FórumKasinaLocowin Casino - všeobecná diskuze

Locowin Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Togo1988
|
19637 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dobrý den, dnes mi poslali email z locowin a říkají mi, že odmítají platbu 2700 eur za nedodržení předpisů, když je to úplná lež, žádám zde o pomoc, pokud mi můžete pomoci, file Přikládám zprávu, kterou mi poslali. Můžete mi říct, jak se chovat???

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Odepřeli mi výběr peněz a finanční prostředky si ponechali, jak mohu jednat?

Automaticky přeloženo:
Gustavo.1
před 4 měsíci

Chápu. Zpráva říká, že jste porušili pravidlo maximální bonusové sázky, že? Můžu se zeptat, jestli o tom víte?

Pokud mají k prohlášení nějaký důkaz, bohužel se v takovém případě nedá nic dělat.

Dejte nám prosím vědět, zda vám můžeme v tomto případě nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Říkají mi, že jsem hrál 1 400 €, ale to k tomu patří, před 1 400 €, co jsem měl peníze, si nemohou nechat všechny peníze jen tak, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
Gustavo.1
před 4 měsíci

Rozumím tomu, co říkáte. Mohl byste mi však odpovědět na mou otázku, prosím? Pokud by došlo k porušení pravidla maximální sázky, bohužel neexistuje žádná možnost, jak bychom mohli pomoci jinak.🤷‍♀️

Kolik jsi vlastně měl předtím? Jakou částku chcete vybrat? Jen se snažím pochopit, co přesně by se tam mohlo stát.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

file No, nevěděl jsem o pravidle maximální sázky, ale přikládám screenshot sázek a jaká část peněz byla vydělána maximální sázkou, můžeme něco udělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hrál jsem 20 eur jako bonus, což mi v podstatě dali 40, a musel jsem vsadit 650, abych vybral, co jsem dostal, velmi obtížné, ale s nesmyslem po 2 týdnech a mnoha hodinách to vyšplhalo až na 2 500 eur, zkusil jsem výběr 4 před dny (už mám účet ověřený u KYC, toho divného) jsem vybral 1000 eur a nechal na účtu přibližně 1500 eur, abych mohl pokračovat ve hře. Mám o tom screenshoty a videa s daty a šel jsem spát minulou noc za úsvitu po hraní, opustil jsem účet asi v 1500 a s výběrem 1000 před 3 dny se ráno probudím a obdržím velmi podivný e-mail plný čísel a s touto zprávou (Psali jsme vám ohledně vaší žádosti o výběr 1 000 EUR. Bohužel jsme vaši žádost o výběr museli zamítnout z důvodu porušení našich Podmínek podáním bonusových sázek nad limit s aktivním bonus a hraním omezených her během převodu bonusu.) Nerozumím, co tím myslíte, v profilu je napsáno bonusový zůstatek (ten, který vám dají) a můj účet vyrovnává moje peníze od nikoho jiného a s 20 eury že mi dali, udělal jsem sázku 650 a šel z toho na 2500 a v mém profilu to jasně uvedlo zůstatek na účtu 2500 zůstatek bonusu 0 eur, byly to moje peníze a najednou po přečtení e-mailu se přihlásím na svůj locowin účet a koukám, že mám 20 eur. Netrpím hazardem ani nejsem pravidelným hráčem, ale pochopte, že když jsem viděl, že jsem po 2 týdnech hracích hodin šel z 2 500 na 20 eur a navyšoval zůstatek, poněkud mě to naštvalo. Kdybyste mi prosím pomozte, realita je taková, že pocházím z velmi skromných poměrů a oslavovali jsme ty peníze na zaplacení účtů... a stejně jsem jim neřekl, že zmizely, jestli se dá něco dělat, opravdu děkuji . Adriane


Automaticky přeloženo:
adrianseguragordon
před 3 měsíci

Ahoj, z toho, co popisuješ, se mi zdá, že to bylo vysvětleno celkem jasně. Dokud jste hráli s bonusem, platí určitá omezení. A těmi může být to, že to nemůžete hrát na žádnou hru a také nějakou maximální sázku, kterou můžete mít na roztočení.

Četl jste o tom někde ve smluvních podmínkách? Mělo by to být napsáno tam, nebo v samotném bonusu, který jste aktivovali.

Jaké hry jste hráli a jaká byla vaše sázka?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Byly tam 2 týdny hraní s zůstatkem větším než 2000 €, střílel jsem na 0,80, 1 € nebo 2 € a kupoval jsem bonusy 50-70-80 €, o bonusu jsem neměl ani ponětí, ale kromě toho, bonus byl již hotový, myslím to je to, co jsem vysvětlil v předchozí zprávě, v profilu máte svůj zůstatek a bonusový zůstatek a sázku 650, abyste tento zůstatek učinili vaším a vybrali jej. Vsadil jsem 20krát 650, možná jsem za tuto dobu, co jsem hrál, hodně prohrál a hodně získal, a zůstatek, který jsem měl v době výběru, byl zůstatek mého účtu, podle toho, co jste mi řekli, pak bych nikdy to nebude možné stáhnout bez ohledu na to, co jsem udělal? Bonus byl 40 € za sázku 650 a nakonec jsem měl 4000, nemá být ten rozdíl nad již dokončenou sázkou můj? V jakém okamžiku to budu moci stáhnout, nechápu, proč tedy pokračovat v hraní, když je to stejné jako hraní s demo zůstatkem, a nikde jsem neviděl, že bych nemohl hrát podle toho, co věci nebo limit sázky, o tom nemám ponětí, vím jen, že mi dali 20 €, když jsem vložil 20 € a musel jsem dosáhnout 650 (což je šíleně nemožné) a dosáhl jsem 4000 navíc nemůžu stáhněte si to pro jistotu, drobným písmem se mě to najednou teď, když mám peníze, dotýká, no v podstatě jsem prohrál 2500 € za to, že jsem normálně hrál a vydělával si je sám sázením, když už jsme tady, mám otázku, co bych měl vidět udělat podle kasino, aby bylo možné vybrat 2500, a nemohli mi dát nějaké upozornění, před těmi prvními dny jsem už vyhrál peníze a hrál jsem, jak jsem vám řekl na začátku, protože mě nechali hrát 2-3 týdny moje bilance velmi dobře odnést je nelogická a krutá vzhledem k tomu, že jsem vyhrál dobrou částku, vidím, že to nejde vyřešit, každopádně děkuji... locowin nedoporučuji na základě své osobní zkušenosti a pokud bych mohl pro výběr bych to považoval za velmi dobré kasino s velmi dobrou pomocí

Automaticky přeloženo:
adrianseguragordon
před 2 měsíci

Pokud jsi splnil celý bonus a jeho sázení, tak nevidím důvod, proč bys nemohl vybrat. To by byla otázka pro kasino. Ale psal jsi, že tě obvinili, že hraješ i nějaké zakázané hry. Podíval ses na to? Zkuste to nejdříve zachytit, když vám řeknou, co jste konkrétně porušili a pokud máte pocit, že kasino nic neudělalo a špatně to vyhodnotilo, pak bychom se vám pokusili pomoci.

Pokud to, co jste nahráli, bylo po vsazení bonusu a splnění podmínek bonusu, měli byste peníze dostat.

Zkuste se tedy nad tím zamyslet a určitě mi dejte vědět, protože pokud jste vyhráli férově a myslíte si, že je na vině kasino, pak se můžeme pokusit pomoci podáním stížnosti.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, hraji 2 dny a podařilo se mi dokončit 1 bonus s 40 €, dostal jsem 250 € a další se 40 €, dostal jsem 650 €. Požádali mě o občanku a teď mám nějaké výpisy z účtu. Ví někdo, co se děje? Hrál jsem jiné domy jako bwin a nefungují. tolik zaplatit

Automaticky přeloženo:
comoakello23
před měsícem

Dobrý den, podle toho, co popisujete, procházíte ověřením účtu. Nic neobvyklého a téměř každé kasino má tento proces zabudován do svých výběrů. Určitě bych spolupracoval a až to úspěšně dokončíte, dejte mi vědět. Jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat, než se budeš moci odvolat.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem na tom stejně jako minule, pořád se ptají na čas a pořád mi nepřišly peníze a live chat trvá dlouho a neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
p5nx2ykq2b
před měsícem

Mohl bys nám říct víc? Nevidím od vás žádné další příspěvky, kde byste popisovali své zkušenosti v tomto kasinu. 🤔

Jak dlouho čekáte na výběr a je váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Locowin mi nevyplácí mou výhru 3500 eur. Do Locowin jsem vstoupil s uvítacím bonusem vložením 50 eur, ze kterých se stal bonus 100. No, četl jsem o x36 a všem souvisejícím s bonusovými pravidly a naprosto vše jsem dodržel a dokonce mám zaznamenané, jak jsem dosáhl 7000 eur. Pak po chvíli pokračování v sázení jsem klesl na 3500 a rozhodl se ten samý den, 9., provést výběr a tak začal věčný týden potvrzování účtu. Po potvrzení mi řekli, abych počkal 48 hodin a po 48 hodinách je kontaktuji a oni mi sdělí, že došlo k internímu problému a že mě budou kontaktovat. Zkrátka se to děje dnes, 18. ráno, teď otevřu stránku a dali počátečních 50 a zrušili těch 3500, aniž by mi cokoliv oznámili e-mailem, jak řekli. Neporušil jsem žádné z jejich pravidel a poprvé se mi již nevěnují prostřednictvím chatové podpory. Prosím, pomozte mi, ničemu nerozumím.

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
AngelDiaz
před 2 týdny

To pro vás musí být opravdu frustrující, zvláště pokud jste nedostali žádné vysvětlení ohledně situace.

Proto doufám, že náš reklamační tým bude schopen zjistit, co se stalo a proč zrušili výhru.

K tomu od vás potřebují další informace, proto prosím aktualizujte svou stížnost, kdykoli je to možné. Snad se brzy dozvíme více.

Pokud máte v této věci něco nového, informujte nás také.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky