DomůFórumKasinaLapilanders Casino - všeobecná diskuze

Lapilanders Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

11 744 zobrazení 31 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj. Mám podobnou zkušenost. Dostal jsem otočení zdarma, ale když byla hra zablokována pro Švédsko, dostal jsem bonus 10 eur. Provedli jste vklad dříve v kasinu. Každopádně se mi podařilo převést bonus a chtěl jsem peníze vybrat, ale pak jsem se musel ověřit. Udělal to, ale bylo to stále odmítáno. V jednom i druhém byly chyby, ale nakonec mi od nich přišel email, že účet je nyní ověřený. Pak udělám další pokus o výběr peněz, ale pak mi přijde další e-mail, že chtějí informace od banky, pokud vidí moje jméno, číslo účtu, bic a Iban. Poslal jsem to, ale protože mám jen mobil a nemám počítač, udělal jsem snímek obrazovky a udělal z něj soubor pdf, ale odmítají to přijmout. Nevím jak na to. Musím si půjčit počítač a tiskárnu, vytisknout a naskenovat dokument, takže teď vidím, co je na něm napsáno. Mám pocit, že to dělají pořád, takže se unaví a jednoduše to poseru. Ale já ne. Mám však pouze 30 dní na to, abych se ověřil, takže pokud to vydrží o něco déle, tato doba brzy vyprší. Nechápu, proč nemohou být nápomocní s tím, jak to udělat, je příliš krátká pošta, že ověření je odepřeno. Doufám, že peníze stejně dostaneme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Vaše zkušenost je také od pana O, že? Chápu, že to může být někdy frustrující, ale je docela důležité poslat ty dokumenty ve správném formátu a dobré kvalitě. Ano, o tom by vás podpora podle mého názoru měla informovat, a proto je vždy dobré se jí na jakékoli dotazy ohledně procesu ověřování zeptat. Jedině tak budete dobře informováni, řekl bych. Pokud máte nějaké problémy s výběrem, dejte nám prosím vědět a my vám snad budeme schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Ahoj. Ověřil jsem se v řadě kasin, ale nikdy jsem se s tím nesetkal. pokud jsem si nebyl jistý nebo jsem nevěděl, co mám dělat, navedli mě, ale evidentně mi nechtějí pomoci!! kasino je Lapilanders. Právě teď jsem obdržel další zamítnutí dokumentů, které jsem jim poslal. byl poprvé schválen po mnoha tam a zpět, ale když jsg provedl nový výběr, chtěli další informace o mém ibanu a bic, jménu a účtu. ale bez ohledu na to, jak to udělám, budu odmítnut. Psali a ptali se každý den od doby, kdy jsem zahájil proces ověřování, jak má jsg postupovat, když mám pouze mobil a žádný počítač. v e-mailu je napsáno, že mohu vzít kartu na fyzický dokument a nahrát. Dokument jsem pak vytiskl z počítače na tiskárně, kterou jsem si směl půjčit, vyfotil jsem ho (protože je fyzický, když ho mám vytištěný) a znovu nahrál. dnes dostal e-mail, že neschvaluje stažené webové stránky. Nechápu, co mají na mysli. když se přihlásím do své banky a vytisknu dokument na tiskárně a dokument vyfotím a nahraju , tak to musí být správně? Nemohu se dostat do své banky na víc než jeden pohled na to, co dělám. takže opravdu nechápu, jak se přes to dostat. myslel jsem, že bych měl napsat do banky a požádat, aby mi poslali dokument v papírové podobě, který pak vyfotím a pošlu. Myslíte, že to bude správně? pak to byla volná zatočení, která jsem dostával od začátku, ale protože jsem nemohl hrát hry od pragmatika, dostal jsem 10 eur. ani nemůžu najít, kde je napsáno, že maximum můžu vybrat v penězích, když jsem dostal 10 eur za 20 otočení zdarma. můj zůstatek je nyní 120 eur po převedení toho, co jsem měl. nenapsali nic o částce, kterou jsem se snažil vybrat, ale pouze to, že popírají poslední doklad. doufám, že víte, jak bych v tom měl postupovat. atd. Yvonne

Automaticky přeloženo:
Tultan_74
před rokem

Je nám líto, že musíte projít touto složitou situací. Chápu, že se nyní cítíte frustrovaní, a to zejména, když nemáte žádnou pomoc ze strany podpory kasin. Bylo by opravdu hezké získat lepší vysvětlení a pár tipů, jak a v jaké formě zasílat všechny dokumenty potřebné k ověření.

Dostáváte náhodou měsíční výpis z vašeho bankovního účtu e-mailem? To by mělo být ve formátu .pdf, který kasina obvykle přijímají pro ověření. Na tomto dokumentu jsou všechny potřebné informace. Takže si myslím, že byste to měli zkusit. Pokud potřebujete prokázat vlastnictví účtu, měla by k jejich odeslání stačit i první stránka. Chcete-li zdokumentovat dokončený vklad, musíte vybrat stránku, která jej obsahuje. Bylo by tedy zcela zbytečné žádat banku, aby vám to poslala jako seznam.

"v e-mailu je napsáno, že mohu vzít kartu na fyzický dokument a nahrát." - Mohl byste nám prosím poslat snímek obrazovky tohoto e-mailu, kde vám to napsali, abychom snad lépe pochopili jeho význam?🤔

Zkuste se zeptat podpory na podmínky bonusu, který vám dali. Říkal jsi, že to bylo 10 €, že? A nyní se snažíte vybrat výhru, která je ve skutečnosti 120 €. Opravte mě prosím, pokud zde situaci chápu špatně.

Prosím, neváhejte napsat a zeptat se, pokud je ještě něco, s čím vám můžeme pomoci.



Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Ahoj. ano, je to opravdu frustrující. děkuji za tak rychlou odpověď. Nedostávám poštu ze své banky a bohužel mají zavřenou většinu bankovních poboček, takže je těžké se do nějaké kanceláře dostat, protože nemám řidičák ani auto. ale stejně jako jsem to udělal s dokumenty, které jsem poslal Lapilandrům, je to, jak se můžeme chovat, když posíláme dokumenty přes internet všem úřadům a tak dále. a úřady, pokud existují, by měly, pokud by to bylo špatně, reagovat? ale ne, nedělají, protože stt to tak děláš. posílám vám snímek obrazovky takzvaného rozhovoru mezi mnou a kasinem. nebo mezi námi existují e-mailové zprávy ze včerejška a předchozího dne. Dostávám stále stejnou odpověď. Od té doby jsem se ptal, kolik toho beru, ale žádná odpověď. Chápu, že můj text může vypadat divně, protože při psaní používám překlad. píše ve švédštině, která je pro vás přeložena do angličtiny. pokusí se je odeslat v pořádku hned, takže to pro vás bude méně matoucí😊 jag försöker hitta någonstans där jag ska trycka för att kunna skicka bilder på mailen jag pratar om,men antingen är jag blind eller för kass till när det kommer helt enkelt, haha filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Viděl jsem, že jste se zeptali, jestli dostanu výpis z banky? Nechápu to, ale dělám to stejně. anti gen screenshot, který pak udělám do souboru pdf, nebo vytisknu z počítače, vyfotím dokument, který jsem vytiskl, a vložím ho, takže se stane souborem pdf. dělali vždy na stejné sadě. domn schválil můj bankovní výpis a platbu kartou. tak nechápu, proč najednou změnili názor, když bylo vše schváleno. když jsem chtěl po schválení ověření provést výběr, přišel email, kde je napsáno, že musí mít doklady s bic, iban, číslem účtu a mým jménem. velmi zvláštní, když dostali výpisy z účtu 🤔

Automaticky přeloženo:
Tultan_74
před rokem

Děkuji za vaše příspěvky a také za screenshoty. Chápu, že nejste moc dobrý s počítači nebo novými technologiemi, jak jste řekl. Nebojte se také, že zprávy čteme, máme vlastně automatický překladač, který používáme, takže není vůbec žádný problém. Přečetl jsem si tyto zprávy ze všech snímků obrazovky a ve skutečnosti chápu, co od vás požadují. Řekl jste, že od banky nedostanete měsíční výpis. Thajština je v pořádku. Stačí se spojit se svou bankou, telefonicky nebo e-mailem, a požádat o zaslání vašeho měsíčního výpisu poštou ve formátu .pdf, který následně odešlete do kasina.

Zkuste to prosím udělat a doufejme, že tímto způsobem bude váš účet ověřen. Dejte nám prosím vědět o průběhu tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

zdravím a děkuji za odpověď. Nahrál jsem bankovní výpisy, které schválili. Je to stránka s mým jménem, IBAN a BIC, kterou neschvalují. vše ostatní je schváleno. těsně předtím, než jsem sem začal psát svou odpověď, jsem dostal pomoc s jejím odesláním jako soubor, což řekli v jedné ze zpráv, že mohu udělat, takže doufám, že je to správné. jak chápete, s počítači/mobily jsem na tom trapně špatně 🙈 ale paní co mi pomáhala je vyučená IT technička, tak teď držím palce, ať to projde. mvh Yvonne Fermdal

Automaticky přeloženo:
Tultan_74
před rokem

Teď se s námi nestresujte.

Zkuste postupovat podle posledních pokynů a s trochou štěstí ověření brzy skončí!

A až budete připraveni nebo (dokonce to nerad píšu, ale kdo ví) čelit něčemu, s čím si nevíte rady, jsme tady. OK?

Jen to berte hezky a v klidu 🙏🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den. Mám zůstatek 2465 eur na Lapilanders. Po pokusu o výběr jsem dostal na e-mail následující zprávu:


Rádi bychom vás informovali, že vaše poslední žádost o výběr byla zrušena platebním oddělením a částka 2 465,25 € byla z vašeho zůstatku odebrána z důvodu porušení následujících obchodních podmínek:

12.10 Společnost si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení zrušit jakékoli výhry a propadnout jakýkoli zůstatek (výhry a vklady) na vašem sázkovém účtu, ukončit Smlouvu a/nebo pozastavit poskytování Služeb nebo deaktivovat váš účet, pokud: i) zjistíme, že jste jakýmkoli způsobem zamaskovali, narušili nebo podnikli kroky k zamaskování nebo narušení IP adresy jakéhokoli Zařízení používaného pro přístup k našim Stránkám (například pomocí virtuální privátní sítě „VPN") ii) zjistíme, že zákazník během ověřovacího procesu nebo v jakémkoli okamžiku platnosti Smlouvy použil padělané dokumenty (fotografie, naskenované dokumenty, snímky obrazovky atd.) iii) existuje důvodné podezření, že jste se dopustili nebo se pokusili zneužít bonus, ať už sami nebo jako součást skupiny iv) jste zapojeni do jakékoli podvodné, tajné, manipulační nebo jiné nezákonné činnosti v souvislosti s Vaší účastí nebo účastí třetích stran, nebo používáte jakékoli softwarově asistované metody či techniky či hardwarová zařízení pro Vaši účast v jakékoli ze služeb poskytovaných Společností.


Co mám dělat? Jak dostanu své peníze zpět? Nepadělal jsem žádné dokumenty, nepoužíval VPN ani se nepokoušel skrýt svůj doklad totožnosti, hraji na svůj vlastní účet. Jsou věci, z nichž mě obviňují, důvodem k tomu, aby mi vzali všechny peníze? A pokud ano, nemusí to dokazovat?


Jakákoli pomoc ohledně toho, jak bych to měl řešit, by byla velmi oceněna. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Doro118
před 2 měsíci

Dobrý den, je to velmi nešťastná situace a jsem rád, že jste našel toto fórum. Víte, toto konkrétní pravidlo konkrétně neříká, co vedlo vedení kasina k jeho použití proti vám. Jste si vědom nějakých nesrovnalostí? Něčeho, co by mohlo být vnímáno jako podezřelé?

Obávám se, že bez bližších informací o povaze problému neexistuje mnoho konkrétních tipů.

O čem jste se prosím naposledy bavili s kasinem, než se rozhodli zrušit váš zůstatek?

V každém případě má smysl požádat kasino o konkrétnější vysvětlení. Doporučuji vám to udělat prostřednictvím funkce pro podání stížnosti. Myslím, že to bylo nejlepší rozhodnutí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Asi je kontaktuji ohledně konkrétnějšího vysvětlení a pak se vrátím na fórum.

Automaticky přeloženo:
Doro118
před 2 měsíci

Řekl bych, že je to dobré rozhodnutí. Pokud se vám podaří od kasina získat něco spolehlivějšího, uložte si to a nezapomeňte to přidat ke stížnosti. Váš mediátor to velmi ocení. Pokud nebudete mít takové štěstí, nebuďte frustrovaní, protože je to stejně součástí stížnosti. Jednoduše řečeno, kdykoli je problém nejasný, mediátoři se také poradí se zástupcem kasina tím, že ho pozvou do vlákna stížnosti.


Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.