Čekám už čtyři dny a z různých důvodů mi výběr zpožďují a stále se to prověřuje. Mám 450 australských dolarů, které čekají na výběr. Existuje nějaký způsob, jak mi s tím pomoct? Nebo existuje nějaký příslušný úřad, který by ho mohl nahlásit?
I have been waiting for four days and they have been delaying my withdrawal for various reasons and it is still under review. I have 450 Australian dollars waiting to be withdrawn. Is there any way to help me solve it? Or is there any relevant department that can report him?
Dobrý den, jaké jsou různé důvody, které zpožďují váš výběr? Bylo nutné ověření, nebo ne? Hrál jste s bonusem nebo se skutečnými penězi?
Zkusil bych tomu dát ještě trochu času a pokud se nic nestane, pokusíme se pomoci.
Hello, what are the different reasons that delay your withdrawal? Was it necessary for you to verify or not? Did you play with bonus or real money?
I would try to give it some more time and if nothing happens we will try to help.
Dobrý večer, rád bych si přečetl něco pozitivního. Dostal to někdo do stanovených 3 dnů?
Good evening, I'd like to read some positive things. Has anyone received it within the stipulated 3 days?
Boa noite, gostaria de ler coisas positivas. Alguém que tenha recebido dentro dos 3 dias estipulados ??
Jak dlouho už čekáte na výběr, prosím?
How long have you been waiting for your withdrawal, please?
Mohl byste mi dát nějakou radu ohledně výběrů z sh kinbet?
Výběr jsem provedl 26. října 2025, zpracovával se 5 dní, ale nic.
Dostal jsem zpět svůj výběr a znovu jsem nabil svůj herní účet.
Hrál jsem a vyhrál 1400,00 eur
Teď mám 3 čekající výběry.
1 výběr 2. listopadu ve výši 500 eur
1 výběr 500 eur 3. listopadu
1 výběr 400 eur 4. listopadu.
Dostanu své peníze?
Kolik času si myslíš, že uplyne?
Nejsem si moc jistý i proto, že si neváží ani času, který sami věnují.
Děkuju.
Could you give me some advice regarding sh kinbet withdrawals?
I made a withdrawal on October 26, 2025, it remained in processing for 5 days, but nothing.
I got my withdrawal back and reloaded my gaming account.
I played and won 1400.00 euros
Now I find myself with 3 pending withdrawals.
1 withdrawal on November 2nd of 500 euros
1 withdrawal on November 3rd of 500 euros
1 withdrawal on November 4th of 400 euros.
Will I get my money?
How much time do you think will pass?
I'm not very confident also because they don't even respect the times they themselves give.
Thank you.
Potresti darmi qualche consiglio riguardo i prelievi sh kinbet?
Io fatto un prelievo il 26 ottobre 2025 rimasto in elaborazione x 5 gg .na niente.
Mi sono ripreso il mio prelievo e ricaricato nuovamente sul conto gioco.
Ho giocato ed ho vinto 1400,00 euro
Adesso mi ritrovo con 3 prelievi in sospeso.
1 prelievo giorno 2 Novembre da 500 euro
1 prelievo giorno 3 Novembre da 500 euro
1 prelievo giorno 4 Novembre da 400 euro.
Avro' i miei soldi?
Quanto tempo passera' secondo te?
Io nn sono tanto fiducioso anche perche' nn rispettano nemmeno i tempi che loro stessi danno.
Grazie.
Nerozumím, co mi chceš říct.
Mohl byste být ve své odpovědi jasnější?
Děkuju
I don't understand what you want to tell me.
Could you be more clear in your answer?
Thank you
Non ho capito cosa mi vuole dire.
Potrebbe essere piu' chiaro nella risposta?
Grazie
Ahoj, z mé zkušenosti můžu říct, že než dostanete peníze, bude to trvat nejméně měsíc…
Hi, from my experience I can say that it will take at least a month to get your money…
Ciao, per la mia esperienza posso dire che ci vorrà almeno un mese per avere i tuoi soldi…
Vážený uživateli, vyhýbejte se prosím konverzacím, do kterých nemůžete přispívat.
Jak vidíte, pro ostatní to moc přesvědčivé není.
Své pozdravy můžete zveřejnit i ve vhodnějších vláknech, například:
https://casino.guru/forum/general-discussion-1/introduce-yourself-1/22 👈
Děkuji vám laskavě.
Dear user, Please avoid conversations you can't contribute to.
As you can see, it is not very convincing for the others.
You are welcome to post your greetings in more suitable threads, such as:
https://casino.guru/forum/general-discussion-1/introduce-yourself-1/22 👈
Thank you kindly.
Nerozumím... udělal jsem něco špatně?
I don't understand... did I do something wrong?
Nn ho capito ..ho sbagliato qualcosa io?
Dobrý den, příspěvek byl pro uživatele s názvem „ catc ".
Neudělal jsi nic špatného; snažil jsem se, aby konverzace byla snadno srozumitelná, tím, že jsem oslovil druhého hráče.
🙌
Hello, the post was for the user called "catc".
You did not do anything wrong; I tried to keep the conversation easy to follow by addressing the other player.
🙌
Dobré ráno Matěji, mám otevřený případ. Mohl byste mi s ním pomoct? Omlouvám se, pokud jsem níže napsal další příspěvek.
Good morning Matej, I have an open case. Could you help me resolve it? I apologize if I wrote another post below.
Matej buongiorno,ho un caso aperto potrebbe aiutarmi a risolverlo.mi scuso se le ho scritto qui sotto un altro post.
Přesunul jsem tvůj příspěvek do sekce kasin, kam patří. Matej tvou stížnost neřeší, takže ti s ní bohužel nebude moci pomoct. Má to na starosti jiný řešitel, tak se na to zkus soustředit.
I moved your post to the casino section where it belongs. Matej is not handling your complaint, so unfortunately he won't be able to help you with it. Another resolver is in charge of it, so try to focus on that.
Stále jsem neobdržel/a vrácení peněz a nikdo už nereaguje.
I still haven't received a refund, and no one is responding anymore.
Immer noch keine Rückerstattung erhalten es schreibt auch keiner mehr
Dobrý den, nejsem si jistý/á, od koho očekáváte odpověď, ale co se týče mých kolegů, je to velmi pravděpodobné proto, že vaše stížnost nebyla schválena. Mohl/a byste se prosím podívat na svůj e-mail? Měl/a byste obdržet stručné vysvětlení.
Hello, I'm unsure who you expect to respond, but regarding my colleagues, that's very likely because your complaint was not approved. Could you check your email, please? You should receive a brief explanation.
Dobré ráno Radko, chtěla jsem se vás zeptat, jestli by bylo možné vzít si mou stížnost k srdci.
Good morning Radka, I wanted to ask you if it was possible to take my complaint to heart.
Buogiorno radka, volevo chiederti se era possibile attenzionare il mio reclamo.
Dobrý den, nebojte se, vaše stížnost je v pořádku. Kasinům však poskytujeme 14 celých dnů na vyřešení problémů bez našeho zásahu. Chápu, že lhůta ještě neuplynula, takže je potřeba trochu trpělivosti.
Hello, do not worry; your complaint is okay. However, we provide casinos with 14 full days to resolve problems without our intervention. I understand the time frame has not yet passed, so it needs a bit of patience.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.