DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

 od Zabolota92
|
54 011 zobrazení 501 odpovědí |
|
1...14 15 16...26

Čekám na výběr od 12.6., je to možné?

Automaticky přeloženo:

Pokud to trvá déle než 14 dní, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci. Myslím, že kasino má dost zpoždění ve výběrech. Každopádně budeme připraveni pomoci, pokud to bude možné, pokud se nic nezmění. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Co 12 co 14 něco změní, když poprvé vidím takové kasino s tak velkým zpožděním

Automaticky přeloženo:
tziolias1993

Jak to slyšíš. Rozhodnutím správy říká. Mezitím jsem nic neudělal, jen jsem je čas od času posílal, abych dostal své peníze

Automaticky přeloženo:
NikosR

A teď nemáte přístup ke vstupu.

Automaticky přeloženo:
tziolias1993

Odeslat email

Automaticky přeloženo:
lockederboss900

Taky mám 7k Byl jsem tam při cestě do kasina v Drážďanech a zavolal jsem policii a podal hlášení, co říkáte?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den, jsou to moje skutečné peníze, takže jdu do kasina v Drážďanech a zavolám policii a podám oznámení a pak použiji všechny možné prostředky, abych své peníze dostal mimosoudně.

Automaticky přeloženo:
NikosR

Půjdeme jednou všichni do kasina v Drážďanech a zavoláme policii?

Automaticky přeloženo:

Kluci, nehrajte si tam. Na peníze jsem čekal 1 měsíc a nic. Předevčírem mi někdo zavolal a řekl mi, že je mým osobním poradcem pro firmu a odteď bude vše v pořádku. Jednoduše mě požádal, abych vytočil číslo (ze zahraničí), které mi poslali poštou, a abych jim poslal zprávu na hodinky, a protože mi to všechno připadalo divné, zavolal jsem mu na telefon, který mě vyzvedl a do 5 minut od zavolání mi tvrdil, že se mi nikdy neozval a že s touto společností nemá nic společného. Mluvíme o 100% podvodnících.

Automaticky přeloženo:
Thanos_30

Ano, šel bych na policii a podal oznámení.

Automaticky přeloženo:

10. den čekání. naděje se ztrácí. V tomto kasinu NIKDY nehrajte. Pokud tyto peníze nedostanu, strávím co nejvíce času zanecháním co nejvíce negativních recenzí

Automaticky přeloženo:

Web Casino guru by měl snížit celkové hodnocení kasina Kingmaker na nulu. Pokud o své peníze přijde byť jen jedna osoba, kasino je nespolehlivé. Období. Čekal jsem celých 15 dní a přestal jsem doufat. Bezdůvodně mi uzavřeli účet a nikde neodpovídají.

Automaticky přeloženo:

Kluci, vaše peníze budou uloženy, jen se zpožděním. Můj předchozí výběr trval týden, než přišel, a ten, který jsem nyní vzal, trval 13 dní.

Automaticky přeloženo:
tziolias1993

Čekám už 18 dní. Dostal jsi všechny peníze?

Automaticky přeloženo:
NikosR

Měl jsem 2 výběry, jeden 500 a druhý 400 a jeden mi zrušil poskytovatel, řekli mi to v bance a teď čekám na ty 400 13 dní?

Automaticky přeloženo:

Co 12 co 14 něco změní, když poprvé vidím takové kasino s tak velkým zpožděním

Automaticky přeloženo:

No, když u nás otevřete stížnost, změní se to, že po tomto časovém horizontu, až zjistíme, co od vás potřebujeme, budeme kontaktovat kasino, to je pro nás změna.

Vidím však, že ještě žádný nemáte, takže pokud máte zájem,můžete si ho zde vytvořit a my vám snad budeme moci pomoci.

uděláš to?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jsou to moje skutečné peníze, takže jdu do kasina v Drážďanech a zavolám policii a podám oznámení a pak použiji všechny možné prostředky, abych své peníze dostal mimosoudně.

Automaticky přeloženo:

děkuji za odpověď. Dostalo se to tedy do nějaké další fáze? Jak dlouho budete muset čekat, než se celá kauza pohne? Přemýšleli jste o podání stížnosti u nás a náš tým by se pokusil pomoci, jak jsem navrhl hráči před vámi?

Automaticky přeloženo:
Jaro

co tím myslíš?

Automaticky přeloženo:

Kluci, nehrajte si tam. Na peníze jsem čekal 1 měsíc a nic. Předevčírem mi někdo zavolal a řekl mi, že je mým osobním poradcem pro firmu a odteď bude vše v pořádku. Jednoduše mě požádal, abych vytočil číslo (ze zahraničí), které mi poslali poštou, a abych jim poslal zprávu na hodinky, a protože mi to všechno připadalo divné, zavolal jsem mu na telefon, který mě vyzvedl a do 5 minut od zavolání mi tvrdil, že se mi nikdy neozval a že s touto společností nemá nic společného. Mluvíme o 100% podvodnících.

Automaticky přeloženo:

Dobře, a pokud čekáte měsíc na své peníze, řeknu to samé, dáváme kasinům 2 týdny na vyplacení hráče a pokud se tak nestane, pokud podáte stížnost, pokusíme se vám pomoci .

Nebylo by dobré to zkusit také? Možná můžeme.

Automaticky přeloženo:

co tím myslíš?

Automaticky přeloženo:

Zelená písmena vás přesměrují na odkaz, který vede ke stížnosti. V tomto formuláři vyplníte, co se vám stalo a naši odborníci se celou situací budou zabývat. Proces funguje tak, že vám nejprve položíte otázky, které jsou relevantní, abyste se o celém případu dozvěděli co nejvíce. Jakmile to bude hotovo, kontaktujeme kasino, abychom zjistili, proč stále nemáte své peníze, a pokusíme se vám pomoci.

Myslím, že to stojí za vyzkoušení.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...26
Jít na stránkuz 26 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky