Dne 13. května 2025 jsem požádal o výběr 500 eur na můj účet Skrill. Tato částka od té doby nebyla převedena, ačkoliv politika výběrů kasina Kinbet uvádí maximálně 5 pracovních dnů. Live chat a zákaznický servis vždy říkají, že bude vyplacena, jen trpělivost. Už jsem měl výběr na začátku května, který Kinbet provedl, ale teď už nevyplácejí, jen slibují. Na reklamační e-mail nereagují, pouze jejich automatizovaný systém indikoval, že můj dopis obdrželi.
On May 13, 2025, I requested a withdrawal of 500 euros to my Skrill account. This amount has not been transferred since then, although the Kinbet casino's withdrawal policy states a maximum of 5 working days. The live chat and customer service always say that it will be paid out, just be patient. I already had a withdrawal at the beginning of May, which Kinbet made, but now they are not paying, they are just promising. They do not respond to the complaint email, only their automated system indicated that they received my letter.
2025, május 13-án, kértem a kifizetést 500 euró összegben a skrill számlámra. Ezen összeget azóta sem utalták ki, pedig maximum 5 munkanap van a Kinbet casino kifizetési szabályzatában. Az élő chat és ügyfélszolgálat, mindig azt mondja, hogy ki lesz fizetve csak legyek türelemmel. A május hönap elején már volt egy kifizetésem, melyet teljesített a kinbet, de most nem fizetnek csak igérgetnek. A panasz e-mail ra nem válaszolnak csak az automata rendszerük jelezte, hogy megkapták a levelem.
Automaticky přeloženo: