítel mi řekl, že je to dobré, tak jsem si řekl, že to zkusím znovu. Nemohl jsem se přihlásit do toho, který jsem zavřel a otevřel nový. S radostí přijali vklady 470 liber během 5 týdnů. Měl jsem výběry. Pak z ničeho nic zavřel můj účet a zadržel výběr 200 GBP. To bylo 31. října. Pořád mě šikanují. Utratil jsem 31. Podařilo se mi vložit 170 GBP jeden po druhém v krátkém čase. Měl jsem narozeniny, byl jsem sám a měl jsem pár whisky. Takže ano, byla to hloupost, já vím. Mám bipolární a umím být impulzivní.
Pak mě ten den zablokovali. A zadržel 200.
Takže ty peníze opravdu potřebuji. Mám děti, nemám peníze na jídlo. Toto je vaše dnešní odpověď na mě. Nutí mě znovu čekat.
31st of October rhe have been witholding payment saying it is a duplicate it isn't, I closed an account a few months ago, i wasnt happy with the company, wasnt winning and bonuses were rubbish. My friend told me it was good so i thought i would give it another try. I couldn't log into the one i closed and opened a new one. They happily took £470 deposits over 5 weeks. Ive had withdrawals. Then out of nowhere closed my account and withheld £200 withdrawal. That was the 31st of October. They are still mucking me around. I overspent on the 31st. I managed to deposit £170 one after an other in a short amount of time. It was my birthday, i was alone and had a few whiskeys. So yes it was stupid i know. I have bi polar and can be impulsive.
Then they blocked me that day. And withheld the 200.
So i really need this money. I have kids..i have no money for food. This is thier reply to me today. Making me wait again.
Aktualizace. Po 10 dnech alespoň 20 e-mailů, facebookových zpráv a pomoci od kasinového guru a resolveru. Právě mi přišel e-mail, že peníze obdržím do 3 až 5 pracovních dnů. Nebylo nutné, aby můj účet uzavřeli. Udělali to také poté, co mě nechali opakovaně vložit 170 liber malých vkladů v krátkém čase. Stres, který jsem měl, byl zbytečný. Tuto firmu vůbec nedoporučuji.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Ahoj, nebyl tam žádný chat, pomocí kterého bych je mohl kontaktovat, také nikdy neodpovídají na žádné e-maily. Od té doby jsem se snažil poslat e-mail a zeptat se. Nějaké otázky, ale nikdy jsem se nevrátil, takže to vypadá, že dokud se nic nepokazí, je to v pořádku, ale pokud máte problém, je velmi těžké se s někým spojit
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
Aktualizace. Po 10 dnech alespoň 20 e-mailů, facebookových zpráv a pomoci od kasinového guru a resolveru. Právě mi přišel e-mail, že peníze obdržím do 3 až 5 pracovních dnů. Nebylo nutné, aby můj účet uzavřeli. Udělali to také poté, co mě nechali opakovaně vložit 170 liber malých vkladů v krátkém čase. Stres, který jsem měl, byl zbytečný. Tuto firmu vůbec nedoporučuji.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Dobrý den, četl jsem, co se stalo, a vidím, že jste již obdrželi aktualizaci a vaše peníze by měly brzy přijít. Mohl bys nám dát vědět, až dorazí, jestli vše proběhlo v pořádku?
Rád bych však také upozornil, že pokud říkáte, že potřebujete peníze, bylo by nejlepší nehrát, protože pokud peníze v kasinu prohrajete, pravděpodobně je již nedostanete zpět. Pokud tedy nemáte něco na straně, doporučoval bych nehrát.
Hello, I have read what happened and I see that you have already received the update and your money should be coming soon. Could you let us know when it arrives, if it all went well ?
However, I would also like to point out that if you say you need money, it would be best not to play, because if you lose the money in the casino then you probably won't get it back. So unless you have something on the side, I would recommend not to play.
Ahoj, nebyl tam žádný chat, pomocí kterého bych je mohl kontaktovat, také nikdy neodpovídají na žádné e-maily. Od té doby jsem se snažil poslat e-mail a zeptat se. Nějaké otázky, ale nikdy jsem se nevrátil, takže to vypadá, že dokud se nic nepokazí, je to v pořádku, ale pokud máte problém, je velmi těžké se s někým spojit
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
Jistě pochopil. Takže stále hrajete v tomto kasinu, i když komunikace zjevně není jejich silnou stránkou? Ptám se jen ze zvědavosti, protože jak říkáš, když jsou problémy, tak se těžko něco řeší.
Sure got it. So you still play at this casino even though communication is obviously not their strong point ? I'm just asking out of curiosity because, as you say, if there are problems, then it's hard to solve something.
Myslím, že jsem na většinu otázek níže odpověděl. Dnes zaplatili. 31. října jsem provedl výběr
I think I have answered most of the questions below. They paid today. 31st of October i made the withdrawal
Ahoj, promiň, myslel jsem, že je to jen stránka s radami 😅 ne, už v kasinu nehraju, protože je nemůžu kontaktovat s žádnou odpovědí, i když se to vyřešilo samo, nikdy jsem nedostal odpověď, takže jsem se rozhodl svůj účet zavřít kdyby nastaly nějaké problémy, které bych nedokázal vyřešit
Hi sorry I thought this was just an advice page 😅 no I don't play at the casino anymore due to not being able to contact them with any response as even tho it sorted itself I never got a reply so I decided to close my account incase any problems did arise which I wouldn't be able to sort
Ahoj!
Oh, moc děkuji za sdílení vašeho přístupu! Musím říct, že mi to zní velmi lákavě. Chci říct, proč zbytečně riskovat s "nemluvícím" kasinem, že?
Není divu, že ostatní mají zájem opustit místo. Pokud však někdy narazíte na dobrý výběr, dejte vědět komunitě, pokud vám to nevadí. 😉
Hi there!
Oh, thank you very much for sharing your approach! I must say it sounds very appealing to me. I mean, why take an unnecessary risk with a "speechless" casino, right?
No wonder others seem to be interested in leaving the place. If you ever come across a good pick, though, make sure to let the community know if you don't mind. 😉
Ahoj moje aktualizace je..
Vyplatili 11. listopadu. 11 dní po původní žádosti o výběr. Požádal jsem o konečnou odpověď pro IBAS a zaplatili do hodiny. 96 hodin čekáte na e-mailovou odpověď od péče o zákazníky. Na lottolandu nemohu napsat nic pozitivního. Neměl jsem duplicitní účty.
Hi my update is..
They paid out on the 11th of November. 11 days after original withdrawal request. I asked for thier final response for IBAS and they paid within the hour. 96 hours you wait for an email reply from customer care. There is nothing I can write that is positive about lottoland. I didnt have duplicate accounts.
Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, takže kasino se do tohoto časového rámce vejde, i když chápu, že čím déle to trvá, tím jste nervóznější.
Co se týče odpovědi na Váš email, myslím, že je to docela dlouhá doba na to čekat 4 dny.
Mohl bych Vás však požádat o aktualizaci Vaší stížnosti zde , kde píšete Petronele, že jste již obdrželi peníze, aby mohla stížnost uzavřít? Bylo by to jistě vhodné.
Kromě toho jste také řekl, že se do tohoto kasina nevrátíte, takže předpokládám, že je to z vaší strany konečné.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so the casino fits within this time frame, although I understand that the longer it takes the more nervous you get.
As for the reply to your email, I think that's quite a long time to wait 4 days.
However, could I ask you to update your complaint here, where you write to Petronela that you have already received the money so that she can close the complaint ? It would certainly be appropriate.
Besides, you also said that you are not coming back to this casino, so I suppose this is final on your part.
Tohle je opravdu zvláštní, přinejmenším...
Naštěstí se vám podařilo podat stížnost . Nyní musíme zjistit, co přimělo zaměstnance kasina, aby to udělali s vaším účtem. Vsadím se, že nemáš ponětí, že?
This is really weird, at least...
Luckily, you managed to submit the complaint. Now we have to find out what made the casino staff do that to your account. I bet you have no idea, have you?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.