FórumKasinaLottoland Casino - všeobecná diskuze

Lottoland Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od robertosalamar009
|
6304 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před rokem

Vůbec neřekli, o co jde, nebo co se děje. Je to od nich opravdu špatné. Nebyli vůbec profesionální.

Automaticky přeloženo:
zadiasalami
před rokem

Také bych řekl, že to rozhodně není nic příjemného. Ale zatím nám bohužel nezbývá nic jiného než počkat na další informace nebo na to, kam bude vaše stížnost směřovat odtud.

Naprosto rozumím vaší situaci, ale bylo by možné být ještě chvíli trpělivý? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, tak jsem si ve čtvrtek řekl, že se zkusím přihlásit ke svému účtu k mému překvapení, že je znovu otevřen 🤨. Jsem pozastaven, ale mohu se přihlásit, všiml jsem si zpětné platby z mé výhry zpět na účet! Poté požaduje identifikační dokumenty, které jsem posílal milionykrát. Po týdnu snažení jsem s někým mluvil a řekli mi doklad totožnosti, řekl jsem jí, prosím, zkontrolujte můj účet, uvidíte tisíce e-mailů a stížností a všechny mé dokumenty! Po měsíci se ani neobtěžovala si to přečíst nebo mi odpovědět. Každopádně jsem poslal své dokumenty prostřednictvím živého chatu, potřebovala doklad o adrese, který jsem poslal můj telefonní účet jako snímky obrazovky, ale musel jsem si jej stáhnout, což jsem udělal pro ni. Řekla, že je to vše potřebné. Dostanu email a ona vše předá příslušnému týmu 🤨 slyšela jsem to stokrát!! Ještě předtím, než jsem jí poslal své dokumenty, bylo napsáno, že probíhá ověřování mého účtu⚠️

Jsem stále zmatený, ale uvidím, co bude tento týden.

Automaticky přeloženo:
zadiasalami
před 12 měsíci

Uhm, nevím, co říct. Myslím, že držet palce a popřát hodně štěstí je na místě. 🤞🤞🤞🤞

Všechno to zní velmi špatně a doufám, že to brzy skončí šťastným koncem! Kasino má velmi vysoký bezpečnostní index, takže bych očekával lepší postupy a "handling" hráče 🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zadržují 200 £ a neodpovídají mi

Automaticky přeloženo:
leannejkc
před 10 měsíci

Dobrý den, dalo by se říci, proč tomu tak je a kasino vám zadržuje peníze? Jak dlouho vaše situace trvá? Řekni mi trochu víc.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

31. října jsem zadržel platbu s tím, že je to duplikát, není tomu tak, před několika měsíci jsem uzavřel účet, nebyl jsem s firmou spokojen, nevyhrával a bonusy byly nesmysl. Můj přítel mi řekl, že je to dobré, tak jsem si řekl, že to zkusím znovu. Nemohl jsem se přihlásit do toho, který jsem zavřel a otevřel nový. S radostí přijali vklady 470 liber během 5 týdnů. Měl jsem výběry. Pak z ničeho nic zavřel můj účet a zadržel výběr 200 GBP. To bylo 31. října. Pořád mě šikanují. Utratil jsem 31. Podařilo se mi vložit 170 GBP jeden po druhém v krátkém čase. Měl jsem narozeniny, byl jsem sám a měl jsem pár whisky. Takže ano, byla to hloupost, já vím. Mám bipolární a umím být impulzivní.

Pak mě ten den zablokovali. A zadržel 200.

Takže ty peníze opravdu potřebuji. Mám děti, nemám peníze na jídlo. Toto je vaše dnešní odpověď na mě. Nutí mě znovu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Aktualizace. Po 10 dnech alespoň 20 e-mailů, facebookových zpráv a pomoci od kasinového guru a resolveru. Právě mi přišel e-mail, že peníze obdržím do 3 až 5 pracovních dnů. Nebylo nutné, aby můj účet uzavřeli. Udělali to také poté, co mě nechali opakovaně vložit 170 liber malých vkladů v krátkém čase. Stres, který jsem měl, byl zbytečný. Tuto firmu vůbec nedoporučuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj, nebyl tam žádný chat, pomocí kterého bych je mohl kontaktovat, také nikdy neodpovídají na žádné e-maily. Od té doby jsem se snažil poslat e-mail a zeptat se. Nějaké otázky, ale nikdy jsem se nevrátil, takže to vypadá, že dokud se nic nepokazí, je to v pořádku, ale pokud máte problém, je velmi těžké se s někým spojit

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Aktualizace. Po 10 dnech alespoň 20 e-mailů, facebookových zpráv a pomoci od kasinového guru a resolveru. Právě mi přišel e-mail, že peníze obdržím do 3 až 5 pracovních dnů. Nebylo nutné, aby můj účet uzavřeli. Udělali to také poté, co mě nechali opakovaně vložit 170 liber malých vkladů v krátkém čase. Stres, který jsem měl, byl zbytečný. Tuto firmu vůbec nedoporučuji.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, četl jsem, co se stalo, a vidím, že jste již obdrželi aktualizaci a vaše peníze by měly brzy přijít. Mohl bys nám dát vědět, až dorazí, jestli vše proběhlo v pořádku?

Rád bych však také upozornil, že pokud říkáte, že potřebujete peníze, bylo by nejlepší nehrát, protože pokud peníze v kasinu prohrajete, pravděpodobně je již nedostanete zpět. Pokud tedy nemáte něco na straně, doporučoval bych nehrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, nebyl tam žádný chat, pomocí kterého bych je mohl kontaktovat, také nikdy neodpovídají na žádné e-maily. Od té doby jsem se snažil poslat e-mail a zeptat se. Nějaké otázky, ale nikdy jsem se nevrátil, takže to vypadá, že dokud se nic nepokazí, je to v pořádku, ale pokud máte problém, je velmi těžké se s někým spojit

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jistě pochopil. Takže stále hrajete v tomto kasinu, i když komunikace zjevně není jejich silnou stránkou? Ptám se jen ze zvědavosti, protože jak říkáš, když jsou problémy, tak se těžko něco řeší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Myslím, že jsem na většinu otázek níže odpověděl. Dnes zaplatili. 31. října jsem provedl výběr

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Nikdy se nevrátím, jsou hrozné

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj, promiň, myslel jsem, že je to jen stránka s radami 😅 ne, už v kasinu nehraju, protože je nemůžu kontaktovat s žádnou odpovědí, i když se to vyřešilo samo, nikdy jsem nedostal odpověď, takže jsem se rozhodl svůj účet zavřít kdyby nastaly nějaké problémy, které bych nedokázal vyřešit

Automaticky přeloženo:
faydharris2
před 10 měsíci

Ahoj!

Oh, moc děkuji za sdílení vašeho přístupu! Musím říct, že mi to zní velmi lákavě. Chci říct, proč zbytečně riskovat s "nemluvícím" kasinem, že?

Není divu, že ostatní mají zájem opustit místo. Pokud však někdy narazíte na dobrý výběr, dejte vědět komunitě, pokud vám to nevadí. 😉


Automaticky přeloženo:
leannejkc
před 10 měsíci

Ahoj moje aktualizace je..

Vyplatili 11. listopadu. 11 dní po původní žádosti o výběr. Požádal jsem o konečnou odpověď pro IBAS a zaplatili do hodiny. 96 hodin čekáte na e-mailovou odpověď od péče o zákazníky. Na lottolandu nemohu napsat nic pozitivního. Neměl jsem duplicitní účty.

Automaticky přeloženo:
leannejkc
před 10 měsíci

Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, takže kasino se do tohoto časového rámce vejde, i když chápu, že čím déle to trvá, tím jste nervóznější.

Co se týče odpovědi na Váš email, myslím, že je to docela dlouhá doba na to čekat 4 dny.

Mohl bych Vás však požádat o aktualizaci Vaší stížnosti zde , kde píšete Petronele, že jste již obdrželi peníze, aby mohla stížnost uzavřít? Bylo by to jistě vhodné.

Kromě toho jste také řekl, že se do tohoto kasina nevrátíte, takže předpokládám, že je to z vaší strany konečné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Uzavřený účet bez důvodu. Kde si stojím, když mám 2 zpracovávané výběry?

Automaticky přeloženo:
barriecleere
před 7 měsíci

Tohle je opravdu zvláštní, přinejmenším...

Naštěstí se vám podařilo podat stížnost . Nyní musíme zjistit, co přimělo zaměstnance kasina, aby to udělali s vaším účtem. Vsadím se, že nemáš ponětí, že?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Žádný nápad a je to frustrující, protože to není, jako by to bylo jen pár £

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky