FórumKasinaLocowin Casino - všeobecná diskuze

Locowin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Togo1988
|
14049 zobrazení 76 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
szchristian
před 2 roky

Buďte vytrvalí a podělte se s námi o svůj pokrok 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jít

každý den jste posílali e-maily na MGA nebo jak jste skutečně stiskli?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

dobře mám

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 2 roky

Každý den jsem se hlásil na živém chatu a otravoval jsem je, kde jsou moje peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A pro MGA jste právě napsali e-mail?

Mluvili jste o živém chatu na webových stránkách locowin?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, a také včera tvrdil, že jste psal tak, že dnes dostanete peníze atd. Prostě otravné

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měl jsem také e-mail.

S bitcoiny dostanu 10 000 eur!

Jen vtipy

Píšu pro live chat každý den a píšu pro MGA.

Doufám, že dostanu nějaké peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj velký problém: Mám peníze vyplacené déle než 1 týden, ale vždy je na nich napsáno: V POKROKU ?!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže to bylo u mě také s odkazem na jejich podmínky, že vám po 5 dnech musí dát důvod, proč nevyplatí, je to tak. Nahráli jste všechny dokumenty? Ne, že by tvrdili, že čekají na průkaz totožnosti a podobně

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nahrál jsem všechno! A dostal jsem e-mail, vše je v pořádku!

Z tohoto důvodu nechápu, proč stále probíhá, již 1 týden tam!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní mluvíme o 6000 eu !!!!

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 2 roky

Jak už víte, bude to určitě nějakou dobu trvat. 🙁

Pokračujte v jejich živém chatu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Danke Radka

Živý chat používám jako dojíždějící, pokud dostanu tuto zprávu na počkání atd. Řekli, že přijetí platby může trvat až pět pracovních dní! ale mám až devět dní.

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 2 roky

Jste vítáni, szristo 🙂

Bohužel je to docela běžný problém, že hráč čeká více než 2 týdny na jedinou platbu. Jak kasino reagovalo na možné zapojení MGA, prosím? Byla nějaká reakce?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V kasinu jsem neřekl, že budu kontaktovat MGA! Na to si počkám do zítřka.

Pokud se do zítřka nic nestane, pak pro Casino říkám, že kontaktuji MGA!

zítra je desátý den, kdy jsem vybral své peníze!

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A také zajímavé, tato hra, se kterou jsem vyhrál peníze, od té doby v tomto kasinu není!

Vzestup Olympu a Měsíce princezny

S touto hrou už nemůžu hrát!

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 2 roky

To zní rozumně. Tak zítra se těším na zprávy od vás.

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 2 roky

Mohu potvrdit, obě tyto hry již nejsou k dispozici ... (zaškrtnuto jako neregistrovaný hráč)

Může, ale nemusí to souviset s vaším případem a výhrami ... Zde je těžké učinit jakýkoli závěr.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ušetřil jsi mě!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Obdržel jsem e-mail! Nesmím mít výplatu, protože jedna osoba může mít pouze jeden účet! Ale mám jen jeden účet!!!!

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky