FórumKasinaLocowin Casino - všeobecná diskuze

Locowin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Togo1988
|
14091 zobrazení 76 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 2 roky

Zrušili jste můj výběr!!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Psal jsem pro MGA!

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 2 roky

Dobře, v tom případě by kasino mělo prokázat a ukázat důkazy prokazující, že skutečně máte více účtů, jak tvrdí. V opačném případě není důvod ke ztrátě výhry!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


V kasinu jsem pravidelně vydělával 1 000 EUR a minulý týden jsem o to požádal bankovním převodem. Dokumenty byly nahrány v pondělí.


Od té doby kasino nereagovalo na žádné e-maily a dokonce ani na živou podporu.


jak proti tomu mohu zakročit?

Automaticky přeloženo:
Robson1991
před 2 roky

Dobrý den, zde je seznam stížností podaných proti kasinu Locowin: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Můžete podat svou stížnost, jak vidíte, ostatní měli nebo dokonce mají stejný problém, jako máte nyní vy 🙁. Pro příště by bylo rozumné zkontrolovat jakékoli kasino před prvním vkladem. Nebo to zkuste s nižší sumou.

Doufám, že nakonec dostanete zaplaceno.


Příspěvek od Radka Upravil Daniel
Důvod: aktualizovaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Lidé se vyhýbají kasinu.

143 eur v bonusových kreditech se prostě nedalo hrát ani vybrat.

V podpoře je chyba a bude opravena.

KONEČNÝ VÝSLEDEK: Po 5 dnech bonus vypršel a já už nemám ani cent.

Měl jsem také 20 eur na cashbacku, který byl také bez důvodu zrušen.


Největší podvodné kasino na trhu.


Automaticky přeloženo:
OOdiegoOO
před 2 roky

Ahoj,

zdá se, že toto kasino zůstává stejné. Podívejte se na předchozí rozhovory zde. 🙁

Řekl bych, že byste měli dostat šanci dokončit bonus, ale upřímně, nemyslím si, že je to zajímá.

Jste stále v kontaktu s podporou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stalo se mi to stejně jako tobě. Locowin se nevyplácí, pokud vyhrajete. Hrál jsem bez bonusu a normálně vyhrál. Kolem 2000 eur. První e-mail je, že jsem překročil limit pro výběr. Ale výplatní limit 2000 Euro? Guru kasina napsal 5000 týdně. 2. mail byl vyplacen za 72 hodin, 3. mail byl vyplacen za 10 dní, dnes 4. mail Děkujeme, že jste se na nás obrátili.


Omlouváme se za nepříjemnosti a zpoždění. Upozorňujeme, že váš výběr je stále pod kontrolou našeho bezpečnostního oddělení pro další kontroly, které mohou trvat až týdny.

jaké falešné kasino. Ze své zkušenosti bych vám doporučil neinkasovat ani 1 cent.

Automaticky přeloženo:
cheungyukloon
před rokem

Dobrý den, to mě mrzí.

Podle dosud nevyřešených stížností nezbývá než doufat, že se své výhry jednou dočkáte.

Vždy si předem ověřte recenze, hodnocení reputace a stížnosti, abyste se mohli takové nepříjemné zkušenosti ušetřit. 🙁


Automaticky přeloženo:
před rokem

Mně taky nechtějí vyplatit výhru co mám dělat prosím výhra je cca 800euro

hrkal17
před rokem

Ahoj, pod jakou zemí jsi se prosím registroval? Podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z ČR. Uvedl jsi správně všechny své údaje potřebné pro registraci a je tvůj uživatelský účet již ověřen? Případně prosím kdy verifikace proběhla a zda jsi zde již někdy v minulosti úspěšně vybral peníze. Děkuji za info.



před rokem

Ahoj, ano můj účet je ověřen a jsem s české republiky, a peníze nelze vybrat píše mi to výběr přes email, ale objeví se chyba,jde pouze vložit peníze ale výběr ne

hrkal17
před rokem

Být tebou , tak zkusím kasino nejprve informovat s dotazem, co může být příčinou. Zkus jejich live chat nebo zasláním emailu a popsat svůj problém. V případě, že by odmítali komunikovat, neváhej se na nás dále obrátit.

Reputace kasina není příliš slibná, spíše diskutabilní, jak je vidět zde a největší mínus má za neférová pravidla.

Projdi si prosím znova jejich T&C a zkus se zaměřit na to, jak je to s přijímáním hráčů z ČR. Jak jsem již uvedla, toto kasino dle našich informací nepřijímá hráče z ČR, nepoužil jsi např. VPN?

hrkal17
před rokem

Ahoj,

podařilo se spojit se s podporou? Když bude cokoliv nového, rádi seo tom dozvíme.

před rokem

Ahoj,

Už několik dní mám problémy s vyplácením zisku z Locowinu.


Ověření KYC pro mou adresu zatím selhalo. Již jsem zaslal faktury, osobní údaje a výpis z účtu. Pokaždé toto ověření trvá 48 hodin a pokaždé mi řeknou, že dokumenty jsou neplatné. už fakt nevím.

Předem děkuji za Vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odesílal jsem svou stížnost od včerejšího večera, má 89 zobrazení, ale žádná odpověď...

Automaticky přeloženo:
felixdatz1906
před rokem

Ahoj,

omlouvám se, že to slyším. Nejlepší by bylo zeptat se v kasinu, co je s dokumenty špatně. Nemá smysl posílat pořád to samé.

Zkoušel jsi se zeptat, prosím? Pokud ano, co se zdá být nesprávné?

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Odpověděl jsem na jeden z vašich příspěvků zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že locowin je jedna z nejlepších stránek vůbec. Vyrobeno včera za 10 eur 600, ale vše bylo znovu ztraceno

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Viděl jsem zde mnoho starých špatných komentářů k Locowinovi. Před 2 lety jsem nebyl klientem, ale jelikož jsem zákazníkem, v tomto kasinu si hodně užívám. Je to novinka ve Francii a úžasný doplněk ke všem ostatním. Ohledně problému s výběry, který někteří zmiňují. Potýkáte se ještě s nějakými problémy?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu