FórumKasinaLapilanders Casino - všeobecná diskuze

Lapilanders Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od kalbon
|
5426 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lapilanders Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Vyhrál 8000 eur s vkladem 100 eur. Nyní bylo zrušeno 6500 eur, protože můžete vyhrát pouze 15x s jedním vkladem. Takže 1500 eur.

Bylo mi ukradeno 6500 eur. Potřebovat pomoc

Automaticky přeloženo:
kalbon
před 2 roky

Dobrý den, pokud je v obchodních podmínkách uvedeno, že lze vybrat pouze 15x zálohu, zbytek Vám nebyl ukraden. Můžeme diskutovat o jeho férovosti, ale přijali jste podmínky provedením prvního vkladu, pokud ne dříve. Je mi líto, ale vybíráte kasino s velmi špatnou pověstí. Protože používá neférové podmínky vůči hráčům, podívejte se na varování:

file

Bylo by moudré místo toho vyzvednout slušné kasino.

Uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
kalbon
před 2 roky

Podmínky jsou vůči hráčům velmi nespravedlivé a v recenzi kasina máme také velké upozornění na jejich nespravedlivost. Bohužel jste pravděpodobně neviděli naši recenzi, než jste tam provedli vklad 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, bohužel mám nyní stejnou zkušenost. Můj aktuální zůstatek na účtu u Lapilanders je přes 8000 eur. Jakýkoli pokus o výběr bude po 2 dnech zrušen a budou vyžadovány další dokumenty. podpora napsala (pokud je online), všechny dokumenty jsou nyní k dispozici, můžete zaplatit. Shromáždil jsem všechny e-maily, které jsem napsal, vyhrál a nyní budu jednat s online právníkem. Navážu také přímý kontakt s MGA. Je to extrémně drzé a pokud budu muset vzít soukromé peníze do svých rukou, udělám vše pro to, abych to zastavil. Drž se dál od tohoto kasina!!!!!!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Schmidt05
před rokem

Viděl jste výsledek výše uvedené stížnosti ?

Kasino nereagovalo - jako obvykle, na druhou stranu tento návrh fungoval:

„Doporučuji vám kontaktovat MADRE ADR, poskytovatele alternativního řešení sporů schváleného MGA, vyplněním jejich online formuláře dostupného na této webové stránce http://www.madre-online.eu/ a v případě potřeby také samotný Malta Gaming Authority ( https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). Je to dobrá licenční autorita a má lepší možnosti a nástroje, jak hráčům pomoci."

Přeju trochu štěstí!!!

Automaticky přeloženo:
Schmidt05
před rokem

Mám podobnou situaci.

kolem 3000 € se prostě nevyplatí. Byli jste úspěšní s advokátem a MGA? Udělal jsem také několik pokusů prostřednictvím affiliate manažerů a influencerů. Vše ale zatím bez úspěchu.

Velmi rád bych si s vámi vyměnil nápady. Existuje způsob, jak mi poslat přímo PM?



Automaticky přeloženo:
AnsgarDD
před rokem

Dobrý den, bez šance. Na influencery se nedá vůbec spolehnout. Třeba spielotv nebo Maximzockt. Inzerují s těmi sračkami a jsou finančně podporováni kasinem. Ne, mezitím jsem odepsal svůj zisk. Nyní mám ale problémy se svou bankou, protože to vůbec netolerují a nyní způsobují problémy, že vklady odešly na tyto stránky. Mohu vám jen poradit, abyste se od těchto stránek drželi dál. Mga nepřinesou vůbec nic, odkazují tě na VR, taky jsem bez šance. Požádal jsem o výplatu 12krát, pokaždé jsem odmítl z nejpodivnějších důvodů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj kluci!

Podívejte se, že s kasiny LCS se potýká mnoho!

Měli bychom vytvořit skype skupinu a sdílet informace?

Tato společnost bude nejvíce zastavena!

Nejlepší věc, kterou můžete udělat, je vytvořit zprávu s MADRE ADR


Vyhrál 13 000 eur v jednom z kasin, kterým se podařilo dostat ven

3000 Euro.

Můj účet je zastaven kvůli bezpečnostnímu vyšetřování….

Čekal jsem 4 týdny, stále žádné informace... Hádám, že 10 000 eur je ztraceno


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechci se vměšovat do diskuze, jen bych rád zmínil, že toto fórum nepodporuje soukromé zprávy, ale samozřejmě pokud si vyměníte emailový kontakt, není problém.


Také pokud si vyměňujete kontakty a nechcete je sem ukládat, doporučuji příspěvek následně upravit a emailovou adresu smazat.

Automaticky přeloženo:
Chrizi1992
před rokem

napište mi na ****@gmail.com


velmi rádi si vyměňujeme nápady.


Díky moc

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
AnsgarDD
před rokem

máš telegram?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Teď to začalo hřát, když jsem si tady přečetl tyto zprávy🙄 vklad 100e bez bonusů a žádost o výběr 1000e. Dokumenty byly odeslány hned.. uvidíme, jestli z toho něco vytěžíme 😬

Automaticky přeloženo:
Jenspa
před 8 měsíci

Pokud narazíte na nějaký problém, přijďte sem – alespoň varujete ostatní.

Je smutné vidět, že index bezpečnosti není mezi hráči příliš známý 🙁 Viděli jste to? 👈

Doufám, že ty peníze dostanete!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tohoto kasina jsem si nevšiml a podíval se na pozadí. Normálně to dělám😬. Uvidíme, jak to půjde 🙄 Dám vám vědět!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Zatím vše vypadá stále dobře😅 dokumenty byly včera odeslány a schváleny a právě teď přišla odpověď z chatu, že výběr byl zkontrolován a proces by měl být brzy dokončen. Doufejme v to nejlepší 😬

Automaticky přeloženo:
Jenspa
před 8 měsíci

To je skvělé! Jsem pozitivně nadšený. Pokračuj! 🤞🤞🐱‍🏍

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Platba dorazila na účet. Uběhly 3 dny 🥳

Tohle pro toto kasino stačilo😅

Automaticky přeloženo:
Jenspa
před 8 měsíci

Asi rozumím. 🙂 Hodně štěstí jinde! ✨🐱‍🏍

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Mám podobnou zkušenost. Dostal jsem otočení zdarma, ale když byla hra zablokována pro Švédsko, dostal jsem bonus 10 eur. Provedli jste vklad dříve v kasinu. Každopádně se mi podařilo převést bonus a chtěl jsem peníze vybrat, ale pak jsem se musel ověřit. Udělal to, ale bylo to stále odmítáno. V jednom i druhém byly chyby, ale nakonec mi od nich přišel email, že účet je nyní ověřený. Pak udělám další pokus o výběr peněz, ale pak mi přijde další e-mail, že chtějí informace od banky, pokud vidí moje jméno, číslo účtu, bic a Iban. Poslal jsem to, ale protože mám jen mobil a nemám počítač, udělal jsem snímek obrazovky a udělal z něj soubor pdf, ale odmítají to přijmout. Nevím jak na to. Musím si půjčit počítač a tiskárnu, vytisknout a naskenovat dokument, takže teď vidím, co je na něm napsáno. Mám pocit, že to dělají pořád, takže se unaví a jednoduše to poseru. Ale já ne. Mám však pouze 30 dní na to, abych se ověřil, takže pokud to vydrží o něco déle, tato doba brzy vyprší. Nechápu, proč nemohou být nápomocní s tím, jak to udělat, je příliš krátká pošta, že ověření je odepřeno. Doufám, že peníze stejně dostaneme.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu