Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lalabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Kasinu bych se vyhnul.
Důvod:
A. Zdržují výplaty. Vyhrál jsem nějaké peníze a požádal jsem o výplatu. Zdrželi to 5 dní (a ano, vždy jsem to mohl zrušit). Odpověď z kasina 1 den po mé žádosti: "schválili jsme to, je to vaše banka, která musí zpracovat platbu." - O 5 dní později jsem obdržel převod peněz v reálném čase, tj. lhali (je to obecný trik kasina...takže kasino doufá, že výběr zrušíte, abyste mohli pokračovat ve hře a prohráli)
b. 3x jsem požádal o uzavření účtu. Odpověď z kasina: "Nerozumím. Prosím, buďte přesnější." a nechali můj účet otevřený. Poslední požadavek = řekli: "Vážím si vás jako hráče, takže nechávám účet otevřený dalších 24 hodin a pak mi dáte vědět své rozhodnutí." Vážně...když požádám o zrušení účtu = zavři ho! Ale dělají všechno pro to, aby vám hra zůstala. A ano, po mé první žádosti "prosím, zrušte můj účet" jsem prohrál všechny své výhry....takže dostali, co chtěli.
Obecně to není špatné kasino, ale kvůli výše uvedenému jsem ztratil důvěru a cítím jejich chamtivost. Pokud kasinu nemůžete věřit = vyhněte se!
Také...jsem z Německa. Smějí brát německé hráče? Nebo je to nezákonné?
I would avoid the Casino.
Reason:
a. They delay payouts. I won some money and I requested a payout. They delayed it 5 days (and yes, I was always able to cancel it). Answer from the casino 1 days after my request: "we approved it, its your bank who need to process the payment." - 5 days later I received a real time money transfer, ie they lied (it is a general casino trick...so the casino hopes you will cancel the withdrawal to continue playing and lose)
b. I asked for an account closure 3 times. Answer from the casino: "I do not understand. Please be more precise." and they left my account open. The last request = they said: "I value you as a player so I leave the account open for another 24hours and then you let me know your decision." Seriously...when I ask for an account closure = close it! But they try everything to keep your playing. And yes, after my first "please close down my account" request I lost all my winning....so they got what they wanted.
In general not a bad casino, but due to the above I lost trust and I can smell their greediness. If you are unable to trust a casino = avoid!
Also...I am from Germany. Are they allowed to take German players? Or is it illegal?
Dobrý den ,
Právě jsem začal hrát s lala bet . Nejprve jsem neprovedl žádné ověření účtu (jsem z Holandska… a teprve teď vidím, že Holanďané nemají povoleno. Tak zvláštní
všechna moje holandská prohlášení včetně mého pasu jsou holandská. Nejprve jsem vyhrál 600 EUR a 400 EUR. Bez jakéhokoli ověření! Pokaždé platíte náklady na převod 20 EUR, ale to je v pořádku. Pak jsem jednoho předvečera vyhrál 17 000 euro ( mezitím po tolika vkladech jsem byl VIP včetně manažera . Vedl mě a Artur byl velmi milý . Chtěl jsem peníze vybrat , tak jsem nejprve udělal 5 000 € a pak asi 3 200 € , protože maximální výplata out je 7500 € za týden. Čekal jsem několik dní (když na účtu bylo ještě 10 000 eur. Výběr najednou nemohl být proveden kvůli kontrole ověření ????????? První dvě výplaty byly na mé holandštině účet bez ověření. Tak jsem si zahrál až do 52 000 euro ... pak jsem šel znovu dingen . Ověření bylo stále ve fázi kontroly . Takže jako hráč hrajete .. pak musíte znovu vložit . V tu chvíli mi nabídli vrácení peněz , takže 5 000 € a další na . Hráno pak nula . Dostal jsem také dva Cashbacky ( kvůli vysokému vkladu 1 500 € a 35 a 100 a 510 nebo tak něco ( takže opravdu dobré . Dokonce jsem dostal bonus dobře zahraný a hrál jsem sázka !!!' Ale teď ... když jsem v mém druhém prázdninovém domě v Jižní Africe, nemůžete hrát všechny hry. Hrál jsem některé a pak, když jsem nečekal, přišla moje milovaná nula .... ale pak začaly problémy ... to nebylo na mém účtu. Udržuji e-maily nahoru a dolů… také proto, že tamní webová stránka neumožňuje nizozemské hráče…… Byl jsem tam s jiným kasinem a je to noční můra….. Kasino nebaštím… ale teď se dějí divné věci… . Také mi dvakrát zablokovali live chat ..bez důvodu… i dnes znovu….
co si myslíš o situaci? Mám pocit, že nízké výplaty jsou bezdůvodné. Teď najednou jsem dobrý pro ověření se všemi vašimi holandskými informacemi a bankovním a pasovým pasem a selfie obličeje.
V tomto kasinu jsem utratil tolik... Chci nějaké odpovědi ohledně mé nulové koule… a proč zpomalují proces ověřování během vysokého zůstatku….
doufám, že nám lala bet cab poskytne…
Dal jsem jim 4 hvězdičky kvůli chování při kontrole... ale ve věcech mě zklamali.
S přátelským pozdravem,
Good day ,
I just started to play with lala bet . First I didn’t do any account verification ( ime from the Netherlands… and only see now that dutch people are not allowed . So strange
all my dutch statements including my paspoort are Dutch . First I won €600 euro and €400 . Without any verification! You pay €20 transfer cost every time but that’s fine . Then one eve I won 17.000 euro ( meanwhile after so many deposit I was a VIP included a manager . He guided me and Artur was very nice . I wanted to withdraw the money so I first did 5000 € and then about €3200 because maximum pay out is €7500 a week . I waited to days ( while there was still 10.000 euro on the account. Withdraw suddenly couldn’t be done because of Verification check ????????? The first two payouts where on my Dutch account without verification. So I played myself up to 52.000 euro … then went dingen again . Verification was still under review . So as a gambler you play .. then you need to deposit again . On that moment they offered me a pay back so the €5000 and the other on . Played then zero . I got also two Cashback ( because of the high amount of deposit, €1500 and 35 and 100 and 510 or something ( so really good . I even got a bonus well played and I played the wager !!!’ But now … being in my second holiday house in South Africa you can’t play all the games . I played some and then when I didn’t expected my beloved zero came ….. but then the problems started … it’s was not in my account. I keep e-mail up and down … also because there website doesn’t allow dutch players …… I was there with a other casino and it’s a night mare ….. I don’t bash the casino … but strange things happens now …. They also blocked me two times from live chat ..without any reason … even today again ….
what do you think about the situation? I have a feeling that low pay outs are without reason . Now suddenly ime good for verification with all your Dutch information and bank and paspoort And face selfie .
I spent so much at this casino …. I want some answers about my zero ball … and why they slow down the verification process during the high balance ….
hope lala bet cab provide us …
I gave them 4 stars because of there behavior on review … but they let me down in things .
kind regards,
Narazil jsem na otázku, dovolte mi tedy podělit se o svůj názor:
Někdy mohou být menší částky zpracovány a vyplaceny téměř okamžitě, jednoduše proto, že částka je nízká. Jakmile požádáte o významnou částku, všechny kontroly proběhnou správně.
Takže ano – technicky může být rozdíl mezi získáním 80 $ a 8 000 $, záleží na limitech a prahu a také na historii vašeho účtu.
Každopádně čekáme na vaše konečné potvrzení ohledně reklamace . 🤞🤞✨
I spotted a question, so allow me to share my point of view:
Sometimes smaller amounts can be processed and cashed out almost immediately, simply because the amount is low. Once you ask for a significant amount, all checks are run properly.
So, yes - technically, there may be a difference between getting $80 and $8.000, it depends on limits and threshold, also on your account history.
Anyway, waiting for your final confirmation regarding the complaint. 🤞🤞✨
Dovolte mi potvrdit:
A. můj první výběr byl vyšší bez KYC
b. KYC začalo PO uzavření účtu
Takže během mého hraní = žádné KYC. Takže mladší 18 let mohli jít hrát...není problém.
To vůbec není ochrana hráče.
Let me just confirm:
a. my first withdrawal was higher with no KYC
b. the KYC started AFTER I closed my account
So during me playing = no KYC. So under 18 could go and play...not a problem.
This is not at all player protection.
Radka dohoda je 9204 €, několikrát jsem uvedl své bankovní údaje. Také na platební oddělení. Artur můj VIP manažer vůbec neodpovídá . Takže to vypadá jako podvod… nikdo z lalabet neodpověděl na GUrU nebo jiné platformě. Vidím svého manažera online během dne…, vůbec neodpovídá… ale tolikrát se mě ptají na moje bankovní údaje
Radka the agreement is €9204 gave multiple times my banking details . Also to the payment department. Artur my VIP manager doesn’t answer at all . So it looks like a scam … nobody from lalabet answered on GUrU or other platform . I see my manager on line during the day …, he is not answering at all .. but they ask me so many times for my bankingdetails
Dovolte mi potvrdit:
A. můj první výběr byl vyšší bez KYC
b. KYC začalo PO uzavření účtu
Takže během mého hraní = žádné KYC. Takže mladší 18 let mohli jít hrát...není problém.
To vůbec není ochrana hráče.
Let me just confirm:
a. my first withdrawal was higher with no KYC
b. the KYC started AFTER I closed my account
So during me playing = no KYC. So under 18 could go and play...not a problem.
This is not at all player protection.
Chápu váš názor, ale na druhou stranu je jasně řečeno, že jsou povoleny pouze dospělé osoby. Pokud někdo zfalšuje datum narození, aby prošel registrací, jsem si zcela jistý, že kasino nenese odpovědnost, když někdo jedná ve špatné víře přímo proti pravidlům. Navíc by takový hráč jen těžko prošel KYC s falešnými osobními údaji.
Co myslíš?
V každém případě, aby se zabránilo hráči otevřít další účty pomocí stejných dat, některá kasina vás žádají, abyste podstoupili KYC, aby byl váš účet zcela uzavřen.
Jde vlastně o ochranu hráčů.
Představte si, že jste blízko k závislosti na hazardních hrách, a proto žádáte o sebevyloučení. Aby bylo zajištěno, že se nebudete moci znovu zaregistrovat, kasino vás žádá, abyste podstoupili celý KYC. Tři měsíce poté, co cítíte touhu tam znovu hrát, jdete pro novou registraci, ale neprojdete se stejnými osobními údaji.
Toto je nejochrannější možnost. Bohužel to zatím není obchodní standard.
I understand your point, but on the other hand, it is clearly stated then only legal adults are allowed. If anyone fakes the birthdate to pass the registration, I'm quite sure the casino is not responsible when someone is acting in bad faith directly against the rules. Furthermore, such a player would have a hard time passing the KYC with fake personal detail.
What do you think?
Anyway, to prevent a player to open other accounts using the same data, some casinos ask you to undergo the KYC in order to completely close your account.
This is actually for players' protection.
Just imagine you are close to being addicted to gambling therefore you ask for a self-exclusion. To ensure you won't be allowed to register again, the casino asks you to undergo the full KYC. Three months after you feel an urge to play there again, so you go for a new registration, but you won't pass with the same personal details.
This is the most protective option. Sadly, it is not a business standard yet.
A teď jsou peníze vaše a můžete jít dál. 🙂
And now, the money is yours, and you can move on. 🙂
Abych to ukončil...
Obviňuji kasino z toho, že před mou první výplatou nebylo KYC. To je špatné! Ale to není důvod, proč by měli vracet jakoukoli platbu. To prostě není dobré, protože kdokoli s bankovním účtem by mohl hrát a vybírat.
Ano, skvělé, že nakonec udělají KYC, aby někoho zakázali.
Ale špatné = přijímají hráče z Německa i když nemají licenci = nelegální. A ano, není na hráči, aby to kontroloval. Pokud prodáváte drogy světu, nemůžete vinit kupujícího, aby to nejprve zkontroloval.
Pojďme to teď ukončit...
To end this...
I do blame the casino for no KYC before my first payout. Thats bad! But that is not the point why they should return any payment. That is just not good as anyone with a bank account could play and withdraw.
Yes, great they do a KYC eventually to get someone banned.
But bad = they accept players from Germany even though they have no license = illegal. And yes, it is not up to the player to check this. If you sell drugs to the world you can not blame the buyer to check first.
Lets end this now...
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.