Chtěli byste nám říci více o problému, který jste tam zažili?
Možná by vám mohl pomoci náš tým pro stížnosti.
Would you like to tell us more about the issue you have experienced there?
Perhaps our complaint team could be able to help.
Pokud mi můžete pomoci získat peníze zpět nebo poslat sto e-mailů, to je vše, na co se mě zeptali, ale zablokovali mě nebo požádali o kontaktování, ale nikdo neodpovídá a jsou to téměř 4 týdny
If you can help me get my money back or sent a hundred emails that's all they asked me but they blocked me or asked to be contacted but nothing no one answers and it's been almost 4 weeks
Se mi può aiutare a recuperare i miei soldi o mandato cento email è tutto ciò che mi hanno chiesto ma mi hanno bloccato o chiesto di poter essere contattata ma nulla non risponde nessuno e sono passate quasi 4 settimane
Aktualizace: Mám 3 nevyřízené výběry v celkové výši 1 500 EUR a jsou opět zpožděny (7 dní). Nikdy mi nezaplatili ani jeden výběr v rámci svých vlastních pravidel. Nedosáhnu limitu 7 000 EUR/měsíc, který tvrdí, že mají. Mám ještě spoustu peněz na výběr. Je trapné, že musím čekat měsíce, než si budu moci vybrat SVÉ PENÍZE. Kingmaker Casino, co říct?
Update: I have 3 pending withdrawals totaling €1,500, and they're delayed again (7 days). They've never paid me a single withdrawal within their own rules. I won't reach the €7,000/month limit they claim to have. I still have a lot of money to withdraw. It's embarrassing that I have to wait months to be able to withdraw MY MONEY. Kingmaker Casino, anything to say?
Actualización: Tengo 3 retiros pendientes por un total de 1.500€, vuelven a estar con retrasos (7dias). Nunca me han pagado ningún retiro dentro de sus propias normas. Los 7.000€/mes que dicen poner de límite no los voy alcanzar. Me queda mucho dinero aún por sacar. Es vergonzoso que tenga que estar meses para poder retirar MI DINERO. Kingmaker casino algo que decir?
Aktualizace: Právě jsem během 3 pracovních dnů obdržel dalších 1 000 EUR. Kingmaker Casino platí včas. Velký. O zbývajících 9 000 € vás budu informovat.
Update: I just received another €1,000 within 3 business days. Kingmaker Casino is paying on time. Great. I'll keep you posted with the remaining €9,000.
actualizacion: acabo de recibir otros 1.000€ juSto dentro de los 3 días hábiles. Kingmaker Casino está pagando dentro de plazo. Muy bien. Seguiré informando con los 9000€ que me quedan aun
Pokud mi můžete pomoci získat peníze zpět nebo poslat sto e-mailů, to je vše, na co se mě zeptali, ale zablokovali mě nebo požádali o kontaktování, ale nikdo neodpovídá a jsou to téměř 4 týdny
If you can help me get my money back or sent a hundred emails that's all they asked me but they blocked me or asked to be contacted but nothing no one answers and it's been almost 4 weeks
Se mi può aiutare a recuperare i miei soldi o mandato cento email è tutto ciò che mi hanno chiesto ma mi hanno bloccato o chiesto di poter essere contattata ma nulla non risponde nessuno e sono passate quasi 4 settimane
Takže, chápu správně, že jste požádal o výběr před 4 týdny a peníze jste stále neobdržel?
Vysvětlili ale důvod tohoto dlouhého zpoždění?
Věřím, že by se náš tým pro vyřizování stížností mohl na tento problém podívat a snad vám pomůže, proto prosím klikněte na tento odkaz , kde můžete podat stížnost a dobře ji vysvětlit. Poté budete informováni o dalších krocích.
So, do I understand correctly that you requested a withdrawal 4 weeks ago and you still haven't gotten the money?
Have they explained the reason for this long delay, though?
I believe that our complaint team could look into this issue and hopefully help out, so please follow this link where you can file your complaint and explain it well. Then you'll be informed about any next steps needed.
Aktualizace: Právě jsem během 3 pracovních dnů obdržel dalších 1 000 EUR. Kingmaker Casino platí včas. Velký. O zbývajících 9 000 € vás budu informovat.
Update: I just received another €1,000 within 3 business days. Kingmaker Casino is paying on time. Great. I'll keep you posted with the remaining €9,000.
actualizacion: acabo de recibir otros 1.000€ juSto dentro de los 3 días hábiles. Kingmaker Casino está pagando dentro de plazo. Muy bien. Seguiré informando con los 9000€ que me quedan aun
Mám z vás velkou radost a vážíme si toho, že jste nás o tom všem informoval/a.
Čekám na další skvělé zprávy.
I am really glad for you, and we appreciate that you informed us about all this.
Waiting for the next great news.
Důvod, proč tohle všechno není správné, by byl
The reason why all this is not right would be
Il motivo quale sarebbe non w giusto tutto ciò
Aktualizace: Právě jsem během 3 pracovních dnů obdržel dalších 1 000 EUR. Kingmaker Casino platí včas. Velký. O zbývajících 9 000 € vás budu informovat.
Update: I just received another €1,000 within 3 business days. Kingmaker Casino is paying on time. Great. I'll keep you posted with the remaining €9,000.
actualizacion: acabo de recibir otros 1.000€ juSto dentro de los 3 días hábiles. Kingmaker Casino está pagando dentro de plazo. Muy bien. Seguiré informando con los 9000€ que me quedan aun
Aktualizace: Právě jsem obdržel dalších 1 500 €. Kingmaker Casino vyplácí ještě rychleji než tři pracovní dny. Jsem překvapen a vděčný. Zbývá mi vybrat 8 000 €. Budu vás informovat.
Z mých vydělaných 14 500 eur mi už vyplatili 7 000 eur. Jsem rád, že teď platí včas.
Update: I just received another €1,500. Kingmaker Casino is paying out even faster than the three business days. I'm surprised and grateful. I have €8,000 left to withdraw. I'll keep you posted.
I've already been paid €7,000 of the €14,500 I earned. I'm pleased to see that they're now paying on time.
Actualización: acabo de recibir otros 1.500€. Kingmaker Casino está pagando incluso antes de los 3 días hábiles. Estoy sorprendido y agradecido. Me quedan 8.000€ por sacar. Seguiré informado.
Decir que ya me han pagado 7.000€ de los 14.500€ que gane. Me gusta ver que ahora si están pagando dentro de fecha.
Ztrácím trpělivost, chci své peníze hned, protože jinak podám další stížnost, nechám vás všechno zavřít.
I'm losing patience I want my money now because otherwise I'll file another complaint I'll have you close everything down
Sto perdendo la pazienza voglio I miei soldi subito perché altrimenti faccio un altra denuncia vi faccio chiudere tutto
Trpělivost. I když si to nemyslíte, dostanete zaplaceno a peníze dostanete. Můj první výběr trval 26 dní a ostatní byly rychlejší.
Patience. Even if you don't think so, you'll get paid and receive your money. My first withdrawal took 26 days, and the others were faster.
Paciencia. Aunque creas que no, te pagarán y recibirás tu dinero. Mi primer retiro tardo 26 días y luego los demás fueron más rápidos
Nikdo se se mnou už nemusí hádat. A teď něco nového. Před dvěma týdny jsem vložil peníze na Kingmaker, ale platba byla odmítnuta, údajně kvůli technické chybě. Každý den mi v živém chatu říkali, že peníze mi budou do týdne vráceny na účet. Poté mi účet zablokovali. Po dvou týdnech peníze stále nedorazily a pak mi řekli, že peníze jsou na jejich hráčském účtu, i když byl zablokovaný. Chtěli jen, abych o ně rychle přišel, a předtím mi vždycky říkali, že mi je převedou na bankovní účet. Pak mi napsali, že pokud chtějí, můžou si účet znovu otevřít. Otevřel jsem si ho a o peníze, na které jsem čekal dva týdny, jsem během pár minut přišel. Na těchto podvodných stránkách se dějí jen hrozné věci. Nyní jsem všechny stránky smazal a už nikdy podvodným stránkám nedám ani €... Je konec, žádná další diskuse. Podvod a konec.
Nobody needs to argue with me anymore. Now something new. I deposited money at Kingmaker two weeks ago, but the payment was rejected, allegedly due to a technical error. Every day in the live chat, I was told that the money would be returned to my account within a week. I then had my account blocked. After two weeks, the money still hadn't arrived, and then they told me the money was in their player account, even though my account was blocked. They just wanted me to lose it quickly, and before that, I was always told that it would be transferred to their bank account. Then they wrote to me saying that if they wanted, they could reopen their account. I opened it and lost the money I had been waiting for two weeks in a matter of minutes. Only horrible things happen on these scam sites. I have now deleted all the sites and will never give scam sites €1 again.... It's over, no more discussion. Fraud and the end.
Mit mir muss keiner mehr diskutieren. Jetzt wieder was neues. Ich habe vor 2 Wochen bei kingmaker eingezahlt die Zahlung wurde aber abgelehnt technischer Fehler angeblich. Im live chat wurde jeden Tag gesagt das Geld kommt auf dein Konto zurück innerhalb einer Woche. Ich habe dann mein Account sperren lassen. Nach 2 Wochen kam das Geld immer noch nicht dann erzählt man mir das Geld ist auf ihr Spieler Konto drauf obwohl mein Account gesperrt ist. Die wollten nur das ich es schnell verliere und davor wurde mir immer gesagt das kommt auf ihr Bank Konto. Dann schreibt man mir noch wenn sie wollen können sie ihr Account wieder öffnen. Hab es aufgemacht und das Geld auf das ich 2 Wochen gewartet habe in paar Minuten verspielt. Es passieren nur horror Sachen bei diese Betrüger Seiten. Ich habe jetzt alle Seiten gelöscht und werde nie wieder Betrüger Seiten 1€ geben.... Es ist vorbei keine Diskussion mehr. Betrug und Ende
Dobrý den, ohledně Kingmaker Casina, laskavě si přečtěte toto vlákno, protože bych jen zopakoval, co zažívají ostatní hráči. Je škoda, že jste si založil účet jen proto, abyste přišel o peníze, protože teď vám nemůžeme pomoci. Ale děkujeme, že jste se s námi podělil o tuto hroznou zkušenost!
Hello, regarding the Kingmaker Casino, kindly read this thread because I would only repeat what other players have been experiencing. It's a shame you opened the account just to lose the money, because now we are unable to help you. But, thank you for sharing this horrible experience!
Vždycky chcete mít poslední slovo, aby si lidé mysleli, že je věc vyřešena, ale tentokrát poslední slovo mít nebudete. Všichni jste podvodné stránky. Hrál jsem s vámi všemi všude a jen jsem prohrával. Je to opakování toho, co se tehdy stalo s těmi maltskými stránkami. S vámi můžete vždycky prohrát jen proto, že jste podvodníci. Ať už je to Playio, Monsterwin, Bankobet, Kingmaker, Supabet, jsou to všechno podvodné stránky, které nic nedávají, jen berou. Lidé hladoví. I v Africe bych si mohl v určitém okamžiku vybrat peníze. Jste nejhorší lidé na světě. A teď, když už nic nepíšete, nebudete mít se mnou poslední slovo.
You always want to have the last word so that people think the matter has been resolved, but you won't have the last word this time. You're all fraudulent sites. I've played everywhere with all of you and only lost. It's a repeat of what happened with those Malta sites back then. You can only ever lose with you because you're fraudulent. No matter whether it's Playio, Monsterwin, Bankobet, Kingmaker, Supabet, they're all fraudulent sites that give nothing, only take. People are starving. Even in Africa I could have cashed out at some point. You are the worst people in the world. And now you're not writing anything anymore, you won't have the last word with me.
Ihr wollt immer das letzte Wort haben damit die Leute denken die Sache wurde geklärt, aber ihr werdet diesmal nicht das letzte Wort haben. Ihr seid alle Betrüger Seiten ich habe bei euch alle überall gespielt und nur verloren. Es wiederholt sich was damals bei diese Malta Seiten passiert ist. Man kann einfach immer nur verlieren bei euch weil ihr Betrüger seid. Egal ob playio Monsterwin bankobet kingmaker supabet alles Betrüger seiten die nix geben nur nehmen. Verhungerte menschen. Selbst in Afrika hätte ich irgendwann auszahlen können.. Ihr seit die schlimmsten Menschen auf dieser Welt. Und jetzt schreiben sie nix mehr ihr werdet nicht das letzte Wort haben bei mir.
Máš pravdu, ale já se nevzdávám, chci svých 800 eur, všude mě zablokovali.
You're right but I don't give up I want my 800 euros they blocked me everywhere
Hai ragione ma io non mi arrendo voglio I miei 800 euro mi hanno bloccato ovunque
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.