Radka, mám otevřenou stížnost Nick mi odpovídá každý 10. den a stále se ptám, už je to měsíc a kasino o této stížnosti neví nick mi stále nerozumí a ptá se
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Zdá se, že jste zapomněli aktualizovat. Dovolte mi, abych tak učinil – cituji z vaší stížnosti .
"Kasino otevřelo účet, doufám, že schválí výběr RYCHLE!!"
Některá kasina zablokují účet, jakmile je spuštěno ověření KYC (poznej svého zákazníka). Nejedná se o žádný trik, kasino musí ověřit vaši identitu a účet, aby bylo možné pokračovat ve výběru.
Příště zkus méně křičet a být trpělivější, prosím 🙂
Budu čekat na vaši další aktualizaci. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Radka, mám otevřenou stížnost Nick mi odpovídá každý 10. den a stále se ptám, už je to měsíc a kasino o této stížnosti neví nick mi stále nerozumí a ptá se
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
No, letní prázdniny právě začaly a celý tým každý měsíc porušuje své maximální limity. Je mi líto, ale musíte být trpěliví.
Co se týče kladení otázek, těžko rozumím vašim odpovědím, možná to je důvod tolika otázek. Potřebuje pouze plně porozumět problému – teprve potom může kasinu klást řádné otázky, aby stížnost postoupila.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.