DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

 od Zabolota92
|
47 689 zobrazení 334 odpovědí |
|
1...16 17
Jaro

Poslouchej, idiote, je mi jedno, co říkáš.

Vím, že mluvíš o 3 pracovních dnech, jaké další nesmysly mi v hlavě říkáš, píšu ti

Podívejte se na to, nenechte se vzít ďáblem.

Automaticky přeloženo:
milonasstefanos5

Snažil jsem se vám trochu pomoci a popsat, že v našem procesu dáváme kasinům 14 dní, ne že to kasino musí dělat. Po uplynutí této doby, když hráči podají stížnost, snažíme se jim pomoci, takže je docela hezké, že mě nazýváte idiotem, pokud jsem jen chtěl pomoci. Jen proto, že vám kasino řekne, že výběr bude odeslán a budete ho mít do tří dnů, nemusí tomu tak být vždy.

Takže jediná věc, kterou teď udělám, je, že vás poprvé a naposled varuji, že pokud vůči mně (který se mi jen snažil pomoci) použijete tento druh jazyka, budete zakázáni.

Hezký den! 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Co budu mít zakázáno?

Automaticky přeloženo:
milonasstefanos5

Z tohoto fóra. 🙂

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem e-mail, chci podrobnosti o společnosti, mluvil jsem se svým právníkem, chci vás žalovat.

Automaticky přeloženo:
milonasstefanos5

Dobrý den, vidím.

No, za takových okolností očekávám, že už nemusíte být součástí tohoto fóra. Dovolte mi, abych vám s tím pomohl.

Automaticky přeloženo:
Radka

Poté, co jste během 3 pracovních dnů zesměšňovali výběr, říkáte „opravdu" si ze mě děláte srandu?

Automaticky přeloženo:
milonasstefanos5

Dobrý den, Stefane.


Je nám líto, čím si s kasinem procházíte, a chápeme, že to pro vás není snadné.


Jen bych vám trochu vysvětlil, že kolegové tady na našem fóru vám prostě chtěli pomoci a nemáme to jednoduché, nadávají nám a říkají, že na nás budou podávat stížnosti a podobně. Doufám, že to také chápete.


Pořád věřím, že tady byla od začátku velká chyba a možná to bylo v překladu. Kdo ví, i vám se to může při překladu do řečtiny stát mnohokrát.


Rád bych to tedy zkusil ještě jednou napravit a pokusil se vám pomoci.


Řekl jsi, že ti kasino týden nezaplatilo. je to tak?


Už jste svůj účet replikovali?


Jak již psal Jaro, obvykle dáváme kasinům 14 pracovních dnů na dokončení, protože dříve nemůžeme zasáhnout a pomoci. Pokud uvidíte, že kasino nic nedělá a nereaguje na vaše e-maily, můžete podat stížnost a my to prošetříme, kdykoli to bude možné.


co na to říkáš?


Pokud souhlasíte, podejte stížnost sami. Sledujte tento odkaz a vše podrobně vysvětlete.


Až se rozhodnete, napište nám. Budeme čekat na vaši zprávu.


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Pokusil jsem se zavřít svůj účet u Kingmaker, ale nefungovalo to, protože řekli, že nedostávají moje e-maily. Jejich e-maily se ke mně dostanou. Poslal jsem jim asi padesát screenshotů zpráv, ale to nepomohlo. Teď mě žádají o videonahrávku, jak se snažím poslat e-mail. Moje technické dovednosti a trpělivost jsou u konce. Stručně řečeno: Drž se dál od této stránky kingmaker.com!

Automaticky přeloženo:

Dejte si pozor na kasino Kingmaker. Zkoušel jsem zavřít svůj účet, ale nefungovalo to, protože mi prý nepřicházejí SMS zprávy. Jejich zprávy se ke mně dostávají. Poslal jsem jim asi padesát screenshotů zpráv v chatu, ale to nepomohlo. Nyní požadují nějaký druh videozáznamu odesílané zprávy, ale mé technické dovednosti a trpělivost docházejí. Tato epizoda nedává příliš působivý obrázek o podvodu, takže pozor!

Automaticky přeloženo:
jype

Je mi opravdu líto, že tohle všechno musíte zažít.

Možná jste je zkusili kontaktovat nějakými jinými kanály? Živý chat nebo dokonce e-mail?

Možná by to bylo lepší a vy budete moci svůj účet konečně zavřít.🙏

Automaticky přeloženo:

Po výhře 238,95 eur se hra ukončila a už mi nezaplatili, jen mě stále odkládají a odkládají, to bylo před 10 dny.

Automaticky přeloženo:

Chtěl bych podat stížnost, protože předpokládám, že takových lidí, jako jsem já, je více.

Automaticky přeloženo:
escuderolozano42

Vidím, že jste již podali stížnost zde a náš tým na ní pracuje. Musí jen počkat, než uplyne 14denní časový rámec, aby mohli ve vašem případě zasáhnout.

Mohu se zeptat, zda je váš účet již plně ověřen v tomto kasinu a zda jste již požádali o výběr peněz?

Nebo to náhodou neumíte?



Automaticky přeloženo:

100% ověřeno, provedl jsem několik výběrů bez problému

Automaticky přeloženo:
escuderolozano42

To je skvělé. Doufám, že se to také brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem na svůj odchod z Kingmaker 10 dní a jediné, co jsem dostal, byl výsměch! Také, protože jsem trval na výběru, uzavřeli můj účet.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
George39

Ahoj, je mi líto, že to došlo až sem a účet byl uzavřen. Řekli vám, proč váš výběr stále nedorazil a jaký je důvod zpoždění? Je to váš první výběr v tomto kasinu?

I přes situaci bych asi uvažoval o podání stížnosti, protože kdyby ti zrušili účet nevím, jestli je budeš moci nějak kontaktovat.

Myslíte, že do toho půjdete? Náš tým se v takové situaci pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
1...16 17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky