Nevěděl jsem, že to tady je. Místo výběru odpovědi vyberte vpřed. Odešlete svou potvrzovací odpověď platebnímu oddělení. Stejný e-mail, který vám poslali, nevyberete odpověď, vyberte přeposlat a potvrďte platbu. Pomáhá to?
I didn't know this was here. Instead of selecting reply select forward. Forward your confirmation response to the payout department. The same email that they sent you don't select reply select forward and confirm to payout. Does that help?
Existuje reklamační oddělení? Pokud ano, mohu mít jejich e-mailové adresy?
There is a complaint department? If so can I have their email addrezs?
Za posledních šest měsíců jsem v tomto kasinu prohrál nejméně 10 000 dolarů. Nadále odmítají mou žádost o mizernou výplatu. Dodržel jsem podmínky. Která je přiložena. A tvrzení, že potřebuji odečíst 88 dolarů a nadále odmítat výplatu „bonusu nízké sázky" Pokaždé, když se jich zeptám, co jsem zaplatil tomuto kasinu, přeruší konverzaci.
I have lost at least 10000 dollars at this casino in the last six months. They continue to deny my request for a meager payout. I followed terms and conditions. Which is attached. And the claim I need to deduct 88 some dollars and continue to deny my payout on a "low wager bonus" Every time I ask them what I have paid to this casino they disconnect the conversation.
Pokud jste použili sázku, i když byla nízká, budete ji muset zaplatit, jinak vám nezaplatí. Bonusy nepoužívám kvůli sázkám. Přečtěte si podmínky a poté spočítejte. Kolik byl požadavek na sázku?
Zobrazuje záložka peněženka vpravo nahoře váš skutečný zůstatek? Karta Peněženka obsahuje bonusový zůstatek, hru přes zůstatek a skutečný zůstatek.
If you used a wager even if it was low, you will need to pay it or they wont pay you. I don't use bonus because of wagers. Read the terms & conditions then do the math. How much was the wager requirement?
Does the wallet tab on the top right display your real balance? The wallet tab has the bonus balance, play through balance & real balance.
Kompletní podmínky jsou zde. Nevidím nic na tomto malém upozornění. Hrál jsem hru přes rovnováhu, bonusovou rovnováhu a hru přes rovnováhu, obě říkají 0.
Full terms are here. I don’t see anything about this little caveat. I played the play through balance, bonus balance and play through balance both say 0.
Dívka/pane, kolik je procent? Nejsem v tom obeznámen. Vsadit 10× Rozumím. D+B já ne. Nyní je maximální hotovost 5× vklad, o kterém jste uvedli, že jde o malou částku výběru. Procházím podobnou situací, kdy žádám o výhru od 23.12.22. Limitless nebude efektivně komunikovat s guruem ani odpovídat na mé e-maily pitbossovi. Všimli jste si, že Limitless není licence? říká to spinlogic, ale ty neexistují. Můžete posílat e-maily, ale nevím o tomto konkrétním kasinu
Girl/sir, what is percentage? I'm not familiar with this. Wager 10× I understand. D+B I don't. Now max cash out is 5× deposit, which you did state it's a small withdrawal amount. I'm going through a similar situation where I am requesting my winning since 12/23/22. Limitless will not communicate efficiently on guru nor reply to my emails to pitboss. Did you notice Limitless is not license? it says spinlogic, but they are non existent. You can send emails, but tbh idk about this particular casino
Ahoj. Viděl jsem obrázek a pokusím se to vysvětlit co nejjednodušeji: řekněme, že vložíte 100 USD, jako bonus získáte dalších 125, nyní jich máte celkem 225, požadavky na sázení jsou 10násobek VKLADU a BONUSOVÝ ZŮSTATEK (D+ B znamená, že: vklad plus bonus), takže to znamená, že musíte vsadit 2250, sázkové požadavky se zdají být opravdu velkorysé (příliš dobré, aby to byla pravda), vzhledem k tomu, že průměr zmíněných vkladových bonusů je 35x. Maximální výběr je 5x výše vkladu, což znamená, že vaše výhry budou omezeny na 500 USD, pokud jste provedli vklad 100 USD, teď si to myslím, proto jsou požadavky na sázení tak flexibilní. Část vykoupení je jediná věc, které nerozumím. Také probíhající odstoupení od smlouvy, které uvádíte, trvá příliš dlouho, než se dokončí, doporučil bych vám podat stížnost, možná to pomůže.
Hi. Saw the image and I will try to explain as easy as possible: let's say you deposit 100 USD, as a bonus you get extra 125, now having 225 in total, the wagering requirements are 10 times the DEPOSIT and the BONUS BALANCE (D+B means that: deposit plus bonus), so it means you must wager 2250, that wagering requirement seem really generous (too good to be true), considering the average for said deposit bonuses are 35x. The max cashout is 5x the deposit amount, which means your winnings will be capped at 500 USD if you made the 100 USD deposit, now that I think it, that's why the wagering requirements are so flexible. The redemptions part is the only thing I don't understand. Also, the pending withdrawal you mention is taking too long to be completed, I would recommend you to file a complaint, maybe that helps.
Můj bože, tito lidé jsou chytří D+B to vlastně ještě zhoršilo. Existuje tedy nízká sázka, řekněme 5x. Ale D+B to ve skutečnosti změnilo v závislosti na vkladu + procentech. Pak vás nenechají stáhnout, to je stinná záležitost
My goodness these people are clever D+B actually made it worse. So there is a low wager let's say 5x. But the D+B actually altered that depending on the deposit + percentage. Then they won't let you withdraw, this is shady business
Je smutné, že požadavek na vklad plus bonus je běžnou praxí, téměř každý vkladový bonus ve všech kasinech ve všech jurisdikcích má toto pravidlo, proto doporučuji nikdy tyto bonusy nebrat, protože je téměř nemožné splnit požadavky, pokud nebudete mít extrémní štěstí a získat velký zásah na volatilním slotu, který dává dostatek peněz na splnění požadavků a doufejme, že po jejich vyřízení vám zbude trochu zůstatku. Jediné bonusy, které stojí za to vzít, jsou otočení zdarma bez požadavků na sázení na výhry, cashback a MOŽNÁ bonusy za fixní vklad, tyto nemají žádné sázkové požadavky, ale přicházejí s určitými omezeními, ale obvykle jsou flexibilnější než bonusy za vklad se sázkovými požadavky.
Sadly, the deposit plus bonus wagering requirement is a common practice, nearly every deposit bonus across all casinos in all jurisdictions have that rule, that's why I recommend never taking these bonuses, because it's nearly impossible to clear the requirements unless you get extremely lucky and get a big hit on a volatile slot that gives enough money to clear requirements and hopefully have a little balance left after clearing them. The only bonuses worth taking are freespins without wagering requirements on winnings, cashback and MAYBE sticky deposit bonuses, these have no wagering requirements but come with certain restrictions but usually more flexible than deposit bonuses with wagering requirements.
Odhlásil jsem se z bonusu prostřednictvím chatu a e-mailu a nebudou to respektovat. Řekli guru kasina jinak, i když mám e-mail. Jejich přepisy chatu nefungují, takže musím udělat snímek obrazovky
I opted out of bonus via chat & email, & they will not honor that. They told casino guru otherwise although I have the email. Their Chat transcripts don't work so I have to screenshot
No jsem si docela jistý, že mají algoritmus hry. Na začátku jsem vyhrál. Dokonce i na odměny za věrnost a pobuřující hru podle podmínek. A to se postupně snižovalo na týdny točících se realů s neustálým snižováním rovnováhy. A to platí i pro odměny za věrnost. Přestanu navštěvovat toto kasino. Obzvláště s tímto posledním bonusem za nízké sázky. Utratil jsem zde HODNĚ peněz, tolik, že jen mlčí, když se ptám, co jsem tam celkem utratil. "Chat ukončen zástupcem zákaznického servisu"
Well I’m quite confident they have an algorithm of play. I won in the beginning. Even on the loyalty rewards and the outrageous play through terms. And that gradually decreased to weeks of spinning reals with a constant decrease in balance. And that goes for the loyalty rewards as well. I am going to stop visiting this casino. Especially with this last low wager bonus crap. I have spent ALOT of money here, so much that they just go silent when I ask what I have spent there in total. "Chat ended by customer service rep"
I já jsem zjistil, že moje horší online zkušenost je neomezená. Něco mi říká, že jsou nelegitimní.
Me too, I've found limitless to be my worse online experience. Something tells me they are ilegetimate.
Za posledních šest měsíců jsem v tomto kasinu prohrál nejméně 10 000 dolarů. Nadále odmítají mou žádost o mizernou výplatu. Dodržel jsem podmínky. Která je přiložena. A tvrzení, že potřebuji odečíst 88 dolarů a nadále odmítat výplatu „bonusu nízké sázky" Pokaždé, když se jich zeptám, co jsem zaplatil tomuto kasinu, přeruší konverzaci.
I have lost at least 10000 dollars at this casino in the last six months. They continue to deny my request for a meager payout. I followed terms and conditions. Which is attached. And the claim I need to deduct 88 some dollars and continue to deny my payout on a "low wager bonus" Every time I ask them what I have paid to this casino they disconnect the conversation.
Na základě e-mailu z kasina předpokládám, že jste od nich přijali lepivý bonus . To znamená, že nemůžete vybrat počáteční bonusovou částku, kterou jste od nich obdrželi, ale můžete vybrat zbytek svých výher. Poté musíte na svém účtu nechat počáteční bonusovou částku a pokusit se vybrat zbytek.
Based on the email from the casino, I assume you accepted a sticky bonus from them. That means you can't withdraw the initial bonus amount that you received from them, but you can withdraw the rest of your winnings. Then you need to leave the initial bonus amount on your account and try to withdraw the rest.
Dívka/pane, kolik je procent? Nejsem v tom obeznámen. Vsadit 10× Rozumím. D+B já ne. Nyní je maximální hotovost 5× vklad, o kterém jste uvedli, že jde o malou částku výběru. Procházím podobnou situací, kdy žádám o výhru od 23.12.22. Limitless nebude efektivně komunikovat s guruem ani odpovídat na mé e-maily pitbossovi. Všimli jste si, že Limitless není licence? říká to spinlogic, ale ty neexistují. Můžete posílat e-maily, ale nevím o tomto konkrétním kasinu
Girl/sir, what is percentage? I'm not familiar with this. Wager 10× I understand. D+B I don't. Now max cash out is 5× deposit, which you did state it's a small withdrawal amount. I'm going through a similar situation where I am requesting my winning since 12/23/22. Limitless will not communicate efficiently on guru nor reply to my emails to pitboss. Did you notice Limitless is not license? it says spinlogic, but they are non existent. You can send emails, but tbh idk about this particular casino
Můj bože, tito lidé jsou chytří D+B to vlastně ještě zhoršilo. Existuje tedy nízká sázka, řekněme 5x. Ale D+B to ve skutečnosti změnilo v závislosti na vkladu + procentech. Pak vás nenechají stáhnout, to je stinná záležitost
My goodness these people are clever D+B actually made it worse. So there is a low wager let's say 5x. But the D+B actually altered that depending on the deposit + percentage. Then they won't let you withdraw, this is shady business
Uplatnění sázkových požadavků na vklad + bonus je většinou ten horší případ, na druhou stranu je zde sázení pouze 10x podle screenshotu, který jste zveřejnili výše. To je velmi nízký požadavek na sázení, i když musíte vsadit také vklad.
Applying wagering requirements to deposit + bonus is usually the worse case, on the other hand, the wagering is only 10x here according to the screenshot you posted above. That's a very low wagering requirement even though you need to wager the deposit as well.
Bohužel nemáte mnoho možností, protože nemají licenci. Můžete však začít hraním v Betinia Casino , které ji má a je velmi dobře kvalifikované. V budoucnu už tedy takové problémy mít nebudete, hru si můžete užít naplno!
Unfortunately, you don't have many options since they don't have a license. However, you can start by playing at Betinia Casino , which has it and is very well qualified. So you won't have such problems in the future, you can enjoy the game to the fullest!
Desværre har du ikke mange muligheder, da de ikke har en licens. Du kan dog starte med at spille hos Betinia Casino, som har det og er rigtig godt kvalificeret. Så du vil ikke have sådanne problemer i fremtiden kan du nyde spillet fuldt ud!
Posílal jsem e-mail do neomezeného kasina, abych ověřil můj účet, ale žádná odpověď. 24/7 live chat neexistuje, existuje pouze e-mail podpory. Viděl jsem, že někdo jiný má přesně tento problém a nějak problém vyřešil. Jak se mohu dostat do kontaktu s neomezeným kasinem, abych ověřil svůj účet, abych mohl vybrat své BTC?
Iv been emailing limitless Casino to verify my account and there is no response. The 24/7 live chat dosnt exist there is only the support email. I saw someone else have this exact problem and they somehow got the issue resolved. How can I get in contact with limitless casino to verify my account so I can withdrawal my BTC?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.