Dobře, v tom případě by kasino mělo prokázat a ukázat důkazy prokazující, že skutečně máte více účtů, jak tvrdí. V opačném případě není důvod ke ztrátě výhry!
Alright, in that case, the casino should prove and show evidence proving that you really have more accounts as they claim. Otherwise there's no reason to void your winnings!
Ahoj,
V kasinu jsem pravidelně vydělával 1 000 EUR a minulý týden jsem o to požádal bankovním převodem. Dokumenty byly nahrány v pondělí.
Od té doby kasino nereagovalo na žádné e-maily a dokonce ani na živou podporu.
jak proti tomu mohu zakročit?
Hi there,
I made a regular profit of € 1000 at the casino and requested it last week by bank transfer. The documents were uploaded on Monday.
Since then, the casino has not responded to any emails or even to live support.
how can i take action against it?
Hallo,
bei dem Casino habe ich regulär einen Gewinn von 1000€ erzielt und diesen letzte Woche per Banküberweisung angefordert. Upload der Dokumente war am Montag.
Seitdem meldet sich das Casino auf keine E-Mail oder selbst im Live-Support nicht.
wie kann ich dagegen vorgehen?
Dobrý den, zde je seznam stížností podaných proti kasinu Locowin: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Můžete podat svou stížnost, jak vidíte, ostatní měli nebo dokonce mají stejný problém, jako máte nyní vy 🙁. Pro příště by bylo rozumné zkontrolovat jakékoli kasino před prvním vkladem. Nebo to zkuste s nižší sumou.
Doufám, že nakonec dostanete zaplaceno.
Hello, here is a list of complaints submitted against Locowin casino: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
You can submit your complaint, as you can see the others had or even have the same problem as you have now 🙁. For next time, it would be wise to check on any casino before the first deposit. Or try it with a lower sum.
Hope you will get paid after all.
Lidé se vyhýbají kasinu.
143 eur v bonusových kreditech se prostě nedalo hrát ani vybrat.
V podpoře je chyba a bude opravena.
KONEČNÝ VÝSLEDEK: Po 5 dnech bonus vypršel a já už nemám ani cent.
Měl jsem také 20 eur na cashbacku, který byl také bez důvodu zrušen.
Největší podvodné kasino na trhu.
People stay away from the casino.
143 euros in bonus credits were simply not playable or withdrawable.
The support there is a bug and it will be fixed.
FINAL RESULT: After 5 days the bonus expired and I don't have a cent anymore.
I also had 20 euros in cashback, which was also canceled without any reason.
Biggest scam casino on the market.
Leute lasst die Finger von dem Casino.
143 Euro Bonusguthaben waren einfach nicht spiel oder auszahlbar.
Der Support da ist ein Fehler und der wird behoben.
ENDRESULTAT: nach 5 tagen ist der bonus ausgelaufen und ich hab keinen Cent mehr.
Ebenso hatte ich noch 20 Euro Cashback die mir ebenfalls ohne Grund storniert wurden.
Größtes Betrüger Casino auf dem Markt.
Ahoj,
zdá se, že toto kasino zůstává stejné. Podívejte se na předchozí rozhovory zde. 🙁
Řekl bych, že byste měli dostat šanci dokončit bonus, ale upřímně, nemyslím si, že je to zajímá.
Jste stále v kontaktu s podporou?
Hello,
it seems that this casino stays the same. Just check these previous conversations here. 🙁
I'd say that you should be given the chance to complete the bonus, but honestly, I do not think that they care.
Are you still in touch with the support?
Stalo se mi to stejně jako tobě. Locowin se nevyplácí, pokud vyhrajete. Hrál jsem bez bonusu a normálně vyhrál. Kolem 2000 eur. První e-mail je, že jsem překročil limit pro výběr. Ale výplatní limit 2000 Euro? Guru kasina napsal 5000 týdně. 2. mail byl vyplacen za 72 hodin, 3. mail byl vyplacen za 10 dní, dnes 4. mail Děkujeme, že jste se na nás obrátili.
Omlouváme se za nepříjemnosti a zpoždění. Upozorňujeme, že váš výběr je stále pod kontrolou našeho bezpečnostního oddělení pro další kontroly, které mohou trvat až týdny.
jaké falešné kasino. Ze své zkušenosti bych vám doporučil neinkasovat ani 1 cent.
It happened to me as well as you. Locowin does not pay out if you win. I played without a bonus and won normally. Around 2000 euros. The first email is that I'm over my withdrawal limit. But 2000 Euro payout limit? Casino guru wrote 5000 a week. 2nd mail was payout in 72 hours, 3rd mail payout in 10 days, today 4th mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
what a fake casino. From my experience, I would advise you not to collect even 1 cent.
Sowie euch ist es mir ergangen. Locowin zahlt nicht aus, wenn man gewinnt. Habe ohne Bonus gespielt und ganz normal gewonnen. Um die 2000 Euro. Die erste Mail ist, das ich über meine Auszahlung limit liege. Aber 2000 Euro Auszahlung limit? Casino guru hat doch geschrieben 5000 in der Woche. 2.mail war Auszahlung in 72 Stunden, 3.mail Auszahlung in 10 Tagen, heute 4.mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
, was für eine fake casino. Ich würde aus meine Erfahrung euch abraten, auch nur 1 Cent einzuholen.
Dobrý den, to mě mrzí.
Podle dosud nevyřešených stížností nezbývá než doufat, že se své výhry jednou dočkáte.
Vždy si předem ověřte recenze, hodnocení reputace a stížnosti, abyste se mohli takové nepříjemné zkušenosti ušetřit. 🙁
Hello, I'm sorry to hear that.
According to the previously unresolved complaints, we can only hope that you will see your winnings one day.
Always check reviews, reputation scores, and complaints in advance so you can spare yourself such an unpleasant experience. 🙁
Hi, what country did you register under please? According to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic. Have you entered all your registration information correctly and is your user account already verified? Or, please, when the verification took place and whether you have ever successfully withdrawn money here in the past. Thank you for the info.
Ahoj, pod jakou zemí jsi se prosím registroval? Podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z ČR. Uvedl jsi správně všechny své údaje potřebné pro registraci a je tvůj uživatelský účet již ověřen? Případně prosím kdy verifikace proběhla a zda jsi zde již někdy v minulosti úspěšně vybral peníze. Děkuji za info.
Hello, yes, my account is verified and I am from the Czech Republic, and money cannot be withdrawn, it says withdrawal via email, but an error appears, you can only deposit money, but not withdrawal
Ahoj, ano můj účet je ověřen a jsem s české republiky, a peníze nelze vybrat píše mi to výběr přes email, ale objeví se chyba,jde pouze vložit peníze ale výběr ne
If I were you, I would try to inform the casino first and ask what could be the cause. Try their live chat or send an email and describe your problem. In case they refuse to communicate, do not hesitate to contact us further.
The reputation of the casino is not very promising, rather debatable, as can be seen here , and the biggest minus is the unfair rules.
Please go through their T&C again and try to focus on how it is with accepting players from the Czech Republic. As I already mentioned, according to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic, did you use e.g. a VPN?
Být tebou , tak zkusím kasino nejprve informovat s dotazem, co může být příčinou. Zkus jejich live chat nebo zasláním emailu a popsat svůj problém. V případě, že by odmítali komunikovat, neváhej se na nás dále obrátit.
Reputace kasina není příliš slibná, spíše diskutabilní, jak je vidět zde a největší mínus má za neférová pravidla.
Projdi si prosím znova jejich T&C a zkus se zaměřit na to, jak je to s přijímáním hráčů z ČR. Jak jsem již uvedla, toto kasino dle našich informací nepřijímá hráče z ČR, nepoužil jsi např. VPN?
Hi,
managed to get in touch with support? If there's anything new, we'd love to hear from you.
Ahoj,
podařilo se spojit se s podporou? Když bude cokoliv nového, rádi seo tom dozvíme.
Ahoj,
Už několik dní mám problémy s vyplácením zisku z Locowinu.
Ověření KYC pro mou adresu zatím selhalo. Již jsem zaslal faktury, osobní údaje a výpis z účtu. Pokaždé toto ověření trvá 48 hodin a pokaždé mi řeknou, že dokumenty jsou neplatné. už fakt nevím.
Předem děkuji za Vaši pomoc.
Hello,
I've been having problems paying out my Locowin profit for days now.
So far, the KYC verification for my address has failed. I have already sent invoices, personal information and a bank statement. Each time this verification takes 48 hours and each time they tell me that the documents are invalid. I really don't know anymore.
Thank you in advance for your help.
Hallo,
Ich habe nun seit Tagen Probleme mein Locowin Gewinn auszuzahlen.
Es scheitert bisher an der KYC Verifizierung für meine Adresse. ich habe jetzt schon Rechnungen, Perso und Kontoauszug gesendet. Jedes mal dauert diese Überprüfung 48 Stunden und jedes mal sagen Sie mir das die Dokumente ungültig sind. Langsam weiß ich echt nicht mehr weiter.
Vielen dank im Voraus für die Hilfe.
Ahoj,
omlouvám se, že to slyším. Nejlepší by bylo zeptat se v kasinu, co je s dokumenty špatně. Nemá smysl posílat pořád to samé.
Zkoušel jsi se zeptat, prosím? Pokud ano, co se zdá být nesprávné?
Hello,
sorry to hear that. It would be best to ask the casino what is wrong with the documents. There is no point in sending the same all along.
Did you try to ask, please? If so, what seems to be incorrect?
Myslím, že locowin je jedna z nejlepších stránek vůbec. Vyrobeno včera za 10 eur 600, ale vše bylo znovu ztraceno
I think locowin is one of the best sites ever. Made yesterday with 10 euros 600 but everything was lost again
Ich finde locowin einer der besten Seiten überhaupt. Gestern mit 10 Euro 600 gemacht aber alles wieder verspielt
Viděl jsem zde mnoho starých špatných komentářů k Locowinovi. Před 2 lety jsem nebyl klientem, ale jelikož jsem zákazníkem, v tomto kasinu si hodně užívám. Je to novinka ve Francii a úžasný doplněk ke všem ostatním. Ohledně problému s výběry, který někteří zmiňují. Potýkáte se ještě s nějakými problémy?
Saw many old bad comments here for Locowin. I was not a client 2 years ago but since I am customer I am enjoying a lot at this Casino. Its new in France and an amazing addition to all the others. Regarding the withdrawals poblem that some mention. Are you still facing any problems?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.