Je nám líto, že musíte projít touto složitou situací. Chápu, že se nyní cítíte frustrovaní, a to zejména, když nemáte žádnou pomoc ze strany podpory kasin. Bylo by opravdu hezké získat lepší vysvětlení a pár tipů, jak a v jaké formě zasílat všechny dokumenty potřebné k ověření.
Dostáváte náhodou měsíční výpis z vašeho bankovního účtu e-mailem? To by mělo být ve formátu .pdf, který kasina obvykle přijímají pro ověření. Na tomto dokumentu jsou všechny potřebné informace. Takže si myslím, že byste to měli zkusit. Pokud potřebujete prokázat vlastnictví účtu, měla by k jejich odeslání stačit i první stránka. Chcete-li zdokumentovat dokončený vklad, musíte vybrat stránku, která jej obsahuje. Bylo by tedy zcela zbytečné žádat banku, aby vám to poslala jako seznam.
"v e-mailu je napsáno, že mohu vzít kartu na fyzický dokument a nahrát." - Mohl byste nám prosím poslat snímek obrazovky tohoto e-mailu, kde vám to napsali, abychom snad lépe pochopili jeho význam?🤔
Zkuste se zeptat podpory na podmínky bonusu, který vám dali. Říkal jsi, že to bylo 10 €, že? A nyní se snažíte vybrat výhru, která je ve skutečnosti 120 €. Opravte mě prosím, pokud zde situaci chápu špatně.
Prosím, neváhejte napsat a zeptat se, pokud je ještě něco, s čím vám můžeme pomoci.
Sorry you have to go thru this complicated situation. I can understand that you now feel frustrated, and especially, when you have got no help from the side of casinos support. It would be really nice, to get a better explanation and some tips how and in what form to send all the documents needed for the verification.
Do you get a monthly statement from your bank account by email, by any chance? That should be in .pdf format, which casinos usually accept for the verification. On this document are all the information needed. So I reckon you should try that. If you need to prove the ownership of the account, even the first page should be enough to send them. To document a completed deposit, you must select the page that contains it. So it would be completely unnecessary to ask from the bank to send it to you as a list.
"it says in the email that I can take a card on a physical document and upload." - Could you send us a screenshot of this email, please, where they wrote you this, so we can better understand the meaning of it, perhaps?🤔
Try to ask the support about the terms for the bonus they gave to you. You said it was 10€, right? And now you are trying to withdraw the winnings, which are actually 120€. Please correct me, if my understanding of the situation is wrong here.
Please, do not hesitate to write to ask, if there is something else we can help you with.
Automaticky přeloženo: