Ahoj,
Myslím, že neexistuje žádná definitivní odpověď.
Pokud má hráč pocit, že čekání déle než několik dní je velmi nepříjemné, očekávám, že si bude dál hledat jiné kasino. Nicméně na základě mých zkušeností na fóru téměř každé kasino nakonec zažije zpoždění, a to i kvůli okolnostem, které nemůže ovlivnit; proto je vždy na hráči, aby se o situaci rozhodl na základě celého kontextu. Důvěřuje kasinu, nebo ne?
Jsou hráči, kteří mají nějaké problémy nebo si s tím prostě neumí poradit a pořád říkají: „Toto kasino je podvod, protože mi trvalo 4 dny, než jsem si vybral peníze."
A jsou tu i jiní, kteří říkají: „Víš, že už čekám týden, ale v minulosti to bylo v pořádku a podpora se mi docela líbí; proto jim dám další šanci."
Opravdu si nemyslím, že vám dokážu lépe odpovědět. Ve většině případů nikdy nevíme, co způsobuje zpoždění, ale důvěra a celkový zážitek jsou spravedlivé, řekl bych. Nezůstal bych déle, kdybych kasinu nedůvěřoval a měl i pár negativních zkušeností.
Hello,
I think there is no ultimate answer.
If a player feels that waiting longer than a few days is very upsetting, I expect such a player to keep looking for another casino. However, based on my experiences on the forum, almost every casino eventually suffers delays, even due to circumstances they can't affect; thus, it is always up to the player to decide the situation based on the whole context. Does he trust the casino or does he not?
There are players who have some problems or just can't handle it, and they keep saying, "this casino is a scam because it took me 4 days to withdraw."
And there are others who say, "you kow I have been waiting for a week now, but in the past it was okay, and I like the support quite well; hence, I'll give them another chance."
I really do not think I can answer you better. In most cases we never know what causes the delays, but the trust and overall experience is a fair navigation, I'd say. I would not stay longer if I did not trust the casino and also had a few negative experiences.
Automaticky přeloženo: