DomůFórumKasinaLottoland Casino - všeobecná diskuze

Lottoland Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od robertosalamar009
|
7 996 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lottoland Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jak se zde registruji

Automaticky přeloženo:
robertosalamar009
před 2 roky

Dobrý den robertosalamar009, můžete se jednoduše zaregistrovat prostřednictvím své e-mailové adresy nebo se přihlásit pomocí svého účtu na Facebooku. file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doporučuji toto kasino! Jen dobré zkušenosti s tím! Jediná věc, která je trochu problematická, je, že výběry nejsou přímé.. ale stále je to relativně rychlé přibližně 1 / 2 dne

Automaticky přeloženo:
HellisBre
před 2 roky

Ahoj,

jak dlouho jste chtěli odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vložil jsem 10 dolarů na svůj lottoland účet, koupil jsem si jeden tiket za mega miliony a pak můj zbývající zůstatek zmizel na nulu.

Automaticky přeloženo:
regvedi9
před 2 roky

Ahoj,

jste si jisti, že jste neporušili žádné bonusové podmínky? Jak to prosím kasino vysvětlilo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Lottoland nechce dávat legitimní roztočení zdarma. Osobně bych chtěl 20 ks. Hry na jejich stránkách kupodivu zmizely. V tom bych chtěl vaši pomoc. S pozdravem Balázs Bánhidi filefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Bazsi1234
před rokem

Ahoj.

Vysvětlil byste mi problém, prosím? já tomu nerozumím. Pokud narazíte na technické problémy, obraťte se na kasino. Zkuste zalistovat v pravidlech, možná najdete bonusového průvodce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj inmade výběr z lottoland uk, obdržel jsem e-mail, že vaše prostředky jsou na cestě. To mi jeho bylo zpracováno a peníze byly odeslány. Nebo to jen znamená, že to zpracovávají a odešlou, jakmile budou kontroly provedeny. Jen by mě zajímalo, protože jsem viděl mnoho recenzí, které říkají, že mají platbu za 24 hodin, ale na webu je uvedeno až 15 pracovních dnů na výběr.

Automaticky přeloženo:
faydharris2
před rokem

Ahoj.

Na základě výrazu „vaše prostředky jsou na cestě" bych tipoval, že výběr byl zpracován. Věřím však, že to může potvrdit pouze zaměstnanec kasina.

Jen jedna otázka: Jaký je aktuální stav odstoupení od smlouvy?

Nebylo by na škodu zeptat se operátora podpory nebo chatu, jakmile jste přihlášeni. 🤔

Dejte nám vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dne 26.7.23

Vyhrál jsem 43 tisíc na lottolandu, poslal jsem všechny možné dokumenty. Stále mi nevyplatili.

Automaticky přeloženo:
zadiasalami
před rokem

Upřímně, v tuto chvíli není moc co říct. Procházel jsem vaši stížnost , abych zjistil, že váš účet byl v pátek zablokován. 🤔

Dávám přednost předkládání pozitivních postřehů, takže začněme tím, že toto kasino je vysoce hodnoceno a je řádně licencováno pod UKGC. Předpokládám, že jsi trochu nervózní, ale zatím musíme být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se být pozitivní! Je ale velmi podezřelé, že vyhraju 26. 8. 23, pak budu zablokován 23. 8. 2011. Poskytl jsem všechny dokumenty a další. Každý den jiný zaměstnanec jako pro něco jiného, co jsem měl já.

Automaticky přeloženo:
zadiasalami
před rokem

Ano, je to velmi matoucí, že? Držte se optimismu; dokud nebudou poskytnuty žádné další informace, nebudu dělat ukvapené závěry. Možná byl váš účet prošetřen? Jste si vědom takové situace?

Někdy se to stane a kasina obvykle preferují časování účtu během kontroly.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vůbec neřekli, o co jde, nebo co se děje. Je to od nich opravdu špatné. Nebyli vůbec profesionální.

Automaticky přeloženo:
zadiasalami
před rokem

Také bych řekl, že to rozhodně není nic příjemného. Ale zatím nám bohužel nezbývá nic jiného než počkat na další informace nebo na to, kam bude vaše stížnost směřovat odtud.

Naprosto rozumím vaší situaci, ale bylo by možné být ještě chvíli trpělivý? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, tak jsem si ve čtvrtek řekl, že se zkusím přihlásit ke svému účtu k mému překvapení, že je znovu otevřen 🤨. Jsem pozastaven, ale mohu se přihlásit, všiml jsem si zpětné platby z mé výhry zpět na účet! Poté požaduje identifikační dokumenty, které jsem posílal milionykrát. Po týdnu snažení jsem s někým mluvil a řekli mi doklad totožnosti, řekl jsem jí, prosím, zkontrolujte můj účet, uvidíte tisíce e-mailů a stížností a všechny mé dokumenty! Po měsíci se ani neobtěžovala si to přečíst nebo mi odpovědět. Každopádně jsem poslal své dokumenty prostřednictvím živého chatu, potřebovala doklad o adrese, který jsem poslal můj telefonní účet jako snímky obrazovky, ale musel jsem si jej stáhnout, což jsem udělal pro ni. Řekla, že je to vše potřebné. Dostanu email a ona vše předá příslušnému týmu 🤨 slyšela jsem to stokrát!! Ještě předtím, než jsem jí poslal své dokumenty, bylo napsáno, že probíhá ověřování mého účtu⚠️

Jsem stále zmatený, ale uvidím, co bude tento týden.

Automaticky přeloženo:
zadiasalami
před rokem

Uhm, nevím, co říct. Myslím, že držet palce a popřát hodně štěstí je na místě. 🤞🤞🤞🤞

Všechno to zní velmi špatně a doufám, že to brzy skončí šťastným koncem! Kasino má velmi vysoký bezpečnostní index, takže bych očekával lepší postupy a "handling" hráče 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zadržují 200 £ a neodpovídají mi

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky