Pokud to trvá déle než 14 dní, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci. Myslím, že kasino má dost zpoždění ve výběrech. Každopádně budeme připraveni pomoci, pokud to bude možné, pokud se nic nezmění. 🙂
If it takes longer than 14 days, let us know and we will try to help you. I think the casino has quite a delay in withdrawals. Anyway, we will be ready to help if possible, if nothing changes. 🙂
Co 12 co 14 něco změní, když poprvé vidím takové kasino s tak velkým zpožděním
What 12 what 14 will change something first time I see such a casino with such a long delay
Τι 12 τι 14 θα αλλάξει κάτι πρώτη φορά βλέπω τέτοιο καζίνο με τέτοια μεγάλη καθυστέρηση
Jak to slyšíš. Rozhodnutím správy říká. Mezitím jsem nic neudělal, jen jsem je čas od času posílal, abych dostal své peníze
As you hear it. By decision of the administration it says. In the meantime I did nothing I just sent them every now and then to get my money
Όπως το ακούς. Με απόφαση της διοίκησης λέει. Εν τω μεταξύ δεν έκανα τίποτα απλά τους έστελνα κάθε μετά για να πάρω τα χρήματα μου
Taky mám 7k Byl jsem tam při cestě do kasina v Drážďanech a zavolal jsem policii a podal hlášení, co říkáte?
I also have 7k I was there while going to the casino in Dresden and I called the police and filed a report, what do you say?
Ich habe auch 7k ich wurde dort beim Casino Gehen im Dreseden und Polizei anrufen und Anzeige machen,was sagst du?
Dobrý den, jsou to moje skutečné peníze, takže jdu do kasina v Drážďanech a zavolám policii a podám oznámení a pak použiji všechny možné prostředky, abych své peníze dostal mimosoudně.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
Půjdeme jednou všichni do kasina v Drážďanech a zavoláme policii?
Do we all go to the casino in Dresden one day and call the police?
Gehen wir alle in eine Tag zum Casino im Dresden und Polizei anrufen?
Kluci, nehrajte si tam. Na peníze jsem čekal 1 měsíc a nic. Předevčírem mi někdo zavolal a řekl mi, že je mým osobním poradcem pro firmu a odteď bude vše v pořádku. Jednoduše mě požádal, abych vytočil číslo (ze zahraničí), které mi poslali poštou, a abych jim poslal zprávu na hodinky, a protože mi to všechno připadalo divné, zavolal jsem mu na telefon, který mě vyzvedl a do 5 minut od zavolání mi tvrdil, že se mi nikdy neozval a že s touto společností nemá nic společného. Mluvíme o 100% podvodnících.
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Ano, šel bych na policii a podal oznámení.
Yes, I would go to the police and file a report.
Ja,ich wurde zum Polizei gehen und anzeige Machen.
10. den čekání. naděje se ztrácí. V tomto kasinu NIKDY nehrajte. Pokud tyto peníze nedostanu, strávím co nejvíce času zanecháním co nejvíce negativních recenzí
day 10 of waiting. hope is lost. Never play at this casino EVER. i will spend as much time leaving as much negative reviews as i can if i dont get this money
Web Casino guru by měl snížit celkové hodnocení kasina Kingmaker na nulu. Pokud o své peníze přijde byť jen jedna osoba, kasino je nespolehlivé. Období. Čekal jsem celých 15 dní a přestal jsem doufat. Bezdůvodně mi uzavřeli účet a nikde neodpovídají.
The casino guru website should lower the overall rating of kingmaker casino to zero. If even one person has lost their money the casino is unreliable. Period. I have been waiting for 15 whole days and I have stopped hoping. They have closed my account for no reason and they are not answering anywhere.
Η ιστοσελίδα καζίνο γκουρού οφείλει να κατεβάσει τη γενική βαθμολογία του καζίνο kingmaker στο μηδέν . Εάν έχει χάσει Έστω και ένας άνθρωπος τα λεφτά του το καζίνο είναι αναξιόπιστο. Τελεία και παύλα. Περιμένω 15 ολόκληρες μέρες και έχω πάψει πλέον να ελπίζω. Έχουνε κλείσει το λογαριασμό μου χωρίς λόγο και Δεν απαντάνε πουθενά
Kluci, vaše peníze budou uloženy, jen se zpožděním. Můj předchozí výběr trval týden, než přišel, a ten, který jsem nyní vzal, trval 13 dní.
Guys, your money will be deposited, just with a delay. My previous withdrawal took a week to arrive, and the one I have now took 13 days.
Παιδιά θα μπουνε τα χρήματα σας απλά με καθυστέρηση εμένα η προηγούμενη ανάληψη μου έκανε μια βδομάδα να μπει κ αυτήν που έχω τώρα 13 μέρες
Čekám už 18 dní. Dostal jsi všechny peníze?
I've been waiting for 18 days. Did you get all your money?
Εγώ περιμένω 18 μέρες. Τα πήρες όλα τα χρήματα σου.?
Měl jsem 2 výběry, jeden 500 a druhý 400 a jeden mi zrušil poskytovatel, řekli mi to v bance a teď čekám na ty 400 13 dní?
I had 2 withdrawals, one 500 and the other 400, and one was canceled by my provider, they told me the bank, and now I'm waiting for the 400 for 13 days?
ειχα 2 αναλήψεις μια 500 η άλλη 400 κ μου ακύρωσαν τη μια από τον πάροχο μου μου είπαν δηλαδή την τράπεζα κ τώρα περιμένω τα 400 13 μέρες σε;
No, když u nás otevřete stížnost, změní se to, že po tomto časovém horizontu, až zjistíme, co od vás potřebujeme, budeme kontaktovat kasino, to je pro nás změna.
Vidím však, že ještě žádný nemáte, takže pokud máte zájem,můžete si ho zde vytvořit a my vám snad budeme moci pomoci.
uděláš to?
Well, when you open a complaint with us, it changes that after that timeframe, when we find out what we need from you, we will contact the casino, that's a change for us.
However, I see that you don't have one yet, so if you are interested, you can create one here and hopefully we will be able to help you.
Will you do it?
Dobrý den, jsou to moje skutečné peníze, takže jdu do kasina v Drážďanech a zavolám policii a podám oznámení a pak použiji všechny možné prostředky, abych své peníze dostal mimosoudně.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
děkuji za odpověď. Dostalo se to tedy do nějaké další fáze? Jak dlouho budete muset čekat, než se celá kauza pohne? Přemýšleli jste o podání stížnosti u nás a náš tým by se pokusil pomoci, jak jsem navrhl hráči před vámi?
Thank you for your reply. So has it got to any further stage? How long will you have to wait for the whole case to move on? Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to help, as I suggested to the player before you?
Kluci, nehrajte si tam. Na peníze jsem čekal 1 měsíc a nic. Předevčírem mi někdo zavolal a řekl mi, že je mým osobním poradcem pro firmu a odteď bude vše v pořádku. Jednoduše mě požádal, abych vytočil číslo (ze zahraničí), které mi poslali poštou, a abych jim poslal zprávu na hodinky, a protože mi to všechno připadalo divné, zavolal jsem mu na telefon, který mě vyzvedl a do 5 minut od zavolání mi tvrdil, že se mi nikdy neozval a že s touto společností nemá nic společného. Mluvíme o 100% podvodnících.
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Dobře, a pokud čekáte měsíc na své peníze, řeknu to samé, dáváme kasinům 2 týdny na vyplacení hráče a pokud se tak nestane, pokud podáte stížnost, pokusíme se vám pomoci .
Nebylo by dobré to zkusit také? Možná můžeme.
Okay, and if you are waiting for a month for your money, I will say the same thing, we give casinos 2 weeks to pay the player and if it doesn't happen, if you submit a complaint, we will try to help you.
Wouldn't that be a good thing for you to try as well? Maybe we can.
Zelená písmena vás přesměrují na odkaz, který vede ke stížnosti. V tomto formuláři vyplníte, co se vám stalo a naši odborníci se celou situací budou zabývat. Proces funguje tak, že vám nejprve položíte otázky, které jsou relevantní, abyste se o celém případu dozvěděli co nejvíce. Jakmile to bude hotovo, kontaktujeme kasino, abychom zjistili, proč stále nemáte své peníze, a pokusíme se vám pomoci.
Myslím, že to stojí za vyzkoušení.
The green letters redirect you to the link that leads to the complaint. In this form you will fill in what happened to you and our experts will deal with the whole situation. The process works by first asking you questions that are relevant to find out as much as possible about the whole case. Once this is done, we will then contact the casino to find out why you still don't have your money and try to help you.
I think that's worth a try.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.