Posílal jsem e-mail do neomezeného kasina, abych ověřil můj účet, ale žádná odpověď. 24/7 live chat neexistuje, existuje pouze e-mail podpory. Viděl jsem, že někdo jiný má přesně tento problém a nějak problém vyřešil. Jak se mohu dostat do kontaktu s neomezeným kasinem, abych ověřil svůj účet, abych mohl vybrat své BTC?
Iv been emailing limitless Casino to verify my account and there is no response. The 24/7 live chat dosnt exist there is only the support email. I saw someone else have this exact problem and they somehow got the issue resolved. How can I get in contact with limitless casino to verify my account so I can withdrawal my BTC?
Vím, že je to pár dní, máš štěstí?
Bohužel není v mých silách poskytnout vám nějaké přímé spojení s kasinem (žádné nevlastním), přidal bych komentář na jejich profilech na sociálních sítích, všechny společnosti nemají negativní zpětnou vazbu v oblibě... 🤔
Oficiálněji, klidně si projděte sekci stížností , nejsem si jistý výsledkem, ale zmínil jste jiného hráče ve stejné situaci, podíval bych se tam.
Jakékoli další postřehy oceníme, informujte nás.
I know it has been a few days, any luck?
Sadly, it is not within my power to give you some direct connection to the casino (I do not possess any), I would add a comment on their social media profiles, all companies are not very fond of negative feedback... 🤔
More officially, feel free to browse the complaint section, not sure about the result, but you mentioned another player in the same situation, I would look there.
Any other insights are appreciated, keep us posted.
Snažím se vybrat 800,00 ze svého účtu v neomezeném kasinu pomocí bitcoinové metody, ale neumožňuje mi to. Poslal jsem několik e-mailů týmu živé podpory a stále jsem nenašel řešení.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
zkusil bych to payout@limitless nebo pitboss@limitless pokud cs nebo podpora na limitless neodpovídá. Pokud je to poprvé, ověří vás. Budete muset odeslat dokumenty. Přejděte do chatu a zeptejte se na motyku, kterou ověřují pro výplatu, pokud jste tak ještě neučinili.
I'd try payout@limitless or pitboss@limitless if cs or support at limitless is not replying. They will verify you if it's your first times. You will need to send documents. Go in the chat & ask about hoe they verify for payout if you haven't done so already.
Snažím se vybrat 800,00 ze svého účtu v neomezeném kasinu pomocí bitcoinové metody, ale neumožňuje mi to. Poslal jsem několik e-mailů týmu živé podpory a stále jsem nenašel řešení.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Nazdárek!
Nějaké dobré zprávy na vaší straně, možná?
Chcete aktualizovat stížnost, kterou jste nedávno odeslali? Udělal bych to najednou.
Hey there!
Any good news on your side, perhaps?
Care to update the complaint you have submitted recently? I would do that at once.
Také pokus o stažení. Odevzdal jsem dokumenty, šel jsem to zkontrolovat o několik hodin později a můj účet byl uzamčen. Stále říkají, že musím ověřit svůj účet. (Což je v procesu.)
ale proč mě zablokovat z mého účtu. Nemohu zkontrolovat stav ani hrát s výhrami. Velmi frustrující, protože když byly peníze z mé kapsy, určitě mě nechali hrát. Toto kasino nedoporučuji.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
To je zvláštní, že by tě zavřeli. Mimochodem, může to trvat několik pracovních dní
That's strange they would lock you out. By the way it can take a few business days
Také pokus o stažení. Odevzdal jsem dokumenty, šel jsem to zkontrolovat o několik hodin později a můj účet byl uzamčen. Stále říkají, že musím ověřit svůj účet. (Což je v procesu.)
ale proč mě zablokovat z mého účtu. Nemohu zkontrolovat stav ani hrát s výhrami. Velmi frustrující, protože když byly peníze z mé kapsy, určitě mě nechali hrát. Toto kasino nedoporučuji.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
V některých případech kasina uzamknou účet, dokud ověření neskončí. Berme to jako nějaký bezpečnostní postup. Byl bych raději, kdyby o tom byli hráči informováni předem. Je to o odeslání jednoho krátkého e-mailu nebo textové zprávy, takže jsem stále ohromen pokaždé, když slyším, že kasino prostě zamkne účet, takže se hráč diví... To není v nejlepším případě příliš zdvořilé.
Dejte mi prosím vědět, jakmile získáte nějaké aktualizace. Dokážete to udělat, abyste se ujistili, že neexistují žádné další překážky?
In some cases, casinos lock the account untill the verification is over. Let's consider that as some sort o security procedure. I would prefer players to get informed about this in advance. It's about sending one short email or a text message so, I'm still amazed every time I hear the casino just lock the account, leaving the player wondering... This is not very polite at best.
Let me know as soon as you get any updates, please. Just to ensure there are no further obstacles, can you do that?
Podal jsem stížnost, ale chodil jsem tam a zpět s pitbossem, protože tvrdí, že jsem hrál black jack, což není povoleno podle pravidel kuponu, který jsem použil. Před zahájením procesu ověřování jsem kliknul na black jack a systém omezil hraní hry. Po zahájení ověřování a žádosti o výplatu 2 000 a potvrzení se zákaznickým servisem, že musím na svém účtu nechat 30 $, bylo mi schváleno zpracování výplaty. Během ověřovací doby jsem kliknul na black jack, který byl poté neomezený, věřil jsem, že to systém kasina udělal, protože jsem splnil všechny povinnosti kupónových pravidel a podmínek. Poté jsem požádal o výplatu 1500, protože můj skutečný zůstatek klesl na 1689, protože jsem hrál automaty a black jack.
Po odeslání mé odpovědi kasinům payments@limitlesscasino.com za účelem dokončení transakce - jsem obdržel poznámku, že jsem porušil podmínky kasina a zrušili mé výhry na základě toho, že jsem hrál black jack, který se poté stal neomezeným . Dostal jsem toto vysvětlení:
ahoj Vanesso,
Doufám, že jste v pořádku a v bezpečí.
Přečtěte si prosím znovu naše podmínky
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1. Celková pravidla bonusů a propagace
Podmínky promo akce jsou platné, dokud nebudou staženy všechny výhry z akce. Vklad na stávající zůstatek, splnění požadavků na sázení, výběr nebo pokles zůstatku pod 1 $ toto pravidlo nezruší
V konečném důsledku se systému podařilo zaznamenat, že vaše sázky ve výši 4,880 $ byly odehrány na hru [ Blackjack ], jejíž hraní bylo omezeno uvedeným bonusem.
Bylo však vzato v úvahu, že jste neměli v úmyslu takové porušení provést, rozhodli jsme se vrátit počáteční vklad zpět na váš účet.
Při hraní budete bez omezení.
Opět platí, že není zadostiučinění, když jste nuceni zcela odebrat své výhry, ale v takových situacích je třeba přísně dodržovat pravidla a podmínky.
Doufáme, že v budoucnu nebudeme nuceni činit podobná rozhodnutí a doufáme v ještě kvalitnější spolupráci.
Přeji vám krásný zbytek dne!
Věřil jsem, že jsem v rámci svého legálního a vhodného použití na základě mého porozumění smluvním podmínkám a kde byl blackjack na mém účtu během procesu ověřování neomezený, že mám stále nárok na své výhry, dokonce jsem plánoval nechat 168 na svém účtu. účet pro budoucí hru, stejně jako hráli přes 400 $, když se black jack stal neomezeným! Domnívám se, že jsem na základě podmínek a chování kasina neporušil.
I submitted a complaint but have been going back and forth with the pitboss as they are claiming that I played black jack which is not allowed per the rules of the coupon I used. Prior to starting the verification process, I clicked on black jack and the system had restricted game play. Once starting the verification and requesting a 2k payout and confirming with customer service that I needed to leave $30 on my account, I was approved to process the pay out. During the verification time, I clicked on black jack which then was unrestricted, I trusted that the casino system did this because I met all obligations of the coupon rules and terms and conditions. I then requested a payout of 1500 because my real balance dropped to 1689 because i played slots and black jack.
After sending my reply to the casinos payments@limitlesscasino.com in order to finalize the transaction - I received a note that I was in violation of the casinos terms and conditions and they voided my winnings based on me playing black jack which had then become unrestricted. I received this explanation:
Hi Vanessa,
Hope that you are well and safe.
Please read our terms and conditions again
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1.Overall Bonus and Promotion Rules
Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule
As a final result, the system managed to record that $4.880 of your bets were played on a game [ Blackjack ] that was restricted from being played by the referred bonus.
However, it has been taken into consideration that you had no intentions in making such a violation, we have decided to put the initial deposit back onto your account.
You will be restriction-free while playing it.
Again, there is no satisfaction in being forced to fully remove your winnings, but rules and terms must be followed strictly in such situations.
We hope that we will not be forced into making any similar decisions in the future and hope for even higher-quality collaboration.
Wishing you a great rest of the day!
I trusted that I was within my legal and apprpriate usage based on my understanding of the terms and conditions and where blackjack was unrestricted on my account during the verification process that I was still entitled to my winnings, I even was planning on leaving 168 on my account for future play as well as had played over $400 when black jack became unrestricted! I believe I did not violate based on the terms and conditions and the behaviors of the casino.
Ahoj, je mi líto, že jsi byla v podobné situaci. Mám otázku. Můžete mi prosím poradit, zda byl blackjack dostupný hned po dokončení ověření? Také bych si myslel, že po splnění všech požadavků na bonus nebude žádný problém. Zdá se mi to docela zvláštní.
Pokud se však domníváte, že z vaší strany bylo vše v pořádku, pak bylo rozumným krokem podat reklamaci . Tak uvidíme, jak se situace vyvine, protože mě to docela zajímá, protože je to zajímavý případ.
Pokud se dozvíte něco nového, můžete mi dát vědět?
Hi, I'm sorry you've been in a similar situation. I have a question. Can you please advise if blackjack was available right after finishing the verification? I would also have thought that there would be no problem after I had completed all the requirements for the bonus. It seems quite strange to me.
However, if you believe that everything was fine on your part, then it was a reasonable step to file a complaint. So we will see how the situation develops, because I am quite interested in this, because it is an intriguing case.
If you learn something new, could you let me know ?
Ano, dám vám vědět. Protože zrušili mé výhry a nechali můj počáteční vklad ve výši 50 dolarů, obdržel jsem e-mail s oznámením, že ověření mé kreditní karty bylo schváleno. S následujícími informacemi:
Ahoj,
Doufám, že se máš dobře.
Děkujeme za poskytnutí požadované dokumentace!
Vaše kreditní karta končící **9400 je ověřena!
Vezměte prosím na vědomí, že vaše limity jsou:
1) 750 $ za den;
2) 5000 $ měsíčně.
Pokud potřebujete další pomoc, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznické podpory!
Nejlaskavější pozdravy,
Rex
Neomezené bankovnictví
Stále odkazovali na část podmínek, která uvádí: Podmínky promo akce jsou platné, dokud nebudou staženy všechny výhry z promo akce. Vklad na stávající zůstatek, splnění požadavků na sázení, výběr nebo pokles zůstatku pod 1 $ toto pravidlo nezruší.
Co je extrémně nespravedlivé, je skutečnost, že blackjack byl omezen a já jsem k němu neměl přístup. Jakmile jsem požádal o výběr a zahájil ověřování své identity, omezení Blackjacku bylo zrušeno a měl jsem skutečný zůstatek s bonusovým zůstatkem 0. Nejsem si jistý, na co odkazují ohledně 4,88 na BJ, protože jsem ve skutečnosti snížil svůj skutečný zůstatek z 2k na 1689, když jsem byl ověřen, abych požádal o výběr. Navíc podmínky, na které odkazují, nedávají smysl. Pokud je propagace v platnosti, dokud není vše staženo, ale zrušením toto pravidlo nerušíte, kdy jste kdy mimo stav propagace?
Připadá mi to jako rybí mezera.
Yes I will let you know. Since they voided my winnings and left my initial deposit of $50 dollars, I received an email stating that my credit card verification was approved. With the following info:
Hello,
Hope you are well.
Thank you for providing the required documentation!
Your credit card ending **9400 is verified!
Please note that your limits are:
1) $750 per day;
2) $5000 per month.
For any further assistance, please do not hesitate to contact our Customer Support Team!
Kindest regards,
Rex
Limitless Banking
They kept referring to a section in the terms and conditions which states: Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule.
What is extremely unjust, is the fact that blackjack was restricted and I could not access it. Once I requested the withdrawal and started verification of my identity, the Blackjack restriction was lifted and I had a real balance with a 0 bonus balance. I am unsure of what they are referring to regarding the 4.88 on BJ since I actually brought my real balance from 2k down to 1689 when I was verified to request a withdrawal. Furthermore, the terms and conditions they are referencing doesn't make sense. If the promotion is in effect until everything is withdrawn but withdrawing does not void this rule, then when are you ever out of a promotional state?
Seems like a fishy loophole to me.
Z toho, co popisujete, se mi to také nezdá dobré, takže je vhodné, že jste otevřeli stížnost a náš tým se jí bude dále zabývat a pokusí se vám pomoci.
Mezitím uvidíme, kam se případ dostane a jestli zjistíte nějaké další informace.
Budu čekat na odpověď
It doesn't look good to me either from what you describe, so it's an appropriate idea that you've opened a complaint and our team will look into it further and try to help you.
In the meantime, we'll see where the case goes and if you find out any additional information.
I'll be waiting for a reply
Dobrý den, dostali jste někdy své peníze? Týdny jsem se snažil získat svůj a dnes jsem zde podal stížnost.
Breezie
Hello, Did you ever get your money? I've been trying for weeks to get mine, and filed a complaint here today.
Breezie
Dávejte si pozor na bonusy „bez pravidel". Zjevně mají pravidla, i když dokončíte sázení. Vložil jsem 1 000 s bonusem 50 bez shody s pravidly, hrál jsem sloty, dokud nebyl splněn požadavek 1 x sázení. Pak jsem si zahrál spoustu automatů a nějaké stolní hry, pak jsem požádal o 4k cashout (zůstatek byl 4500, abych mohl vrátit ten lepkavý bonus). Bylo to zamítnuto a moje výhry byly zrušeny, můj vklad byl vrácen na můj účet. Pak jsem šel rovnou na black jack a vyhrál jsem své 4 k zpět asi za 15 minut a úspěšně jsem je stáhl, takže to není moc smutné. Buďte si vědomi.
Be wary of the "No Rules" Bonuses. They apparently do have rules, even after you finish the wagering. I deposited 1k with a 50 no rules match bonus, played slots till the 1 x wagering requirement was completed. Then played a bunch of slots, and some table games, then requested a 4k cashout (balance was 4500 so I could give the sticky bonus back). It got denied, and my winnings voided, my deposit put back into my account. I then went straight to black jack and won my 4 k back in about 15 minutes, and sucessfully withdrew it, so Not too sad. Just be aware.
Tomu teď říkám štěstí. Je to skvělý příběh a jsem rád, že jste na něj upozornili hráče. Pravděpodobně bych požádal kasino o nějaké informace s každým bonusem, protože mnoho hráčů s nimi má problémy.
Každopádně, i když jste na ně narazili, docela rychle jste se vrátili. Těší mě, že jste to zvládli a také jste se úspěšně stáhli. Jak dlouho trvalo stažení? 🙂
Now that's what I call luck. It's a great story and I'm glad you brought it to the attention of the players. I would probably ask for some information from the casino with every bonus because many players have issues with them.
Anyway, even if you did come across them, you got back pretty quickly. I'm pleased that you managed to do it and you also withdrew successfully. How long did it take to withdraw ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.