DomůFórumKasinaKinBet Casino - všeobecná diskuze

KinBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

6 501 zobrazení 72 odpovědí |
před 11 měsíci
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Vidím, že jsou na tomto fóru aktivní. Zmínili se, proč se vám výběr zpožďuje?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Čekám už čtyři dny a z různých důvodů mi výběr zpožďují a stále se to prověřuje. Mám 450 australských dolarů, které čekají na výběr. Existuje nějaký způsob, jak mi s tím pomoct? Nebo existuje nějaký příslušný úřad, který by ho mohl nahlásit?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, jaké jsou různé důvody, které zpožďují váš výběr? Bylo nutné ověření, nebo ne? Hrál jste s bonusem nebo se skutečnými penězi?

Zkusil bych tomu dát ještě trochu času a pokud se nic nestane, pokusíme se pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, rád bych si přečetl něco pozitivního. Dostal to někdo do stanovených 3 dnů?

Automaticky přeloženo:
catityta
před 6 měsíci

Jak dlouho už čekáte na výběr, prosím?

Automaticky přeloženo:
Mariwinres
před měsícem

Mohl byste mi dát nějakou radu ohledně výběrů z sh kinbet?

Výběr jsem provedl 26. října 2025, zpracovával se 5 dní, ale nic.

Dostal jsem zpět svůj výběr a znovu jsem nabil svůj herní účet.

Hrál jsem a vyhrál 1400,00 eur

Teď mám 3 čekající výběry.

1 výběr 2. listopadu ve výši 500 eur

1 výběr 500 eur 3. listopadu

1 výběr 400 eur 4. listopadu.

Dostanu své peníze?

Kolik času si myslíš, že uplyne?

Nejsem si moc jistý i proto, že si neváží ani času, který sami věnují.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano... co? Nerozumím, mohl bys to říct jasněji?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano... co? Nerozumím, mohl bys to říct jasněji?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před měsícem

dobře

Automaticky přeloženo:
catc
před měsícem

Nerozumím, co mi chceš říct.

Mohl byste být ve své odpovědi jasnější?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Mariododo1
před měsícem

Ahoj, z mé zkušenosti můžu říct, že než dostanete peníze, bude to trvat nejméně měsíc…

Automaticky přeloženo:
Mariwinres
před měsícem

1 měsíc? Vážně?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

dobře

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážený uživateli, vyhýbejte se prosím konverzacím, do kterých nemůžete přispívat.

Jak vidíte, pro ostatní to moc přesvědčivé není.

Své pozdravy můžete zveřejnit i ve vhodnějších vláknech, například:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/introduce-yourself-1/22 👈

Děkuji vám laskavě.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nerozumím... udělal jsem něco špatně?

Automaticky přeloženo:
Mariododo1
před měsícem

Dobrý den, příspěvek byl pro uživatele s názvem „ catc ".

Neudělal jsi nic špatného; snažil jsem se, aby konverzace byla snadno srozumitelná, tím, že jsem oslovil druhého hráče.

🙌

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno Matěji, mám otevřený případ. Mohl byste mi s ním pomoct? Omlouvám se, pokud jsem níže napsal další příspěvek.

Automaticky přeloženo:
Mariododo1
před měsícem

Přesunul jsem tvůj příspěvek do sekce kasin, kam patří. Matej tvou stížnost neřeší, takže ti s ní bohužel nebude moci pomoct. Má to na starosti jiný řešitel, tak se na to zkus soustředit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Stále jsem neobdržel/a vrácení peněz a nikdo už nereaguje.

Automaticky přeloženo:
jason0560
před měsícem

Dobrý den, nejsem si jistý/á, od koho očekáváte odpověď, ale co se týče mých kolegů, je to velmi pravděpodobné proto, že vaše stížnost nebyla schválena. Mohl/a byste se prosím podívat na svůj e-mail? Měl/a byste obdržet stručné vysvětlení.



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobré ráno Radko, chtěla jsem se vás zeptat, jestli by bylo možné vzít si mou stížnost k srdci.

Automaticky přeloženo:
Mariododo1
před měsícem

Dobrý den, nebojte se, vaše stížnost je v pořádku. Kasinům však poskytujeme 14 celých dnů na vyřešení problémů bez našeho zásahu. Chápu, že lhůta ještě neuplynula, takže je potřeba trochu trpělivosti.



Automaticky přeloženo:
12 3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.