DomůFórumKasinaLalabet Casino - všeobecná diskuze

Lalabet Casino - všeobecná diskuze

3 019 zobrazení 21 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lalabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Kasinu bych se vyhnul.

Důvod:

A. Zdržují výplaty. Vyhrál jsem nějaké peníze a požádal jsem o výplatu. Zdrželi to 5 dní (a ano, vždy jsem to mohl zrušit). Odpověď z kasina 1 den po mé žádosti: "schválili jsme to, je to vaše banka, která musí zpracovat platbu." - O 5 dní později jsem obdržel převod peněz v reálném čase, tj. lhali (je to obecný trik kasina...takže kasino doufá, že výběr zrušíte, abyste mohli pokračovat ve hře a prohráli)

b. 3x jsem požádal o uzavření účtu. Odpověď z kasina: "Nerozumím. Prosím, buďte přesnější." a nechali můj účet otevřený. Poslední požadavek = řekli: "Vážím si vás jako hráče, takže nechávám účet otevřený dalších 24 hodin a pak mi dáte vědět své rozhodnutí." Vážně...když požádám o zrušení účtu = zavři ho! Ale dělají všechno pro to, aby vám hra zůstala. A ano, po mé první žádosti "prosím, zrušte můj účet" jsem prohrál všechny své výhry....takže dostali, co chtěli.


Obecně to není špatné kasino, ale kvůli výše uvedenému jsem ztratil důvěru a cítím jejich chamtivost. Pokud kasinu nemůžete věřit = vyhněte se!


Také...jsem z Německa. Smějí brát německé hráče? Nebo je to nezákonné?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den ,

Právě jsem začal hrát s lala bet . Nejprve jsem neprovedl žádné ověření účtu (jsem z Holandska… a teprve teď vidím, že Holanďané nemají povoleno. Tak zvláštní

všechna moje holandská prohlášení včetně mého pasu jsou holandská. Nejprve jsem vyhrál 600 EUR a 400 EUR. Bez jakéhokoli ověření! Pokaždé platíte náklady na převod 20 EUR, ale to je v pořádku. Pak jsem jednoho předvečera vyhrál 17 000 euro ( mezitím po tolika vkladech jsem byl VIP včetně manažera . Vedl mě a Artur byl velmi milý . Chtěl jsem peníze vybrat , tak jsem nejprve udělal 5 000 € a pak asi 3 200 € , protože maximální výplata out je 7500 € za týden. Čekal jsem několik dní (když na účtu bylo ještě 10 000 eur. Výběr najednou nemohl být proveden kvůli kontrole ověření ????????? První dvě výplaty byly na mé holandštině účet bez ověření. Tak jsem si zahrál až do 52 000 euro ... pak jsem šel znovu dingen . Ověření bylo stále ve fázi kontroly . Takže jako hráč hrajete .. pak musíte znovu vložit . V tu chvíli mi nabídli vrácení peněz , takže 5 000 € a další na . Hráno pak nula . Dostal jsem také dva Cashbacky ( kvůli vysokému vkladu 1 500 € a 35 a 100 a 510 nebo tak něco ( takže opravdu dobré . Dokonce jsem dostal bonus dobře zahraný a hrál jsem sázka !!!' Ale teď ... když jsem v mém druhém prázdninovém domě v Jižní Africe, nemůžete hrát všechny hry. Hrál jsem některé a pak, když jsem nečekal, přišla moje milovaná nula .... ale pak začaly problémy ... to nebylo na mém účtu. Udržuji e-maily nahoru a dolů… také proto, že tamní webová stránka neumožňuje nizozemské hráče…… Byl jsem tam s jiným kasinem a je to noční můra….. Kasino nebaštím… ale teď se dějí divné věci… . Také mi dvakrát zablokovali live chat ..bez důvodu… i dnes znovu….


co si myslíš o situaci? Mám pocit, že nízké výplaty jsou bezdůvodné. Teď najednou jsem dobrý pro ověření se všemi vašimi holandskými informacemi a bankovním a pasovým pasem a selfie obličeje.


V tomto kasinu jsem utratil tolik... Chci nějaké odpovědi ohledně mé nulové koule… a proč zpomalují proces ověřování během vysokého zůstatku….


doufám, že nám lala bet cab poskytne…


Dal jsem jim 4 hvězdičky kvůli chování při kontrole... ale ve věcech mě zklamali.


S přátelským pozdravem,

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized772
před 2 roky

Narazil jsem na otázku, dovolte mi tedy podělit se o svůj názor:

Někdy mohou být menší částky zpracovány a vyplaceny téměř okamžitě, jednoduše proto, že částka je nízká. Jakmile požádáte o významnou částku, všechny kontroly proběhnou správně.

Takže ano – technicky může být rozdíl mezi získáním 80 $ a 8 000 $, záleží na limitech a prahu a také na historii vašeho účtu.

Každopádně čekáme na vaše konečné potvrzení ohledně reklamace . 🤞🤞✨

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj , všiml jsem si, že dohoda ve výši 9204 € stále není na mém účtu. Proto to nechávám otevřené. Mám kuráž.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dovolte mi potvrdit:

A. můj první výběr byl vyšší bez KYC

b. KYC začalo PO uzavření účtu


Takže během mého hraní = žádné KYC. Takže mladší 18 let mohli jít hrát...není problém.

To vůbec není ochrana hráče.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za informace! Lžou dál…


Chci jen své peníze podle dohody!




Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Radka dohoda je 9204 €, několikrát jsem uvedl své bankovní údaje. Také na platební oddělení. Artur můj VIP manažer vůbec neodpovídá . Takže to vypadá jako podvod… nikdo z lalabet neodpověděl na GUrU nebo jiné platformě. Vidím svého manažera online během dne…, vůbec neodpovídá… ale tolikrát se mě ptají na moje bankovní údaje

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file


Vidím ho celý den a noc na lince… ale žádná odpověď ohledně mých peněz….

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dovolte mi potvrdit:

A. můj první výběr byl vyšší bez KYC

b. KYC začalo PO uzavření účtu


Takže během mého hraní = žádné KYC. Takže mladší 18 let mohli jít hrát...není problém.

To vůbec není ochrana hráče.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu váš názor, ale na druhou stranu je jasně řečeno, že jsou povoleny pouze dospělé osoby. Pokud někdo zfalšuje datum narození, aby prošel registrací, jsem si zcela jistý, že kasino nenese odpovědnost, když někdo jedná ve špatné víře přímo proti pravidlům. Navíc by takový hráč jen těžko prošel KYC s falešnými osobními údaji.

Co myslíš?


V každém případě, aby se zabránilo hráči otevřít další účty pomocí stejných dat, některá kasina vás žádají, abyste podstoupili KYC, aby byl váš účet zcela uzavřen.

Jde vlastně o ochranu hráčů.

Představte si, že jste blízko k závislosti na hazardních hrách, a proto žádáte o sebevyloučení. Aby bylo zajištěno, že se nebudete moci znovu zaregistrovat, kasino vás žádá, abyste podstoupili celý KYC. Tři měsíce poté, co cítíte touhu tam znovu hrát, jdete pro novou registraci, ale neprojdete se stejnými osobními údaji.

Toto je nejochrannější možnost. Bohužel to zatím není obchodní standard.

Automaticky přeloženo:
Anonymized772
před 2 roky

A teď jsou peníze vaše a můžete jít dál. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Abych to ukončil...

Obviňuji kasino z toho, že před mou první výplatou nebylo KYC. To je špatné! Ale to není důvod, proč by měli vracet jakoukoli platbu. To prostě není dobré, protože kdokoli s bankovním účtem by mohl hrát a vybírat.


Ano, skvělé, že nakonec udělají KYC, aby někoho zakázali.


Ale špatné = přijímají hráče z Německa i když nemají licenci = nelegální. A ano, není na hráči, aby to kontroloval. Pokud prodáváte drogy světu, nemůžete vinit kupujícího, aby to nejprve zkontroloval.


Pojďme to teď ukončit...

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. V Lalabetu hraji více než měsíc. Našel jsem jejich webové stránky ze stránky s názvem Onlinecasinospelen. Což je nizozemština a důrazně doporučuje web jako legální a jeden z nejlepších. Tak jsme tady s kamarády začali hrát. Opravdu tam nejsem pro peníze, ale pro zábavu. Moje celkové vklady jsou 20 tisíc + a moje výběry jsou maximálně 15 tisíc. Jednou jsem se stáhl, než požádali o ověření KYC. Jednou jsem to stáhl, když jsem byl v procesu ověřování KYC. Proces KYC začal, když jsem chtěl podruhé odstoupit. Je to již více než 2 týdny, stále není ověřeno. Byl jsem osloven e-mailem, chtěli, abych ověřil, které dokumenty jsem poslal, a 1 den poté, co požádali o selfie s mým ID. Poté žádná odezva. Mezitím jsem měl zůstatek 280 000, ale jak jsem řekl, byl jsem tam pro baviče. Ale samozřejmě bych si chtěl mezitím vydělat. Později jsem se od svého kamaráda, který zde také hraje, dozvěděl, že hráči z Nizozemska zde legálně hrát nesmí. Chtěl jsem tedy vrátit peníze. Můj VIP manažer, který má nizozemský účet, který mě předtím ignoroval, když jsem se zeptal na můj ověřovací proces, mi stále neodpověděl, i když chat na webu mi řekl jako 3krát, můj ViP manažer mi odpoví za 5 minut. Tak 3 minuty sliby jsem tady. Cítím se podveden a oklamán. Webové stránky a můj VIP manažer si byli dobře vědomi toho, že jsem holandský hráč (vip manažer má holandské číslo a vidí i moje) a (když mi poslali dokumenty k ověření, viděli moje údaje a jeden den poté odpověděli na selfie, kterou jsem také nikdy nedostal odpověď). Chci své peníze zpět Cítím se oklamán a scammed a mám pocit, že se mnou šukají se zprávami v lalabet chatu.

Automaticky přeloženo:
Dutchgambler-E
před 2 roky

Dobrý den, po přečtení a vašem problému bych doporučilpodat stížnost zde na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci.

Nevšimli jste si však, když jste se zaregistrovali, že vaše země byla omezena?

Každopádně i přes to, jak to vypadá, si myslím, že reklamace by byl dobrý krok a uvidíme, jestli pomůžeme. Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Lalabet mi nezaplatil. Požádal jsem o výběr 1942 BRL, po 10 dnech jsem se ozval a řekli mi, že platba byla zrušena, ale částka se nevrátila na můj zůstatek LALABET. říkají, že poslali peníze společnosti ASTROPAY, ASTROPAY tvrdí, že neobdrželi žádnou částku. Jinými slovy, LALABET zmizel s mými penězi a nechce mi zaplatit.

Poznámka: Již jsem požádal o výběr z LALABET na ASTROPAY jindy a vše bylo v pořádku. Stačilo jen požádat o vyšší cenu a nezaplatili.



Ahoj!


Lalabet mi nezaplatil. Požádal jsem o výběr 1942 BRL, po 10 dnech jsem se ozval a řekli mi, že platba byla zrušena, ale částka se nevrátila na můj zůstatek LALABET. říkají, že poslali peníze společnosti ASTROPAY, ASTROPAY tvrdí, že neobdrželi žádnou částku. Jinými slovy, LALABET zmizel s mými penězi a nechce mi zaplatit.


Poznámka: Již jsem požádal o výběr z LALABET na ASTROPAY jindy a vše bylo v pořádku. Stačilo jen požádat o vyšší cenu a nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
Jessicacarlafg
před rokem

Dobrý den, mrzí mě situace, do které jste se dostal. Co se týče vašeho výběru a skutečnosti, že jste s ním nikdy neměli problém, jaký důvod vám kasino uvedlo pro zrušení vašeho výběru? Také říkáte, že kasino vám hned řeklo, že peníze poslali Astropay, takže teď si nejsem jistý, jestli to zrušili nebo poslali.

Zkusili jste si vyžádat potvrzení od kasina, že vám skutečně poslali peníze?

Viděl jsem však, že jste podal stížnost , což si myslím, že byl dobrý krok, protože náš tým situaci prošetří a uvidíme, kde skončíme. Pokud nevíte, co od reklamace očekávat, zde je návod , který by vám mohl pomoci k lepší informovanosti. 🙂

Pevně věřím, že své peníze uvidíte a došlo jen k nedorozumění.

Pokud máte něco nového, nezapomeňte mě aktualizovat. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj! jak se máš?


K mému překvapení jsem právě teď obdržel vrácení peněz na můj účet LALABET. Nyní jsem požádal o nový výběr pomocí dvou různých metod (ASTROPAY A PAY4FUNGO). je stále uveden jako nevyřízený. Počkám několik hodin, abych zjistil, zda byl můj výběr úspěšný.


Chtěl bych vás požádat, abyste mou reklamaci neuzavírali, dokud nebude výběr dokončen a nebudu mít v rukou požadovanou částku.


Ahoj! jak se máš?

K mému překvapení jsem právě teď obdržel vrácení peněz na můj účet LALABET. Nyní jsem požádal o nový výběr pomocí dvou různých metod (ASTROPAY A PAY4FUNGO). je stále uveden jako nevyřízený. Počkám několik hodin, abych zjistil, zda byl můj výběr úspěšný.


Chtěl bych vás požádat, abyste mou reklamaci neuzavírali, dokud nebude výběr dokončen a nebudu mít v rukou požadovanou částku.



Automaticky přeloženo:
Jessicacarlafg
před rokem

Dobrý den, nemusíte se bát, že by vaše reklamace byla uzavřena, ale protože jste provedli nové výběry, pravděpodobně bude opět prodloužena. Mohl byste tuto skutečnost zmínit i Kristině ve stížnosti , aby věděla, kde jste?

Pokud jde o vrácení peněz, znamená to, že vám peníze již dorazily nebo byly právě vráceny na váš hráčský účet?

Ať tak či onak, určitě mi dejte vědět, jak vše probíhá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Chci vás informovat, že můj problém byl vyřešen. Podařilo se mi získat celou požadovanou částku.


Děkuji za vaší pomoc!

Automaticky přeloženo:
Jessicacarlafg
před rokem

Ahoj, to je skvělá zpráva a jsem rád, že máš peníze. Netrvalo to příliš dlouho, co jste znovu provedli výběr, což je také dobré znamení.

Mohl bych vás však požádat, abyste tyto informace předal Kristině ve stížnosti , aby ji mohla uzavřít? Velmi by jí to pomohlo.

Moc děkujeme a užijte si výhru. 😊😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.